ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lost.pyskhe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2019 22:28
Son Ziyaret:
04 Eylül 2019 22:52
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halit
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Van
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Halit
SON 10 MESAJI
Nematod, Adi Salyangoz Ve Dezenfekte
20 adet 2 aylık yavru lepistes 12 13 adet vatoz stres yok saklanma alanı bol. Kimyasal yok çamaşır suyu dezenfektasyonundan sonra tamamen arındı. Su değerleri oldukça iyi. Cama cam günlük dip çekimi. Yemler tamamen otçul spirutabin algeamax. Etçil tankta da oluşuyor onda da o nip kullandım seranın. Anlayamadım gerçekten nasıl sonu gelir
20 adet 2 aylık yavru lepistes 12 13 adet vatoz stres yok saklanma alanı bol. Kimyasal yok çamaşır suyu dezenfektasyonundan sonra tamamen arındı. Su değerleri oldukça iyi. Cama cam günlük dip çekimi. Yemler tamamen otçul spirutabin algeamax. Etçil tankta da oluşuyor onda da o nip kullandım seranın. Anlayamadım gerçekten nasıl sonu gelir
Nematod, Adi Salyangoz Ve Dezenfekte
Akvaryumda tekrar oluştular 180 litrelik camacam akvaryumdan canlıları çıkarttım. 4 litre çamaşır suyunda 5 saat döndü. Filtre mediasını attım. Canlılar 10 gün karantina tankında günlük sitraks banyosu ve paraziquantel emdirilmiş yemle beslendi. Tanka seachem bakteri kültürü ekleyip canlıları attım ve ikinci hafta akvaryumun içi fıkır fıkır nematod dolu. Yemleme 13 adet 10 cm vatoz balığına günde 1 tablet bitkisel yem seviyesinde. Artık çıldırmak üzereyim Lepistes attım bir süre sonra onların anüsünden sarkıp hepsinin ölümüne neden oldular.. Jel dışkı ara ara halen görmekteyim sanırım sonu yok bu işin biraz daha devam ederse kesinlikle hobiyi terk edecem
Akvaryumda tekrar oluştular 180 litrelik camacam akvaryumdan canlıları çıkarttım. 4 litre çamaşır suyunda 5 saat döndü. Filtre mediasını attım. Canlılar 10 gün karantina tankında günlük sitraks banyosu ve paraziquantel emdirilmiş yemle beslendi. Tanka seachem bakteri kültürü ekleyip canlıları attım ve ikinci hafta akvaryumun içi fıkır fıkır nematod dolu. Yemleme 13 adet 10 cm vatoz balığına günde 1 tablet bitkisel yem seviyesinde. Artık çıldırmak üzereyim Lepistes attım bir süre sonra onların anüsünden sarkıp hepsinin ölümüne neden oldular.. Jel dışkı ara ara halen görmekteyim sanırım sonu yok bu işin biraz daha devam ederse kesinlikle hobiyi terk edecem
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
Uzun süre oldu günlük su değiştirince uzun bir süre sonra salınım durdu daha oturaklı hale geldi. Şu an Nano da bitki dktim ve fotosentez başldı neocaridina attım üredi bile fırstını bulut bulmaz foto yükleyecem. Ms ölçemitorum ama ph 5.5 ta sabitlendi bir haftadır o yüzden başka bir tank kurdum ve sürekli su değiştirerek bekliyorum oturduğunda caridina deneyecem
Uzun süre oldu günlük su değiştirince uzun bir süre sonra salınım durdu daha oturaklı hale geldi. Şu an Nano da bitki dktim ve fotosentez başldı neocaridina attım üredi bile fırstını bulut bulmaz foto yükleyecem. Ms ölçemitorum ama ph 5.5 ta sabitlendi bir haftadır o yüzden başka bir tank kurdum ve sürekli su değiştirerek bekliyorum oturduğunda caridina deneyecem
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
Amacım sadece humic ve fulvic asitleri kullanmak değil malzemenin biyolojik yapısı gözenekliliğinden de faydalanmak. Şu an ph 5.2 stabil sudaki renklenme var ama oldukça az. Saz türleri ektim il dışına çılacam bir süre dönünce bitkilerin durumuna bakarım. Melek balıklarının olduğu tanka serdim çok ince olumsuz hiç bir durum görünmüyor hatta yeme gelme canlılık özellikleri daha iyi oldu.
Amacım sadece humic ve fulvic asitleri kullanmak değil malzemenin biyolojik yapısı gözenekliliğinden de faydalanmak. Şu an ph 5.2 stabil sudaki renklenme var ama oldukça az. Saz türleri ektim il dışına çılacam bir süre dönünce bitkilerin durumuna bakarım. Melek balıklarının olduğu tanka serdim çok ince olumsuz hiç bir durum görünmüyor hatta yeme gelme canlılık özellikleri daha iyi oldu.
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
R.o suda ilk gün ph 3.8lere indi hergin su değiştiriyorum 5.2 lerde kalıyor şu an.
8.2 ph a sahip yüksek Kh lı suda 6.8 de sabitlendi 3. Gündür bulanıklık açılmakta tabi yüksek karbonattan dolayı kalsifikasyonlar oluştu yer yer.
Bir hafta daha günlük su değişimi yapıp bakalım sonuçlar ne olacak.
+İlk günler çok çok az su rengi değişti ancak uzun süre bekletince ne olur bilmiyorum..
Haftaya bitki de ekmeye başlayacam. Yüzde yüz leonarditte buğday yetiştirildiğini gördüğümden beri köklerin yanmayacağına umudum var. Tabana montmorillonit karıştırdığım bir denemeyi de ayrıca yapacam.
Daha büyük hacimde çok daha az oranda toprak kullanıp caridina karides türlerinden denemekte var aklımda.
+11 litre su 3.5 litre toprak kullandığım için biraz yoğun olabilir bakalım nedense umutluyum 😃
R.o suda ilk gün ph 3.8lere indi hergin su değiştiriyorum 5.2 lerde kalıyor şu an.
8.2 ph a sahip yüksek Kh lı suda 6.8 de sabitlendi 3. Gündür bulanıklık açılmakta tabi yüksek karbonattan dolayı kalsifikasyonlar oluştu yer yer.
Bir hafta daha günlük su değişimi yapıp bakalım sonuçlar ne olacak.
+İlk günler çok çok az su rengi değişti ancak uzun süre bekletince ne olur bilmiyorum..
Haftaya bitki de ekmeye başlayacam. Yüzde yüz leonarditte buğday yetiştirildiğini gördüğümden beri köklerin yanmayacağına umudum var. Tabana montmorillonit karıştırdığım bir denemeyi de ayrıca yapacam.
Daha büyük hacimde çok daha az oranda toprak kullanıp caridina karides türlerinden denemekte var aklımda.
+11 litre su 3.5 litre toprak kullandığım için biraz yoğun olabilir bakalım nedense umutluyum 😃
Tetra Ve Fluval Marka Ürünlerden Çektiğim
[QUOTE=sonsuzpati]600 lük olanı akvaryumla birlikten takastan aldım, 200 lira değerinde fotoğraf makinası vermiştim. 700lük olanı ht200 ısıtıcıyla birlikte 150 liraya aldım, yani binlerce lira falan ödemedim şahsen. Arama olayına gelince patlayan iphone yazınca bir sürü sonuç bulursunuz ama patlamayan iphone yazarsanı sonuç çıkmaz, burdan patlamayan iphone yoktur sonucuna ulaşamayız diye düşünüyorum :)
Ayrıca senede bir açıyor olmanız da belki problem kaynağıdır, sonuçta ne kadar ön filtreleme yapsanız da bir yıl içinde filtre içinde oluşabilecek bir sürü micro organizma vs. var. Ben 150 litrelik tanklarda 2 ve 4 japon bakarken ikişer güçlü iç filtre, içleri creastal clear dolu, dış filtre emiş borusuna da beş yüz litreye yetecek creastal clear koymama, haftalık bunları temizlememe ve haftalık iki defa %20 dip çekimi yapmama rağmen iki ayda filtre temizlenmesi gerekir hale geliyor. Filtre içinde de en kaliteli malzemeler var, siporax, prugen vs.[/QUOTE]
Tamama büyük kısmının konuyla ne alakası var:-) malzeme kalitesi dediğim gibi insanlar değerlendirdi şahsi tecrübemizle bu yönde ama sen diyorsan yok 1000 lira eder bu filtreler bişey demiyorum senin fikrin
[QUOTE=sonsuzpati]600 lük olanı akvaryumla birlikten takastan aldım, 200 lira değerinde fotoğraf makinası vermiştim. 700lük olanı ht200 ısıtıcıyla birlikte 150 liraya aldım, yani binlerce lira falan ödemedim şahsen. Arama olayına gelince patlayan iphone yazınca bir sürü sonuç bulursunuz ama patlamayan iphone yazarsanı sonuç çıkmaz, burdan patlamayan iphone yoktur sonucuna ulaşamayız diye düşünüyorum :)
Ayrıca senede bir açıyor olmanız da belki problem kaynağıdır, sonuçta ne kadar ön filtreleme yapsanız da bir yıl içinde filtre içinde oluşabilecek bir sürü micro organizma vs. var. Ben 150 litrelik tanklarda 2 ve 4 japon bakarken ikişer güçlü iç filtre, içleri creastal clear dolu, dış filtre emiş borusuna da beş yüz litreye yetecek creastal clear koymama, haftalık bunları temizlememe ve haftalık iki defa %20 dip çekimi yapmama rağmen iki ayda filtre temizlenmesi gerekir hale geliyor. Filtre içinde de en kaliteli malzemeler var, siporax, prugen vs.[/QUOTE]
Tamama büyük kısmının konuyla ne alakası var:-) malzeme kalitesi dediğim gibi insanlar değerlendirdi şahsi tecrübemizle bu yönde ama sen diyorsan yok 1000 lira eder bu filtreler bişey demiyorum senin fikrin
Bitki Toprağına Alternatif Leonardit Deneme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191904001.jpg[/IMG]
Merhaba tabanda toprak kullanımı ve sonuçları forumda çok fazla mevcut. Leonardit kullanımı olarak baktığımızda yarım kalan denemeler harici bir uygulama yok. Bugün itibariyle aktif toprak fiyatları 9 litresi 350-600 lira arası hatta 3 litre toprak alacak bir Nano için 250 lira çıkartmak gerek. Leonardit ise sudan ucuz bu topraklara göre.
Leonarditte olmazMIŞ denmiş gerekçesi nedeni açık ve net olarak sunulmamış.
Bir çok hobici uzun yıllardır tabanda çok ince katman olarak kullanmakta yabancı forumlardaysa siyah elmas denilen bu malzeme çok pahalı olduğu için ince bir katman olarak kullanılması tavsiye edilmiş.
Bu ürünü satan bir firmayla iletişime geçtim sert granül ve pelet formda ellerinde olduğunu söylediler. Hatta meşhur bir kaç akvaryum malzemecilerinin toptan aldıklarını ama nerede ne için kullandıklarını bilmediğini belirtti. Örnek bir aktif toprak ile analize gönderip kimyasal içeriğininin analiz edilmesini rica ettim kıyaslanması çok faydalı olacak. Belki de yerli bir firma eksiğini fazlasını görüp uygun değilse bile benzer bir üretime geçip bizleri maddi açıdan rahatlatıp dışarıya para çıkışını minikte olsa engelleyecek. Şimdiye kadar bu içeriği anlattığım 5 6 şirket oldu.
Tarımda yararı zararının tartışıldığı makaleler vs okudum bazı yerlerden çıkartılan ürünlerde bor vs gibi tuzların yada ağır metallerin buğday gibi bitkilerde zarara neden olabileceği bahsi geçerken bitki verimliliği toprak ıslahı biyolojik aktivite gibi alanlarda bir yıl süreyle çok etkili olduğu yazmakta.
Daha önceki denememde temin edilmesi çok zordu alkali suda çok fazla salınım yapmaktaydı ve koyu kahverengine dönmüştü su yumuşak bir malzemeydi.
Deneme planlamam şöyle
İkiye bölüp yarısını 400 derecede fırınlayıp kullanacam diğer kısmı ise fırınlamadan kullanacam. Ro su kullanıp ada kumda yapıldığı gibi ilk bir hafta günlük yüzde 60 su değiştirip ilk hafta içerisindeki yoğun salınımın bitmesini bekleyecem. Sonraki ph nitrojen vs gibi içeriği paylaşırım.
Tek sorun kullanacağım akvaryumların 14 litrelik nanolar olması..
Eğer olmayacak olmasının nedenilerini açık net paylaşacak olan varsa konu görüşlere açık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191903551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213327/250320191904001.jpg[/IMG]
Merhaba tabanda toprak kullanımı ve sonuçları forumda çok fazla mevcut. Leonardit kullanımı olarak baktığımızda yarım kalan denemeler harici bir uygulama yok. Bugün itibariyle aktif toprak fiyatları 9 litresi 350-600 lira arası hatta 3 litre toprak alacak bir Nano için 250 lira çıkartmak gerek. Leonardit ise sudan ucuz bu topraklara göre.
Leonarditte olmazMIŞ denmiş gerekçesi nedeni açık ve net olarak sunulmamış.
Bir çok hobici uzun yıllardır tabanda çok ince katman olarak kullanmakta yabancı forumlardaysa siyah elmas denilen bu malzeme çok pahalı olduğu için ince bir katman olarak kullanılması tavsiye edilmiş.
Bu ürünü satan bir firmayla iletişime geçtim sert granül ve pelet formda ellerinde olduğunu söylediler. Hatta meşhur bir kaç akvaryum malzemecilerinin toptan aldıklarını ama nerede ne için kullandıklarını bilmediğini belirtti. Örnek bir aktif toprak ile analize gönderip kimyasal içeriğininin analiz edilmesini rica ettim kıyaslanması çok faydalı olacak. Belki de yerli bir firma eksiğini fazlasını görüp uygun değilse bile benzer bir üretime geçip bizleri maddi açıdan rahatlatıp dışarıya para çıkışını minikte olsa engelleyecek. Şimdiye kadar bu içeriği anlattığım 5 6 şirket oldu.
Tarımda yararı zararının tartışıldığı makaleler vs okudum bazı yerlerden çıkartılan ürünlerde bor vs gibi tuzların yada ağır metallerin buğday gibi bitkilerde zarara neden olabileceği bahsi geçerken bitki verimliliği toprak ıslahı biyolojik aktivite gibi alanlarda bir yıl süreyle çok etkili olduğu yazmakta.
Daha önceki denememde temin edilmesi çok zordu alkali suda çok fazla salınım yapmaktaydı ve koyu kahverengine dönmüştü su yumuşak bir malzemeydi.
Deneme planlamam şöyle
İkiye bölüp yarısını 400 derecede fırınlayıp kullanacam diğer kısmı ise fırınlamadan kullanacam. Ro su kullanıp ada kumda yapıldığı gibi ilk bir hafta günlük yüzde 60 su değiştirip ilk hafta içerisindeki yoğun salınımın bitmesini bekleyecem. Sonraki ph nitrojen vs gibi içeriği paylaşırım.
Tek sorun kullanacağım akvaryumların 14 litrelik nanolar olması..
Eğer olmayacak olmasının nedenilerini açık net paylaşacak olan varsa konu görüşlere açık.
Sulawesi Karides Tankı Kurulumda Bunlar Ne
[QUOTE=uozgul]Bakalım ürün gelsin tankın aşamalarını burada paylaşacağım zaten oturmuş 200 litre tankım var gerekirse suyun %50isini ayırıp gelen magic powder ve diğer bakteriyi ekleyip suyu yeniden dolduracağım
[/QUOTE]
Ben bulamadım link atar mısın nematodlardan ölesiye tiksindiğim için tek sorun bu benim için eğer planaria nematod yapmıyorsa gözüm kapalı girerim çünkü 250w mh lamba ile 2 aydır beceremedim yosunu 😃
[QUOTE=uozgul]Bakalım ürün gelsin tankın aşamalarını burada paylaşacağım zaten oturmuş 200 litre tankım var gerekirse suyun %50isini ayırıp gelen magic powder ve diğer bakteriyi ekleyip suyu yeniden dolduracağım
[/QUOTE]
Ben bulamadım link atar mısın nematodlardan ölesiye tiksindiğim için tek sorun bu benim için eğer planaria nematod yapmıyorsa gözüm kapalı girerim çünkü 250w mh lamba ile 2 aydır beceremedim yosunu 😃
Sump'a Ca Bentonit Yani Kalsiyum Kili Eklemek
Bu konu güzel bir çok alt çeşidi var çok fazla karışık kombinasyonu var ben bulamadım bu kayaç formunda çok araştırmama rağmen yıllar önce vazgeçtim. Ufak denemelerim oldu en önemli özelliği proteinide absorbe edebilmesi tatlı suda protein skimmer kullanılmadığı için serbest proteinleri sudan uzaklaştırma gibi bir arayıştaydım bu ürüne rastladım ancak sadece toz formlarına ulaşabildim osmos suyu bekletirken bu ürünle tamponlarsanız mükemmel değerlere ulaşmış oluyorsunuz
Bu konu güzel bir çok alt çeşidi var çok fazla karışık kombinasyonu var ben bulamadım bu kayaç formunda çok araştırmama rağmen yıllar önce vazgeçtim. Ufak denemelerim oldu en önemli özelliği proteinide absorbe edebilmesi tatlı suda protein skimmer kullanılmadığı için serbest proteinleri sudan uzaklaştırma gibi bir arayıştaydım bu ürüne rastladım ancak sadece toz formlarına ulaşabildim osmos suyu bekletirken bu ürünle tamponlarsanız mükemmel değerlere ulaşmış oluyorsunuz
Sulawesi Karides Tankı Kurulumda Bunlar Ne
Heyecanla bekliyorum bende :-) yalnız nematod sorununa mı yol açıyor acaba. Ya da yeşil su bazı dezavantajları var koku gibi içeriği tamamen göze hoş gelen bir yosuna benziyor sanırım bahsettiğim koyu yeşil ve ağır kokulu olan değil
Heyecanla bekliyorum bende :-) yalnız nematod sorununa mı yol açıyor acaba. Ya da yeşil su bazı dezavantajları var koku gibi içeriği tamamen göze hoş gelen bir yosuna benziyor sanırım bahsettiğim koyu yeşil ve ağır kokulu olan değil
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
