ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2019 23:10
Son Ziyaret:
14 Kasım 2020 22:46
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rauf
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aktivist
SON 5 MESAJI
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=ANIILL]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi[/QUOTE]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.
[QUOTE=ANIILL]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi[/QUOTE]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=ANIILL]
Aç kapa yaparak, ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum. 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti. Aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu. Sende de yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?
[QUOTE=ANIILL]
Aç kapa yaparak, ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum. 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti. Aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu. Sende de yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[/QUOTE]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[[QUOTE=ANIILL]
Mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider. Bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:) [/QUOTE]
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?
[[QUOTE=ANIILL]
Mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider. Bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:) [/QUOTE]
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][EDIT]Raufy,2019-04-23 23:48:52[/EDIT]
Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][EDIT]Raufy,2019-04-23 23:48:52[/EDIT]
T5 Led Floresan Armatür Aydınlatma-2'li Beyaz
Tüm akvarist üyelerine, Merhaba.
Yeni yeni hobiye başlayan ve sıfırdan akvaryum kuran biri olaraktan 120x60x40 cm boyutlarındaki bitkili akvaryum için taç kısmının içine
bu tip ikili bir led florasan (Link: http://www.elektronik-market.com/urun/90-cm-15-watt-t5-led-floresan-armatur-aydinlatma-2li-paket-beyaz )
monte etmek istiyorum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190007261.jpg[/IMG]
Floresan açıklamasında "RENK: 6500 k / LAMBA ÖMRÜ : 30.000 saat / ENERJİ TASARRUFU : %80. gibi bilgiler yer alıyor.
Açıkçası akvaryumda şuan başka türlü bir aydınlatma sistemi de mevcut.
2 şerit şeklinde Aqua Led (beyaz,kırmızı ve mavi renklerin karışımı) aydınlatma var. (fotoğraftaki üründen)
Bitkilerin fotosentezi rahat olması açısından bu tip aydınlatma düzeneği kurdum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190006301.jpg[/IMG]
Sadece onların yanına ekstra aydınlatma olması açısından yani Led aydınlatmaları kullanmadığım anlarda (Günlük 6-8 saatlik fotosentez
için ayrılan zaman dilimi dışındaki saatlerde) akvaryumun içinin görülmesi amaçlı floresan aydınlatmadan yararlanmak
istiyorum. Bu doğrultuda yukarıda linki verilen floresan 2li beyaz üründen akvaryum taç kısmına eklemek istiyorum. Linkte / Fotoda görülen
bu tip florerasan sisteminden daha önce kullanan yada deneyimi olan arkadaşlar varsa 2 sorum olacak?
1) Sizce bu tip floresan lambaların bitki gelişimi ve fotosentez açısından faydası olur mu?
2) Bu tip floresan ledler aşırı şekilde ısınma yaşar mı belirli bir süre sonra ?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler. iyi hobiler herkese.
[EDIT]Raufy,2019-01-28 00:20:23[/EDIT]
Tüm akvarist üyelerine, Merhaba.
Yeni yeni hobiye başlayan ve sıfırdan akvaryum kuran biri olaraktan 120x60x40 cm boyutlarındaki bitkili akvaryum için taç kısmının içine
bu tip ikili bir led florasan (Link: http://www.elektronik-market.com/urun/90-cm-15-watt-t5-led-floresan-armatur-aydinlatma-2li-paket-beyaz )
monte etmek istiyorum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190007261.jpg[/IMG]
Floresan açıklamasında "RENK: 6500 k / LAMBA ÖMRÜ : 30.000 saat / ENERJİ TASARRUFU : %80. gibi bilgiler yer alıyor.
Açıkçası akvaryumda şuan başka türlü bir aydınlatma sistemi de mevcut.
2 şerit şeklinde Aqua Led (beyaz,kırmızı ve mavi renklerin karışımı) aydınlatma var. (fotoğraftaki üründen)
Bitkilerin fotosentezi rahat olması açısından bu tip aydınlatma düzeneği kurdum.
Şekil:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/280120190006301.jpg[/IMG]
Sadece onların yanına ekstra aydınlatma olması açısından yani Led aydınlatmaları kullanmadığım anlarda (Günlük 6-8 saatlik fotosentez
için ayrılan zaman dilimi dışındaki saatlerde) akvaryumun içinin görülmesi amaçlı floresan aydınlatmadan yararlanmak
istiyorum. Bu doğrultuda yukarıda linki verilen floresan 2li beyaz üründen akvaryum taç kısmına eklemek istiyorum. Linkte / Fotoda görülen
bu tip florerasan sisteminden daha önce kullanan yada deneyimi olan arkadaşlar varsa 2 sorum olacak?
1) Sizce bu tip floresan lambaların bitki gelişimi ve fotosentez açısından faydası olur mu?
2) Bu tip floresan ledler aşırı şekilde ısınma yaşar mı belirli bir süre sonra ?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler. iyi hobiler herkese.
[EDIT]Raufy,2019-01-28 00:20:23[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
