ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mesut42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2018 23:43
Son Ziyaret:
14 Temmuz 2019 11:29
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Oruc
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Birgün bende profesyonel olacağım
SON 10 MESAJI
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=s3lck]
Bendeki tank 620 litre içerde 60 adet balık var ve 3 haftadır su değiştirmiyorum, su cam gibi. Benimkisi sadece öneri hocam hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah makul fiyatta güzel bir filtre yada sump sistemi edinirsiniz.[/QUOTE]
Hocam açıkcası uygun fiyata işin içinden çıkamazsam hiç almadan 300 litrelik akvaryumumla devam ederim ama böyle fırsat da her zaman denk gelmez yani sadece taşıyıp kuracağım o yüzden ama maddi yönü konusunda kararsızım yardımlarınız için Teşekkürler
Arkadaşlar maalesef tank eski olduğu için yandan sump olmuyor altına da uygun değil mobilyadan dolayı.
Dış filtreyi kafa motoruyla kendim yapmaya çalışsam nasıl olur
[QUOTE=s3lck]
Bendeki tank 620 litre içerde 60 adet balık var ve 3 haftadır su değiştirmiyorum, su cam gibi. Benimkisi sadece öneri hocam hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah makul fiyatta güzel bir filtre yada sump sistemi edinirsiniz.[/QUOTE]
Hocam açıkcası uygun fiyata işin içinden çıkamazsam hiç almadan 300 litrelik akvaryumumla devam ederim ama böyle fırsat da her zaman denk gelmez yani sadece taşıyıp kuracağım o yüzden ama maddi yönü konusunda kararsızım yardımlarınız için Teşekkürler
Arkadaşlar maalesef tank eski olduğu için yandan sump olmuyor altına da uygun değil mobilyadan dolayı.
Dış filtreyi kafa motoruyla kendim yapmaya çalışsam nasıl olur
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=s3lck]
Hocam 2500 litre basıyor saatte. Bir akvaryumu saatte 3 kere çevirmesini hesap edersek 830 litre akvaryum için tam iadeal . Buyrun suyun debisini gösteren bir video
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=1KvTFQD-tTI[/VID][/QUOTE]
Ben özellik olarak baktım hocam yazan aşağıdaki şekilde. En az 2000 litre çevirse dediğiniz gibi 3 kere çevirmiş olur ikinci el uygun fiyatlı bulursam umarım bakacağım.
Maksimum Akvaryum kapasitesi : 300-600 litre
Su Basma Yüksekliği : 150 cm
Enerji Tüketimi : 40 Watt
Sepet Sayısı : Dört
Motor Su Çıkışı : 3000 litre/saat
Kullanım sırasındaki su çıkışı : 2000 litre/saat
Filtre Ölçüleri (en,boy,yükseklik) : 60 x 60 x 60 cm
[QUOTE=s3lck]
Hocam 2500 litre basıyor saatte. Bir akvaryumu saatte 3 kere çevirmesini hesap edersek 830 litre akvaryum için tam iadeal . Buyrun suyun debisini gösteren bir video
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=1KvTFQD-tTI[/VID][/QUOTE]
Ben özellik olarak baktım hocam yazan aşağıdaki şekilde. En az 2000 litre çevirse dediğiniz gibi 3 kere çevirmiş olur ikinci el uygun fiyatlı bulursam umarım bakacağım.
Maksimum Akvaryum kapasitesi : 300-600 litre
Su Basma Yüksekliği : 150 cm
Enerji Tüketimi : 40 Watt
Sepet Sayısı : Dört
Motor Su Çıkışı : 3000 litre/saat
Kullanım sırasındaki su çıkışı : 2000 litre/saat
Filtre Ölçüleri (en,boy,yükseklik) : 60 x 60 x 60 cm
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=ilhannnn01]Mobilyanın sağında ve solunda ki dolapların içinde bölme yoksa sump u dolaplardan birine yerleştirip taşırma sistemi ile devirdaim yapabilirsiniz, forumda taşırma sistemi ile ilgili bir çok konu mevcut.
Yan sump ta olabilir tabi, siz bilirsiniz fakat hem akvaryum hacminden kayba yol açar, hem de görüntüyü bozacaktır.
Sump imkanı yoksa fluval fx5, fx6, dophin c2400 gibi güçlü filtreler iş görür veya bir sağa bir sola 2 adet dophin c1600, fluval 406, ejet 3388 tarzı orta kalibrede 1300-2000 lt çeviren filtreler de çözüm olabilir. Sıfır almanıza gerek yok malum sitede birçok ilan var.
Akvaryum hacminiz çok iyi 50-60 cm nin üstüne çıkan monster türleri hariç besleyemeyeceğiniz tür yok gibi.
- İş yerinde olacağı için çok uğraştırmayan ve göze hitap eden türler tercih edilebilir, malavi karması gibi.
- Uğraşacak vaktiniz, tecrübeniz, imkanınız varsa discus çok güzel olur.
- Severum türleri, geophagus türleri ve belki bir arowana ile görseli çok güzel bir karma kurulabilir.
- Yedekte 200 lt lik bir tankınız varsa heybetli orta amerikanlardan bir karma da düşünebilirsiniz.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Yandan sump için fiyat aldım bi camcıdan 150 liraya yaparım dedi. Malzemesi ve kafa motoru ekleyeceğim maddi yönden daha uygun gibi geldi.
Görüntü kirliliği açısından arka fonlar için kullanılan folyo gibi bişeyi akvaryum silikonuyla yapıştırmayı düşündüm.
Balık konusunda çok fazla seçenek olduğunu söylüyorlar şu an ki akvaryumumda ciklet türleri olduğu için büyük te sadece yunus olarak düşündüm ama henüz kesin karar vermedim çünkü tek ısıtıcı da yetmeyebilir muhtemelen.
[QUOTE=luffynewgate]Bu tankta herşey beslenir sınır yok uzun bir araştırma yapmanız gerek ilk bakışta çoğu kişinin aklına bu ebatta bir tankta Amerikan canavarlarından bir Show tank geliyor ama zevk meselesi.Bu ebatta bir tankı çevirecek tek dış filtre fx6 gibi ama onunda fiyatı absürt derecede pahalı alınacak bir ürün değil kalitesi tartışılmaz olsada o paraya bu tanktan 2 tane daha alır ikisininde altına sump yaparsınız :D Sizin için tek çözüm mobilyanın içine bir sump tankı.İkinci el bir tank alıp onun içine camcıdan cam kesitirip bir sump sistemi yaptırabilirsiniz hem fiyat olarak uygun olacaktır hem de olabilecek her tür dış filtreden daha iyi filtrasyon yapacaktır.[/QUOTE]
Suyun dışarı gidip gelmesi aynı zamanda soğuması demek oluyor. iş yerim gün içerisinde 2 saat güneş alıyor sadece o yüzden yandan sump düşünüyorum ama bakalım yine de teşekkürler
[QUOTE=s3lck]Bende size fluval değilde kendi kullandığım dış filtreyi öneririm Dophin C2400 UV ses kalita ve fiyat performansı gayet iyi tabi ikinci el bakmanız lazım :)[/QUOTE]
Max akvaryum kapasitesi 300-600 litre olarak gözüküyor. Benim tank 830 litre civarı.
Dekorla kayalarla biraz da üstten tam doldurmazsam suyu olabilir 2.el bakayım fiyatlarına teşekkürler
[QUOTE=ilhannnn01]Mobilyanın sağında ve solunda ki dolapların içinde bölme yoksa sump u dolaplardan birine yerleştirip taşırma sistemi ile devirdaim yapabilirsiniz, forumda taşırma sistemi ile ilgili bir çok konu mevcut.
Yan sump ta olabilir tabi, siz bilirsiniz fakat hem akvaryum hacminden kayba yol açar, hem de görüntüyü bozacaktır.
Sump imkanı yoksa fluval fx5, fx6, dophin c2400 gibi güçlü filtreler iş görür veya bir sağa bir sola 2 adet dophin c1600, fluval 406, ejet 3388 tarzı orta kalibrede 1300-2000 lt çeviren filtreler de çözüm olabilir. Sıfır almanıza gerek yok malum sitede birçok ilan var.
Akvaryum hacminiz çok iyi 50-60 cm nin üstüne çıkan monster türleri hariç besleyemeyeceğiniz tür yok gibi.
- İş yerinde olacağı için çok uğraştırmayan ve göze hitap eden türler tercih edilebilir, malavi karması gibi.
- Uğraşacak vaktiniz, tecrübeniz, imkanınız varsa discus çok güzel olur.
- Severum türleri, geophagus türleri ve belki bir arowana ile görseli çok güzel bir karma kurulabilir.
- Yedekte 200 lt lik bir tankınız varsa heybetli orta amerikanlardan bir karma da düşünebilirsiniz.
[/QUOTE]
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim
Yandan sump için fiyat aldım bi camcıdan 150 liraya yaparım dedi. Malzemesi ve kafa motoru ekleyeceğim maddi yönden daha uygun gibi geldi.
Görüntü kirliliği açısından arka fonlar için kullanılan folyo gibi bişeyi akvaryum silikonuyla yapıştırmayı düşündüm.
Balık konusunda çok fazla seçenek olduğunu söylüyorlar şu an ki akvaryumumda ciklet türleri olduğu için büyük te sadece yunus olarak düşündüm ama henüz kesin karar vermedim çünkü tek ısıtıcı da yetmeyebilir muhtemelen.
[QUOTE=luffynewgate]Bu tankta herşey beslenir sınır yok uzun bir araştırma yapmanız gerek ilk bakışta çoğu kişinin aklına bu ebatta bir tankta Amerikan canavarlarından bir Show tank geliyor ama zevk meselesi.Bu ebatta bir tankı çevirecek tek dış filtre fx6 gibi ama onunda fiyatı absürt derecede pahalı alınacak bir ürün değil kalitesi tartışılmaz olsada o paraya bu tanktan 2 tane daha alır ikisininde altına sump yaparsınız :D Sizin için tek çözüm mobilyanın içine bir sump tankı.İkinci el bir tank alıp onun içine camcıdan cam kesitirip bir sump sistemi yaptırabilirsiniz hem fiyat olarak uygun olacaktır hem de olabilecek her tür dış filtreden daha iyi filtrasyon yapacaktır.[/QUOTE]
Suyun dışarı gidip gelmesi aynı zamanda soğuması demek oluyor. iş yerim gün içerisinde 2 saat güneş alıyor sadece o yüzden yandan sump düşünüyorum ama bakalım yine de teşekkürler
[QUOTE=s3lck]Bende size fluval değilde kendi kullandığım dış filtreyi öneririm Dophin C2400 UV ses kalita ve fiyat performansı gayet iyi tabi ikinci el bakmanız lazım :)[/QUOTE]
Max akvaryum kapasitesi 300-600 litre olarak gözüküyor. Benim tank 830 litre civarı.
Dekorla kayalarla biraz da üstten tam doldurmazsam suyu olabilir 2.el bakayım fiyatlarına teşekkürler
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=AvaLone]Filtre sumptan önce onu nasil tasimayi düsünüyosunuz[/QUOTE]
Daha önce 4 kişi camı taşıdık tecrübemiz var o konuda 😀
[QUOTE=YavuzEdro]Ne besliyeceginiz hakkında tavsiye çok olur herkesin balığı kendine güzel gelir :)) bundan dolaýi iyice araştırın formdaki yazıları iyice okuyun fotolara videolara bakın youtubeyede bakın. Filitre için ben fluval fx4 kullanıyorum memnunum sizde FX6 kullana bilirsiniz tabi bütçeniz yeterli ise. Birde tankın yerini değiştirin pencere önünde fazla ışık alacağından çeşitli sorunlar meydana gelir ( yosunlaşma). Şimdiden size kolay gelsin. Çok araştırın hızlı karar vermeyin birkere yapın tam yapın.[/QUOTE]
Tankı henüz taşımadım hocam şu an ki mevcut yeri orası.
Sump veya filtre kararı vermeden taşımam diye düşünüyorum. Şu an sump maliyeti daha uygun gibi ama ikinci el fluval lere de bakacağım
[QUOTE=AvaLone]Filtre sumptan önce onu nasil tasimayi düsünüyosunuz[/QUOTE]
Daha önce 4 kişi camı taşıdık tecrübemiz var o konuda 😀
[QUOTE=YavuzEdro]Ne besliyeceginiz hakkında tavsiye çok olur herkesin balığı kendine güzel gelir :)) bundan dolaýi iyice araştırın formdaki yazıları iyice okuyun fotolara videolara bakın youtubeyede bakın. Filitre için ben fluval fx4 kullanıyorum memnunum sizde FX6 kullana bilirsiniz tabi bütçeniz yeterli ise. Birde tankın yerini değiştirin pencere önünde fazla ışık alacağından çeşitli sorunlar meydana gelir ( yosunlaşma). Şimdiden size kolay gelsin. Çok araştırın hızlı karar vermeyin birkere yapın tam yapın.[/QUOTE]
Tankı henüz taşımadım hocam şu an ki mevcut yeri orası.
Sump veya filtre kararı vermeden taşımam diye düşünüyorum. Şu an sump maliyeti daha uygun gibi ama ikinci el fluval lere de bakacağım
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=mehmetsahin12]
Fluval fx6 varsa sump a gerek yok hocam.[/QUOTE]
Onu alabilecek maddi gücüm Yok hocam 😀 arkadaş yazdıktan sonra fiyatlarına baktım o yüzden hemen vazgeçtim 😀
[QUOTE=mehmetsahin12]
Fluval fx6 varsa sump a gerek yok hocam.[/QUOTE]
Onu alabilecek maddi gücüm Yok hocam 😀 arkadaş yazdıktan sonra fiyatlarına baktım o yüzden hemen vazgeçtim 😀
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=aquascapeworld]
Evet yapılıyor, genelde sol veya sağ tarafa yapılıyor [:iyi:]
Yunus değil de başka türler beslemek ''bence'' daha güzel olabilir. Seçim yine sizin tabi [:)][/QUOTE]
Sizin beslediğiniz tür veya öneriniz nedir 😀
[QUOTE=hocaburhan01]Şuan sizin evdeki hali bu sekildeyse cam önünde fazlasıyla yosun derdi ve sıcaklık dalgalanması olacaktır doğrudan güneş almayan biryere konumlandirin. [/QUOTE]
Şu an arkadaşın iş yerinde duruyor ben de iş yerime kuracağım ama dediğiniz gibi bu şekilde güneş alacak yere değil yine de teşekkürler
[QUOTE=frknsyl]Mobilyanın tasarımından alt sump zor duruyor. Yandan bir kısmını içten bölerek yan sump yapabilirsiniz ne tarafı böleceğinizi akvaryumun konumuna göre seçersiniz veya fluval fx6 tarzı bir dış filtre kullanabilirsiniz. Ama şuanda akvaryum konumlandırılması yanlış cam önünde çok yosunlanacaktır. [/QUOTE]
Şu an konumlandırmadım henüz 😀
Önce araştırma yapıp ona göre alacağım herhangi bir ücret te istemedi arkadaşım yer kaplamasından rahatsız olmuşlar iyice.
Yandan sump ile beraber mi fluval fx6 yı kullanacağım yoksa sadece sump veya sadece fluval fx6 mı hocam o kısmı anlayamadım
Demiştim ama fluval fx6 nın fiyatını görünce vazgeçtim hocam teşekkürler 😀[EDIT]Mesut42,2018-11-07 18:51:34[/EDIT]
[QUOTE=aquascapeworld]
Evet yapılıyor, genelde sol veya sağ tarafa yapılıyor [:iyi:]
Yunus değil de başka türler beslemek ''bence'' daha güzel olabilir. Seçim yine sizin tabi [:)][/QUOTE]
Sizin beslediğiniz tür veya öneriniz nedir 😀
[QUOTE=hocaburhan01]Şuan sizin evdeki hali bu sekildeyse cam önünde fazlasıyla yosun derdi ve sıcaklık dalgalanması olacaktır doğrudan güneş almayan biryere konumlandirin. [/QUOTE]
Şu an arkadaşın iş yerinde duruyor ben de iş yerime kuracağım ama dediğiniz gibi bu şekilde güneş alacak yere değil yine de teşekkürler
[QUOTE=frknsyl]Mobilyanın tasarımından alt sump zor duruyor. Yandan bir kısmını içten bölerek yan sump yapabilirsiniz ne tarafı böleceğinizi akvaryumun konumuna göre seçersiniz veya fluval fx6 tarzı bir dış filtre kullanabilirsiniz. Ama şuanda akvaryum konumlandırılması yanlış cam önünde çok yosunlanacaktır. [/QUOTE]
Şu an konumlandırmadım henüz 😀
Önce araştırma yapıp ona göre alacağım herhangi bir ücret te istemedi arkadaşım yer kaplamasından rahatsız olmuşlar iyice.
Yandan sump ile beraber mi fluval fx6 yı kullanacağım yoksa sadece sump veya sadece fluval fx6 mı hocam o kısmı anlayamadım
Demiştim ama fluval fx6 nın fiyatını görünce vazgeçtim hocam teşekkürler 😀[EDIT]Mesut42,2018-11-07 18:51:34[/EDIT]
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[QUOTE=aquascapeworld]Genelde bu kadar büyük hacimler için %98 sump önerirler. Sistemi hakkında sumpçılar size yardımcı olabilir [:)][/QUOTE]
Açıkcası 20 gün önce başladı bu hobi bende. 300 litrelik akvaryum da ciklet yavruları mevcut. O biraz acemiliğimize geldi biraz balık kaybettik başlarda ama şimdi skıntı yok şükür.
Büyük akvaryum hiç bilmediğim için biraz araştırdım yine de sizlerin bilgisine başvurmak istedim.
Alttan arkadan diye gördüm ama İçten sump yapılıyordur sanırım demi.
[QUOTE=aquascapeworld]Genelde bu kadar büyük hacimler için %98 sump önerirler. Sistemi hakkında sumpçılar size yardımcı olabilir [:)][/QUOTE]
Açıkcası 20 gün önce başladı bu hobi bende. 300 litrelik akvaryum da ciklet yavruları mevcut. O biraz acemiliğimize geldi biraz balık kaybettik başlarda ama şimdi skıntı yok şükür.
Büyük akvaryum hiç bilmediğim için biraz araştırdım yine de sizlerin bilgisine başvurmak istedim.
Alttan arkadan diye gördüm ama İçten sump yapılıyordur sanırım demi.
2.55x50x65 Akvaryum İçin Önerilerinizi Alabilrmiym
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210380/071120181613111.jpg[/IMG]
Daha önce 300 litrelik akvaryum kullanıyordum. Şimdi bu akvaryum 840 litre civarı arkadaşımda ve boşta duruyor.
Öncelikle yunus beslemeyi düşündüğümü belirteyim.
Akvaryum için iç dış filtre veya sump sistemi nasıl bi sistem kurmalıyım sizlerin görüşleri ile yardımlarınızı bekliyorum[EDIT]Mesut42,2018-11-07 16:43:51[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210380/071120181613111.jpg[/IMG]
Daha önce 300 litrelik akvaryum kullanıyordum. Şimdi bu akvaryum 840 litre civarı arkadaşımda ve boşta duruyor.
Öncelikle yunus beslemeyi düşündüğümü belirteyim.
Akvaryum için iç dış filtre veya sump sistemi nasıl bi sistem kurmalıyım sizlerin görüşleri ile yardımlarınızı bekliyorum[EDIT]Mesut42,2018-11-07 16:43:51[/EDIT]
Yeniyim Ve Balıklarım Ölüyor Ne Yapmam Gerek
[QUOTE=DwightSchrute]Sırayla okuyun, nerde yanlış yaptığınızı kendiniz bile bulabilirsiniz [:)]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/kribensis_-_yeni_baslayan_-_80_litre_makaler_105_5824.asp[/URL]
[/QUOTE]
Baştan sona hepsini okudum hocam bilgiler için teşekkürler.
En azından bundan sonrası için daha dikkatli olacağız.
Biraz da kulaktan dolma bilgilerle yapılmış olan hatalar var tabi ama umarım artık kayıp yaşamam ve yeni başlayanlar da yaşamazlar daha dikkatli olurlar.
[QUOTE=DwightSchrute]Sırayla okuyun, nerde yanlış yaptığınızı kendiniz bile bulabilirsiniz [:)]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_dunyasina_giris_makaler_21_1137.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/akvaryum_seruvenine_ilk_adim_makaler_21_197.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/kribensis_-_yeni_baslayan_-_80_litre_makaler_105_5824.asp[/URL]
[/QUOTE]
Baştan sona hepsini okudum hocam bilgiler için teşekkürler.
En azından bundan sonrası için daha dikkatli olacağız.
Biraz da kulaktan dolma bilgilerle yapılmış olan hatalar var tabi ama umarım artık kayıp yaşamam ve yeni başlayanlar da yaşamazlar daha dikkatli olurlar.
Yeniyim Ve Balıklarım Ölüyor Ne Yapmam Gerek
[QUOTE=alisimsekk]PETSHOPCUYA GIT BAKTERI KULTURU OLUSMUS AKVARYUM SUYU AL YAKLASIK 15 20 LT AL AKVARYUMA EKLE BAKTERİ KÜLTÜRÜ COK OLUSSUN ISTIYORSAN FILTRENIN SUNGERLERI VS. AKVARYUM ICINDEN ALDIGIN BIR TAS SUDA YIKAMANI TAVSIYE EDERIM BOYLECE BAKTERILERININ COK AZ BI KISMI KAYBEDERSİN.SU DENGELEMEK ADINA BUNLARI YAPABILIRSIN. EGER IMKANIN VARSA KUCUKTE OLSA 1 ADET PIPO FILTRE ATMANDIR. O DA BAKTERI OLUSUMUNA YARDIMI OLACAKTIR. AMA ÖNCELİKLİ OLARAK GİT GÜVENDİĞİN BİR PETSHOPTAN SU AL.. [:iyi:][/QUOTE]
O kadar yazılanları okudum ama nedendir bilmiyorum en mantıklı olanı sizin söylediğiniz geldi 😀
Yeni başlıyorsan bakteri kültürü oturmuş olan suyu eklemek gerçekten çok mantıklı geldi.
Cevapları için diğer arkadaşlara da teşekkür ederim.
[QUOTE=alisimsekk]PETSHOPCUYA GIT BAKTERI KULTURU OLUSMUS AKVARYUM SUYU AL YAKLASIK 15 20 LT AL AKVARYUMA EKLE BAKTERİ KÜLTÜRÜ COK OLUSSUN ISTIYORSAN FILTRENIN SUNGERLERI VS. AKVARYUM ICINDEN ALDIGIN BIR TAS SUDA YIKAMANI TAVSIYE EDERIM BOYLECE BAKTERILERININ COK AZ BI KISMI KAYBEDERSİN.SU DENGELEMEK ADINA BUNLARI YAPABILIRSIN. EGER IMKANIN VARSA KUCUKTE OLSA 1 ADET PIPO FILTRE ATMANDIR. O DA BAKTERI OLUSUMUNA YARDIMI OLACAKTIR. AMA ÖNCELİKLİ OLARAK GİT GÜVENDİĞİN BİR PETSHOPTAN SU AL.. [:iyi:][/QUOTE]
O kadar yazılanları okudum ama nedendir bilmiyorum en mantıklı olanı sizin söylediğiniz geldi 😀
Yeni başlıyorsan bakteri kültürü oturmuş olan suyu eklemek gerçekten çok mantıklı geldi.
Cevapları için diğer arkadaşlara da teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
