ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BALKES10
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2019 11:30
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2019 11:35
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burhaniye
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
burhaniye
SON 10 MESAJI
Sonunda İthal Balıklar Geldi
[QUOTE=BLGHN][VID]https://youtu.be/4IPgSIGSqfQ[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun güzelmiş ama sanki biri normal plati gibi geldi bana sarı renki olan
[QUOTE=BLGHN][VID]https://youtu.be/4IPgSIGSqfQ[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun güzelmiş ama sanki biri normal plati gibi geldi bana sarı renki olan
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Şu anki yarışmaya ve kurallara alternatif olabileceğini düşündüğünüz sistem nedir? Şöyle olsa daha iyi olur, böyle olsa sıkıntı olmaz dediğiniz yerler varsa belirtin üzerinde tartışalım.
Sadece yılsonu yapılan yarışmalarda ki şimdiye kadar bir kere yapıldı, bestof tarzı bir yarışma yapılıyor ve sene içerisinde derece almış katılımlar kendi aralarında tekrar yarışıyorlar, Bu yarışmalarda jüri bulunmaktadır ve jüriler bu yarışmalara katılamamaktadır. Yıl içerisinde derece almış katılımlardan birisi jüri üyesine ait ise bu katılım bestof yarışmasından çekilmektedir.
Sene içerisinde yapılan genel yarışmalara site yöneticileri katılamamaktadır. Dolayısı ile kimse kendisini kayıramaz. Kaldı ki katılımın kime ait olduğunu yöneticiler dahi göremezler.
Oy verenlerin görünmesi kısmına gelince, Bu sistem zaten vardı. Örneğin adam yarışmaya katılmış ve 2 puan farkla ikinci olmuş. Kendisine 1-2-3-4-5 puan veren üyeleri listeden bulup katılımıma neden düşük puan verdin, kime çalışıyorsun, başkasının adamısın gibi saçma sapan saldırılarda bulundular. Bu gibi durumların önüne geçebilmek içinde oylama yapan üyeleri gizleme kararı aldık. Diğer türlü kimse oy kullanmamaya başlamıştı bu gibi diyalojlarla muhatap olmamak için.
[/QUOTE]
Yönetici olduğunuz ne kadar da belli üslubunuz ve yaklaşımınız için çok teşekkürler. [:)] açıklama için çok teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]
Burhaniye kardeşim sen hiç yarışmaya katıldınmı öncelikle ?
Tam hala ben neyini beğenmiyorsun ne eksiklikler görüyorsun maddde madde bir yaz rica edeceğim ?
Önerilerin neler ?
Önerin yoksa senin ? Hiç yarışmaya katılmadıysan amacın ne neyin altında ne arıyorsun ? Fatih kardeşime bilmiyorsunda filan diyorsun katılmadan neyi neye göre yargılıyorsun ? Aynen seninkide aynı kapıya çıkıyor.
Kendin katıldında bir eksik gedikmi gördün ? Yoksa başkasının yarışma hakkında dediklerinden yola çıkarak yorummu yapıyorsun ?
2019 Üye olmuşsun yoksa bu daha öncelerin bir serslenişimi anlamadım.
Diyelim bir akvaryum kurdun . Onu kurulum aşamasında paylaştın yorum görüşler aldın bu akvaryum bilindi tanınıyor diyorsun anladığım kadar. Bu yarışmaya katılan herkes için geçerli bir durum birine diğerine özel bir durum değilki herkes bu dediğini yapabilir. Kimseye bir engel yokki oda tanıtsın oda akvaryumunu gündeme getirsin taşısın .
Hangisi güzel daha çok saygıdeğer üyelerimizden oy alırsa o birinci oluyor. Burda tek amacın akvaryumumla yarışmaya katıldım birinci oldumla alakası yokki hal hareket küçük büyük üyelere davranış online süresi burdaki işleyiş ve kurallara riayet ortak hareket ortak karar paylaşım açmış olduğu akvaryum tanıtımına destek veren üyelerin sayısı ve niteliği seviliyorsa sayılıyorsa tabikide etkili olacak [:iyi:]
E bu tanıtım açtı geldi herkes açsın gelsin rakabet daha çok olsun . Sen tanıtım için konu açmışsın küçük büyük görüş ve fikirlerine önem göstermişsin. Bir şeyler yapmaya çıkarmaya çalışmışsın diğeri yatmış akvaryum kurdum demiş katılmış bu bana bencilce geliyor neyi kimden saklıyorsun konuya katılım sürüklemek konuya katılım sayısının çokluğu her fikre yaklaşım ve özen saygı sevgiyle yaklaşma konunun emsal örnek teşkil etmesi bunlar yarışmada alına dereceden daha gurur verici ve insanı onure eden bir durum.Diğeri neyi kimden saklıyorsa yarışmada iki gün sonra zaten ney ne degil görünecek bu onun kendi tasarrufudur . Bunu daha çok oy almaya nasıl bağladın hala onuda anlamış değilim ya neyse her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır sen bu yolu izler gözetirsin bir başkası ben yarışmaya katılacağım diye kurulumunu sır gibi saklar bu kendi görüş ve fikridir onada saygı duyarız .
Tanıtım açarak bu süreçte yol alanada bu tür yakıştırmalar yapamaz bir şey diyemez aynı şartlar kendisi içinde var geçerli uyguluya bilir . Sürekli ne güzel söylemiş atalarımız olaya nasılda oturuyor burdaki amaç üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi buna karar vermek lazım . Konu açarken hayır o değil bazı eski bu yollardan geçmiş taçlanmış bu bahsi geçen durumdan üyelerinde bu tür konulara prim vermeside ayrı bir olay [:((]
Diyeceğim odurki ben burdaki yarışmalarda paylaşım konuyu daha çok kişiye ulaştıra bilmek ben zihniyetinden çok biz mantığına taşımak katılımın daha çok kişiye ulaşmasını ve örnek emsal teşkiletmesi neyi nasıl uyguladın bilmeyene ulaşmasını sağlamak yardımlaşma olarak görüyorum . Yoksa birinci olsan ne olmasan ne asıl senin dediğin mantık saman altından su yürütmeye daha çok uyuyor bence [:)]
[B]Dip Not :[/B] Birde sonradan gözüme çarpan bir konuya daha açıklık getireyim tam yerine denk gelmiş çünkü olacak işe amin demek lazım. Yarışama günü 20 tane üyelik açtın 4-5 konuya bir şeyler yazdın diyelim peh ne güzel havadan sudan şeyley 5 adet mesaj atmayı tamamladın yani 20 üyeliğin verebileceği yarışmadaki puanlama zaten 20 yalın puan olur. Devede kulak kalır. Üyelerin puanlarının değeri burda ortaya çıkıyor işte o an aynı gün 20 tane( özel üyelik ) veya başka üyelik alamıyacağına göre ayrıca bu tip üyelikler aynı İ.P ten alındığında sayın yöneticilerimiz bu drumu hemen görebilmektedirler ve bunun yasak ve formumuzdan uzaklaştırılma ve yasaklanma sebebidir. Yarışma oylamamız gayet mantıklı ve olması gerektiği şekilde şuanki imkanlarla en doğru işleyiş ve karardır .
Tanıtım açmış sevilen sayılan gerçekten katılımıda konuşan bir üye 4 adet Kıdemli akvarist,ten tam puan aldığı zaman o 20 misal üyelik açan havanda su döver açtığı hammal gibi 20 feyk üyelikle kalır yani Yok sen katılmışsın kafa kafaya başa oynuyorsun 1 birinciliğe sen bu durumdaysan katılımın bunlara ne gerek duyacaksın tenezül edeceksin 20 puan için bunları yapan kişi arkadaşla kendini aynı seviyeye düşüreceksin onunla kazanıyorsa zaten kazansın kendini kandırsın o kişilerde [:'(][/QUOTE]
Detaylı açıklama için teşekkür ederim [:)] sayende öğrendim bir çok şeyi
[QUOTE=MiSoSiKiaN]
Merhabalar,
Şu anki yarışmaya ve kurallara alternatif olabileceğini düşündüğünüz sistem nedir? Şöyle olsa daha iyi olur, böyle olsa sıkıntı olmaz dediğiniz yerler varsa belirtin üzerinde tartışalım.
Sadece yılsonu yapılan yarışmalarda ki şimdiye kadar bir kere yapıldı, bestof tarzı bir yarışma yapılıyor ve sene içerisinde derece almış katılımlar kendi aralarında tekrar yarışıyorlar, Bu yarışmalarda jüri bulunmaktadır ve jüriler bu yarışmalara katılamamaktadır. Yıl içerisinde derece almış katılımlardan birisi jüri üyesine ait ise bu katılım bestof yarışmasından çekilmektedir.
Sene içerisinde yapılan genel yarışmalara site yöneticileri katılamamaktadır. Dolayısı ile kimse kendisini kayıramaz. Kaldı ki katılımın kime ait olduğunu yöneticiler dahi göremezler.
Oy verenlerin görünmesi kısmına gelince, Bu sistem zaten vardı. Örneğin adam yarışmaya katılmış ve 2 puan farkla ikinci olmuş. Kendisine 1-2-3-4-5 puan veren üyeleri listeden bulup katılımıma neden düşük puan verdin, kime çalışıyorsun, başkasının adamısın gibi saçma sapan saldırılarda bulundular. Bu gibi durumların önüne geçebilmek içinde oylama yapan üyeleri gizleme kararı aldık. Diğer türlü kimse oy kullanmamaya başlamıştı bu gibi diyalojlarla muhatap olmamak için.
[/QUOTE]
Yönetici olduğunuz ne kadar da belli üslubunuz ve yaklaşımınız için çok teşekkürler. [:)] açıklama için çok teşekkürler
[QUOTE=Kınayu]
Burhaniye kardeşim sen hiç yarışmaya katıldınmı öncelikle ?
Tam hala ben neyini beğenmiyorsun ne eksiklikler görüyorsun maddde madde bir yaz rica edeceğim ?
Önerilerin neler ?
Önerin yoksa senin ? Hiç yarışmaya katılmadıysan amacın ne neyin altında ne arıyorsun ? Fatih kardeşime bilmiyorsunda filan diyorsun katılmadan neyi neye göre yargılıyorsun ? Aynen seninkide aynı kapıya çıkıyor.
Kendin katıldında bir eksik gedikmi gördün ? Yoksa başkasının yarışma hakkında dediklerinden yola çıkarak yorummu yapıyorsun ?
2019 Üye olmuşsun yoksa bu daha öncelerin bir serslenişimi anlamadım.
Diyelim bir akvaryum kurdun . Onu kurulum aşamasında paylaştın yorum görüşler aldın bu akvaryum bilindi tanınıyor diyorsun anladığım kadar. Bu yarışmaya katılan herkes için geçerli bir durum birine diğerine özel bir durum değilki herkes bu dediğini yapabilir. Kimseye bir engel yokki oda tanıtsın oda akvaryumunu gündeme getirsin taşısın .
Hangisi güzel daha çok saygıdeğer üyelerimizden oy alırsa o birinci oluyor. Burda tek amacın akvaryumumla yarışmaya katıldım birinci oldumla alakası yokki hal hareket küçük büyük üyelere davranış online süresi burdaki işleyiş ve kurallara riayet ortak hareket ortak karar paylaşım açmış olduğu akvaryum tanıtımına destek veren üyelerin sayısı ve niteliği seviliyorsa sayılıyorsa tabikide etkili olacak [:iyi:]
E bu tanıtım açtı geldi herkes açsın gelsin rakabet daha çok olsun . Sen tanıtım için konu açmışsın küçük büyük görüş ve fikirlerine önem göstermişsin. Bir şeyler yapmaya çıkarmaya çalışmışsın diğeri yatmış akvaryum kurdum demiş katılmış bu bana bencilce geliyor neyi kimden saklıyorsun konuya katılım sürüklemek konuya katılım sayısının çokluğu her fikre yaklaşım ve özen saygı sevgiyle yaklaşma konunun emsal örnek teşkil etmesi bunlar yarışmada alına dereceden daha gurur verici ve insanı onure eden bir durum.Diğeri neyi kimden saklıyorsa yarışmada iki gün sonra zaten ney ne degil görünecek bu onun kendi tasarrufudur . Bunu daha çok oy almaya nasıl bağladın hala onuda anlamış değilim ya neyse her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır sen bu yolu izler gözetirsin bir başkası ben yarışmaya katılacağım diye kurulumunu sır gibi saklar bu kendi görüş ve fikridir onada saygı duyarız .
Tanıtım açarak bu süreçte yol alanada bu tür yakıştırmalar yapamaz bir şey diyemez aynı şartlar kendisi içinde var geçerli uyguluya bilir . Sürekli ne güzel söylemiş atalarımız olaya nasılda oturuyor burdaki amaç üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi buna karar vermek lazım . Konu açarken hayır o değil bazı eski bu yollardan geçmiş taçlanmış bu bahsi geçen durumdan üyelerinde bu tür konulara prim vermeside ayrı bir olay [:((]
Diyeceğim odurki ben burdaki yarışmalarda paylaşım konuyu daha çok kişiye ulaştıra bilmek ben zihniyetinden çok biz mantığına taşımak katılımın daha çok kişiye ulaşmasını ve örnek emsal teşkiletmesi neyi nasıl uyguladın bilmeyene ulaşmasını sağlamak yardımlaşma olarak görüyorum . Yoksa birinci olsan ne olmasan ne asıl senin dediğin mantık saman altından su yürütmeye daha çok uyuyor bence [:)]
[B]Dip Not :[/B] Birde sonradan gözüme çarpan bir konuya daha açıklık getireyim tam yerine denk gelmiş çünkü olacak işe amin demek lazım. Yarışama günü 20 tane üyelik açtın 4-5 konuya bir şeyler yazdın diyelim peh ne güzel havadan sudan şeyley 5 adet mesaj atmayı tamamladın yani 20 üyeliğin verebileceği yarışmadaki puanlama zaten 20 yalın puan olur. Devede kulak kalır. Üyelerin puanlarının değeri burda ortaya çıkıyor işte o an aynı gün 20 tane( özel üyelik ) veya başka üyelik alamıyacağına göre ayrıca bu tip üyelikler aynı İ.P ten alındığında sayın yöneticilerimiz bu drumu hemen görebilmektedirler ve bunun yasak ve formumuzdan uzaklaştırılma ve yasaklanma sebebidir. Yarışma oylamamız gayet mantıklı ve olması gerektiği şekilde şuanki imkanlarla en doğru işleyiş ve karardır .
Tanıtım açmış sevilen sayılan gerçekten katılımıda konuşan bir üye 4 adet Kıdemli akvarist,ten tam puan aldığı zaman o 20 misal üyelik açan havanda su döver açtığı hammal gibi 20 feyk üyelikle kalır yani Yok sen katılmışsın kafa kafaya başa oynuyorsun 1 birinciliğe sen bu durumdaysan katılımın bunlara ne gerek duyacaksın tenezül edeceksin 20 puan için bunları yapan kişi arkadaşla kendini aynı seviyeye düşüreceksin onunla kazanıyorsa zaten kazansın kendini kandırsın o kişilerde [:'(][/QUOTE]
Detaylı açıklama için teşekkür ederim [:)] sayende öğrendim bir çok şeyi
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=capo di capi]
Sana tüm cümlelerinin teker teker geçerli sebebini söyleyerek cevap verdim. Sen ise cımbızla yorum seçerek kinayeli kinayeli laflar ediyorsun.! Yapma ! :)
Yeni üyesin, geçmişini bilmediğin mevzuları önce araştırmanı eğer cevap bulamazsan sorgulamanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Yardımın için teşekkür ederim sadece bir konuda soru işareti var kafamda jüri üyesi jüri üyeliği yaptığı yarışmaya katılabilir mi ?
O zaman oylar dereceler belirlendikten sonra belli olsun yayınlansın bakalım 1. yi kim seçiyor belli olsun. Sürekli aynı kişilerin derece alması ilginç hepsine baktım. Bütün güzel balıklar bu kişilerde mi ? mesela ?
[QUOTE=tosyalı]Zamanında çok dillendirildi sadece ben dillendirdim diye düşünmeyin ama sonuçta her sistemin bir açığı oluyor herkesi memnun edemezsin. Yönetim bunu istişare ederek uygun görmüş bize de uymak kalır. [/QUOTE]
Aynen ama bence sıkıntılı dereceler hep aynı kişilerde :)
[QUOTE=capo di capi]
Sana tüm cümlelerinin teker teker geçerli sebebini söyleyerek cevap verdim. Sen ise cımbızla yorum seçerek kinayeli kinayeli laflar ediyorsun.! Yapma ! :)
Yeni üyesin, geçmişini bilmediğin mevzuları önce araştırmanı eğer cevap bulamazsan sorgulamanı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Yardımın için teşekkür ederim sadece bir konuda soru işareti var kafamda jüri üyesi jüri üyeliği yaptığı yarışmaya katılabilir mi ?
O zaman oylar dereceler belirlendikten sonra belli olsun yayınlansın bakalım 1. yi kim seçiyor belli olsun. Sürekli aynı kişilerin derece alması ilginç hepsine baktım. Bütün güzel balıklar bu kişilerde mi ? mesela ?
[QUOTE=tosyalı]Zamanında çok dillendirildi sadece ben dillendirdim diye düşünmeyin ama sonuçta her sistemin bir açığı oluyor herkesi memnun edemezsin. Yönetim bunu istişare ederek uygun görmüş bize de uymak kalır. [/QUOTE]
Aynen ama bence sıkıntılı dereceler hep aynı kişilerde :)
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=tosyalı]Bilmediğimizi bizde öğrendik kural değişmiş sadece öyle yorum yapma diyince bir an bende öyle diklenme atarlanma gibi algıladım klavye dili sende kusura bakma.
Yarişmalar konusuna gelince baştan beri şaibeli sahtekarlık dolu bir olay zaten ben istediğim adamı 1 nci yaptım mesela. [/QUOTE]
Aynen ya sende kusura bakma aslında beni onu belirtmek istedim kral çıplak ama herkes korkusundan bir şey demiyor kötü bir şey değil ki düzeltilsin diyorum[:)][:iyi:]
[QUOTE=tosyalı]Bilmediğimizi bizde öğrendik kural değişmiş sadece öyle yorum yapma diyince bir an bende öyle diklenme atarlanma gibi algıladım klavye dili sende kusura bakma.
Yarişmalar konusuna gelince baştan beri şaibeli sahtekarlık dolu bir olay zaten ben istediğim adamı 1 nci yaptım mesela. [/QUOTE]
Aynen ya sende kusura bakma aslında beni onu belirtmek istedim kral çıplak ama herkes korkusundan bir şey demiyor kötü bir şey değil ki düzeltilsin diyorum[:)][:iyi:]
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=BLGHN]Dusuncelerinize saygı duyuyorum. Bu isteklerinizi ya da yanliş gordugunuz kisimlari yoneticilere mesaj olarak paylassaniz bence daha şık olurdu. [/QUOTE]
Aklıma gelmedi aman yaaaa neyse ne olursa olsun yaaa off herkes ne biliyosa yapsın
[QUOTE=tosyalı]
İşte erhan abi böyle okudduğunu algılayamayan diklenen ergenler yüzünden gitti bizim özel üyelik bunun gibi arkadaşlara cevap verdiğim için. Güzel kardeşim burda sana kötü bir şey demedim neye atarlandın. neden yorum yapmayım bilmiyordum kural değişmiş öğrendim. Burada bilmiyorsa kimse bişey yazmasın mı?[/QUOTE]
Diklendiğim falan yok kardeş yanlış anlaşıldıysam kusura bakma [:iyi:] yok yani öyle bir durum yani durum ortada millet savunuyor ya ona şaşırdım şaşkınlık o diklenme değil kusura bakma
[QUOTE=BLGHN]Dusuncelerinize saygı duyuyorum. Bu isteklerinizi ya da yanliş gordugunuz kisimlari yoneticilere mesaj olarak paylassaniz bence daha şık olurdu. [/QUOTE]
Aklıma gelmedi aman yaaaa neyse ne olursa olsun yaaa off herkes ne biliyosa yapsın
[QUOTE=tosyalı]
İşte erhan abi böyle okudduğunu algılayamayan diklenen ergenler yüzünden gitti bizim özel üyelik bunun gibi arkadaşlara cevap verdiğim için. Güzel kardeşim burda sana kötü bir şey demedim neye atarlandın. neden yorum yapmayım bilmiyordum kural değişmiş öğrendim. Burada bilmiyorsa kimse bişey yazmasın mı?[/QUOTE]
Diklendiğim falan yok kardeş yanlış anlaşıldıysam kusura bakma [:iyi:] yok yani öyle bir durum yani durum ortada millet savunuyor ya ona şaşırdım şaşkınlık o diklenme değil kusura bakma
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=Metinşengüler]Özel üye nasıl olunuyor.[/QUOTE]
Yöneticiler karar veriyor diye biliyorum ama yanlış olabilir. Ters bir durumda geri alıyorlar :) bak mesela yukarıda bana kızanlar hep özel üye :))) anladın mı ne demek istediğimi. Bak mesela buradaki arkadaşlar evet haklısın jüri yarışmaya katılmamalı diyemiyor.
Uzun lafın kısası site harika arkadaşlık yardımlaşma öğreticilik süper ama bu yarışma konusu biraz sıkıntılı keşke daha şeffaf olsa. [EDIT]BALKES10,2019-02-25 11:32:44[/EDIT]
[QUOTE=Metinşengüler]Özel üye nasıl olunuyor.[/QUOTE]
Yöneticiler karar veriyor diye biliyorum ama yanlış olabilir. Ters bir durumda geri alıyorlar :) bak mesela yukarıda bana kızanlar hep özel üye :))) anladın mı ne demek istediğimi. Bak mesela buradaki arkadaşlar evet haklısın jüri yarışmaya katılmamalı diyemiyor.
Uzun lafın kısası site harika arkadaşlık yardımlaşma öğreticilik süper ama bu yarışma konusu biraz sıkıntılı keşke daha şeffaf olsa. [EDIT]BALKES10,2019-02-25 11:32:44[/EDIT]
Yapılan Yarışmalar Hakkında
[QUOTE=M.YILDIRIM]
Yarışamaya katılan canlının ve akvaryumun kime ait olduğu bile söylenmiyor. Bu bir ithafta bulunmadır.Forma yeni katılan üye ile özel üyelerin verdiği puan bir değil.Bu konu tartışılır.[/QUOTE]
Yarışamaya koymadan önce sayfada paylaşıp yorum alıp ardından da aynı fotoyu yarışmaya koyunca o balığın sahibini anlayamamakta ilginç tabi. Dereceye giren 100 balığın en az 80 i önceden paylaşımış güzel muhabbetler kurulmuş sonra yarışmaya katılmıştır[EDIT]BALKES10,2019-02-25 10:10:12[/EDIT]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Katılımcılardan, şüphe halinde tekrar ispat niteliğinde fotoğraf istenmekte.
Herkesin oyun eşit. (Jürimiz mevcut.)
Forumumuzda kurallar kısmında "ne kadar itina ile" hazırlandığını ve alanında lider ve uzun yıllardır faaliyette olduğunu göreceksiniz.
Saygılar,[/QUOTE]
Herkesin oyu eşit değil sen bir balığa 10 puan veriyorsun ama jüri 10 verince 3le 5le çarpılıyor. Kuralları okuyun bence. Ayrıca ben bu siteye kötü bir şey demedim aksine çok güzel sadece yarışma şaibeli dedim.
[QUOTE=tosyalı]Herkesin puanı bir değil kısmını ben anlamadım benim 10 puanımla özel üyenin 10 puanı farklı mı :)[/QUOTE]
Konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın lütfen. Yarışma kurallarını okuyun
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
[QUOTE=M.YILDIRIM]
Yarışamaya katılan canlının ve akvaryumun kime ait olduğu bile söylenmiyor. Bu bir ithafta bulunmadır.Forma yeni katılan üye ile özel üyelerin verdiği puan bir değil.Bu konu tartışılır.[/QUOTE]
Yarışamaya koymadan önce sayfada paylaşıp yorum alıp ardından da aynı fotoyu yarışmaya koyunca o balığın sahibini anlayamamakta ilginç tabi. Dereceye giren 100 balığın en az 80 i önceden paylaşımış güzel muhabbetler kurulmuş sonra yarışmaya katılmıştır[EDIT]BALKES10,2019-02-25 10:10:12[/EDIT]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Katılımcılardan, şüphe halinde tekrar ispat niteliğinde fotoğraf istenmekte.
Herkesin oyun eşit. (Jürimiz mevcut.)
Forumumuzda kurallar kısmında "ne kadar itina ile" hazırlandığını ve alanında lider ve uzun yıllardır faaliyette olduğunu göreceksiniz.
Saygılar,[/QUOTE]
Herkesin oyu eşit değil sen bir balığa 10 puan veriyorsun ama jüri 10 verince 3le 5le çarpılıyor. Kuralları okuyun bence. Ayrıca ben bu siteye kötü bir şey demedim aksine çok güzel sadece yarışma şaibeli dedim.
[QUOTE=tosyalı]Herkesin puanı bir değil kısmını ben anlamadım benim 10 puanımla özel üyenin 10 puanı farklı mı :)[/QUOTE]
Konu hakkında bilginiz yoksa yorum yapmayın lütfen. Yarışma kurallarını okuyun
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
Hiç bir yarışmada oy kullananlar yarışmaya katılamaz. Ben bunu söylemek istedim. Herkes ne demek istediğimi anlıyor ama yönetimden eksi not almayalım diye bir şey demiyorlar arkadaşlar kötü bir şey yapmıyorum eleştirmek kötü bir şey değil. Aksine eleştiri doğruyu buldurur.
CİKLET İLE VATOZ
Bende sarı prenses vardı vatoz aldım gözlerini yediler
Bende sarı prenses vardı vatoz aldım gözlerini yediler
Yapılan Yarışmalar Hakkında
Arkadaşlar kanala daha yeni abone oldum her şey iyi hoşta bir şey sormak istiyorum. Yarışmada balığı koymadan forumda paylaşmak ve yarışmaya katılmak bakın bu balık benim diyip oy istemek olmuyor mu ?
Birde puanlama da neden herkesin oyu bir değil ? yani birinciye yöneticiler mi karar veriyor ?
site 10 numara ama buralar biraz şaibe kokuyor bence düzeltilmeli...
sürçu lisan ettiysek af ola :)))
Arkadaşlar kanala daha yeni abone oldum her şey iyi hoşta bir şey sormak istiyorum. Yarışmada balığı koymadan forumda paylaşmak ve yarışmaya katılmak bakın bu balık benim diyip oy istemek olmuyor mu ?
Birde puanlama da neden herkesin oyu bir değil ? yani birinciye yöneticiler mi karar veriyor ?
site 10 numara ama buralar biraz şaibe kokuyor bence düzeltilmeli...
sürçu lisan ettiysek af ola :)))
Apistogramma Hobihane İlk Adımlar
Balıklar çok güzel ama akvaryum ayrı bir güzel olmuş[:iyi:]
Balıklar çok güzel ama akvaryum ayrı bir güzel olmuş[:iyi:]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
