ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
incaia
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
192
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2018 10:20
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 14:09
Toplam Mesaj:
201 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batu İnkaya
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batu İnkaya
SON 10 MESAJI
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/030120260755441.jpg[/IMG] baby on board [:)]
Ağızda Beyazlık
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Merhaba, kılıç kuyruğun agzinda bu sekilde beyazlik oluştu. Neden kaynaklanıyor? Nasıl tedavi edebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/160520231912461.jpg[/IMG]
Melekler Diyarı
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
[QUOTE=incaia]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.[/QUOTE]
GÜNCELLEME
Ölümler durdu. İşin kötü tarafı bu sefer de bitkiler nitrat yokluğundan ölmeye başladı. Aktif karbonu çıkarmak zorunda kaldım.
İş yoğunluğumdan fırsat buldum dün balık almaya gittim. 10 adet yavru melek, 2 SAE 5 elma salyangoz aldım. SAE ve salyangozları ana akvaryuma, melekleri yoğun bakım için karantinaya aldım. Karantina tankı 30 litre, her hafta 5 litre ana akvaryumdan su ekleyerek yılbaşına kadar alıştıracağım. Meleklerin bazılarının yüzgeçlerinde sıkıntılar var. Bakalım bu sefer kaç tanesini yaşatabileceğim.
Görüşmek üzere
Melekler Diyarı
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
[QUOTE=Eti]
Son durum nedir? İnşaallah hastalıktan kurtulmuş sunuzdur[/QUOTE]
Meleklerin hepsini kaybettim. Çöpçülerden 6'sı öldü 4 kaldı. Tetralar'dan 1 tanesi çok zayıflamıştı o öldü. 1 tetra ise nerede hiçbir fikrim yok. Cesedini bulamadım. Arkadaşlardan aldığım tavsiye ile geçen hafta birer gün ara ile 2 kere %50 su değişimi yaptım. Filtre içine aktif karbon ekledim. Kalan çöpçüler genelde saklanıyor. Yeme karşı isteksizler. 2 gündür ölen balığım olmadı.
Neden böyle olduğu konusunda kafamda 2 teori var.
-Tetralardan biri öldü ve parazit yaydı. Diğer balıklar etkilendi.
-Püren çalılarını ormandan toplamıştım. Onları iyi sanite edememiş olabilirim. Akvaryuma parazit taşınmış olabilir veya kökler zararlı madde salınımı yapmış olabilir.
İkinci ihtimal üzerinde duruyorum. Ölümler devam ederse kökleri akvaryumdan çıkarıp kalan balıkları karantinaya taşımayı planlıyorum.
Melekler Diyarı
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
[QUOTE=tarik1907]
Sıcaklık ile iyileşme olmaz ise, bactophur, yada flaggy+cipro tedavisine başlayabilirsinz. Forumda iç parazit diye aratırsanız dozaj ve örnek uygulamaları bulabilirsiniz, [/QUOTE]
baktopur damlattım zaten dün akşam 3'te 1 su değişimi yaptım. bu akşam da su değişimi yapıp tekrar baktopur damlatıcam. bakalım sonuç ne olacak.[:(]
Melekler Diyarı
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
[QUOTE=Selçuks]
Sıcaklığı 29 a çektim derken? 30 üstü bi sıcaklığı daha düşük seviyeye mi indirdiniz anlamadım?
https://www.akvaryum.com/pterophyllum_scalare_melek_tatlisur_4_330.asp
bir süre melek balığı baktım ama hiç o kadar sıcak olmadı akvaryumumum. biraz fazla sıcak değil mi sizce?[/QUOTE]
Ana tankta sicaklik 26 derecede karantinada 29 a çektim yukarı çektim yani :)
Melekler Diyarı
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
[QUOTE=Abu]
İnşallah kurtarırsınız. Zor bir süreç. Hepsinde aynı sorun olması acaba meleklere özel bir parazitten kaynaklı olabilir mi? [/QUOTE][QUOTE=Abu]
Kırmızı burun tetralar ile aynı gün akvartuma ekledim onlardan kapmış olabilirler bi ihtimal ama onlarda ve copculerde bir sorun yok sadece melekler hastalandi. 1 kayip verdim sabaha kadar 1 tane daha ölür muhtemelen.[:((]
Melekler Diyarı
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Dün akşam arkadaşların da tavsiyesi ile melekleri karantina tankına aldım. Su sıcaklığını 29 dereceye çektim baktopur eklemesi yaptım. Şu an görünen 3 muhtemel kaybım var. Gözümün önünde can çekişiyorlar fakat elimden bir şey gelmiyor. Ölmelerini bekliyorum [:((]
Melekler Diyarı
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
[U][K][B]1. AY GÜNCELLEMESİ[/B][/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210979/021120201209371.jpg[/IMG]
Akvaryumu kuralı 1 ay geçti:
*Bitki adaptasyonları tamamlandı,
*Bakteri döngüsü oturdu,
*Balık eklemeleri yapıldı.
Daha önce sterbaileri eklediğimi yazmıştım. Onlar adaptasyon sorunun aştı. 5 gün önce de 15 adet kırmızı burun tetra ve 11 adet yavru melek balığı ekledim. Kırmızı burun tetralar geldikleri gibi uyum sağladılar. Hatta adet olarak fazla geldiler diyebilirim.
10 adet olsalar daha iyi olabilirdi. Melek balıkları ilk 1-2 gün daha canlı görünürken son 2-3 gündür saklanıyorlar. Bazılarında beyaz dışkı var. Yeme karşı isteksizler. Muhtemelen kayıplar vereceğim. Bunu önlemek adına daha dikkatli gözlem yapmaya çalışıyorum. Yem olarak tropikalin pro defence, New Life Spectrum'um etçil ve dip yemini kullanıyorum . Bunun yanında her gün 1 öğün artemia vermeye çalışıyorum.
Işıklandırmayı 8 saatten 6 saate indirdim. Başlamak üzere olan saç yosunu da böylece önlenmiş oldu. Şu an tek eksiğim cam temizliği için vatoz ve nerite kaldı. Ama öncesinde melekleri adapte etmem gerekiyor.
Takipte kalın [;)]
Melekler Diyarı
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE][QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, ben de sterbai çok severim izlemesi gerçekten keyiflidir. Bahsettiğiniz türleri beslemekteyim, yüzey yağlanması için en kolay ve doğal çözümü moli besleyerek buldum. Yüzeyde hiç yağlanma olmuyor[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Kafamdaki canlılar arasında moli bulunmuyor. Melek balıkları ile birlikte yaşamaları zor. En azından yavrularının yaşaması zor olacaktır.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
