ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aquarium_life
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
171
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2019 17:01
Son Ziyaret:
08 Ocak 2026 06:50
Toplam Mesaj:
77 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
aquarium_life
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Usak
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tecrübe etmediğin şeyleri konuşmamak lazım değilmi üstadım
SON 10 MESAJI
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
Bakteri kültürü, su düzenleyicisi gibi konulara girmeden kısaca açıklarmısınız
Bakteri kültürü, su düzenleyicisi gibi konulara girmeden kısaca açıklarmısınız
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
Dış filtreyi kullananların çoğu bu forumlardan öğrenmiyor işi ve peshopların yönlendirmesiyle bakteri oturmadan bol su değişimli mekanik filtreleme yapıyorlar. Yararlı bakteri tam oturmadığı için bol su değişimi yaparak nitratı seyrelterek yaşam döngüsü oluşturulmaya çalışılıyor. Bu kurala uymayanların balıkları ölüyor. Hatta temizleme zamanı geçerse geri akvaryuma pislik basıyor. İnkar etmeyin deneyin görün
Yararlı bakteri oluşumu yüksek seviyelerde oldu mu su değişimi gereği o kadar azalıyor.
Hatta YouTube da discusun hayatı diye bi kanal var orada tamamen pipo ile su değişimi yapmadan üretim ve boylandırma yapıyor adam.
Bende sera nın nitrat testini kullanıyorum nitrat en düşük seviye olan açık sarı çıkıyor. Discus yavrularım büyütüp sahiplendirdikten sonra tepe filtreyi kaldırdım pipoya döndüm vatoz ve lepistes üretimi yapıyorum.
Dış filtreyi kullananların çoğu bu forumlardan öğrenmiyor işi ve peshopların yönlendirmesiyle bakteri oturmadan bol su değişimli mekanik filtreleme yapıyorlar. Yararlı bakteri tam oturmadığı için bol su değişimi yaparak nitratı seyrelterek yaşam döngüsü oluşturulmaya çalışılıyor. Bu kurala uymayanların balıkları ölüyor. Hatta temizleme zamanı geçerse geri akvaryuma pislik basıyor. İnkar etmeyin deneyin görün
Yararlı bakteri oluşumu yüksek seviyelerde oldu mu su değişimi gereği o kadar azalıyor.
Hatta YouTube da discusun hayatı diye bi kanal var orada tamamen pipo ile su değişimi yapmadan üretim ve boylandırma yapıyor adam.
Bende sera nın nitrat testini kullanıyorum nitrat en düşük seviye olan açık sarı çıkıyor. Discus yavrularım büyütüp sahiplendirdikten sonra tepe filtreyi kaldırdım pipoya döndüm vatoz ve lepistes üretimi yapıyorum.
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
Pipo yu yeni başlayan arkadaşlara önerdim. Mantık yararlı bakteri ile yaşam döngüsü oluşturmak. Akvaryumun dibi full balık gübresi ile dolsa bile bakteri oluştu mu balık öldürmezsiniz. Görsel olarak rahatsız lık duyarsanız dip çekimi ile belli aralıklarla kurtulursunuz. Dış filtre mekanik olarak çok güzel temizlik yapıyor fakat bakteri tam anlamıyla oluşmadığı için balık öldürüyor ve dolunca tekrar akvaryuma pislik basıyor.
Sizin gibi profesyonellere yan sump, alt sump, tepe veya Hamburg filtre öneriyorum.
Lepistesten diskus'a deneyimim olmakla birlikte yüzlerce discus yavrusu üretmiş ve büyütmüş olarak olarak yazdım.
Pipo yu yeni başlayan arkadaşlara önerdim. Mantık yararlı bakteri ile yaşam döngüsü oluşturmak. Akvaryumun dibi full balık gübresi ile dolsa bile bakteri oluştu mu balık öldürmezsiniz. Görsel olarak rahatsız lık duyarsanız dip çekimi ile belli aralıklarla kurtulursunuz. Dış filtre mekanik olarak çok güzel temizlik yapıyor fakat bakteri tam anlamıyla oluşmadığı için balık öldürüyor ve dolunca tekrar akvaryuma pislik basıyor.
Sizin gibi profesyonellere yan sump, alt sump, tepe veya Hamburg filtre öneriyorum.
Lepistesten diskus'a deneyimim olmakla birlikte yüzlerce discus yavrusu üretmiş ve büyütmüş olarak olarak yazdım.
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
[QUOTE=Edge]
Bizi engin bilgileriniz ile aydınlatma şerefine layık görüyorsunuzdur umarım. Çokça kişi bilgilerinizle ihya olmak üzere sıraya girdi.[/QUOTE]
Dış filtreyi acemilik zamanında kullanmış birisi olarak söylüyorum. Dış filtre acemilerin yanlışlıkla kullanacağı bi filtre türüdür. Para tuzağıdır ve sonu hüsrandır.
Yeni başlayan arkadaşlar kesinlikle pipo filtrele başlamalı. Pipo filtre kısa sürede yararlı bakteriyi oluşturur ve balık öldürmez. Hemde yeni arkadaşlar olayın mantığını anlar
Bu dış filtre yüzünden bi çok kişi hobiye başlamadan bıraktı. Piyasa da mal çakacak hobiciye o yüzden doğrular işlerine gelmiyor.
[QUOTE=Edge]
Bizi engin bilgileriniz ile aydınlatma şerefine layık görüyorsunuzdur umarım. Çokça kişi bilgilerinizle ihya olmak üzere sıraya girdi.[/QUOTE]
Dış filtreyi acemilik zamanında kullanmış birisi olarak söylüyorum. Dış filtre acemilerin yanlışlıkla kullanacağı bi filtre türüdür. Para tuzağıdır ve sonu hüsrandır.
Yeni başlayan arkadaşlar kesinlikle pipo filtrele başlamalı. Pipo filtre kısa sürede yararlı bakteriyi oluşturur ve balık öldürmez. Hemde yeni arkadaşlar olayın mantığını anlar
Bu dış filtre yüzünden bi çok kişi hobiye başlamadan bıraktı. Piyasa da mal çakacak hobiciye o yüzden doğrular işlerine gelmiyor.
Biolife Bora V-15
[QUOTE=akvarististanbul]BİOLİFE BORA V-15 FİLTREYİ SİPARİŞ ETTİM BEKLİYORUM FLORA MONERA ZATEN ÇOK GÜZELDİ UMARIM ARTIK FARKINA VARIRSINIZ DENEYLERİ KENDİM BİLE YAPTIM ÇOK İŞLEVLİ PARA HARCAMAYA SON ARTIK FİLTRE MALZEMELERİNE PARA VERMEM UMARIM TÜRK ÜRETİMİ OLAN VE BU KADAR İŞLEVLİ OLAN FİLTRE ÜNLENİR İNSANLAR GÖZLERİNİ AÇAR UMARIM ÜRETMEYİNCE TÜRK ÜRETMİYOR DEYİP ÜRETİNCE LAF EDENLERE YAZIKLAR OLSUN DENEY YAPMAK İSTEYEN VARSA DENEY YAPSIN BEN YAPTIM MONE FLORA İLE ÇOK İYİ BORA V-15 DE SİPARİŞ ETTİM BEKLİYORUM ZATEN ÇOK SEVDİM ÇALIŞMA PRENSİBİNİ FİLTREDEN EMİNİM 2000 LİTRELİK AKVARYUMA 2 TANE SİPARİŞ VERDİM VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN TÜM AKILLI HOBİCİLERE SELAMLAR[/QUOTE]
Senin bu filtreyi veya biolife ın herhangi bir filtresini alıp kullandığını düşünmüyorum.
Senin amacın kesinlikle provakasyon yapmak.
Moderatörler İp adresine bakmalı ve aynı saatlerde başka bi kullanıcı tarafından aynı ip adresli varmı karşılaştırılmalı tabi imkanları varsa.
Dürüst hobicilerin bol olduğu forumumuzda kesinlikle böyle bir oyun oynamaz hobicilikte nasibi olmayan yapar bu işi. Dürüstler baş tacı.
[EDIT]aquarium_life,2022-08-07 09:05:28[/EDIT]
[QUOTE=akvarististanbul]BİOLİFE BORA V-15 FİLTREYİ SİPARİŞ ETTİM BEKLİYORUM FLORA MONERA ZATEN ÇOK GÜZELDİ UMARIM ARTIK FARKINA VARIRSINIZ DENEYLERİ KENDİM BİLE YAPTIM ÇOK İŞLEVLİ PARA HARCAMAYA SON ARTIK FİLTRE MALZEMELERİNE PARA VERMEM UMARIM TÜRK ÜRETİMİ OLAN VE BU KADAR İŞLEVLİ OLAN FİLTRE ÜNLENİR İNSANLAR GÖZLERİNİ AÇAR UMARIM ÜRETMEYİNCE TÜRK ÜRETMİYOR DEYİP ÜRETİNCE LAF EDENLERE YAZIKLAR OLSUN DENEY YAPMAK İSTEYEN VARSA DENEY YAPSIN BEN YAPTIM MONE FLORA İLE ÇOK İYİ BORA V-15 DE SİPARİŞ ETTİM BEKLİYORUM ZATEN ÇOK SEVDİM ÇALIŞMA PRENSİBİNİ FİLTREDEN EMİNİM 2000 LİTRELİK AKVARYUMA 2 TANE SİPARİŞ VERDİM VATANA MİLLETE HAYIRLI UĞURLU OLSUN TÜM AKILLI HOBİCİLERE SELAMLAR[/QUOTE]
Senin bu filtreyi veya biolife ın herhangi bir filtresini alıp kullandığını düşünmüyorum.
Senin amacın kesinlikle provakasyon yapmak.
Moderatörler İp adresine bakmalı ve aynı saatlerde başka bi kullanıcı tarafından aynı ip adresli varmı karşılaştırılmalı tabi imkanları varsa.
Dürüst hobicilerin bol olduğu forumumuzda kesinlikle böyle bir oyun oynamaz hobicilikte nasibi olmayan yapar bu işi. Dürüstler baş tacı.
[EDIT]aquarium_life,2022-08-07 09:05:28[/EDIT]
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
Dış filtre hariç mükemmel bir kurulum olmuş. Dış filtre kullanmayın onun yerine sump veya tepe filtre kullanın. Dış filtre filtrasyonunda mantık hatası var zorlamayla filtrasyon olmaz. Onun haricinde görseline bayıldım.
Dış filtre hariç mükemmel bir kurulum olmuş. Dış filtre kullanmayın onun yerine sump veya tepe filtre kullanın. Dış filtre filtrasyonunda mantık hatası var zorlamayla filtrasyon olmaz. Onun haricinde görseline bayıldım.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212507/120320222017341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212507/120320222017341.jpg[/IMG]
Biolife Flora Mucizesi
[QUOTE=Yas400]
İşte insanları rahatsız eden tavır bu aslında. Konumuzun dış filtreyle hiç alakası yok ki zaten dış filtrenin nitrat yok etme gibi bir iddiası da yok. Şuna inanırım akvaryumu düzenini ona göre kurarsanız bu filtre ile başka bir filtre performans olarak aynı ya da yakın işi yapar. Zaten bu filtre çalışmaz aman ha diyen de hiç olmadı. Bundan önceki türevleri c 100 küsürler pipo filtre ile kıyaslanınca gerçekten iyiydi, monera kendim de kullandım iç filtreye kıyasla iyiydi, yapısından hareketle flora tepe filtrelerle yarışabilir ama rakipleri dış filtre veya sump olan bir biolife filtresi henüz yapılmadı malesef. Sebebi ise sünger filtre bilmem ne değil sahip olunan yüzey alanı sadece. Yüzey alanı ne kadar artarsa bakteri o kadar artar. Öyle mucize işlere de gerek yok cama bile tutunabilen varlıklardan bahsediyoruz. Pek çoğumuzun filtrasyonu zaten ihtiyacımızdan fazla medya malzemesine sahip ve onun yerine bunu kullanmak da tamamen tercih. Gelin görün ki işin içine nitrat girince iş değişiyor malesef. Su değişimi sadece nitrat almıyor mineral eklemesi de yapıyor. Bu filtre ile ilgili konular su değişimi ve nitrata gelmese zaten filtreye kimsenin itiraz edeceği de yok. Ancak siz derseniz ki viben su değiştirmiyorum bak nitrat 0 o zaman kimse kerameti filtrenizde aramaz çünkü filtrenin işi bu değil zaten. Hiç kimse nitrat yok etmek için filtre koymuyor akvaryumlarına. Nitrata etki eden pek çok etken var bu sizin akvaryumunuz içinde geçerli ve eğer sizin dediğiniz şartlarda nitrat kabul edilebilir çıkıyorsa buna inanırım inanmadığım kısmı bunun sebebinin filtre olması. Size de filtreniz nitrat konusunda güvenmemenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]@aquarium_life Sizi tebrik etmek istiyorum, tavrınızı bozmadan ne kadar sakin cevaplar vermişsiniz :) Herkes kendi tecrübelerini aktarıyor sonuçta doğrusu yanlışı herkes kendi akvaryumunda yaşıyor. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
[QUOTE=Yas400]
İşte insanları rahatsız eden tavır bu aslında. Konumuzun dış filtreyle hiç alakası yok ki zaten dış filtrenin nitrat yok etme gibi bir iddiası da yok. Şuna inanırım akvaryumu düzenini ona göre kurarsanız bu filtre ile başka bir filtre performans olarak aynı ya da yakın işi yapar. Zaten bu filtre çalışmaz aman ha diyen de hiç olmadı. Bundan önceki türevleri c 100 küsürler pipo filtre ile kıyaslanınca gerçekten iyiydi, monera kendim de kullandım iç filtreye kıyasla iyiydi, yapısından hareketle flora tepe filtrelerle yarışabilir ama rakipleri dış filtre veya sump olan bir biolife filtresi henüz yapılmadı malesef. Sebebi ise sünger filtre bilmem ne değil sahip olunan yüzey alanı sadece. Yüzey alanı ne kadar artarsa bakteri o kadar artar. Öyle mucize işlere de gerek yok cama bile tutunabilen varlıklardan bahsediyoruz. Pek çoğumuzun filtrasyonu zaten ihtiyacımızdan fazla medya malzemesine sahip ve onun yerine bunu kullanmak da tamamen tercih. Gelin görün ki işin içine nitrat girince iş değişiyor malesef. Su değişimi sadece nitrat almıyor mineral eklemesi de yapıyor. Bu filtre ile ilgili konular su değişimi ve nitrata gelmese zaten filtreye kimsenin itiraz edeceği de yok. Ancak siz derseniz ki viben su değiştirmiyorum bak nitrat 0 o zaman kimse kerameti filtrenizde aramaz çünkü filtrenin işi bu değil zaten. Hiç kimse nitrat yok etmek için filtre koymuyor akvaryumlarına. Nitrata etki eden pek çok etken var bu sizin akvaryumunuz içinde geçerli ve eğer sizin dediğiniz şartlarda nitrat kabul edilebilir çıkıyorsa buna inanırım inanmadığım kısmı bunun sebebinin filtre olması. Size de filtreniz nitrat konusunda güvenmemenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]@aquarium_life Sizi tebrik etmek istiyorum, tavrınızı bozmadan ne kadar sakin cevaplar vermişsiniz :) Herkes kendi tecrübelerini aktarıyor sonuçta doğrusu yanlışı herkes kendi akvaryumunda yaşıyor. [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Biolife Flora Mucizesi
[QUOTE=Yas400]O zaman müsaadenizle tekrar sorayım. Kusuruma bakmayın sayenizde ben de bildiklerimde yanlışlık varsa düzeltmek isterim. Bahsettiğimiz filtre nitrat yok etmekte yeterlidir mi çıkıyor bu sohbette sonuç? [/QUOTE]
Estağfurullah ben tecrübe ettiklerimi aktardım açıkça herşeyi yazdım. Yeterlimidir sorusuna yeterlidir demek için bu işte yetkin birisi olmak lazım su ürünleri mezunu veya uzmanı değiliz sonuçta. Hazır kitlerden ölçüm yapıyoruz.
Ayrıca bir nitrat testinin videosu eksik kaldı. Ben iki arkadaşıma tekli flora alıp hediye ettim dostlarıma tavsiye ediyorum. Fiyatları yüksek geliyor haliyle gerçi düşük bişey de kalmadı. pleksiden ev yapımı biyolojik süngerden bile yapılabilir hobici kendisi sonuçta. Ben üni yıllarında 2,5 yıl dış filtre eziyeti çektim bu yüzden yıllar sonra tekrar akvaryum için hevesim gelince sump arayışında iken bu rast geldi aldım memnun kaldım.
[QUOTE=Yas400]O zaman müsaadenizle tekrar sorayım. Kusuruma bakmayın sayenizde ben de bildiklerimde yanlışlık varsa düzeltmek isterim. Bahsettiğimiz filtre nitrat yok etmekte yeterlidir mi çıkıyor bu sohbette sonuç? [/QUOTE]
Estağfurullah ben tecrübe ettiklerimi aktardım açıkça herşeyi yazdım. Yeterlimidir sorusuna yeterlidir demek için bu işte yetkin birisi olmak lazım su ürünleri mezunu veya uzmanı değiliz sonuçta. Hazır kitlerden ölçüm yapıyoruz.
Ayrıca bir nitrat testinin videosu eksik kaldı. Ben iki arkadaşıma tekli flora alıp hediye ettim dostlarıma tavsiye ediyorum. Fiyatları yüksek geliyor haliyle gerçi düşük bişey de kalmadı. pleksiden ev yapımı biyolojik süngerden bile yapılabilir hobici kendisi sonuçta. Ben üni yıllarında 2,5 yıl dış filtre eziyeti çektim bu yüzden yıllar sonra tekrar akvaryum için hevesim gelince sump arayışında iken bu rast geldi aldım memnun kaldım.
Biolife Flora Mucizesi
[QUOTE=Yas400]Uzun uzun yazardım ama bu sefer kısa yazacağım detaylara girmeden lütfen kusuruma bakmayın. Yapmazsınız ama akvaryumunuzdan filtreleri sökün sadece kafa motorları kalsın inanın nitrat oranında gözle görünür bir değişim yaşamayacaksınız. Öncelikle ideal kalınlıkta bir kumla ve tahminen 45-50cm genişlikte bir tabana sahipsiniz ki sizin esas filtreniz burada. Yani Amonyak nitrite nitrit nitrata zaten sizin tabanınızdaki bakteriler sayesinde dönüyor. Filtrenin hiç mi faydası yok bu döngüye evet var tabi ki ama yüzde olarak esas gücünüz tabandan kaynaklanıyor. İkincisi ölçüleri vermediğiniz için yine tahminen 300 litre üzeri bir akvaryuma sahipsiniz ki bu da hiçbir şeyin ani şekilde kötüye gitmeyeceğini gösterir. Yükselecek yavaş yavaş yükselir düşecek yavaş yavaş düşer. Tamam güzel kardeşim Amonyak nitrite oradan nitrata döndü eee nitrat nereye gitti diyecek olursanız işte burada devreye gerçekten formda ve tahminen hızlı uzayan bitki ekibiniz giriyor. Size daha akvaryumu göndermeden içinde bitki olduğu anlatımınızdan belliydi diyeceğim ama siz yine filtrede keramet derseniz sayı duyarım. Doğru kurulum doğru yemleme doğru bitkiler bir arada ve akvaryumunuzdan yer alan filtre değil malesef işin sırrı. Samimi olarak yazdığınızı varsayarak samimi şekilde cevaplıyorum lütfen ders anlatır gibi düşünmeyin. Reklam vs yapmakla suçladığım da yok gerçekten samimi olduğunuzu düşünerek yazdım yazdıklarımı. Tabi unutmadan yaklaşık 3 yıl el değmemiş bir tabandan bahsediyoruz anladığım kadarıyla bakteri kültürünüz gerçekten güçlü olmalı ama dediğim gibi sizin güçlü yönünüz filtreniz değil tabanınız ve bitkinin. Bitki olmayan bir akvaryumda da gerçekten bu filtrenin nitrat uçurmasını beklemek çoğu arkadaşımıza canlı kaybından başka bir şekilde dönmeyecektir. Lütfen tavsiye verirken her akvaryumun kendine özel bir sistemi olduğunu unutmayın. Saydığım şartlarla sizin akvaryumunuz zaten filtre yerine dalga motoru ile de idare edecektir. Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim nazik yazınız için
Öncelikle şunu düzelteyim akvaryumum 150x50x60h
Amazon hançerini koyalı 1 ay oldu
Soldaki bitki yapay
Büyük kökü koyalı bir kaç ay oldu
Kumu koyalı 1 sene bile olmamış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212507/060120220001341.jpg[/IMG][EDIT]aquarium_life,2022-01-06 00:03:11[/EDIT]
[QUOTE=Yas400]Uzun uzun yazardım ama bu sefer kısa yazacağım detaylara girmeden lütfen kusuruma bakmayın. Yapmazsınız ama akvaryumunuzdan filtreleri sökün sadece kafa motorları kalsın inanın nitrat oranında gözle görünür bir değişim yaşamayacaksınız. Öncelikle ideal kalınlıkta bir kumla ve tahminen 45-50cm genişlikte bir tabana sahipsiniz ki sizin esas filtreniz burada. Yani Amonyak nitrite nitrit nitrata zaten sizin tabanınızdaki bakteriler sayesinde dönüyor. Filtrenin hiç mi faydası yok bu döngüye evet var tabi ki ama yüzde olarak esas gücünüz tabandan kaynaklanıyor. İkincisi ölçüleri vermediğiniz için yine tahminen 300 litre üzeri bir akvaryuma sahipsiniz ki bu da hiçbir şeyin ani şekilde kötüye gitmeyeceğini gösterir. Yükselecek yavaş yavaş yükselir düşecek yavaş yavaş düşer. Tamam güzel kardeşim Amonyak nitrite oradan nitrata döndü eee nitrat nereye gitti diyecek olursanız işte burada devreye gerçekten formda ve tahminen hızlı uzayan bitki ekibiniz giriyor. Size daha akvaryumu göndermeden içinde bitki olduğu anlatımınızdan belliydi diyeceğim ama siz yine filtrede keramet derseniz sayı duyarım. Doğru kurulum doğru yemleme doğru bitkiler bir arada ve akvaryumunuzdan yer alan filtre değil malesef işin sırrı. Samimi olarak yazdığınızı varsayarak samimi şekilde cevaplıyorum lütfen ders anlatır gibi düşünmeyin. Reklam vs yapmakla suçladığım da yok gerçekten samimi olduğunuzu düşünerek yazdım yazdıklarımı. Tabi unutmadan yaklaşık 3 yıl el değmemiş bir tabandan bahsediyoruz anladığım kadarıyla bakteri kültürünüz gerçekten güçlü olmalı ama dediğim gibi sizin güçlü yönünüz filtreniz değil tabanınız ve bitkinin. Bitki olmayan bir akvaryumda da gerçekten bu filtrenin nitrat uçurmasını beklemek çoğu arkadaşımıza canlı kaybından başka bir şekilde dönmeyecektir. Lütfen tavsiye verirken her akvaryumun kendine özel bir sistemi olduğunu unutmayın. Saydığım şartlarla sizin akvaryumunuz zaten filtre yerine dalga motoru ile de idare edecektir. Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim nazik yazınız için
Öncelikle şunu düzelteyim akvaryumum 150x50x60h
Amazon hançerini koyalı 1 ay oldu
Soldaki bitki yapay
Büyük kökü koyalı bir kaç ay oldu
Kumu koyalı 1 sene bile olmamış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212507/060120220001341.jpg[/IMG][EDIT]aquarium_life,2022-01-06 00:03:11[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
