ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eflatun61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
326
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2018 13:06
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2026 19:13
Toplam Mesaj:
329 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihat taha
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihat Taha YıLDıRıM
SON 10 MESAJI
G. Amerika Biyotop Kurulumu - Guapore Nehri
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
[QUOTE=Hobimus]Bence çok başarılı sade ve doğal olmuş, tankın gelişimini ve ram leri ben de sabırsızlıkla bekliyor olacağım[:)] Aktif toprağı kaç gram ya da kilo kullandınız? Bir de gelişmelerde ph ve tds den de bahseder misiniz. Ro su kullanıyorum, sadece denemek için (96litre) filtrede 200 300 gr aktif toprak kullandım ph 7 civarı birkaç gün düştü sonra tekrar 8 gibi seyrediyor, gerçi hoş balıklar (kardinaller) düşük tds den dolayı yumurta döküyorlar. İki adet gözenekli taş var salınım testi yapmıştım. Yüzey dalgalı belki co2 kaçışı da etkiliyordur
Tanenden dolayı ışık şiddeti düşeceğinden bitkiler için sıkıntı olabilir mi[/QUOTE]
PH düşüşü kH la orantılıdır akvaryumunuzda 2-3 arası bir KH değeriniz varsa PH 6.5 lara kadar düşecektir akvaryumdaki yapraklar vb PH ı yavaş yavaş düşürür. Eğer Blackwater ve düşük PH lı bir akvaryum istiyorsanız turba yosunu granülü işinizi görür. PH dikkat edilmesi gereken bir değer ani dalgalanmalar büyük sıkıntı çıkartabilir. [:)] Blackwater da kullandığınız bitkiler zaten çok ışık istemeyen bitkiler olacağından bir sorun olmaz benim tankımdaki bitkiler sıklıkla yeni sürgün veriyor hemde ışık en kısık ayarda kullanıyorum.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261153531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/080120261154261.jpg[/IMG]
Dişi apistom yumurta dökmüş hayırlı uğurlu olsun. 10-12 tane yumurta görüyorum belkide arada daha fazlası vardır 😂
1 tane L144 4 tane nerite ve 15 adet tetra ekledim yakın zamanda 5 tane daha almayı düşünüyorum tam olarak sürü psikolojisini yakalayamadılar.
Lotus arkada yüzeye kadar sürgünler çıkardı tüm bitkiler gelişimlerine devam ediyorlar.
TDS 50-60 arası arıtıcı 25 TDS su veriyor akvaryumdaki malzemeler TDS değerini yükseltiyor. Çok düşük TDS değeri isteyen çiftler bakıyorsanız dekor olarak taş kullanmanızı tavsiye etmem bu değerleri etkiliyor.
Otocat ler camlara yumurta bıraktı Cüce çöpçüler yumurta bıraktı sonunda apistoların yumurtalarını da gördük 😂
Su rengi biraz açık sebebi akvaryumu Hydra bastı bende Rıd Planaria kullandım hepsinden kurtulduk şükür bu uygulamayı yaparken çıkartabildiğim tüm salyangozları akvaryumdan çıkarttım yakın zamanda bir su değişimi daha yapıp akvaryum rengini koyulaştıracağız.
Maşaallah larınızı esirgemeyin.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/241220252249501.jpg[/IMG]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Cihat ; çok iyi gidiyor kardeşim aynen devam [:iyi:]
İlk kullandığın içme suyunda ki Ph yüksek olduğundan kaynaklı değer yüksek , aldığın ozmos sistemi ile mutlaka aşağı yönde inecektir.
Balıklar da çok keyifli gözüküyor, az yem öz yem şeklinde devam. Anaç Candidiler onlar sana da yavru almak nasip olur inşallah...
Selamlar,sevgiler kardeşim....[/QUOTE]
Hafif kovalamacalar başladı erkek kur yapıyor belkide yakında nasip olur 😂😂 yemleme konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum hep aralara kaçıyorlar hiç kuru yemi yediklerini görmedim hep canlı yem istiyorlar.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/211220251329041.jpg[/IMG]
Bu günki ölçümde pH 6.5 lara kadar geriledi bu fotoğraftan sonra biraz meşe yaprağı ekledim belkide dün yanlış ölçmüştüm 8 değil 7 de olabilirdi 😂😂😂bu kadar hızlı düşmezdi çünkü bazen cihaz kalibre sorunu yaşayabiliyor.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Ph düşük çıkması umulur gerçekten.. kullandığınız malzemeden kast ettiğiniz hangisi olabilir?
Arıtma cihazına reçine ünitesi eklediler. 6 ph 8.5 e çıktı.
Uzmanlarla çalışmakta bazen yeterli olmuyor bunuda öğrenmiş oldum..[/QUOTE]
Kesinlikle ilk kullandığım hazır su,kum ve kayalardan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum akvaryumu ro suyla doldurdum phı düşürecektir eğer düşürmezse arıtmada sorun olabilir dediğiniz gibi.
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
PH fazla muhtemelen içerisine koyduğum malzemeden ve ilk başta kullandığım hazır sudan kaynaklı aşamalı bir şekilde 6 ya kadar düşürmeyi planlıyorum. [:iyi:]
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252350401.jpg[/IMG]
Sonunda dolap geldi akvaryumu yeni yerine aldım ve su eklemeye başladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351411.jpg[/IMG]
Çiftim gayet iyi durumda hafif kovalamacalar başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/201220252351541.jpg[/IMG]
Bitkiler iyice adapte olup büyümeye başladılar yeni sürgünler veriyorlar.
Akvaryumun şu anki PH değeri 8 TDS değeri 40 larda suyu tamamen eklediğimde PH ı yavaş yavaş 6 lara kadar düşüreceğim. Su rengi de koyulaşacak tabikide 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/171220250106551.jpg[/IMG]
Biraz fazla kaçan artemia keyfi 😂😂
Blackwater Akvaryum Kurulumu...
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
[QUOTE=HarunYILDIRIM]Akvaryumu istediğin şekilde tamamlayınca çok güzel olacağından eminim Cihat kardeşim.
Bu güzel tanka da böyle güzel anaç Taeniacara Candidi'ler yakışırdı bence , soyları daim olsun güle güle besle inşallah.
Sözümü unutmadım ama aramızda [;)]
Çok memnun oldum, şeref verdin.....[/QUOTE]
Eline emeğine sağlık abi çok güzel bir çift umarım yakında yavrularınıda görürüz. Allah razı olsun ❤
SON MESAJLAR
- L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
