ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ömer Kaan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Şubat 2019 13:19
Son Ziyaret:
18 Mart 2026 20:56
Toplam Mesaj:
205 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
14 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Kaan Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Grafik Tasarımcı , Tıbbi Sekreter
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Kaan Kaya
SON 10 MESAJI
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=mustafakrml]
merhaba ben de aquael 150w olanı almayı düşünüyorum 75lt tankım var memnun musunuz ve nereden aldınız [/QUOTE]
Memnunum hepsiburada da şans eseri 1350 tl ye 1 adet yakaladım aldım ve indirim bitti. 150w tercih edin.
[QUOTE=mustafakrml]
merhaba ben de aquael 150w olanı almayı düşünüyorum 75lt tankım var memnun musunuz ve nereden aldınız [/QUOTE]
Memnunum hepsiburada da şans eseri 1350 tl ye 1 adet yakaladım aldım ve indirim bitti. 150w tercih edin.
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Debiyi artırmalısınız.
Akvaryum boyutlarınıza fazla geleceğini söylemiştim.
Ürün güzel ama akvaryum litrelerş boyutları konumlandırma şekilleri önemli.
Debiyi fazla kısmamalısınız..
Görsel ekleyin filtrenin ve akvaryumun göründüğü..
Pervane mili seramik.. kırmamak için dikkatli ve sakin davranın..
Bu filtreler tuzlusu için daha uygun..(kendi görüşüm)[/QUOTE]
Tıkırtı sesini nasıl çözerim? Pervane sök tak ile mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Debiyi artırmalısınız.
Akvaryum boyutlarınıza fazla geleceğini söylemiştim.
Ürün güzel ama akvaryum litrelerş boyutları konumlandırma şekilleri önemli.
Debiyi fazla kısmamalısınız..
Görsel ekleyin filtrenin ve akvaryumun göründüğü..
Pervane mili seramik.. kırmamak için dikkatli ve sakin davranın..
Bu filtreler tuzlusu için daha uygun..(kendi görüşüm)[/QUOTE]
Tıkırtı sesini nasıl çözerim? Pervane sök tak ile mi?
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Hocam o ses düzelmedi debiyi kısınca hala devam ama şuanda ki dalgalanma yani debi ayarım iyi fazla sirkülasyon olmuyor koyduğum filtre malzemeleri ile.
Ancak motordan takurtu sesi gelmeye başladı dün 🤣🤣🤣🤣 bunu nasıl çözerim pervane mi temizlemek gerek bu kadar sürede kirlenmez diye düşünüyorum yeni kurulum çünkü .
Hayır ürün çok kaliteli güzel malzeme koyacak yerleri de bol kapasitesi yüksek ilk aldığım hafta hiç bir sorunum yoktu
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Hocam o ses düzelmedi debiyi kısınca hala devam ama şuanda ki dalgalanma yani debi ayarım iyi fazla sirkülasyon olmuyor koyduğum filtre malzemeleri ile.
Ancak motordan takurtu sesi gelmeye başladı dün 🤣🤣🤣🤣 bunu nasıl çözerim pervane mi temizlemek gerek bu kadar sürede kirlenmez diye düşünüyorum yeni kurulum çünkü .
Hayır ürün çok kaliteli güzel malzeme koyacak yerleri de bol kapasitesi yüksek ilk aldığım hafta hiç bir sorunum yoktu
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Yani evet çünkü 1500 pro aldım bu tanka göre biraz fazla debisi var en düşükte hiç sorun olmuyor hatta en güzeli o şekilde oluyordu neyse bakalım bir kaç saat bu ayarda çalışsın en düşüğün bir üstünde sonra düşüğe almayı denerim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ses oluşturmadan evvelki kısıklık ayarına işaret koyun.
En fazla o kadar kısabilirsiniz sessiz şekilde.
Yinede çok yüksek akıntı mı oluyor?[/QUOTE]
Yani evet çünkü 1500 pro aldım bu tanka göre biraz fazla debisi var en düşükte hiç sorun olmuyor hatta en güzeli o şekilde oluyordu neyse bakalım bir kaç saat bu ayarda çalışsın en düşüğün bir üstünde sonra düşüğe almayı denerim
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Motorun emdiği suyu sizin ses yapıyor dediğiniz yere dökerken boru çapı ve su azlığı hava boşluğu yaratıyor.
Maximum ayarlayıp sesi giderin ilk önce. Daha sonra yavaş yavaş kısarsınız. [/QUOTE]
Denim bakalım inşallah olur yoksa kafayı yiyeceğim [:D]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Motorun emdiği suyu sizin ses yapıyor dediğiniz yere dökerken boru çapı ve su azlığı hava boşluğu yaratıyor.
Maximum ayarlayıp sesi giderin ilk önce. Daha sonra yavaş yavaş kısarsınız. [/QUOTE]
Denim bakalım inşallah olur yoksa kafayı yiyeceğim [:D]
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çalışıyorken fişi çekin. 10 dk kadar bekleyin.
Tekrar fişi takın..
Çalışsın..
Debi ayarlarınız maximumda olsun..[/QUOTE]
Debiyi en düşükte kullanıyorum ama ben maxiumumdan düşüğe çektiğimde yine olmayacak mı? yüksek ayarda dediğiniz gibi ses gidiyor düşükte ses geliyor
[QUOTE=Cyber_Scout]
Çalışıyorken fişi çekin. 10 dk kadar bekleyin.
Tekrar fişi takın..
Çalışsın..
Debi ayarlarınız maximumda olsun..[/QUOTE]
Debiyi en düşükte kullanıyorum ama ben maxiumumdan düşüğe çektiğimde yine olmayacak mı? yüksek ayarda dediğiniz gibi ses gidiyor düşükte ses geliyor
Aquael Fzn Pro Serisi Şelale Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yuvarlak disk var düzlük - denge ayarı için. Onun üzerinde kauçuk halka var.
Kapak açık kalması doğru bir uygulama olmayabilir.. tasarımsu taşması durumlarında kapak vasıtasıyla akvaryuma yönlendirir. Kapak olmaz ise dışa taşma yaşanabilir. Riske gerek yoktur.[/QUOTE][QUOTE=Anselmo458]Evet bu arada kesinlikle kapak tasarımında bir problem var. Cihazdan gelen tek ses kapağın tam oturmadığı zaman titreşim kaynaklı ince bir cızırtı. Onun dışında benim de hiç ses problemim yok. Tek dert bu olsun kapağı hafif oynatınca ses kesiliyor[/QUOTE]
Hocam merhaba şelale filtreyi sorunsuz kullanıyordum ancak bugün sol tarafta gizli haznenin olduğu kısım suyun ilk dolmaya başladığı kısım var ya oradan şıkırtı sesi geliyor ses motordan gelmiyor haznenin içerisinden geliyor nasıl çözerim kafayı yicem şimdi 😂 2 kere boşalttım tekrar yaptım filtreyi işe yaramadı. Hava ve su sesi karışık gibi sanki ama havayı da atamadım nasıl olacak yardım edin yaw. Orada karbon sünger vardı belki ondandır dedim çıkardım yine de kesilmedi ses
[QUOTE=Cyber_Scout]
Yuvarlak disk var düzlük - denge ayarı için. Onun üzerinde kauçuk halka var.
Kapak açık kalması doğru bir uygulama olmayabilir.. tasarımsu taşması durumlarında kapak vasıtasıyla akvaryuma yönlendirir. Kapak olmaz ise dışa taşma yaşanabilir. Riske gerek yoktur.[/QUOTE][QUOTE=Anselmo458]Evet bu arada kesinlikle kapak tasarımında bir problem var. Cihazdan gelen tek ses kapağın tam oturmadığı zaman titreşim kaynaklı ince bir cızırtı. Onun dışında benim de hiç ses problemim yok. Tek dert bu olsun kapağı hafif oynatınca ses kesiliyor[/QUOTE]
Hocam merhaba şelale filtreyi sorunsuz kullanıyordum ancak bugün sol tarafta gizli haznenin olduğu kısım suyun ilk dolmaya başladığı kısım var ya oradan şıkırtı sesi geliyor ses motordan gelmiyor haznenin içerisinden geliyor nasıl çözerim kafayı yicem şimdi 😂 2 kere boşalttım tekrar yaptım filtreyi işe yaramadı. Hava ve su sesi karışık gibi sanki ama havayı da atamadım nasıl olacak yardım edin yaw. Orada karbon sünger vardı belki ondandır dedim çıkardım yine de kesilmedi ses
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=ThanatoZek]Aç kapa yapmıyor, su değişiminden su değişimine sadece 10 dk çalışıyor, onun haricinde sürekli sıcaklık koruma modunda stabil halde devam ediyor.[/QUOTE]
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Hocam an itibariyle 150w olanı almış bulunmaktayım 1350 TL ye uygun buldum düşünmeden aldım diğerleri 200w olan 300 400 TL daha fazlaydı gerek yok diye düşündüm
[QUOTE=ThanatoZek]Aç kapa yapmıyor, su değişiminden su değişimine sadece 10 dk çalışıyor, onun haricinde sürekli sıcaklık koruma modunda stabil halde devam ediyor.[/QUOTE]
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Hocam an itibariyle 150w olanı almış bulunmaktayım 1350 TL ye uygun buldum düşünmeden aldım diğerleri 200w olan 300 400 TL daha fazlaydı gerek yok diye düşündüm
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman Aquael 200w alacağım fiyatı çok farklı değilse. Teşekkür ederim herkese
[QUOTE=neomeo]
Hızlı aç kapa yapmaz, istenilen sıcaklığa daha çabuk ulaşır ki, bu zaten istenen bir durum, sıcaklık dalgalanmasını minimize eder. Misal 26 ayarlı 150W su değişiminde 24 e düşen sıcaklığı 30dk da 26 yapar, 200w 20dk da. Üst postta dediğim gibi sabit sıcaklık ısıtıcı harici, tetra yada aquael(ben aquael derim) beğendiğinizi alın.[/QUOTE]
Tamamdır o zaman Aquael 200w alacağım fiyatı çok farklı değilse. Teşekkür ederim herkese
Aquael Isıtıcı Vs Tetra Isıtıcı Vs Eheim Isıtıcı
[QUOTE=ThanatoZek]64 litrede Tetra 200W kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi ısıtıcının büyüklüğü sorun oluşturmaz, atıyorum 100W 20 dkda ısıtacaksa 200W 10 dkda ısıtır. Isıtıcıdan memnunum, farklı termometrelerle kalibrasyonunu kontrol ettim, tam ayarladığım noktada çalışıyor. Alacaksanız yeni nesil olan elektronik Tetra 200W öneririm. Piyasada hala eski tip (üstten döndürerek derece ayarlanan) Tetra ısıtıclar da satılıyor çünkü.[/QUOTE]
Tetra alırsam zaten TETRA HT modelini alacağım sadece 200w mu almalıyım onda karar kılamadım. Sık sık aç kapa yapıyor mu ısıtıcınız? Örnek veriyorum oda sıcaklığınız ne kadar normalde ve ne kadar süredir ısıtıcıyı kullanıyorsunuz?
[QUOTE=ThanatoZek]64 litrede Tetra 200W kullanıyorum. Arkadaşların dediği gibi ısıtıcının büyüklüğü sorun oluşturmaz, atıyorum 100W 20 dkda ısıtacaksa 200W 10 dkda ısıtır. Isıtıcıdan memnunum, farklı termometrelerle kalibrasyonunu kontrol ettim, tam ayarladığım noktada çalışıyor. Alacaksanız yeni nesil olan elektronik Tetra 200W öneririm. Piyasada hala eski tip (üstten döndürerek derece ayarlanan) Tetra ısıtıclar da satılıyor çünkü.[/QUOTE]
Tetra alırsam zaten TETRA HT modelini alacağım sadece 200w mu almalıyım onda karar kılamadım. Sık sık aç kapa yapıyor mu ısıtıcınız? Örnek veriyorum oda sıcaklığınız ne kadar normalde ve ne kadar süredir ısıtıcıyı kullanıyorsunuz?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
