ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Busravk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2018 12:02
Son Ziyaret:
28 Kasım 2018 23:55
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Büşra Kızılelma
Doğum Tarihi:
11 Ağustos 1993
Yaş:
32
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Büşra Kızılelma
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Hk.
Merhaba, iyi akşamlar öncelikle.
80 litre akvaryumum var. 3 adet Japon balığım var. 15 güne yakındır bu hobi içindeyim. Bu büyük akvaryuma geçeli bir hafta olmuştur hemen hemen. Balıklarım genel olarak olarak çok aktifler çok hareketliler. Ama dikkatimi çeken bir durum var teleskop balığım çok halsiz, bu durumu biraz açmam gerekirse.. böyle suda resmen yalpalanıyor, su onu nereye götürürse oraya gidiyor hatta motorda su akışı olduğunda bazen onun altında geliyor su onu kumlara ittiğinde direk kumlara çarpıyor, diğer balıklarım hiç öyle değil.. son 2-3 gündür böyle oldu.. yemek yerken çok güzel yiyor elimden yemeğe alıştırdım özellikle yemlerden ben elimle yediriyorum onu içim rahat oluyor çok iştahlı tüm balıklarım.. ama nasıl anlatsam teleskop balığım böyle mutsuz gibi.. suyun içinde sürükleniyor resmen.. filtrem çok kuvvetli su akışı yapıyor belli ondan diye düşündüm ilk başta ama öyle olsa diğer balıklar da öyle olurdu.. Birde aklıma takıldı, 2 gecedir elektirik gidiyor uzun süreli ve 7-8 saat filtre ve motor ve ısıtıcı çalışamıyor ondan mı oluyor acaba?? Birde unutmadan teleskop balığımın bu süreçte üst yüzgecini hep kapatmaya başladı...
Çok uzattım biliyorum, biraz fazla pinpirikli olunca böyle oluyor... şimdiden çok teşekkür ederim okuyup cevap yazanlara [:3]
Video paylaşmayı bilmediğim için paylaşamadım..[:(]
[EDIT]Busravk,2018-11-28 18:06:07[/EDIT]
Merhaba, iyi akşamlar öncelikle.
80 litre akvaryumum var. 3 adet Japon balığım var. 15 güne yakındır bu hobi içindeyim. Bu büyük akvaryuma geçeli bir hafta olmuştur hemen hemen. Balıklarım genel olarak olarak çok aktifler çok hareketliler. Ama dikkatimi çeken bir durum var teleskop balığım çok halsiz, bu durumu biraz açmam gerekirse.. böyle suda resmen yalpalanıyor, su onu nereye götürürse oraya gidiyor hatta motorda su akışı olduğunda bazen onun altında geliyor su onu kumlara ittiğinde direk kumlara çarpıyor, diğer balıklarım hiç öyle değil.. son 2-3 gündür böyle oldu.. yemek yerken çok güzel yiyor elimden yemeğe alıştırdım özellikle yemlerden ben elimle yediriyorum onu içim rahat oluyor çok iştahlı tüm balıklarım.. ama nasıl anlatsam teleskop balığım böyle mutsuz gibi.. suyun içinde sürükleniyor resmen.. filtrem çok kuvvetli su akışı yapıyor belli ondan diye düşündüm ilk başta ama öyle olsa diğer balıklar da öyle olurdu.. Birde aklıma takıldı, 2 gecedir elektirik gidiyor uzun süreli ve 7-8 saat filtre ve motor ve ısıtıcı çalışamıyor ondan mı oluyor acaba?? Birde unutmadan teleskop balığımın bu süreçte üst yüzgecini hep kapatmaya başladı...
Çok uzattım biliyorum, biraz fazla pinpirikli olunca böyle oluyor... şimdiden çok teşekkür ederim okuyup cevap yazanlara [:3]
Video paylaşmayı bilmediğim için paylaşamadım..[:(]
[EDIT]Busravk,2018-11-28 18:06:07[/EDIT]
Japon Balığı Morarma Hk.
[QUOTE=Dogubaba]Üstüne ne kadar titrersen o kadar çabuk yıpranıyorlar ne ilginçtirki akvaryumu dışarıdan hiçbir filtresi bulunmayan su yemyeşil içinde balıklar bile görünmeyen suda komşumun japonları kol gibi koi değil bildiğiniz japon balıkları acaba adaptemi oluyorlar işin bir sırrımı var anlamadım[/QUOTE]
Hep derler ya üstüne çok düşmemek lazım diye ama işte minicik can onlarda insan görünce dayanamıyor ki, öyle ben simsiyah göründe hiç dayanamıyorum.. saatlerce karşısına geçip oturuyorum.. nasıl olur böyle simsiyah olur balık diyorum.. aklım almıyor..
[QUOTE=Dogubaba]Üstüne ne kadar titrersen o kadar çabuk yıpranıyorlar ne ilginçtirki akvaryumu dışarıdan hiçbir filtresi bulunmayan su yemyeşil içinde balıklar bile görünmeyen suda komşumun japonları kol gibi koi değil bildiğiniz japon balıkları acaba adaptemi oluyorlar işin bir sırrımı var anlamadım[/QUOTE]
Hep derler ya üstüne çok düşmemek lazım diye ama işte minicik can onlarda insan görünce dayanamıyor ki, öyle ben simsiyah göründe hiç dayanamıyorum.. saatlerce karşısına geçip oturuyorum.. nasıl olur böyle simsiyah olur balık diyorum.. aklım almıyor..
Japon Balığı Morarma Hk.
[QUOTE=Dogubaba]İlginç koi sudan atlamıştı ama japon balığının sudan atladığına şahit olmadım [/QUOTE]
Bende ilk kez balık besliyorum, çok yeniydim hala yeniyim ama 15 günümü bitirdim, balığım çok dayanıklı çıktı, şükürler olsun ki.. inşallah iyileşecek..
[QUOTE=Dogubaba]İlginç koi sudan atlamıştı ama japon balığının sudan atladığına şahit olmadım [/QUOTE]
Bende ilk kez balık besliyorum, çok yeniydim hala yeniyim ama 15 günümü bitirdim, balığım çok dayanıklı çıktı, şükürler olsun ki.. inşallah iyileşecek..
Japon Balığı Morarma Hk.
[QUOTE=sobetta]Mukozasını güçlendirmek adına Deri Solüsyonu veya Reeflowers Su Düzenleyici (İngilizce ismini ezberleyemedim) kullanın. Balığın sudan atlaması normal karşılanacak bir durum değil. Su değerleriniz çok kötü olabilir, canlı aşırı stres yaşıyor olabilir veya doğru bakmıyor olabilirsiniz.[/QUOTE]
Sizinle bu konu hakkında daha önce de konuştum, verdiğiniz aşırı tepki hakkında cevapta yazmıştım hatırlarsanız, çok sert bir tepki ile cevap yazmıştınız bana.... Ben o bahsettiğiniz ilaçları kullandım.. şuan ilaçları kestim. Sık sık su değişimi yapıyorum ayrı bir akvaryumda çok dikkatli bakıyorum.. dediğim gibi yemini çok güzel yiyor.. inşallah düzelecektir... sevgiler..
[QUOTE=ers1905]
Eskiler çok der hasta yemek yiyorsa iyileşmeye başlamış demektir [:)] İnşallah bu küçük arkadaşımızda bu söze uyar. Daha tecrübeli olanlar yorum yaparsa faydalı olur acaba iç kanama gibi bir şey mi oldu sonrasında durdu.[/QUOTE]
İnşallah dediğiniz gibi iyileşmeye başlamıştır.. elimden geldiğince çok iyi bakıyorum.. yemeğini çok güzel yiyor.. hem yemleme zamanında beni gördüğü an su üzerine hemen geliyor..
[QUOTE=sobetta]Mukozasını güçlendirmek adına Deri Solüsyonu veya Reeflowers Su Düzenleyici (İngilizce ismini ezberleyemedim) kullanın. Balığın sudan atlaması normal karşılanacak bir durum değil. Su değerleriniz çok kötü olabilir, canlı aşırı stres yaşıyor olabilir veya doğru bakmıyor olabilirsiniz.[/QUOTE]
Sizinle bu konu hakkında daha önce de konuştum, verdiğiniz aşırı tepki hakkında cevapta yazmıştım hatırlarsanız, çok sert bir tepki ile cevap yazmıştınız bana.... Ben o bahsettiğiniz ilaçları kullandım.. şuan ilaçları kestim. Sık sık su değişimi yapıyorum ayrı bir akvaryumda çok dikkatli bakıyorum.. dediğim gibi yemini çok güzel yiyor.. inşallah düzelecektir... sevgiler..
[QUOTE=ers1905]
Eskiler çok der hasta yemek yiyorsa iyileşmeye başlamış demektir [:)] İnşallah bu küçük arkadaşımızda bu söze uyar. Daha tecrübeli olanlar yorum yaparsa faydalı olur acaba iç kanama gibi bir şey mi oldu sonrasında durdu.[/QUOTE]
İnşallah dediğiniz gibi iyileşmeye başlamıştır.. elimden geldiğince çok iyi bakıyorum.. yemeğini çok güzel yiyor.. hem yemleme zamanında beni gördüğü an su üzerine hemen geliyor..
Japon Balığı Morarma Hk.
[QUOTE=ers1905]Düşmeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Çünkü bu hepimizin başına gelen bir durum. Yani balıkların. Balık sağlıklı gözüküyor. Umarım bir şey olmaz. Ama japon balıkları gerçekten çok hassas balıklar.[/QUOTE]
Düştükten sonra oldu ama, düşmeden önce çok iyiydi durumu, ama düştükten sonra çok özen gösterdim şuan dediğim gibi çok canlı çok hareketli yemeğini çok iyi yiyor, üzerine düştüğü tarafı bu şekilde siyahlaştı.
[QUOTE=ers1905]Düşmeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Çünkü bu hepimizin başına gelen bir durum. Yani balıkların. Balık sağlıklı gözüküyor. Umarım bir şey olmaz. Ama japon balıkları gerçekten çok hassas balıklar.[/QUOTE]
Düştükten sonra oldu ama, düşmeden önce çok iyiydi durumu, ama düştükten sonra çok özen gösterdim şuan dediğim gibi çok canlı çok hareketli yemeğini çok iyi yiyor, üzerine düştüğü tarafı bu şekilde siyahlaştı.
Japon Balığı Morarma Hk.
[QUOTE=Çylk]Japon balığında kararma meydana geliyor ise, vücut fonksiyonları bozulmaya başlamış demektir. Kararma gözüken Japon balığı genel olarak halsizleşir, mevcut renginde değişimler meydana gelir, olağan rengindeki parlaklık ortadan kalkar ve canlı renklerinde solmalar gözlenir. Japon balıklarında gözlenen kararmalar, balığın fiziksel görünümünde bahsedilen etkileri ortaya çıkarır. Bu belirtiler ile karşılaşılması, balıkta hastalık olduğunun habercisidir.[/QUOTE]
Bu kararmalar genel olarak azalmaya başladı ve aksine çok hareketli çok güzel şekilde yemeğini yiyor maşallah.. inşallah kötü bir durumla karşılaşmayız..
[QUOTE=Çylk]Japon balığında kararma meydana geliyor ise, vücut fonksiyonları bozulmaya başlamış demektir. Kararma gözüken Japon balığı genel olarak halsizleşir, mevcut renginde değişimler meydana gelir, olağan rengindeki parlaklık ortadan kalkar ve canlı renklerinde solmalar gözlenir. Japon balıklarında gözlenen kararmalar, balığın fiziksel görünümünde bahsedilen etkileri ortaya çıkarır. Bu belirtiler ile karşılaşılması, balıkta hastalık olduğunun habercisidir.[/QUOTE]
Bu kararmalar genel olarak azalmaya başladı ve aksine çok hareketli çok güzel şekilde yemeğini yiyor maşallah.. inşallah kötü bir durumla karşılaşmayız..
Japon Balığı Morarma Hk.
Herkese merhaba günaydınlar.
Olayı kısa özet geçerek başlamak istiyorum, hobiye başlayalı 10-15 gün oluyor daha çok yeniyim, 4 japon balığıyla başladım, maalesef bir tanesini kaybettim.. ama çok şükür çok yeni olmama rağmen 3 balığım da şuan turp gibi.. geçen haftalarda bir olay yaşadım.. büyük akvaryuma geçmeden önce bir Japon balığım akvaryumdan atlamıştı, 3-4 saat sonra buldum hemen akvaryuma attım çok şükür dayanıklı çıktı 1 haftada kendine geldi kuyruğunda erime ve mantar olmuştu iyileştirdim. Şimdi ayrı bir akvaryumda tutuyorum onu, henüz ana tanka koyamıyorum hala.. asıl sorunuma gelirsek.. hani bizler yüksek bir yerden düştüğümüzde yada bir darbe yediğimizde kolumuz bacağımız morarır ya, balığımda da düştükten sonra öyle morluklar var, düşmeye mi bağlıdır bilmiyorum. Onu koyduğum 10 litrelik akvaryumda küçük bir motor var hava da veriyor ben su değişimi yapıyorum 2 günde bir, çok hareketli yemlerini çok güzel yiyor bir hastalık görmüyorum açıkçası.. Sizin fikirlerinizi çok merak ediyorum.. resimlerde gözüktüğü gibi düştüğü tarafı hep böyle mor ilk günler daha yoğundu yavaş yavaş geçiyor ama içim gidiyor... [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153191.jpg[/IMG]
Herkese merhaba günaydınlar.
Olayı kısa özet geçerek başlamak istiyorum, hobiye başlayalı 10-15 gün oluyor daha çok yeniyim, 4 japon balığıyla başladım, maalesef bir tanesini kaybettim.. ama çok şükür çok yeni olmama rağmen 3 balığım da şuan turp gibi.. geçen haftalarda bir olay yaşadım.. büyük akvaryuma geçmeden önce bir Japon balığım akvaryumdan atlamıştı, 3-4 saat sonra buldum hemen akvaryuma attım çok şükür dayanıklı çıktı 1 haftada kendine geldi kuyruğunda erime ve mantar olmuştu iyileştirdim. Şimdi ayrı bir akvaryumda tutuyorum onu, henüz ana tanka koyamıyorum hala.. asıl sorunuma gelirsek.. hani bizler yüksek bir yerden düştüğümüzde yada bir darbe yediğimizde kolumuz bacağımız morarır ya, balığımda da düştükten sonra öyle morluklar var, düşmeye mi bağlıdır bilmiyorum. Onu koyduğum 10 litrelik akvaryumda küçük bir motor var hava da veriyor ben su değişimi yapıyorum 2 günde bir, çok hareketli yemlerini çok güzel yiyor bir hastalık görmüyorum açıkçası.. Sizin fikirlerinizi çok merak ediyorum.. resimlerde gözüktüğü gibi düştüğü tarafı hep böyle mor ilk günler daha yoğundu yavaş yavaş geçiyor ama içim gidiyor... [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210655/271120181153191.jpg[/IMG]
Hava Taşı Hakkında.
[QUOTE=KubilayK]
Rica ederim, kökten daha çok o taş daha bi sivri gözüküyor köşesiz sivri olmayan taşlar kullanmanızda fayda var , sarı suyun aslında görsellik dışında bir zararı yoktur su değişimlerinde şuan için haftada en fazla 2 yapmanız bakteri kültürü açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. birde suyu azaltmak yerine imkan varsa filtreyi biraz daha yukarı kaldırsanız sanırım daha iyi olur.[/QUOTE]
Şimdi kaldırdım filtreyi su daha bi hareketlendi, o sarı şey bitki yada kök değil doğal taş, aslında salınım yapmıyor, köşeleri sivri değil özellikle dikkat ettim ona bende, peki o tahtaların zararı olur mu, sizden öğreneceğim çok şey var gerçekten :) tekrar tekrar teşekkürler.
[QUOTE=KubilayK]
Rica ederim, kökten daha çok o taş daha bi sivri gözüküyor köşesiz sivri olmayan taşlar kullanmanızda fayda var , sarı suyun aslında görsellik dışında bir zararı yoktur su değişimlerinde şuan için haftada en fazla 2 yapmanız bakteri kültürü açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. birde suyu azaltmak yerine imkan varsa filtreyi biraz daha yukarı kaldırsanız sanırım daha iyi olur.[/QUOTE]
Şimdi kaldırdım filtreyi su daha bi hareketlendi, o sarı şey bitki yada kök değil doğal taş, aslında salınım yapmıyor, köşeleri sivri değil özellikle dikkat ettim ona bende, peki o tahtaların zararı olur mu, sizden öğreneceğim çok şey var gerçekten :) tekrar tekrar teşekkürler.
Hava Taşı Hakkında.
[QUOTE=KubilayK]
Dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışayım, açtığınız tanıtım konusunda akvaryumun içinde bir kök görüyorum ufakta olsa belli bir miktar salınım yapıp suyu sarartır su değişimleriyle eski berraklığa dönebilirsiniz zamanla da salınım duracaktır. Yemleme konusunda da dikkatli olmalısınız tüketebilecekleri kadar yemleme yapmaya ve kaliteli yemler kullanmaya özen gösterin suda çözülen her yem bulanıklığa sebep olacaktır ve en önemli sebep bakteri kültürünün oturması sizin akvaryum kurulumunuz daha çok taze bakteri kültürü oturduktan sonra istenilen berraklık sağlanacaktır. (Hazır fırsatını bulmuşken de belirteyim iç filtrenizin şelale aparatını suyu dalgalandıracak şekilde hizalamanız oksijen için yeterli olacaktır.)[/QUOTE]
Kök dediğiniz kahverengi olan dimi :) onu çıkarayım o beni huzursuz ediyor sivri tarafı olduğu için, bende bir yem var bana çok kaliteli gelmiyor o yüzden internetten, JBL, tetra ve sera marka sadece Japon’lar için yem aldım, hafta da bir de bezelye ve ıspanak vereceğim. Suyunu da ben bir kaç kez değiştireyim berrak olsun diye o zaman. Bir de bu dediğiniz şelale aparatı nasıl ayarlamam gerekiyor yani onu nasıl yapmam lazım, suyu azken suyu çok güzel dalgalandırıyordu ben suyu çok doldurunca üstüne su gelince suyu dalgalandırmadı acaba üstünden biraz su alsam mı, birde çok teşekkür ederim size yardımlarınız için..
[QUOTE=KubilayK]
Dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışayım, açtığınız tanıtım konusunda akvaryumun içinde bir kök görüyorum ufakta olsa belli bir miktar salınım yapıp suyu sarartır su değişimleriyle eski berraklığa dönebilirsiniz zamanla da salınım duracaktır. Yemleme konusunda da dikkatli olmalısınız tüketebilecekleri kadar yemleme yapmaya ve kaliteli yemler kullanmaya özen gösterin suda çözülen her yem bulanıklığa sebep olacaktır ve en önemli sebep bakteri kültürünün oturması sizin akvaryum kurulumunuz daha çok taze bakteri kültürü oturduktan sonra istenilen berraklık sağlanacaktır. (Hazır fırsatını bulmuşken de belirteyim iç filtrenizin şelale aparatını suyu dalgalandıracak şekilde hizalamanız oksijen için yeterli olacaktır.)[/QUOTE]
Kök dediğiniz kahverengi olan dimi :) onu çıkarayım o beni huzursuz ediyor sivri tarafı olduğu için, bende bir yem var bana çok kaliteli gelmiyor o yüzden internetten, JBL, tetra ve sera marka sadece Japon’lar için yem aldım, hafta da bir de bezelye ve ıspanak vereceğim. Suyunu da ben bir kaç kez değiştireyim berrak olsun diye o zaman. Bir de bu dediğiniz şelale aparatı nasıl ayarlamam gerekiyor yani onu nasıl yapmam lazım, suyu azken suyu çok güzel dalgalandırıyordu ben suyu çok doldurunca üstüne su gelince suyu dalgalandırmadı acaba üstünden biraz su alsam mı, birde çok teşekkür ederim size yardımlarınız için..
Hava Taşı Hakkında.
[QUOTE=KubilayK]Cem hocamında bahsettiği gibi su yüzeyini dalgalandırmak oksijen için tamamen yeterlidir, hava taşı kullanmak istiyorsanız boloncuklar iri taneli olursa ve hava taşı yan camlara değmediği sürece çok fazla ses yapmayacağından eminim. Piyasadaki sessiz hava motorları ne kadar sessiz olursa olsun eğer hava taşı ince taneli çıkış yapıyorsa hava çıkışı için oluşan basınç sayesinde ses yapıyor, iri taneli çıkışı bu yüzden öneriyorum.[/QUOTE]
Şimdi daha iyi anladım.. peki size bu konu haricinde birşey sorabilir miyim? Akvaryumu netliği berraklığı neden hemen bozulur ?
[QUOTE=KubilayK]Cem hocamında bahsettiği gibi su yüzeyini dalgalandırmak oksijen için tamamen yeterlidir, hava taşı kullanmak istiyorsanız boloncuklar iri taneli olursa ve hava taşı yan camlara değmediği sürece çok fazla ses yapmayacağından eminim. Piyasadaki sessiz hava motorları ne kadar sessiz olursa olsun eğer hava taşı ince taneli çıkış yapıyorsa hava çıkışı için oluşan basınç sayesinde ses yapıyor, iri taneli çıkışı bu yüzden öneriyorum.[/QUOTE]
Şimdi daha iyi anladım.. peki size bu konu haricinde birşey sorabilir miyim? Akvaryumu netliği berraklığı neden hemen bozulur ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 10:44
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
