ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
8686mesutozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2018 22:56
Son Ziyaret:
11 Şubat 2019 23:54
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mesut Öztürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mesut Öztürk
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=nonstop]Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.[/QUOTE]
Teşekkürler . Peki normal ışıklandırma ile yosun olmuyor mu ?
[QUOTE=nonstop]Ben bir ara ışıklandırma yapmadan günde bir kaç saat güneş alan bir yere akvaryum yerleştirip Co2 de eklemiştim. İlk zamanlar bitkiler çok güzel gelişti ama sonradan yosun problemi oldu.
Bu arada dondurma kabında olan su üstü bitkileri cam önünde ara sıra su değişimi yapmak kaydıyla akvaryumdan daha iyi gelişim gösterdi.[/QUOTE]
Teşekkürler . Peki normal ışıklandırma ile yosun olmuyor mu ?
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bu benim yaptığım uygulamada bitki olmazmı diyorsunuz ? İlla üç renk olacak yani Beyaz kırmızı mavi [/QUOTE]
Sadece beyaz olduğu zaman yosun problemi ortaya çıkıyormuş ve fotosentez için yeterli gelmiyormuş galiba. Bide ışığın frekansı dalga boyu falan gibi mevzular varmış fotosentez için kırmızı mavi falan gibi renkler olması gerekiyormuş. Bende o yüzden doğal yolla işi halledeyim güneşe koyayım dedim ama olmadı [:)]
[QUOTE=Kınayu]Bu benim yaptığım uygulamada bitki olmazmı diyorsunuz ? İlla üç renk olacak yani Beyaz kırmızı mavi [/QUOTE]
Sadece beyaz olduğu zaman yosun problemi ortaya çıkıyormuş ve fotosentez için yeterli gelmiyormuş galiba. Bide ışığın frekansı dalga boyu falan gibi mevzular varmış fotosentez için kırmızı mavi falan gibi renkler olması gerekiyormuş. Bende o yüzden doğal yolla işi halledeyim güneşe koyayım dedim ama olmadı [:)]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Yok ben öyle bir şey demiyorum kesinlikle basit şekilde az bir el beceriniz varsa kendinizde yapabilirsiniz ucuz yollu imzamdaki akvaryumumunkini kendim yaptım ben çok cuzi bir maliyetle. Tavandanda dekoratif iki zincirle sallandırdım 20 cm kalacak şekilde akvaryumun üzerine gayet güzel oldu [:iyi:]
Bu hobide herşeye para verip sorunu çözmeye kalkarsanız sonucu ne olur gün günden kötü geliyor [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180835591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende kendim yapmayı düşünüyorum ama biraz araştırdım normal led lambalar olmuyormuş galiba. power led çeşitli renk lambalar kullanmam gerekiyormuş lambalarında sayısı renk oranı bir sürü ayrıntısı var gibi görünüyor o yüzden biraz gözüm korktu [x(]
[QUOTE=Kınayu]Yok ben öyle bir şey demiyorum kesinlikle basit şekilde az bir el beceriniz varsa kendinizde yapabilirsiniz ucuz yollu imzamdaki akvaryumumunkini kendim yaptım ben çok cuzi bir maliyetle. Tavandanda dekoratif iki zincirle sallandırdım 20 cm kalacak şekilde akvaryumun üzerine gayet güzel oldu [:iyi:]
Bu hobide herşeye para verip sorunu çözmeye kalkarsanız sonucu ne olur gün günden kötü geliyor [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180836231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/020420180835591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende kendim yapmayı düşünüyorum ama biraz araştırdım normal led lambalar olmuyormuş galiba. power led çeşitli renk lambalar kullanmam gerekiyormuş lambalarında sayısı renk oranı bir sürü ayrıntısı var gibi görünüyor o yüzden biraz gözüm korktu [x(]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz şekilde olsa bitkili kurulumu yapan bir çok formumuz değerli üyesi illaki bir sabahtan akşama gün ışığı ışık alan bir yere cama sahiptir herkes bu şekilde yapardı diyede düşünmek lazım [:((][/QUOTE]
Erhan bey ne yaparsan yap olmaz , git parayı bas al o armatürü diyorsun yani [:)))] Kurtuluşum yok yani [:)))]
[QUOTE=Kınayu]Bu dediğiniz şekilde olsa bitkili kurulumu yapan bir çok formumuz değerli üyesi illaki bir sabahtan akşama gün ışığı ışık alan bir yere cama sahiptir herkes bu şekilde yapardı diyede düşünmek lazım [:((][/QUOTE]
Erhan bey ne yaparsan yap olmaz , git parayı bas al o armatürü diyorsun yani [:)))] Kurtuluşum yok yani [:)))]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTa[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTE]
Akvaryumu pencerenin önüne koyduğum zaman öğleden akşam güneş batana kadar ışık alıyor o yüzden yeterli olabilir diye düşündüm [:?]
[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTa[QUOTE=Kınayu]Genelde bitkili tanklar dediğiniz şekilde oluyor . Aydınlatma ile yani [:)] Doğada dediğiniz şekilde bir büyüme gelişme oluyordur ama bulundukları suların çok sığ olduğunu düşünmüyorum. azda olsa bir akıntıda illaki vardır .[/QUOTE]
Akvaryumu pencerenin önüne koyduğum zaman öğleden akşam güneş batana kadar ışık alıyor o yüzden yeterli olabilir diye düşündüm [:?]
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
[QUOTE=Kınayu]Bitkili akvaryum hangi türleri kapsıyor ?
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi[/QUOTE]
Genel olarak soruyorum ışıklandırmasız güneş ışığı yeterli olur mu bitkiler şu an belli değil yeni kurulum yapacam armatür falan almama gerek olacak mı o yüzden soruyorum
[QUOTE=Kınayu]Bitkili akvaryum hangi türleri kapsıyor ?
High tech ( Bakımı zor bitkiler ) low tech ( Bakımı kolay bitkiler )
Low tech daha dusuk destekli bitkilerdir yani Işık besin ihtiyaci daha dusuk olan co2 olmadan,da yetiştirilebilen kolay sayilabilecek turler..high tech ise tam tersi[/QUOTE]
Genel olarak soruyorum ışıklandırmasız güneş ışığı yeterli olur mu bitkiler şu an belli değil yeni kurulum yapacam armatür falan almama gerek olacak mı o yüzden soruyorum
Bitkili Akvaryum Güneş Işığı ?
Merhaba arkadaşlar bitkili akvaryumu gün boyu güneş alan bir yere koysak ışıklandırma yapmadan bitkiler için yeterli olur mu ?
Yada güneş alan yere koymanın ne gibi avantaj yada dezavantajı olur ?
Saygılar...
Merhaba arkadaşlar bitkili akvaryumu gün boyu güneş alan bir yere koysak ışıklandırma yapmadan bitkiler için yeterli olur mu ?
Yada güneş alan yere koymanın ne gibi avantaj yada dezavantajı olur ?
Saygılar...
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=brigantes]Merhaba yapılmasına yapılır ama pratik bir yöntem değil bence. Sineklikle deliğin üstünü kapatıcam demişsiniz birde üstüne kum koyunca
delik hemen tıkanır haftada bir temizlenmesi gerekir. Bunun temizliğini nasıl yapacaksınız? ayrıca dış filtre hortumlar da bir süre sonra yosun tutuyor onları da temizlemek gerekiyor. Baya uğraştırır ve pişman eder bu sistem sizi bence. [/QUOTE]
Tabana 2cm yüksekliğinde plastik ızgara koyacağım için kumun alt kısmında sadece su olan bir alan oluşacak sineklik de kumu aşağı geçirmeyecegi için deliğin tıkanması söz konusu olmayacak
[QUOTE=brigantes]Merhaba yapılmasına yapılır ama pratik bir yöntem değil bence. Sineklikle deliğin üstünü kapatıcam demişsiniz birde üstüne kum koyunca
delik hemen tıkanır haftada bir temizlenmesi gerekir. Bunun temizliğini nasıl yapacaksınız? ayrıca dış filtre hortumlar da bir süre sonra yosun tutuyor onları da temizlemek gerekiyor. Baya uğraştırır ve pişman eder bu sistem sizi bence. [/QUOTE]
Tabana 2cm yüksekliğinde plastik ızgara koyacağım için kumun alt kısmında sadece su olan bir alan oluşacak sineklik de kumu aşağı geçirmeyecegi için deliğin tıkanması söz konusu olmayacak
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=Abacus]Bunu yapmakta sıkıntı yok fakat benim aklıma takılan şey zemindeki kumu filtreye gitmesini nasıl engelleyeceksiniz?[/QUOTE]
Açıklama kısmında yazmıştım plastik ızgaranın üzerine sineklik serilecek sonra üzerine iri taneli kum konulacak böylelikle alt kısma kum geçmeyecek
[QUOTE=Abacus]Bunu yapmakta sıkıntı yok fakat benim aklıma takılan şey zemindeki kumu filtreye gitmesini nasıl engelleyeceksiniz?[/QUOTE]
Açıklama kısmında yazmıştım plastik ızgaranın üzerine sineklik serilecek sonra üzerine iri taneli kum konulacak böylelikle alt kısma kum geçmeyecek
Alttan Su Çıkışlı Akvaryum Projem Fikir Ve Öneri
[QUOTE=bjkalley]Cam altı delme dediğimiz şey sumplarda zaten yapılıyor. Siz delemezsiniz, pleksi değil cam ile uğraşıyoruz. Camın delinmesi cam etrafında ekstra stres oluşturur o yüzden tabanda normalden daha kalın cam kullanmak iyi olacaktır.
Yapmayı düşündüğünüz sistem, taşma vb. yapmaz, altı da rakor ile dış filtreye bağlanır ama rakoru tutturabilmek için üstte de bir parça olacaktır. Gerçi akvaryum tabanına ortası delik bi strafor kullanarak bunu aşabilirsiniz. O zaman da dış filtre tortularla çabuk tıkanacaktır ve sık bakım isteyecektir. Dış filtrenin en büyük dezvantajlarından biri bakımının uğraştırıcı ve etraf pisletici olmasını unutmamak lazım. Tabi kum da kullanamayacaksınız bu sistem ancak discus boylandırma tankı gibi amaçlarla kullanılır onda da discusların sıkça yaptığı tabandan yem alıp yeme şansını yok ediyorsunuz, yine kötü.
Çizim güzel ama işlev başarılı değil :([/QUOTE]
Teşekkürler Ali bey cama delikleri dediginiz gibi camcıda açtıracam . Tabana ızgara koyup sineklik serdikten sonra kum kaya ve diğer malzemeleri koyacam normal akvaryum şeklinde. Buradaki ızgara koymanın sebebi tabanda kumsuz bir alanın oluşması suyun tüm tabandan çekilmesi ve deliğin kumla tikanmamasi
[QUOTE=bjkalley]Cam altı delme dediğimiz şey sumplarda zaten yapılıyor. Siz delemezsiniz, pleksi değil cam ile uğraşıyoruz. Camın delinmesi cam etrafında ekstra stres oluşturur o yüzden tabanda normalden daha kalın cam kullanmak iyi olacaktır.
Yapmayı düşündüğünüz sistem, taşma vb. yapmaz, altı da rakor ile dış filtreye bağlanır ama rakoru tutturabilmek için üstte de bir parça olacaktır. Gerçi akvaryum tabanına ortası delik bi strafor kullanarak bunu aşabilirsiniz. O zaman da dış filtre tortularla çabuk tıkanacaktır ve sık bakım isteyecektir. Dış filtrenin en büyük dezvantajlarından biri bakımının uğraştırıcı ve etraf pisletici olmasını unutmamak lazım. Tabi kum da kullanamayacaksınız bu sistem ancak discus boylandırma tankı gibi amaçlarla kullanılır onda da discusların sıkça yaptığı tabandan yem alıp yeme şansını yok ediyorsunuz, yine kötü.
Çizim güzel ama işlev başarılı değil :([/QUOTE]
Teşekkürler Ali bey cama delikleri dediginiz gibi camcıda açtıracam . Tabana ızgara koyup sineklik serdikten sonra kum kaya ve diğer malzemeleri koyacam normal akvaryum şeklinde. Buradaki ızgara koymanın sebebi tabanda kumsuz bir alanın oluşması suyun tüm tabandan çekilmesi ve deliğin kumla tikanmamasi
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
