ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeLorean26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2019 23:03
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2019 00:15
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ne Mutlu Türk’üm Diyene!
SON 10 MESAJI
Lepisteslerin Kuyruk Yemesi
[QUOTE=Cnbrk10]Yalpalayarak yüzdüğü için belki de o dişi tırtıklama yapıyordu. Yani hastalık sebebiyle kondisyondan düşen balığa bazen bu tarz girişimler olabiliyor.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.
[QUOTE=DeLorean26]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuyruğu tırtıklanan yavru tıpkı diğerleri gibi kapışarak yedi yemleri... Hatta cüssesine güvenip diğerlerini itekleyerek [^_^] New Life Spectrum Thera A+ dahil... [:3] Hasta olmadığını yanlızca yaralandığını düşünüyorum...[:)]
[QUOTE=Cnbrk10]Yalpalayarak yüzdüğü için belki de o dişi tırtıklama yapıyordu. Yani hastalık sebebiyle kondisyondan düşen balığa bazen bu tarz girişimler olabiliyor.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.
[QUOTE=DeLorean26]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuyruğu tırtıklanan yavru tıpkı diğerleri gibi kapışarak yedi yemleri... Hatta cüssesine güvenip diğerlerini itekleyerek [^_^] New Life Spectrum Thera A+ dahil... [:3] Hasta olmadığını yanlızca yaralandığını düşünüyorum...[:)]
Lepisteslerin Kuyruk Yemesi
Selamlar. Konuyu canlandırmış oluyorum ama yeni başlıktan iyidir.
Bu sabah henüz ana tanka aldığım 1.5 cm’lik yavrularımdan birinin yalpalı yüzdüğünü gördüm, 2-3 dk takip edince de yetişkin bir dişinin göz göre göre kuyruğunu tırtıkladığına şahit oldum. Derhal yaralanan balığı alıp ana tanka monteli olan yavruluğa koydum...
Yosunlanmadan ötürü aldığım cüce vatozların işlerini biraz hızlandırması için 1 günlük (hatta 18 saat) yemleme yapmamıştım. Acaba bu yüzden mi böyle bir saldırı oldu? Forumda bir çok üye lepisteslerin bu şekilde saldırmayacağını belirtmiş, ama gözümle gördüm bildiğin yiyordu yavrunun kuyruğu...
Selamlar. Konuyu canlandırmış oluyorum ama yeni başlıktan iyidir.
Bu sabah henüz ana tanka aldığım 1.5 cm’lik yavrularımdan birinin yalpalı yüzdüğünü gördüm, 2-3 dk takip edince de yetişkin bir dişinin göz göre göre kuyruğunu tırtıkladığına şahit oldum. Derhal yaralanan balığı alıp ana tanka monteli olan yavruluğa koydum...
Yosunlanmadan ötürü aldığım cüce vatozların işlerini biraz hızlandırması için 1 günlük (hatta 18 saat) yemleme yapmamıştım. Acaba bu yüzden mi böyle bir saldırı oldu? Forumda bir çok üye lepisteslerin bu şekilde saldırmayacağını belirtmiş, ama gözümle gördüm bildiğin yiyordu yavrunun kuyruğu...
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]
Sevindim hayırlı olsun. [:)] Ufaklık o ortamda sorunsuz bir şekilde büyür. Sabah ufalanmış balık yemi, akşam artemia verirseniz hızlı bir şekilde toparlar. Zaten diğerlerinin ağzına sığmayacak kadar olduğunda ana tanka dahil edebilirsiniz.
Bir yorumum olacak. Sizin ısıtıcınız tankın öbür ucunda. Kafa motoruna yakın bir yere koyarsanız hem daha homojen bir sıcaklık dağılımı olur hem de ayarladığınız dereceye kadar ısıtabilir. Fakat bana sorarsanız sizin suyunuzun sıcaklığı güzel. Sizin yerinizde olsam ısıtıcıyı filtrenin yakınına koyar ve ısıtıcının ayarını 24 derece yapardım. Zaten 32 derece ayarı bir lepistes için çok fazla. Benim suyum 22 derecede duruyor. Isıtıcı kullanmıyorum. Balıklar mutlular epey. Eskiden ısıtıcı kullanırdım ama 24 dereceyi pek geçmezdim. Isıtıcının termostatının bozulup balıkları öldürmesi benim en büyük fobilerimden biri. O yüzden riske girmiyorum pek [:D] [/QUOTE]
Onu (ısının homojen dağılımı için ısıtıcının konumunu değiştirmeyi) bende düşünüyorum; 32 dediğine bakmayın kanaatimce düğme kaymış; 32 ayarladığımda 25 yapıyor [;)] Çok ısıtmak istemiyorum, metabolizmaları hızlanmasın diye. Artemiayı 3 günde 1 kullanıyorum ama doğrusu tüm balıkların diyetini de çeşitlendirmek istiyorum bunun için araştırmaya başladım.
[QUOTE=77Mert77]Geçenlerde bir üreticinin akvaryumlarında hediye paketi için kullandığımız parlak iplerden gördüm bukle bukle hediye paketi kaplanacak gibi uzun şeritler halinde, neden koyduğunu sorduğumda yavruların saklanması için demişti.. ilginç bir görüntü oluşmuştu akvaryumda su yüzeyinde öbek halinde yüzüyordu ipler aralarında yavrular dolaşıyordu, bir fikir..
Bu arada geçenlerde 5 tane sandığım lepistes yavruları 5 gün içinde 20 den fazla olduğunu fark ettim, benim tankımda saklanacak yer bol biraz, daha önceden aldığım artemia yemi veriyorum, önceden biraz ıslatıp verince daha iyi oluyor, yavrular yiyebiliyor..[/QUOTE]
Şu anda sizin deneyiminizin aynısını yaşıyorum. Yavrulukta 5 tane var ama tankta da 1 tane gördüm, alamadım. Çakılları fena kullanıyorlar [:3]
[QUOTE=levoo1979]
Sevindim hayırlı olsun. [:)] Ufaklık o ortamda sorunsuz bir şekilde büyür. Sabah ufalanmış balık yemi, akşam artemia verirseniz hızlı bir şekilde toparlar. Zaten diğerlerinin ağzına sığmayacak kadar olduğunda ana tanka dahil edebilirsiniz.
Bir yorumum olacak. Sizin ısıtıcınız tankın öbür ucunda. Kafa motoruna yakın bir yere koyarsanız hem daha homojen bir sıcaklık dağılımı olur hem de ayarladığınız dereceye kadar ısıtabilir. Fakat bana sorarsanız sizin suyunuzun sıcaklığı güzel. Sizin yerinizde olsam ısıtıcıyı filtrenin yakınına koyar ve ısıtıcının ayarını 24 derece yapardım. Zaten 32 derece ayarı bir lepistes için çok fazla. Benim suyum 22 derecede duruyor. Isıtıcı kullanmıyorum. Balıklar mutlular epey. Eskiden ısıtıcı kullanırdım ama 24 dereceyi pek geçmezdim. Isıtıcının termostatının bozulup balıkları öldürmesi benim en büyük fobilerimden biri. O yüzden riske girmiyorum pek [:D] [/QUOTE]
Onu (ısının homojen dağılımı için ısıtıcının konumunu değiştirmeyi) bende düşünüyorum; 32 dediğine bakmayın kanaatimce düğme kaymış; 32 ayarladığımda 25 yapıyor [;)] Çok ısıtmak istemiyorum, metabolizmaları hızlanmasın diye. Artemiayı 3 günde 1 kullanıyorum ama doğrusu tüm balıkların diyetini de çeşitlendirmek istiyorum bunun için araştırmaya başladım.
[QUOTE=77Mert77]Geçenlerde bir üreticinin akvaryumlarında hediye paketi için kullandığımız parlak iplerden gördüm bukle bukle hediye paketi kaplanacak gibi uzun şeritler halinde, neden koyduğunu sorduğumda yavruların saklanması için demişti.. ilginç bir görüntü oluşmuştu akvaryumda su yüzeyinde öbek halinde yüzüyordu ipler aralarında yavrular dolaşıyordu, bir fikir..
Bu arada geçenlerde 5 tane sandığım lepistes yavruları 5 gün içinde 20 den fazla olduğunu fark ettim, benim tankımda saklanacak yer bol biraz, daha önceden aldığım artemia yemi veriyorum, önceden biraz ıslatıp verince daha iyi oluyor, yavrular yiyebiliyor..[/QUOTE]
Şu anda sizin deneyiminizin aynısını yaşıyorum. Yavrulukta 5 tane var ama tankta da 1 tane gördüm, alamadım. Çakılları fena kullanıyorlar [:3]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Değerli levoo; aynen bahsettiğiniz gibi minik yavru 3 gündür saklanmış! Uzun uğraşlar sonucunda (ilk deneyimim) kepçeyle yavruyu alıp ana tanktaki az bir rafya ve birkaç çakılla süslediğim yavruluğa koydum, dereceyi de 25’e yükselttim (Her ne kadar ısıtıcım 32’ye ısıttığını iddia etse de su soğuk ve termometre 24.8 gösteriyor). Bu esnada yavruyu kovalarken epey bir bulandığı için tank birde %20 dipten su değişimi yaptım.
Sıkıntım şu ki elimi birazcık (!) fazla tanka daldırdığımı düşünüyorum. Yavruyu yakalamam şerefine verdiğim artemia ziyafetinden sonra balıklarım keyifli gözüküyor. Umarım sorun olmaz. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/250220192353241.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-25 23:53:29[/EDIT]
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Değerli levoo; aynen bahsettiğiniz gibi minik yavru 3 gündür saklanmış! Uzun uğraşlar sonucunda (ilk deneyimim) kepçeyle yavruyu alıp ana tanktaki az bir rafya ve birkaç çakılla süslediğim yavruluğa koydum, dereceyi de 25’e yükselttim (Her ne kadar ısıtıcım 32’ye ısıttığını iddia etse de su soğuk ve termometre 24.8 gösteriyor). Bu esnada yavruyu kovalarken epey bir bulandığı için tank birde %20 dipten su değişimi yaptım.
Sıkıntım şu ki elimi birazcık (!) fazla tanka daldırdığımı düşünüyorum. Yavruyu yakalamam şerefine verdiğim artemia ziyafetinden sonra balıklarım keyifli gözüküyor. Umarım sorun olmaz. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/250220192353241.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-25 23:53:29[/EDIT]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=DeLorean26]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.[/QUOTE]
Ürün geldi; filtreyi kapatıp kullandım; çöpçüm dahil çıldırdı balıklar [:)]
[QUOTE=DeLorean26]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.[/QUOTE]
Ürün geldi; filtreyi kapatıp kullandım; çöpçüm dahil çıldırdı balıklar [:)]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]
Ben bu ürünü kullanıyorum ama daha uygun olanlarını internette bulabilirsiniz. Balıklar resmen deliriyor bunu görünce. [:P]
https://www.hepsiburada.com/rotifish-decapsulated-artemia-yavru-yemi-30ml-13gr-dekapsule-artemia-p-PTROROT061
Üretim yapanlar ya da tankı büyük olanlar canlı artemia ya da su piresi kullanıyor ama benim tankım ufak olduğundan o işlere girmedim açıkçası.[/QUOTE]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.
[QUOTE=levoo1979]
Ben bu ürünü kullanıyorum ama daha uygun olanlarını internette bulabilirsiniz. Balıklar resmen deliriyor bunu görünce. [:P]
https://www.hepsiburada.com/rotifish-decapsulated-artemia-yavru-yemi-30ml-13gr-dekapsule-artemia-p-PTROROT061
Üretim yapanlar ya da tankı büyük olanlar canlı artemia ya da su piresi kullanıyor ama benim tankım ufak olduğundan o işlere girmedim açıkçası.[/QUOTE]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Sayın Levoo gerçekten benim de beklentim yavruları çakılların arasında bulmak üzerine [:)] Çünkü dün yarım saat aradım ve bulamadım, doğrusu ümidi kestim. İnşallah başınıza gelen tecrübenin tekrarını yaşarım.
Dekor elbette alacağım; lakin şimdilik abartılı olmadan iki parça rafyadan saklanılacak yer temin ettim yavrulara. Yavrulukta aldım lakin anne balıklar için kullanmayı düşünmüyorum.
Gariptir büyükşehirde yaşıyorum ama artemiayı dün iki yere sordum bulamadım. Mutlaka kullanacağım.
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Sayın Levoo gerçekten benim de beklentim yavruları çakılların arasında bulmak üzerine [:)] Çünkü dün yarım saat aradım ve bulamadım, doğrusu ümidi kestim. İnşallah başınıza gelen tecrübenin tekrarını yaşarım.
Dekor elbette alacağım; lakin şimdilik abartılı olmadan iki parça rafyadan saklanılacak yer temin ettim yavrulara. Yavrulukta aldım lakin anne balıklar için kullanmayı düşünmüyorum.
Gariptir büyükşehirde yaşıyorum ama artemiayı dün iki yere sordum bulamadım. Mutlaka kullanacağım.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
Yanıtlar için teşekkürler.
Yarına yeterli miktarda rafya ve artemia alacağım; hiç beklenmedik zamanda geldi bu yavru lepistes. Halen dolaşıyordu az önce baktığımda; umarım yarın akşama dek kalır...
Forumda gördüm lepistes bir yavru doğurdu şeklinde belirten arkadaşlar olmuş sanırım (umarım) benim tecrübem de bu şekilde...
Yanıtlar için teşekkürler.
Yarına yeterli miktarda rafya ve artemia alacağım; hiç beklenmedik zamanda geldi bu yavru lepistes. Halen dolaşıyordu az önce baktığımda; umarım yarın akşama dek kalır...
Forumda gördüm lepistes bir yavru doğurdu şeklinde belirten arkadaşlar olmuş sanırım (umarım) benim tecrübem de bu şekilde...
Dip Çekimi
Tebrik ederim. Ben 1 metrelik normal hava borusunu ucu dik olacak şekilde kepçemin sapına sardım ve taşları oynatma işini bu şekilde halletmiş oldum.
Lakin ben şırınga değil daha doğal bir yöntemle sifonlamayı başlattım. [:$]
Gayet başarılı bir yöntem. Tavsiye olunur.
Tebrik ederim. Ben 1 metrelik normal hava borusunu ucu dik olacak şekilde kepçemin sapına sardım ve taşları oynatma işini bu şekilde halletmiş oldum.
Lakin ben şırınga değil daha doğal bir yöntemle sifonlamayı başlattım. [:$]
Gayet başarılı bir yöntem. Tavsiye olunur.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
Selamlar herkese.
Az önce lepistes akvaryumumda dip çekimi için hazırlanırken Java Moss’un hemen üzerinde bir yavru gördüm [:3]
Kendileri sanırım bugün doğmuş. Akvaryumun her santimini incelediysem de başka yavru göremedim.
Henüz takribi üç hafta oldu ve balıklarımın hiç birinin hamile olduğunu da düşünmüyorum (yeni bir hobici olduğumu belirteyim).
Hazırlıksız yakalandım ve bir dekordan başka hiç bir saklanılacak yer yok. Gerçi ben izlerken bir yetişkin saldırdı ve yavru kıvrak hamlelerle kaçtı [:)] Garibim dipte çakılların arasında saklanıyor. (Zeminde kum yok)
Evdeki malzemelerle önerilerinizi rica edebilir miyim? Maalesef evde rafya bulamadım. Java Mosslarım henüz çok küçük ve saklanmaya elverişli değil.
Son olarak yavru beslenmesi için sıvı yem mi tedarik etmeliyim? Sanırım pul yem işe yaramayacak yavru için.
Forumu incelemem sonucunda en doğalının doğduğu akvaryumda kalması olduğunu gördüm ve aynı akvaryumda büyütmeyi düşünüyorum. Emin olamadım doğrusu...
Çok hazırlıksızım; aceleyle forumu inceledim ama varsa ben atladıysam kusuruma bakmayın...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/200220192134141.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-20 21:34:20[/EDIT]
Selamlar herkese.
Az önce lepistes akvaryumumda dip çekimi için hazırlanırken Java Moss’un hemen üzerinde bir yavru gördüm [:3]
Kendileri sanırım bugün doğmuş. Akvaryumun her santimini incelediysem de başka yavru göremedim.
Henüz takribi üç hafta oldu ve balıklarımın hiç birinin hamile olduğunu da düşünmüyorum (yeni bir hobici olduğumu belirteyim).
Hazırlıksız yakalandım ve bir dekordan başka hiç bir saklanılacak yer yok. Gerçi ben izlerken bir yetişkin saldırdı ve yavru kıvrak hamlelerle kaçtı [:)] Garibim dipte çakılların arasında saklanıyor. (Zeminde kum yok)
Evdeki malzemelerle önerilerinizi rica edebilir miyim? Maalesef evde rafya bulamadım. Java Mosslarım henüz çok küçük ve saklanmaya elverişli değil.
Son olarak yavru beslenmesi için sıvı yem mi tedarik etmeliyim? Sanırım pul yem işe yaramayacak yavru için.
Forumu incelemem sonucunda en doğalının doğduğu akvaryumda kalması olduğunu gördüm ve aynı akvaryumda büyütmeyi düşünüyorum. Emin olamadım doğrusu...
Çok hazırlıksızım; aceleyle forumu inceledim ama varsa ben atladıysam kusuruma bakmayın...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/200220192134141.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-20 21:34:20[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
