ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AkvaryumKolik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
315
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2019 17:07
Son Ziyaret:
03 Ocak 2021 19:24
Toplam Mesaj:
538 [0.20 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Emre ÇANDIR
45X30X30 Nano Bitkili High-Tech
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/%E2%80%9Cgunes_kosku%E2%80%9D_bitkili_low-tech_kuruldu_k955041.asp[/URL]
SON 10 MESAJI
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
[QUOTE=koagulant]Hangi apisto türünü besleyeceksiniz. 120 ppm de iyi bir değer.[/QUOTE] apistogramma inka besliyorum. Ppm salınımdan dolayı artıyor en son 136 TDS'di
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
[QUOTE=giyotyn]
Peki bu bitkilere gübre vermiyor musunuz?
Veriyorsanız TDS yi nasıl 100'ün altında tutabiliyorsunuz?[/QUOTE] gübreye gerek yok balıkların dışkıları yetiyor
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
[QUOTE=giyotyn]Pardon cahilliğime verin Amerikan cüce cikletler konusunda biraz bilgisizim yada yanlış biliyorum.
Ben bu apistolar bitkili akvaryum ister diye biliyorum. 50-60 tds değerlere sahip suda nasıl bitki yetişebilir ki?[/QUOTE]
Gidip te belem besleyemem elbette ama onların yaşam alanlarında olan bitkiler de var o TDS'leri seven. Örneğin ben echinodorus bleheri, cabomba ve subulata kullanıyorum.
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE][QUOTE=ilkerrryndmr94]
Hocam bolivian ram besledim 4 kere yavru aldım normal cesme suyu 0 numara beyaz silis kum ile saz bitkisinin arasina kumu hafif kazıp yavrulari oraya birakiyorlardi. Tekrardan 30 litre bir akvaryumda ufak bir mangrow köku araliklarla biraz saz diktim tekrardan cesme suyu koyup denedim yine sazın arasını kazıp yavruladılar. Sıcakligi ben hep 26 derece sabit yapıyorum. Bolivian ram icinde internette su degeri vb yazıyor fakat bence uygun ortam daha önemli diye düşünüyorum bir deneyin derim [/QUOTE]
Hocam ramirezi ile apisto çok farklı canlılar.
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
[QUOTE=Alp43]Emre sen burlardamıydın:) Yeni tank hayırlı olsun.[/QUOTE]
Sağ ol [:D] buralara çok uğramıyorum ama arada sırada giriyorum [:)]
Ordu'da Arıtma Kullanan Var Mı? (saf Su İçin)
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Merhabalar, yeni bir apisto akvaryumu kuruyorum. Akvaryumda şuan tds 120 civarlarında ama Apistolar 60-90 tds seviyorlar diye biliyorum. Her ne kadar çeşme suyu değerlerinde de yaşayabilseler da daha rahat etmeleri için ya da üretebilmek için bu su değerleri sağlanmalıymış. Şuanlık bir Reverse Osmosis sistem alacak bütçeye sahip değilim. Eğer Ordu'da arıtma ya da Reverse Osmosis kullanan varsa ve bana ulaşırsa çok mutlu olurum. Bir kaç damacana su beni aylarca idare eder. Şimdiden çok teşekkürler[:)]
Yanlış forumda açtıysam da affola. Hangi başlık altında açacağıma karar veremedim [:)))].
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
[QUOTE=Bisnev99]Kardinal düşük ph, neon orta ph ya da nötr..... Değerleri test et tarafını seç. Tabi benim gönlüm kardinalden yana. Satan olsa da alsak. [;)][/QUOTE][QUOTE=Dr Strange]Ben olsam ikisindende alırım[/QUOTE]
Aslında soru sormadım bu makaleydi ama blog yazısı olarak paylaşmak istedim onu da yapamadım 😅. Neyse o zaman geri yükleyeyim.
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
[QUOTE=engin dal]bence hangisini alayim sorunun devami ;) kiyaslama istiyor gibi geldi.[/QUOTE][QUOTE=bettasever16]Acaba Hayalet balığı mı [:D][/QUOTE][QUOTE=BatuMert] fotoğraf yok
[/QUOTE]
Yazdığım makale tarzı birşey vardı. Onu blog kısmında yüklemeye çalıştım ama beceremedim 😅 sonrasında da sildim
Neon Tetra Mı? Kardinal Tetra Mı?
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Merhabalar, bugün sizlerle bu iki tetra türünün hangisi alacağına karar veremeyen arkadaşlara yardımcı olmak amacıyla kendi tecrübelerimi, fikirlerimi ve bilgilerimi paylaşacağım.
[K]NEON Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192316221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720191757491.jpg[/IMG]
Neon tetraların doğal ortamı Peru, kolombiyanın güneyi ve brezilyanın batısı, orta amazon ve tapajos nehridir. Genelde 2-3 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 5-10 yıl arası yaşarlar. akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(5.5-7PH) suları severler iletkenlik 20-30ppm olmalıdır
[K]Neon Tetra Hastalığı (FNT Disease)[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192322151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/250720191223301.jpg[/IMG]
Eğer bu hastalık başınıza gelmişse şimdiden geçmiş olsun çünkü çok büyük kayıplar yaşayacaksınız belki de hobiden soğucaksınız... Ben kendi tecrübelerimi anlatayım ilk başta neon tetralar çok halsizdiler ve renkleri solmuştu acaba “yem yetmiyor mu?” diye düşündüm bir kaç gün sonra balıkların üstünde beyaz beyaz lekeler göreceksiniz ama beyaz benek gibi değil daha seyrek ama daha büyük, 2 balığımı da karantinaya aldım fakat 2 gün sonra bütün neon tetralar bu hastalığa yakalandılar ardından hooop karantinaya. Ne kadar çok uğraşsam da elimden bir şey gelmedi, zaten yaptığım araştırmalarda ölümün kaçınılmaz olduğunu öğrendim bence siz bu balıkları iyileştirmeye çalışmayın bu büyük acılarını sonsuza kadar sonlandırın. Bu bir parazit hastalığıdır hastalığın erken teşhisini koymak neredeyse imkansızdır. Tedavinin tek yol bol bol artemia ilen parziti vücudtan atmaktır, bu yol da kesin bir tedavi değildir burada önemli olan şey erken teşhis konulup erkenden tedaviye başlamaktır. Sarımsaklı yem bu parazite çözüm değildir
[K]KARDİNAL Tetra[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324001.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212773/230720192324191.jpg[/IMG]
Kardinal tetraların doğal ortamı rio negro, atabapo, orinoco nehri ve kolları ve guyanadır. Genelde 3-4 cm boylarında olurlar. Bu balık hepçil bir türdür. İyi bir bakımla 3 yıl yaşarlar. Akvaryum en az 40 lt olmalıdır bu balık için bitki çok önemlidir bitkili akvaryumda mükemmel durduğu gibi bitkili akvaryumu çok severler. Kendi su değerlerine uygun bütün barışçıl balıklarla yaşayabilirler. Yumuşak ve asidik(3.5-6PH) suları severler su iletkenliği 10-25 ppm arası olmalıdır.
Şimdi geldik en önemli soruya;
[K]Kardinal Tetra mı? Neon tetra mı?[/K]
[K]1)[/K]Kardinal tetranın kırmızı çizgisi kuyruğundan kafasına kadar gelirken, neon tetranın kuyruğundan karnına kadar gelir.(Bence neon tetra daha estetik duruyor.)
[K]2)[/K]Kardinal tetra, neon tetraya göre daha iri duruyor (Bence yine neon tetra daha güzel)
[K]3)[/K]Ve en önemlisi neon tetra hastalığına, kardinal tetranın bağışıklılığı var.
[K]4)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre daha dirençlidir
[K]5)[/K] Neon tetra musluk suyunun değerlerine kardinal tetraya göre daha hızlı alışır
[K]6)[/K] Neon tetra, kardinal tetraya göre nispeten daha uzun yaşayabilir
Sonuç olarak ben kardinal tetra almaya karar verdim umarım sizinde aklınızdaki soruları giderebilmişimdir. Bu benim ilk bilgilendirici yazım, forumdaki boşlukları buldukça bilgilendirici yaz yazmaya devam edeceğim. Eğer bir yanlışımı gördüyseniz lütfen belirtin başka bilgilendirici yazılarda görüşmek üzere iyi hobiler.
[K]Kaynakça[/K]
Akvaryum.com
Akvaryum.market
Kendi tecrübelerim
[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-10 11:22:12[/EDIT]
Sobo Kafa Motorundan Memnun Musunuz?
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
300 L bir akvaryum için sump yapmayı düşünüyorum. Sobo 3000 nasıl? Kullanan var mı?[EDIT]AkvaryumKolik,2020-12-05 15:57:17[/EDIT]
Sıvı Gübre Kediyi Zehirler Mi ?
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
[QUOTE=Hamza kaya]Merhaba benim bir kedim var ve sürekli akvaryumdan su içiyor. Az önce akvaryumdaki bitkiler için sıvı gübre ekledim acaba kedim o suyu içerse zehirlenir mi?[/QUOTE]
Birşey olmaz merak etmeyin 👍
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
