ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blade98x
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2018 22:32
Son Ziyaret:
12 Aralık 2019 01:43
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Çolak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.....
SON 10 MESAJI
Yeni Yavrularıma Nasıl Bakacağımı Bilmiyorum
[QUOTE=Erdemerol23]Kuluçkadan çıkan balıklar ilk zamanlarda pek hareketli olmazlar. İç filtrenin çok fazla dalga yapması yavrular için iyi değildir çok çabuk yorulurlar ve ölebilirler. Bu yüzden pipo filtre edinmenizi tavsiye ederim. Balıkların durgunluğu da 3-5 güne geçer diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Yem olarak ne vermeliyim
Yokmu arkadaşlar bilen ?
[QUOTE=Erdemerol23]Kuluçkadan çıkan balıklar ilk zamanlarda pek hareketli olmazlar. İç filtrenin çok fazla dalga yapması yavrular için iyi değildir çok çabuk yorulurlar ve ölebilirler. Bu yüzden pipo filtre edinmenizi tavsiye ederim. Balıkların durgunluğu da 3-5 güne geçer diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Yem olarak ne vermeliyim
Yokmu arkadaşlar bilen ?
Yeni Yavrularıma Nasıl Bakacağımı Bilmiyorum
Öncelikle merhabalar . Elimde bulunan black krizalardan ilk yavrularımı aldım . Kuluçkaya koydum ve kuluçka sürecini tamamladılar . Ardından 6 adet yavrumu tül yavruluğa koydum fakat yavrularım dibe çöküp düz bir şekilde hareketsiz bekliyolar . İç filtreyi açtım akvaryumumaki yüzmeye başladılar kapattım yine aynı . Hafif suyu dalgalandırdığımda da yüzmeye başlıyorlar .
1 : Bunun sebebi nedir ?
2 : Balıklarıma küçük küçük kırıntı şeklinde pul yem attım fakat hiç oralı bile olmadılar onları ne ile beslemeliyim
3 : Tül yavruluğa ekstra olarak hava vermeli miyim ?
Bilen arkadaşlardan yanıt bekliyorum teşekkürler ...
Öncelikle merhabalar . Elimde bulunan black krizalardan ilk yavrularımı aldım . Kuluçkaya koydum ve kuluçka sürecini tamamladılar . Ardından 6 adet yavrumu tül yavruluğa koydum fakat yavrularım dibe çöküp düz bir şekilde hareketsiz bekliyolar . İç filtreyi açtım akvaryumumaki yüzmeye başladılar kapattım yine aynı . Hafif suyu dalgalandırdığımda da yüzmeye başlıyorlar .
1 : Bunun sebebi nedir ?
2 : Balıklarıma küçük küçük kırıntı şeklinde pul yem attım fakat hiç oralı bile olmadılar onları ne ile beslemeliyim
3 : Tül yavruluğa ekstra olarak hava vermeli miyim ?
Bilen arkadaşlardan yanıt bekliyorum teşekkürler ...
Ne Yapsam Çözemediğim Akvaryum Sorunlarım ..
[QUOTE=KupaAs]Yüzey için normalinde dalga motoru yeterli olmalı fakat biraz çalıştırıp duruyorsanız yeniden toplanması normal. Eheim skim 350 tavsiye ederim onun için anında çözüm alırsınız. Işık çok güçlü ise eğer bir timer yardımıyla ışığı 3 saat açık 3saat kapalı 3 saat açık şeklinde verirseniz alg gelişimi çiddi oranda zayıflar yosunla bu kadar uğraşmazsınız. 3 haftada bir %25 su değişimi çok düşük bir oran haftalık yapın bence. Yada yetişemiyorsanız 2 haftada bir %50 yapın ortamdaki amonyağı atın. Vatoz konusunda balıklarınız büyük olduğu için tam yetişki ama kesinlikle cüce vatoz öneririm. Normal vatozun 10 katı çalışkandır ve tam yetişkin halindekilere balıklarınız zarar veremez. Su sararması benim bildiğim mangrov türü kökler yapar fakat sizde kök yok diğer sebeplerini bilmiyorum açıkcası ama su değişimi sıklaşınca kaybolup gider diye düşünüyorum[/QUOTE]
Öneriniz için çok teşekkür ederim . Başka önerisi olan var mi ?
[QUOTE=KupaAs]Yüzey için normalinde dalga motoru yeterli olmalı fakat biraz çalıştırıp duruyorsanız yeniden toplanması normal. Eheim skim 350 tavsiye ederim onun için anında çözüm alırsınız. Işık çok güçlü ise eğer bir timer yardımıyla ışığı 3 saat açık 3saat kapalı 3 saat açık şeklinde verirseniz alg gelişimi çiddi oranda zayıflar yosunla bu kadar uğraşmazsınız. 3 haftada bir %25 su değişimi çok düşük bir oran haftalık yapın bence. Yada yetişemiyorsanız 2 haftada bir %50 yapın ortamdaki amonyağı atın. Vatoz konusunda balıklarınız büyük olduğu için tam yetişki ama kesinlikle cüce vatoz öneririm. Normal vatozun 10 katı çalışkandır ve tam yetişkin halindekilere balıklarınız zarar veremez. Su sararması benim bildiğim mangrov türü kökler yapar fakat sizde kök yok diğer sebeplerini bilmiyorum açıkcası ama su değişimi sıklaşınca kaybolup gider diye düşünüyorum[/QUOTE]
Öneriniz için çok teşekkür ederim . Başka önerisi olan var mi ?
Ne Yapsam Çözemediğim Akvaryum Sorunlarım ..
[QUOTE=vitestv]
Gemiyi direkt suya mı koydun? belki olabilir ondan
ama vatoz al, cüce alma normal vatoz alırsan tertemiz olur, yada tül kuyruk sarı vatozlar almalısın. Işık güçlü ise bu zaten yosunu arttırır. Güneş görüyor mu akvaryum?[/QUOTE]
Yani pencerenin dibinde ama güneşlik ve perde genelde kapalı .gemiyi de kaynar suda 1 gün bekletip koydum .
[QUOTE=vitestv]
Gemiyi direkt suya mı koydun? belki olabilir ondan
ama vatoz al, cüce alma normal vatoz alırsan tertemiz olur, yada tül kuyruk sarı vatozlar almalısın. Işık güçlü ise bu zaten yosunu arttırır. Güneş görüyor mu akvaryum?[/QUOTE]
Yani pencerenin dibinde ama güneşlik ve perde genelde kapalı .gemiyi de kaynar suda 1 gün bekletip koydum .
Ne Yapsam Çözemediğim Akvaryum Sorunlarım ..
[QUOTE=vitestv]
Işığı kaç saat yakıyorsun, bir de vatoz balığın var mı?
Ortada ki gemi taştan mı yapılmış[/QUOTE]
Vatoz balığını almayı denemiştim 2 adet cüce vatoz aldım balıklarım sağolsun birinin gözünü çıkarttılar öldü diğerini de hemen verdim. Gemiyi daha yeni aldım 1 hafta oldu açıkcası ondan olduğunu düşünmüyorum . Işığı yaklaşık 6 saat yakıyorum . Işığım biraz güçlü ama .
[QUOTE=vitestv]
Işığı kaç saat yakıyorsun, bir de vatoz balığın var mı?
Ortada ki gemi taştan mı yapılmış[/QUOTE]
Vatoz balığını almayı denemiştim 2 adet cüce vatoz aldım balıklarım sağolsun birinin gözünü çıkarttılar öldü diğerini de hemen verdim. Gemiyi daha yeni aldım 1 hafta oldu açıkcası ondan olduğunu düşünmüyorum . Işığı yaklaşık 6 saat yakıyorum . Işığım biraz güçlü ama .
Ne Yapsam Çözemediğim Akvaryum Sorunlarım ..
Herkese merhabalar ,
Yaklaşık 1 senedir tropheus black kriza beslemekteyim 400 litre akvaryumumda 30 adet yaklaşık 1 yaşında balıklarım mevcut . 4 5 aydır çektiğim kahverengi yosun (Özellikle camları taşları hemen kaplıyor) ve şu 2 3 aydır nükseden suyun sararması , partikül uçuşması , Yukarıda bulunan yağ tabakası ... Sırf bunun yüzünden biraz bütcemi sıkıp dış filtremi kaliteli malzemelerle doldurdum ama nafile ... En sonunda size başvurma kararı verdim . Günlük 2 3 saat dalga motoru ve iç filtre çalıştırmama rağmen önüne geçemedim . Akvaryumum doğrudan güneş alıyor ama sürekli perdeler kapalı . 3 haftada bir 100 litre su değişimi yapıyorum . Aşağı kısıma fotoğrafları ekliyorum ...
Akvaryumum :
130-50-60(h)
Ekipmanlarım ;
Tetra 1200ex plus
Unistar power 4l
Ve güzel bir dalga motoru
Dış filtre malzemelerim ;
1.Sepet : Seramik - biyolojik sünger
2.Sepet : Bioball - biyolojik sünger
3.Sepet : Sünger - adını bilmediğim bir malzeme (Coco pops topları gibi birşey)
4.Sepet : Yeni aldığım seachem purigen ve 3 kat elyaf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127391.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler ....
Herkese merhabalar ,
Yaklaşık 1 senedir tropheus black kriza beslemekteyim 400 litre akvaryumumda 30 adet yaklaşık 1 yaşında balıklarım mevcut . 4 5 aydır çektiğim kahverengi yosun (Özellikle camları taşları hemen kaplıyor) ve şu 2 3 aydır nükseden suyun sararması , partikül uçuşması , Yukarıda bulunan yağ tabakası ... Sırf bunun yüzünden biraz bütcemi sıkıp dış filtremi kaliteli malzemelerle doldurdum ama nafile ... En sonunda size başvurma kararı verdim . Günlük 2 3 saat dalga motoru ve iç filtre çalıştırmama rağmen önüne geçemedim . Akvaryumum doğrudan güneş alıyor ama sürekli perdeler kapalı . 3 haftada bir 100 litre su değişimi yapıyorum . Aşağı kısıma fotoğrafları ekliyorum ...
Akvaryumum :
130-50-60(h)
Ekipmanlarım ;
Tetra 1200ex plus
Unistar power 4l
Ve güzel bir dalga motoru
Dış filtre malzemelerim ;
1.Sepet : Seramik - biyolojik sünger
2.Sepet : Bioball - biyolojik sünger
3.Sepet : Sünger - adını bilmediğim bir malzeme (Coco pops topları gibi birşey)
4.Sepet : Yeni aldığım seachem purigen ve 3 kat elyaf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/290420190127391.jpg[/IMG]
Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler ....
Unistar Pow 4l Çekim Gücü Sorunu
[QUOTE=OMER006]Evet onda yok hava deliği içinde birde tıpa çıkıyor hortum yerine tıpayı kapatıp deneyin[/QUOTE]
O da küçük geliyor deliği kapatmıyor . Çözemedim doğrusu ne yapmam gerektiğini
[QUOTE=OMER006]Evet onda yok hava deliği içinde birde tıpa çıkıyor hortum yerine tıpayı kapatıp deneyin[/QUOTE]
O da küçük geliyor deliği kapatmıyor . Çözemedim doğrusu ne yapmam gerektiğini
Unistar Pow 4l Çekim Gücü Sorunu
[QUOTE=OMER006]Merhabalar bende yakın zamanda unistar 4 L aldım kafa motoru olarak kullanmak için gayet güçlü motor o alt çift çıkışlı pervane muhafazasının birde tek çıkışlısı çıkıyo kutudan onu takıp denediniz mi ?[/QUOTE]
O aparatta da hava hortumunu ( akvaryumun dışına sarkıtılan dışarıdan oksijen alan ince hortum ) takıcak delik yok onun için takmamıştım acaba sıkıntı olur mu ?
[QUOTE=OMER006]Merhabalar bende yakın zamanda unistar 4 L aldım kafa motoru olarak kullanmak için gayet güçlü motor o alt çift çıkışlı pervane muhafazasının birde tek çıkışlısı çıkıyo kutudan onu takıp denediniz mi ?[/QUOTE]
O aparatta da hava hortumunu ( akvaryumun dışına sarkıtılan dışarıdan oksijen alan ince hortum ) takıcak delik yok onun için takmamıştım acaba sıkıntı olur mu ?
Unistar Pow 4l Çekim Gücü Sorunu
Herkese iyi forumlar diliyorum . Geçenlerde aldığım unistar pow 4l modeli 400 litre akvaryumda kullanıyorum . Fakat çekim gücü çok az neredeyse dibine gelen dışkıları zorla çekiyor . Haftada 2 kez motoru temizlememe rağmen yine aynı .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/150220191804551.jpg[/IMG]
Aldığımda çift taraflı üflüyordu bir yandan bir önden olmak üzere bende öndeki debiyi arttırmak için böyle bir aparat yaptım sadece önden üflüyor acaba sebebi bu olabilir mi ? Debiyi nasıl arttırabilirim ?
Herkese iyi forumlar diliyorum . Geçenlerde aldığım unistar pow 4l modeli 400 litre akvaryumda kullanıyorum . Fakat çekim gücü çok az neredeyse dibine gelen dışkıları zorla çekiyor . Haftada 2 kez motoru temizlememe rağmen yine aynı .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211550/150220191804551.jpg[/IMG]
Aldığımda çift taraflı üflüyordu bir yandan bir önden olmak üzere bende öndeki debiyi arttırmak için böyle bir aparat yaptım sadece önden üflüyor acaba sebebi bu olabilir mi ? Debiyi nasıl arttırabilirim ?
Dış Filtremin Debisi Çok Düştü
[QUOTE=nitratpatlamasi]
Katılıyorum. Kum yavaşlatır.[/QUOTE][QUOTE=Etimesgut06]
Ben de kedi kumu ekledikten sonra yeni temizlememe rağmen debide düşme var bir miktar azaltmayı dusunuyorum kedi kumunu.[/QUOTE][QUOTE=nitratpatlamasi]
Katılıyorum. Kum yavaşlatır.[/QUOTE]
Kumdan fazla düşüş olduğunu düşünmüyorum da en son lav taşı ekledikten sonra ciddi debi kaybı oldu azaltmayı düşünüyorum
[QUOTE=nitratpatlamasi]
Katılıyorum. Kum yavaşlatır.[/QUOTE][QUOTE=Etimesgut06]
Ben de kedi kumu ekledikten sonra yeni temizlememe rağmen debide düşme var bir miktar azaltmayı dusunuyorum kedi kumunu.[/QUOTE][QUOTE=nitratpatlamasi]
Katılıyorum. Kum yavaşlatır.[/QUOTE]
Kumdan fazla düşüş olduğunu düşünmüyorum da en son lav taşı ekledikten sonra ciddi debi kaybı oldu azaltmayı düşünüyorum
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
