ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ömer Kaan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2019 13:19
Son Ziyaret:
18 Mart 2026 20:56
Toplam Mesaj:
205 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
14 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Kaan Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Grafik Tasarımcı , Tıbbi Sekreter
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Kaan Kaya
SON 10 MESAJI
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=mustafakrml]
merhaba ben de aquael 150w olanı almayı düşünüyorum 75lt tankım var memnun musunuz ve nereden aldınız [/QUOTE]
Memnunum hepsiburada da şans eseri 1350 tl ye 1 adet yakaladım aldım ve indirim bitti. 150w tercih edin.
[QUOTE=mustafakrml]
merhaba ben de aquael 150w olanı almayı düşünüyorum 75lt tankım var memnun musunuz ve nereden aldınız [/QUOTE]
Memnunum hepsiburada da şans eseri 1350 tl ye 1 adet yakaladım aldım ve indirim bitti. 150w tercih edin.
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Debiyi artırmalısınız.
Akvaryum boyutlarınıza fazla geleceğini söylemiştim.
Ürün güzel ama akvaryum litrelerş boyutları konumlandırma şekilleri önemli.
Debiyi fazla kısmamalısınız..
Görsel ekleyin filtrenin ve akvaryumun göründüğü..
Pervane mili seramik.. kırmamak için dikkatli ve sakin davranın..
Bu filtreler tuzlusu için daha uygun..(kendi görüşüm)[/QUOTE]
Tıkırtı sesini nasıl çözerim? Pervane sök tak ile mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Debiyi artırmalısınız.
Akvaryum boyutlarınıza fazla geleceğini söylemiştim.
Ürün güzel ama akvaryum litrelerş boyutları konumlandırma şekilleri önemli.
Debiyi fazla kısmamalısınız..
Görsel ekleyin filtrenin ve akvaryumun göründüğü..
Pervane mili seramik.. kırmamak için dikkatli ve sakin davranın..
Bu filtreler tuzlusu için daha uygun..(kendi görüşüm)[/QUOTE]
Tıkırtı sesini nasıl çözerim? Pervane sök tak ile mi?
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Hocam o ses düzelmedi debiyi kısınca hala devam ama şuanda ki dalgalanma yani debi ayarım iyi fazla sirkülasyon olmuyor koyduğum filtre malzemeleri ile.
Ancak motordan takurtu sesi gelmeye başladı dün 🤣🤣🤣🤣 bunu nasıl çözerim pervane mi temizlemek gerek bu kadar sürede kirlenmez diye düşünüyorum yeni kurulum çünkü .
Hayır ürün çok kaliteli güzel malzeme koyacak yerleri de bol kapasitesi yüksek ilk aldığım hafta hiç bir sorunum yoktu
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Hocam o ses düzelmedi debiyi kısınca hala devam ama şuanda ki dalgalanma yani debi ayarım iyi fazla sirkülasyon olmuyor koyduğum filtre malzemeleri ile.
Ancak motordan takurtu sesi gelmeye başladı dün 🤣🤣🤣🤣 bunu nasıl çözerim pervane mi temizlemek gerek bu kadar sürede kirlenmez diye düşünüyorum yeni kurulum çünkü .
Hayır ürün çok kaliteli güzel malzeme koyacak yerleri de bol kapasitesi yüksek ilk aldığım hafta hiç bir sorunum yoktu
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Yani evet çünkü 1500 pro aldım bu tanka göre biraz fazla debisi var en düşükte hiç sorun olmuyor hatta en güzeli o şekilde oluyordu neyse bakalım bir kaç saat bu ayarda çalışsın en düşüğün bir üstünde sonra düşüğe almayı denerim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Yani evet çünkü 1500 pro aldım bu tanka göre biraz fazla debisi var en düşükte hiç sorun olmuyor hatta en güzeli o şekilde oluyordu neyse bakalım bir kaç saat bu ayarda çalışsın en düşüğün bir üstünde sonra düşüğe almayı denerim
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Motorun emdiği suyu sizin ses yapıyor dediğiniz yere dökerken boru çapı ve su azlığı hava boşluğu yaratıyor.
Maximum ayarlayıp sesi giderin ilk önce. Daha sonra yavaş yavaş kısarsınız. [/QUOTE]
Denim bakalım inşallah olur yoksa kafayı yiyeceğim [:D]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Motorun emdiği suyu sizin ses yapıyor dediğiniz yere dökerken boru çapı ve su azlığı hava boşluğu yaratıyor.
Maximum ayarlayıp sesi giderin ilk önce. Daha sonra yavaş yavaş kısarsınız. [/QUOTE]
Denim bakalım inşallah olur yoksa kafayı yiyeceğim [:D]
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çalışıyorken fişi çekin. 10 dk kadar bekleyin.
Tekrar fişi takın..
Çalışsın..
Debi ayarlarınız maximumda olsun..[/QUOTE]
Debiyi en düşükte kullanıyorum ama ben maxiumumdan düşüğe çektiğimde yine olmayacak mı? yüksek ayarda dediğiniz gibi ses gidiyor düşükte ses geliyor
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çalışıyorken fişi çekin. 10 dk kadar bekleyin.
Tekrar fişi takın..
Çalışsın..
Debi ayarlarınız maximumda olsun..[/QUOTE]
Debiyi en düşükte kullanıyorum ama ben maxiumumdan düşüğe çektiğimde yine olmayacak mı? yüksek ayarda dediğiniz gibi ses gidiyor düşükte ses geliyor
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yuvarlak disk var düzlük - denge ayarı için. Onun üzerinde kauçuk halka var.
Kapak açık kalması doğru bir uygulama olmayabilir.. tasarımsu taşması durumlarında kapak vasıtasıyla akvaryuma yönlendirir. Kapak olmaz ise dışa taşma yaşanabilir. Riske gerek yoktur.[/QUOTE][QUOTE=Anselmo458]Evet bu arada kesinlikle kapak tasarımında bir problem var. Cihazdan gelen tek ses kapağın tam oturmadığı zaman titreşim kaynaklı ince bir cızırtı. Onun dışında benim de hiç ses problemim yok. Tek dert bu olsun kapağı hafif oynatınca ses kesiliyor[/QUOTE]
Hocam merhaba şelale filtreyi sorunsuz kullanıyordum ancak bugün sol tarafta gizli haznenin olduğu kısım suyun ilk dolmaya başladığı kısım var ya oradan şıkırtı sesi geliyor ses motordan gelmiyor haznenin içerisinden geliyor nasıl çözerim kafayı yicem şimdi 😂 2 kere boşalttım tekrar yaptım filtreyi işe yaramadı. Hava ve su sesi karışık gibi sanki ama havayı da atamadım nasıl olacak yardım edin yaw. Orada karbon sünger vardı belki ondandır dedim çıkardım yine de kesilmedi ses
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yuvarlak disk var düzlük - denge ayarı için. Onun üzerinde kauçuk halka var.
Kapak açık kalması doğru bir uygulama olmayabilir.. tasarımsu taşması durumlarında kapak vasıtasıyla akvaryuma yönlendirir. Kapak olmaz ise dışa taşma yaşanabilir. Riske gerek yoktur.[/QUOTE][QUOTE=Anselmo458]Evet bu arada kesinlikle kapak tasarımında bir problem var. Cihazdan gelen tek ses kapağın tam oturmadığı zaman titreşim kaynaklı ince bir cızırtı. Onun dışında benim de hiç ses problemim yok. Tek dert bu olsun kapağı hafif oynatınca ses kesiliyor[/QUOTE]
Hocam merhaba şelale filtreyi sorunsuz kullanıyordum ancak bugün sol tarafta gizli haznenin olduğu kısım suyun ilk dolmaya başladığı kısım var ya oradan şıkırtı sesi geliyor ses motordan gelmiyor haznenin içerisinden geliyor nasıl çözerim kafayı yicem şimdi 😂 2 kere boşalttım tekrar yaptım filtreyi işe yaramadı. Hava ve su sesi karışık gibi sanki ama havayı da atamadım nasıl olacak yardım edin yaw. Orada karbon sünger vardı belki ondandır dedim çıkardım yine de kesilmedi ses
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=ThanatoZek]Aç kapa yapmıyor, su değişiminden su değişimine sadece 10 dk çalışıyor, onun haricinde sürekli sıcaklık koruma modunda stabil halde devam ediyor.[/QUOTE]
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Hocam an itibariyle 150w olanı almış bulunmaktayım 1350 TL ye uygun buldum düşünmeden aldım diğerleri 200w olan 300 400 TL daha fazlaydı gerek yok diye düşündüm
[QUOTE=ThanatoZek]Aç kapa yapmıyor, su değişiminden su değişimine sadece 10 dk çalışıyor, onun haricinde sürekli sıcaklık koruma modunda stabil halde devam ediyor.[/QUOTE]
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Hocam an itibariyle 150w olanı almış bulunmaktayım 1350 TL ye uygun buldum düşünmeden aldım diğerleri 200w olan 300 400 TL daha fazlaydı gerek yok diye düşündüm
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman Aquael 200w alacağım fiyatı çok farklı değilse. Teşekkür ederim herkese
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman Aquael 200w alacağım fiyatı çok farklı değilse. Teşekkür ederim herkese
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=ThanatoZek]64 litrede Tetra 200W kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi ısıtıcının büyüklüğü sorun oluşturmaz, atıyorum 100W 20 dkda ısıtacaksa 200W 10 dkda ısıtır. Isıtıcıdan memnunum, farklı termometrelerle kalibrasyonunu kontrol ettim, tam ayarladığım noktada çalışıyor. Alacaksanız yeni nesil olan elektronik Tetra 200W öneririm. Piyasada hala eski tip (üstten döndürerek derece ayarlanan) Tetra ısıtıclar da satılıyor çünkü.[/QUOTE]
Tetra alırsam zaten TETRA HT modelini alacağım sadece 200w mu almalıyım onda karar kılamadım. Sık sık aç kapa yapıyor mu ısıtıcınız? Örnek veriyorum oda sıcaklığınız ne kadar normalde ve ne kadar süredir ısıtıcıyı kullanıyorsunuz?
[QUOTE=ThanatoZek]64 litrede Tetra 200W kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi ısıtıcının büyüklüğü sorun oluşturmaz, atıyorum 100W 20 dkda ısıtacaksa 200W 10 dkda ısıtır. Isıtıcıdan memnunum, farklı termometrelerle kalibrasyonunu kontrol ettim, tam ayarladığım noktada çalışıyor. Alacaksanız yeni nesil olan elektronik Tetra 200W öneririm. Piyasada hala eski tip (üstten döndürerek derece ayarlanan) Tetra ısıtıclar da satılıyor çünkü.[/QUOTE]
Tetra alırsam zaten TETRA HT modelini alacağım sadece 200w mu almalıyım onda karar kılamadım. Sık sık aç kapa yapıyor mu ısıtıcınız? Örnek veriyorum oda sıcaklığınız ne kadar normalde ve ne kadar süredir ısıtıcıyı kullanıyorsunuz?
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
NightWist,
Hoppala,
EfeC,
yeekim,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
osmandbnl,
şansal,
sina cen,
Kınayu,
mightymurat,
ternapi,
DABARAKATO,
mehaniches_hlot,
Tatar10,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
baozturk,
EmiirKaan,
seiryuhare,
NautilusLordu,
yurist_ldMa,
Frknnrg,
Redko,
barskels,
nakkas__45,
Conix,
nniiaa,
Tortuga7,
Goldfish2000,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
