ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
olcaytu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2018 00:35
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2019 19:40
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Olcay Eyüboğlu
Doğum Tarihi:
19 Aralık 1981
Yaş:
44
İl:
Trabzon
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Benim Küçük Bahçem
İsmail bey akvaryumunuzun solunda görünen dış filtrenin çıkışında nasıl bir sistem var? Kendi akvaryumumda dış filtrenin çıkış gücünden dolayı su yüzeyinde aşırı hareketlilik var. Ekstra CO2 kullanmadığından dolayı sudaki hareketliliği önlemem lazım. Çıkış hortumuna şelale tipi boruların ikisini birbirine ekleyip uzattım, ayrıca cama çevirdim ancak yine de tazyiki engelleyemedim. Bununla ilgili ne önerirsiniz?
İsmail bey akvaryumunuzun solunda görünen dış filtrenin çıkışında nasıl bir sistem var? Kendi akvaryumumda dış filtrenin çıkış gücünden dolayı su yüzeyinde aşırı hareketlilik var. Ekstra CO2 kullanmadığından dolayı sudaki hareketliliği önlemem lazım. Çıkış hortumuna şelale tipi boruların ikisini birbirine ekleyip uzattım, ayrıca cama çevirdim ancak yine de tazyiki engelleyemedim. Bununla ilgili ne önerirsiniz?
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Tavsiyeniz üzerine bitki akvaryumunda kullanmak üzere alta lav taşı, üste jbl manado siparişi verdim. Eurostar Aqualava Ground marka 12.5 lt kovanın içerisinde 1-3 cm aralığında değişen taşlar bulunmakta. Bunlar boyut olarak uygun mu, bana biraz büyük gibi geldiler de. Lav taşını ve üzerine manadoyu kaç cm olacak şekilde yerleştirmeliyim? Akvaryum 120 lt.
Tavsiyeniz üzerine bitki akvaryumunda kullanmak üzere alta lav taşı, üste jbl manado siparişi verdim. Eurostar Aqualava Ground marka 12.5 lt kovanın içerisinde 1-3 cm aralığında değişen taşlar bulunmakta. Bunlar boyut olarak uygun mu, bana biraz büyük gibi geldiler de. Lav taşını ve üzerine manadoyu kaç cm olacak şekilde yerleştirmeliyim? Akvaryum 120 lt.
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Lav kırığının üzerine jbl manado serdiğimizi düşünürsek ilk aşama için misket gübre kullanmama gerek var mı?
Lav kırığının üzerine jbl manado serdiğimizi düşünürsek ilk aşama için misket gübre kullanmama gerek var mı?
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
[QUOTE=eritreus]
Hiç riske girmeyin.Yine bir sürü masraf yapacaksınız.En ufak olumsuzlukta aklınıza bu olay gelecek.Hevesinizde kaçmasın,en iyisi kumu değiştirin.[/QUOTE]
Tabana lav kırığı siparişi verdim. Üzerine Aquaclay mi alayım yoksa JBL Manado mu? Hangisini tavsiye edersiniz?
[QUOTE=faruk7481]
Merhaba.
Mavi beyaz serit var miydi acaba posette benim aldigimda aquadeco demir icerikli bitki kumu yaziyordu 1 buçuk aydır kullanıyorum bitkileriniz hemen mi çürüdü?Bendeki cobambalar uzamaya basladi alternethera larin buyuk yapraklarinda curumeler var ama yeni surgunlerde olmaya basladi Hydrocottl triparita sp japan uzuyor ilk kumu koydugumda 2 tane elma salyangozum ölmüştü pek onemsememistim baliklarda bi problem yoktu ama yazilanlari okuyunca tereddut etmeye basladim camlarda hafif yosunlasmalar var vatoz almaya karar vermistim yazilanlari okuyunca kararsiz kaldim...[/QUOTE]
Üzerinden 7 yıl geçtiği için poşetin üzerini hatırlamıyorum. Aslında tek suçu kuma bulmakta istemiyorum. Sonuçta ilk bitki akvaryumu denememdi, belki benim yanlış uygulamamdan da kaynaklı olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam 1-1,5 ay gibi bir sürede tüm bitkiler soldu çürüdü. Hiç büyüme emaresi göstermediler. Son olarak anubias eklemiştim akvaryuma, onlar sağlıklı görünüyürdu ancak görsellik olarak beni tatmin etmediler.
Söylemeyi unuttuğum bir hususta akvaryumum içinde strafordan yapılmış yaklaşık 5 cm (ortada 10 cm'i buluyor) kalınlığında ağaç kökü motifi var. Güvenilir bir akvaryumcudan iyi para ödeyerek satın almış, akvaryum silikonu ile içten cama yapıştırmıştım. Acaba buda suya salınım yapıyor olabilir mi, onu da çıkarsam mı?
[QUOTE=eritreus]
Hiç riske girmeyin.Yine bir sürü masraf yapacaksınız.En ufak olumsuzlukta aklınıza bu olay gelecek.Hevesinizde kaçmasın,en iyisi kumu değiştirin.[/QUOTE]
Tabana lav kırığı siparişi verdim. Üzerine Aquaclay mi alayım yoksa JBL Manado mu? Hangisini tavsiye edersiniz?
[QUOTE=faruk7481]
Merhaba.
Mavi beyaz serit var miydi acaba posette benim aldigimda aquadeco demir icerikli bitki kumu yaziyordu 1 buçuk aydır kullanıyorum bitkileriniz hemen mi çürüdü?Bendeki cobambalar uzamaya basladi alternethera larin buyuk yapraklarinda curumeler var ama yeni surgunlerde olmaya basladi Hydrocottl triparita sp japan uzuyor ilk kumu koydugumda 2 tane elma salyangozum ölmüştü pek onemsememistim baliklarda bi problem yoktu ama yazilanlari okuyunca tereddut etmeye basladim camlarda hafif yosunlasmalar var vatoz almaya karar vermistim yazilanlari okuyunca kararsiz kaldim...[/QUOTE]
Üzerinden 7 yıl geçtiği için poşetin üzerini hatırlamıyorum. Aslında tek suçu kuma bulmakta istemiyorum. Sonuçta ilk bitki akvaryumu denememdi, belki benim yanlış uygulamamdan da kaynaklı olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam 1-1,5 ay gibi bir sürede tüm bitkiler soldu çürüdü. Hiç büyüme emaresi göstermediler. Son olarak anubias eklemiştim akvaryuma, onlar sağlıklı görünüyürdu ancak görsellik olarak beni tatmin etmediler.
Söylemeyi unuttuğum bir hususta akvaryumum içinde strafordan yapılmış yaklaşık 5 cm (ortada 10 cm'i buluyor) kalınlığında ağaç kökü motifi var. Güvenilir bir akvaryumcudan iyi para ödeyerek satın almış, akvaryum silikonu ile içten cama yapıştırmıştım. Acaba buda suya salınım yapıyor olabilir mi, onu da çıkarsam mı?
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Ben de yaklaşık 7 yıl önce 25 kg siyah hagen kum diye tabir edilen ve poşetle satılan kumdan alarak bitkili akvaryum kurmak istemiştim. O zaman sıfırdan akvaryum kurmuş, bakteri kültüründen, su düzenleyicisine, misket-sıvı gübreden karbonuna kadar birçok masraf yapmıştım. Maalesef aldığım tüm bitkiler eriyerek ölmüş, zaman içinde birçok yosun problemiyle karşılaşmıştım. Sae ve elma salyongzlarımdan elma salyongozlarımın hepsi ölmüştü ancak saelerde kayıp verdiğimi hatırlamıyorum. Neyse uzatmayayım son olarak Anubias türü bitkileri almış ancak bunkarı büyütebilmiştim. Onlarda çok hoşuma gitmediğimden bitki akvaryumundan vazgeçmek zorunda kaldım. Daha sonraları aynı kumun içerisinde çiklet baktım, onlarda da çeşitli ölümlerim oldu ancak son 1 yıldır baktığım mücevher çikletlerde hiç kayıp vermedim. Hatta yavruda aldım. Bu aralar bitki akvaryumu hevesim yine depreşti. Konuyu okuduktan sonra acaba yine aynı hayal kırıklığını yaşar mıyım diye bir soru oluştu kafamda. Şimde ben bu kumu kullanmalı mıyım yoksa yeni kum mu almalıyım? Acil önerilerinizi bekliyorum.
Not: Akvaryumdaki kumu son 6 yıldır hiç çıkarmadım, temizlemedim. Haftada bir ya da 15 günde bir su değişimi dışında 2 ayda bir dış filtremi temizliyordum. Akvaryumum bombeli 100 cm boyu 45 cm yüksekliğinde. Enide 25-40 cm arasında yaklaşık 120 lt su alıyor.
Ben de yaklaşık 7 yıl önce 25 kg siyah hagen kum diye tabir edilen ve poşetle satılan kumdan alarak bitkili akvaryum kurmak istemiştim. O zaman sıfırdan akvaryum kurmuş, bakteri kültüründen, su düzenleyicisine, misket-sıvı gübreden karbonuna kadar birçok masraf yapmıştım. Maalesef aldığım tüm bitkiler eriyerek ölmüş, zaman içinde birçok yosun problemiyle karşılaşmıştım. Sae ve elma salyongzlarımdan elma salyongozlarımın hepsi ölmüştü ancak saelerde kayıp verdiğimi hatırlamıyorum. Neyse uzatmayayım son olarak Anubias türü bitkileri almış ancak bunkarı büyütebilmiştim. Onlarda çok hoşuma gitmediğimden bitki akvaryumundan vazgeçmek zorunda kaldım. Daha sonraları aynı kumun içerisinde çiklet baktım, onlarda da çeşitli ölümlerim oldu ancak son 1 yıldır baktığım mücevher çikletlerde hiç kayıp vermedim. Hatta yavruda aldım. Bu aralar bitki akvaryumu hevesim yine depreşti. Konuyu okuduktan sonra acaba yine aynı hayal kırıklığını yaşar mıyım diye bir soru oluştu kafamda. Şimde ben bu kumu kullanmalı mıyım yoksa yeni kum mu almalıyım? Acil önerilerinizi bekliyorum.
Not: Akvaryumdaki kumu son 6 yıldır hiç çıkarmadım, temizlemedim. Haftada bir ya da 15 günde bir su değişimi dışında 2 ayda bir dış filtremi temizliyordum. Akvaryumum bombeli 100 cm boyu 45 cm yüksekliğinde. Enide 25-40 cm arasında yaklaşık 120 lt su alıyor.
Yeni Bitki Tankı Ve Led Armatür Ayak Yapımı
Maşallah çok güzel olmuş. Tankın güncel resmi var mı?
Maşallah çok güzel olmuş. Tankın güncel resmi var mı?
Yeni Başlayanlar Buraya/low-tech
Merhaba. 100x(25~40)x45 cm 120 lt net su hacmine sahip bombeli bi akvaryumum var. Mücevher çiklit bakıyordum, bitkili tanka geçmek için balıklarımı dağıttım. Yaklaşık 10 cm yüksekliğinde hagen kumum var. Yalnız 6 yıldır 1/3 su değişimi dışında akvaryumu temizlemişliğim yok. Suyum hafif sarı olduğu için komple temizleyip yeniden mi kurulum yapmalıyım yoksa oturmuş sistemi bozmadan misket gübre ve akabinde sıvı gübre takviyesiyle mi devam etmeliyim? Bitkileri bitki akvaryumu olan bir arkadaşımdan alacağım. Hagen kumun altına lav taşı kırığı koymayı önerdi. Tecrübeli arkadaşların görüşünü alıp öyle başlamayı isterim. Keza 7 yıl önce bu konudaki kurulumu takip ederek (Akvaryumplus adlı dergiden) başarısız bir bitki akvaryumu geçmişim var. Ancak o zaman etrafımda yardımcı olacak kimse olmadığı için hem çok zaman hem de verdiğim maddi kayıplar nedeniyle çok sevdiğim ve imrenerek baktığım bitki akvaryumundan vazgeçmek zorunda kalmıştım. İnşallah bu sefer aynı hataları yapmayıp başarılı olmayı umuyorum.[EDIT]olcaytu,2018-12-17 23:14:52[/EDIT]
Merhaba. 100x(25~40)x45 cm 120 lt net su hacmine sahip bombeli bi akvaryumum var. Mücevher çiklit bakıyordum, bitkili tanka geçmek için balıklarımı dağıttım. Yaklaşık 10 cm yüksekliğinde hagen kumum var. Yalnız 6 yıldır 1/3 su değişimi dışında akvaryumu temizlemişliğim yok. Suyum hafif sarı olduğu için komple temizleyip yeniden mi kurulum yapmalıyım yoksa oturmuş sistemi bozmadan misket gübre ve akabinde sıvı gübre takviyesiyle mi devam etmeliyim? Bitkileri bitki akvaryumu olan bir arkadaşımdan alacağım. Hagen kumun altına lav taşı kırığı koymayı önerdi. Tecrübeli arkadaşların görüşünü alıp öyle başlamayı isterim. Keza 7 yıl önce bu konudaki kurulumu takip ederek (Akvaryumplus adlı dergiden) başarısız bir bitki akvaryumu geçmişim var. Ancak o zaman etrafımda yardımcı olacak kimse olmadığı için hem çok zaman hem de verdiğim maddi kayıplar nedeniyle çok sevdiğim ve imrenerek baktığım bitki akvaryumundan vazgeçmek zorunda kalmıştım. İnşallah bu sefer aynı hataları yapmayıp başarılı olmayı umuyorum.[EDIT]olcaytu,2018-12-17 23:14:52[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
100x(25~40)x45 cm bombeli bi akvaryumum var. 120 lt net su alıyor. Mücevher çiklit bakıyordum, bitki akvaryumuna geçmek için çiklitleri dağıttım. Tabanda 10 cm civarı hagen kum var. Mevcut 2 florasanı, power led sistem ile değişmek istiyorum. Plastik kapak parçalandığı için sadece led sistem için armatür yapmayı düşünüyorum. Elektronikten anladığım için kendim yapacağım ancak led seçimi ve dizilimi konusunda yardıma ihtiyacım var. Bu konuda tecrübesiz olduğum için yardımınıza ihtiyacım var. Ayrıca bu ledleri nerden temin edebilirim?
100x(25~40)x45 cm bombeli bi akvaryumum var. 120 lt net su alıyor. Mücevher çiklit bakıyordum, bitki akvaryumuna geçmek için çiklitleri dağıttım. Tabanda 10 cm civarı hagen kum var. Mevcut 2 florasanı, power led sistem ile değişmek istiyorum. Plastik kapak parçalandığı için sadece led sistem için armatür yapmayı düşünüyorum. Elektronikten anladığım için kendim yapacağım ancak led seçimi ve dizilimi konusunda yardıma ihtiyacım var. Bu konuda tecrübesiz olduğum için yardımınıza ihtiyacım var. Ayrıca bu ledleri nerden temin edebilirim?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba arkadaşlar. Adım Olcay, Trabzonda yaşıyorum. 7 yıldır çiklit besliyordum. Bitkili akvaryuma geçmek istiyorum ancak bitki konusunda bilgi ve becerim yok. Sorularımın cevaplarını burada bulacağıma inanıyorum.
Merhaba arkadaşlar. Adım Olcay, Trabzonda yaşıyorum. 7 yıldır çiklit besliyordum. Bitkili akvaryuma geçmek istiyorum ancak bitki konusunda bilgi ve becerim yok. Sorularımın cevaplarını burada bulacağıma inanıyorum.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
