ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
armagandenkli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2019 10:41
Son Ziyaret:
08 Mayıs 2019 13:34
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armagan Denkli
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Armagan Denkli Yaşam Koçu, Reiki Master
SON 10 MESAJI
Akvaryumuma Hiçbir Işık Olmuyor!bitkilerim Çürüyor
Rahatsız ettim kusra bakmayın lütfen. Öncelikle umarım iyisinizdir.
size bir sorum olacak. akvaryumum 150 X50X50, aydınlatmam 150 cm smd les. royal blue ve kırmızı 8000 kelvin 2 sıra (sağ baş ve sol baş), beyaz doubke 4 sıra orta. Sadece bitki akvaryumu deneyimlemek istiyorum. elimde 1 lt alüminyum (zannederim çelik) co2 set var. 5 kg demir içerikli vitasand, 10kg manado, 30 kg ye yakın siyah hagen (Reeflovers) bitki kumum var. Taban kuruşlumu hakkında net bilgi alamadım araştırmalarımda. bana öndelikli olarak taban kumu ve ardından da dikimi yapılacak arka , orta ve ön bitkileri konusunda önerilerde bulunursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG]
Rahatsız ettim kusra bakmayın lütfen. Öncelikle umarım iyisinizdir.
size bir sorum olacak. akvaryumum 150 X50X50, aydınlatmam 150 cm smd les. royal blue ve kırmızı 8000 kelvin 2 sıra (sağ baş ve sol baş), beyaz doubke 4 sıra orta. Sadece bitki akvaryumu deneyimlemek istiyorum. elimde 1 lt alüminyum (zannederim çelik) co2 set var. 5 kg demir içerikli vitasand, 10kg manado, 30 kg ye yakın siyah hagen (Reeflovers) bitki kumum var. Taban kuruşlumu hakkında net bilgi alamadım araştırmalarımda. bana öndelikli olarak taban kumu ve ardından da dikimi yapılacak arka , orta ve ön bitkileri konusunda önerilerde bulunursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG]
Aquaclay Ve Üstüne Jbl Manado Olur Mu ?
150X55X55 akvaryumumu aydınlatması ile bilrikte nihayet kuruluma hazır hale getirdim. elimde 10 kg manado, yaklaşık 27 kg hagen siyah, AQUACLAY BİTKİ KUMU 12 kg ve 5 kg demir içerikli bitki kumu mevcut. Hemanthus tohumum da hazır, co2 setim (1 lt ) de var. sıkıntı yaşadığım nokta şurası, akvaryumun taban kurulumu nasıl yapılmalı. elimdeki kumları nasıl sıralayarak dizmeliyim.Bu kumlar birlikte kullanılabilir mi yoksa kullanılmaması gereken var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG] Teşekkür ederim
150X55X55 akvaryumumu aydınlatması ile bilrikte nihayet kuruluma hazır hale getirdim. elimde 10 kg manado, yaklaşık 27 kg hagen siyah, AQUACLAY BİTKİ KUMU 12 kg ve 5 kg demir içerikli bitki kumu mevcut. Hemanthus tohumum da hazır, co2 setim (1 lt ) de var. sıkıntı yaşadığım nokta şurası, akvaryumun taban kurulumu nasıl yapılmalı. elimdeki kumları nasıl sıralayarak dizmeliyim.Bu kumlar birlikte kullanılabilir mi yoksa kullanılmaması gereken var mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191054491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG] Teşekkür ederim
3d Fon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar diliyorum. ekteki 3d fon için strafor, sıcak silikon akvaryum silikonu, zemine beyaz fuga 2000, 2. kata gri kalekim fuga 2000 ve kahve fuga 2000 kullandım. henüz balık beslemeyi düşünmüyorum ama şu an bitki üretme çalışmaları yapacağım. acaba bu çalışma salınım yapar mı? [:((][EDIT]armagandenkli,2019-03-28 08:49:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/280320190848191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar hayırlı sabahlar diliyorum. ekteki 3d fon için strafor, sıcak silikon akvaryum silikonu, zemine beyaz fuga 2000, 2. kata gri kalekim fuga 2000 ve kahve fuga 2000 kullandım. henüz balık beslemeyi düşünmüyorum ama şu an bitki üretme çalışmaları yapacağım. acaba bu çalışma salınım yapar mı? [:((][EDIT]armagandenkli,2019-03-28 08:49:07[/EDIT]
Mum silikon suya salınım yaparmı
Straforu şekillendirmek için sıcak silikon kullandım. kaya vb görsel için. daha sonra üstünden bir paket duga 2600 sanırım derz geçrim beyaz. ardından fuga saten gri ile taşgörselşini vs boyadım. en son olarak da 3. kat olarak kahverengi ile zemini tamamladım sorum şu öcelikle sıcak silikon salınım yapar mı. kalekim fuga derzin salınım ya da başka bir sorunu olur mu? Teşekkürler dostlar
Straforu şekillendirmek için sıcak silikon kullandım. kaya vb görsel için. daha sonra üstünden bir paket duga 2600 sanırım derz geçrim beyaz. ardından fuga saten gri ile taşgörselşini vs boyadım. en son olarak da 3. kat olarak kahverengi ile zemini tamamladım sorum şu öcelikle sıcak silikon salınım yapar mı. kalekim fuga derzin salınım ya da başka bir sorunu olur mu? Teşekkürler dostlar
Bitkili Tankta 5630 Smd Led Aydınlatma Uygulaması?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG]
150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? düşüncen nedir. SMD led ile yapıldı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG]
150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? düşüncen nedir. SMD led ile yapıldı
Led Akvaryum Armatürü
Merhaba ustalar. konuyu hortlatmış olacağım belki ama kafama birşey taklıdı. 150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? destekleriniz için teşekkür [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-03-19 22:08:31[/EDIT]
Merhaba ustalar. konuyu hortlatmış olacağım belki ama kafama birşey taklıdı. 150X55X55 akvaryumum için bir yere 150 cm smd led 4 sıra 12000k 1 sıra royal blue 8000 k ve bir sıra red 8000 k alüminyum led aydınlatma yaptırdım. aydınlatma harika çalışıtor ancak ortalama 30 dakika sonra alev gibi yanıyor kasa. soğutma fanı yok. ben ekteki typhoon cpu fanı ile bir iki defa soğutmayı denedim . sıkıntı var mı yk mu bilemiyorum.
sorum şu. Bu dizilimdeki aydınlatmada bu ısınma sorun oluşturur mu, günde 2 saat çalıştırsam ledler zarar görür mü ve en öndemlisi soğutma (Fan) sistemi yapmalı mıyım. Hangi fan kullanılmalı? destekleriniz için teşekkür [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192208201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/190320192202521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-03-19 22:08:31[/EDIT]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Teşekkür ederim [3)]
[QUOTE=burakia]
Siz dağılım yapacaksınız. 150 cmde; 70 cm gibi 4014 beyaz, 50 cm gün ışığı 30 cm kadar 5630 mavi gibi bir dağılım olabilir. 4 veya 5 sıra kullanıp yeterliliğini kontrol ederek sira sayısı artırılabilir[/QUOTE]
Teşekkür ederim [3)]
[QUOTE=burakia]
Siz dağılım yapacaksınız. 150 cmde; 70 cm gibi 4014 beyaz, 50 cm gün ışığı 30 cm kadar 5630 mavi gibi bir dağılım olabilir. 4 veya 5 sıra kullanıp yeterliliğini kontrol ederek sira sayısı artırılabilir[/QUOTE]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım
[3)][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 22:50:51[/EDIT]
Hocam seni de rahatsız ediyorum hoş gör.
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
demişsin ya, 150 cm akvaryum için " 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi" hesapladığımda 60 cm e denk geliyor sanki aydınlatma boyu. bu yeterli mi yoksa tam 150 cm e dağılım mı yapmalıyız.
[QUOTE=burakia]
Sizin sıkıntı sadece ışık değil bence. Nacizhane fikrim tabanda da hata yaptığınız. Midye kırığı humus bence kullanmamalısınız. Görüntüden de anladığım kadarıyla torf suya doğrudan karışmış. Blackwater görüntüsü oluşmuş. Önce güzel bir taban kurulumu lazım size. Kalın lav kırığı+jbl aquabasis plus+ üste istediğiniz bir bitki kumu.
Power ledle smd ledler birbirinden ayrı. Ben bu konuda sadece smd ledlerden faydalanarak yaptığım armatürler ve başarıyı gösterdim. Gelelim smd led olayına. Smd ledleri aktif olarak kullandığım tek tankım var. Bu tankta monte carlo, helferi, subulata, gül,vivipera amazon hançeri, rotala ve moss türleri bakıyorum. Sıralama şu şekilde
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
[/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğinizi uygulayacağım
[3)][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 22:50:51[/EDIT]
Hocam seni de rahatsız ediyorum hoş gör.
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
demişsin ya, 150 cm akvaryum için " 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi" hesapladığımda 60 cm e denk geliyor sanki aydınlatma boyu. bu yeterli mi yoksa tam 150 cm e dağılım mı yapmalıyız.
[QUOTE=burakia]
Sizin sıkıntı sadece ışık değil bence. Nacizhane fikrim tabanda da hata yaptığınız. Midye kırığı humus bence kullanmamalısınız. Görüntüden de anladığım kadarıyla torf suya doğrudan karışmış. Blackwater görüntüsü oluşmuş. Önce güzel bir taban kurulumu lazım size. Kalın lav kırığı+jbl aquabasis plus+ üste istediğiniz bir bitki kumu.
Power ledle smd ledler birbirinden ayrı. Ben bu konuda sadece smd ledlerden faydalanarak yaptığım armatürler ve başarıyı gösterdim. Gelelim smd led olayına. Smd ledleri aktif olarak kullandığım tek tankım var. Bu tankta monte carlo, helferi, subulata, gül,vivipera amazon hançeri, rotala ve moss türleri bakıyorum. Sıralama şu şekilde
4 sıra bar
2 sıra karışık 4014 beyaz ve gün ışığı + 5630 mavi (sıra başına 30cm beyaz 25cm gün ışığı 15 cm mavi)
1 sıra 5630 beyaz
1 sıra 5630 gün ışığı
[/QUOTE]
Bitkili Akvaryumda Led Ve Başarı
Merhaba can dostlar
Yazılan tüm bilgileri birkaç defa okudum. Kafamda birşeyler belirdi ama gene de siz üstadlardan net bir yardım talebinde bulunmaya karar verdim. 150X50X50 ebadında akvaryumum var. sıralama ile tabana midye kırığı, lav kırığı, humus - hindistan cevzi torfu ve hagen siyah kumu karıştırarak yaydım. Güya bitki için led yaptırdım özel ama sanırım ışığı düşük geldi ( gün ışığı, beyaz, mavi ve kırmızı led ). bitkilerim ( hemiantus, çınar, zeytin ve amazon) ancak 45 gün sobra bitkilerim ölmeye başladı. co2 tüp ve difizörü aldım yaklaşık 1 lt lik ve onu kullandım ancak bu sefer de çok fayda sağlamadı. şimdi ilk olarak çözmem gerken sorunun aydınlatma kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Mümkünse bana, özel yapacağım ya da yaptıracağım armatür aydınlatma için power led ( şu an en yakın o geldi) dizilimi yazabilirmisiniz ( 1 Sıra Smd 4014 (Soğuk Beyaz + Gün Işığı + Mavi) 1Sıra Smd 5730 (Gün Işığı) 1 Sıra 5630 (Gün Işığı) ). En azından gittiğim yerde bunu istiyorum diyebileyim. Çok teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 10:57:08[/EDIT]
Merhaba can dostlar
Yazılan tüm bilgileri birkaç defa okudum. Kafamda birşeyler belirdi ama gene de siz üstadlardan net bir yardım talebinde bulunmaya karar verdim. 150X50X50 ebadında akvaryumum var. sıralama ile tabana midye kırığı, lav kırığı, humus - hindistan cevzi torfu ve hagen siyah kumu karıştırarak yaydım. Güya bitki için led yaptırdım özel ama sanırım ışığı düşük geldi ( gün ışığı, beyaz, mavi ve kırmızı led ). bitkilerim ( hemiantus, çınar, zeytin ve amazon) ancak 45 gün sobra bitkilerim ölmeye başladı. co2 tüp ve difizörü aldım yaklaşık 1 lt lik ve onu kullandım ancak bu sefer de çok fayda sağlamadı. şimdi ilk olarak çözmem gerken sorunun aydınlatma kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Mümkünse bana, özel yapacağım ya da yaptıracağım armatür aydınlatma için power led ( şu an en yakın o geldi) dizilimi yazabilirmisiniz ( 1 Sıra Smd 4014 (Soğuk Beyaz + Gün Işığı + Mavi) 1Sıra Smd 5730 (Gün Işığı) 1 Sıra 5630 (Gün Işığı) ). En azından gittiğim yerde bunu istiyorum diyebileyim. Çok teşekkür ederim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212534/230120191052001.jpg[/IMG][EDIT]armagandenkli,2019-01-23 10:57:08[/EDIT]
Bitki Akvaryumu İçin T5 Mi Sbs Mi Power Led Mi?
[EDIT]armagandenkli,2019-01-23 23:10:37[/EDIT]
[EDIT]armagandenkli,2019-01-23 23:10:37[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
