ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ChngrSr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2018 11:32
Son Ziyaret:
20 Mayıs 2022 13:17
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[K]ℭ𝔦𝔥𝔞𝔫𝔤𝔦𝔯 𝔖𝔲𝔯[/K]
SON 10 MESAJI
Eı Günlük Dozlama Hakkında
Gerçekten öyle müsrif 😊 Ne su dayanır ne gübre... Yosun problemini nasıl aşıyorlar onu merak ettim. Bu kadar gübre koymak su değerlerini önemli ölçüde değişecektir. Denemek istiyorum lakin akvaryumu yeni kurdum 2 hafta oldu. Bir alg patlaması beni çok üzer 😊
Gerçekten öyle müsrif 😊 Ne su dayanır ne gübre... Yosun problemini nasıl aşıyorlar onu merak ettim. Bu kadar gübre koymak su değerlerini önemli ölçüde değişecektir. Denemek istiyorum lakin akvaryumu yeni kurdum 2 hafta oldu. Bir alg patlaması beni çok üzer 😊
Eı Günlük Dozlama Hakkında
Merhaba arkadaşlar,
Ben normalde Seachem in kendi dozlama metodunu kullanıyordum. EI metodunu merak ettim ve sonuçlar bana çok yüksek geldi. Aşağıda paylaştığım fotoğrafta 80L akvaryuma 12 mililitre fosfor konulması gerektiğini söylüyor. Bu rakamlar çok yüksek değil mi? Kullanan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim. Akvaryumda ki bitki yoğunluğu çok fazla değil. Repens, rotala, bucephalandra mini, fissidens moss ve adını unuttuğum yeşil tilki kuyruğuna benzeyen bir bitkim var. Çok yoğun değil. Bu durumda bu rakamları azaltmam gerekir mi?
Hesaplamayı yaptığım site : [URL]https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/020120220021151.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Ben normalde Seachem in kendi dozlama metodunu kullanıyordum. EI metodunu merak ettim ve sonuçlar bana çok yüksek geldi. Aşağıda paylaştığım fotoğrafta 80L akvaryuma 12 mililitre fosfor konulması gerektiğini söylüyor. Bu rakamlar çok yüksek değil mi? Kullanan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim. Akvaryumda ki bitki yoğunluğu çok fazla değil. Repens, rotala, bucephalandra mini, fissidens moss ve adını unuttuğum yeşil tilki kuyruğuna benzeyen bir bitkim var. Çok yoğun değil. Bu durumda bu rakamları azaltmam gerekir mi?
Hesaplamayı yaptığım site : [URL]https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/020120220021151.jpg[/IMG]
Yosun Türü
Merhaba, bu yosun türü hakkında bilgi verir misiniz? Daha önce karşılaşmadım. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210023131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210024301.jpg[/IMG]
Merhaba, bu yosun türü hakkında bilgi verir misiniz? Daha önce karşılaşmadım. Şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210023131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/130320210024301.jpg[/IMG]
Tetra ex 800 plus
[QUOTE=Mehmetoz]Ben 300 litre akvaryuma tetra ex 800 aldim ses su kacirma yok su debiside cok iyi fiyatida teleskopta 330 TL idi bu fiyata dsha iyi bir dis motor yok bence[:)][/QUOTE]
:)) Şu an 800 TL bakıyorum alsam mı almasam mı diye [:lol:]
[QUOTE=Mehmetoz]Ben 300 litre akvaryuma tetra ex 800 aldim ses su kacirma yok su debiside cok iyi fiyatida teleskopta 330 TL idi bu fiyata dsha iyi bir dis motor yok bence[:)][/QUOTE]
:)) Şu an 800 TL bakıyorum alsam mı almasam mı diye [:lol:]
Fluval Mi Eheim Mi?
Şeyda hanım merhaba, yıl 2020... 5 sene önce ki durumunuzdayım :) Haliyle 5 senede dolar euro tavan yaptı. Fiyatlar anormalin üzerinde... Mecbur bir tane alacağım. Eheim mi? Fluval mı? Hangisini aldınız son durum ve memnuniyet dereceniz nedir? :)
Şeyda hanım merhaba, yıl 2020... 5 sene önce ki durumunuzdayım :) Haliyle 5 senede dolar euro tavan yaptı. Fiyatlar anormalin üzerinde... Mecbur bir tane alacağım. Eheim mi? Fluval mı? Hangisini aldınız son durum ve memnuniyet dereceniz nedir? :)
Fluval 107 Ve 207 Hakkında
[QUOTE=ozgmavi]Muhtemelen fark motordan değil 207'deki filtre pervanesinin daha büyük olmasından kaynaklanıyordur. Selamlar.[/QUOTE]
O da olabilir ama bakmak incelemek gerek :)
[QUOTE=CGDSNLR]Cihangir Bey merhaba,
Ben daha yeni aldım 207 ve ben de uzun bir araştırmadan sonra , motor güçlerinin su basışı ile alakalı olduğunu yani , filtrenin hacmi ile alakalı olduğunu anladım.Şimdi diyeceksiniz ki tanka göre hacim veriyorlar ya litre olarak maksimum - minumum olarak ama bu hacim bizlerin tankı ile değil filtrenin hacmi ile ilgili yani dikkat ederseniz 107 ile 207 arasındaki önemli bir farkta , 107 nin 2 sepetli , 207 nin ise 3 sepetli oluşudur ve aynı hacim farkı 207-307 ile 307-407 arasındada vardır , umarım izah edebilmişimdir.[;)][/QUOTE]
Merhaba Çağdaş bey kusura bakmayın geç cevap yazdım. Evet motor güçleri ikisinin de aynı fakat 207 nin kova hacmi daha büyük... Buda tabi biraz garip bir durum. Peki memnun musunuz? Ben Eheim 2215 almayı düşünüyorum Fluval ı biraz araştırdım. SAdece şu dikkatimi çekti. Fluval da akvaryumdan gelen su direkt olarak biyolojik süngerlere gidiyor. Yani önüne bir elyaf koyup kaba pisliği süzemiyorsunuz. Bu duurumda süngerler pislik içinde kalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? [EDIT]ChngrSr,2020-08-26 10:55:30[/EDIT]
[QUOTE=ozgmavi]Muhtemelen fark motordan değil 207'deki filtre pervanesinin daha büyük olmasından kaynaklanıyordur. Selamlar.[/QUOTE]
O da olabilir ama bakmak incelemek gerek :)
[QUOTE=CGDSNLR]Cihangir Bey merhaba,
Ben daha yeni aldım 207 ve ben de uzun bir araştırmadan sonra , motor güçlerinin su basışı ile alakalı olduğunu yani , filtrenin hacmi ile alakalı olduğunu anladım.Şimdi diyeceksiniz ki tanka göre hacim veriyorlar ya litre olarak maksimum - minumum olarak ama bu hacim bizlerin tankı ile değil filtrenin hacmi ile ilgili yani dikkat ederseniz 107 ile 207 arasındaki önemli bir farkta , 107 nin 2 sepetli , 207 nin ise 3 sepetli oluşudur ve aynı hacim farkı 207-307 ile 307-407 arasındada vardır , umarım izah edebilmişimdir.[;)][/QUOTE]
Merhaba Çağdaş bey kusura bakmayın geç cevap yazdım. Evet motor güçleri ikisinin de aynı fakat 207 nin kova hacmi daha büyük... Buda tabi biraz garip bir durum. Peki memnun musunuz? Ben Eheim 2215 almayı düşünüyorum Fluval ı biraz araştırdım. SAdece şu dikkatimi çekti. Fluval da akvaryumdan gelen su direkt olarak biyolojik süngerlere gidiyor. Yani önüne bir elyaf koyup kaba pisliği süzemiyorsunuz. Bu duurumda süngerler pislik içinde kalıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? [EDIT]ChngrSr,2020-08-26 10:55:30[/EDIT]
Fluval 107 Ve 207 Hakkında
Merhaba arkadaşlar, Fluval 07 serisinde 107 ve 207 modellerinin ikisi de 10w gücünde fakat 107 550L, 207 ise 780L çeviriyor saatte... Benim anladığım iki modelde de aynı motor var. Peki nasıl oluyor da 107 de 550l 207 de 780l çevirebiliyor? Yani motor harici ne gibi bir farklılık var kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Kolay gelsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/240820201646571.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, Fluval 07 serisinde 107 ve 207 modellerinin ikisi de 10w gücünde fakat 107 550L, 207 ise 780L çeviriyor saatte... Benim anladığım iki modelde de aynı motor var. Peki nasıl oluyor da 107 de 550l 207 de 780l çevirebiliyor? Yani motor harici ne gibi bir farklılık var kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim. Kolay gelsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/240820201646571.jpg[/IMG]
Solungaç Da Beyaz Kütle
[QUOTE=krib]Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için... Bende bu balıktan 6 adet var. sadece bunda oluştu. Bir diğer ikisinde de üst dudakta şişme oldu. Tabiri caizse sanki böyle zenci dudağı gibi... 5 adet limon tetra 2 adet raspora 2 adet kırmızı burun var. Bunlarda hiç bir şey yok. Ne olduysa bu kırmızı göz tetralar da bir sorun oluştu. Çok da sağlıklı idiler. Hâlâ da öyleler deli gibi yem yiyorlar aslında ama böyle garip sorunlar baş gösterdi.
[QUOTE=krib]Merhaba, fotoğraftandan kesin teşhis zor ama dermocystidium gibi duruyor. (Tümör, bakteriyel enfeksiyon vs. başka olasılıklar da var). Dermocystidium tetralarda sık görülen bir hastalık ve tedavisi yok. Bulaşıcı. (Özellikle tetralar arasında bulaşma ihtimali daha yüksek) Genellikle öldürmüyor ancak balığın bağışıklığına göre ölümle de sonuçlanabilir. Akvaryumdaki diğer balıklara ve hastalığın seyrine göre balığın yaşamını sonlandırmak doğru bir seçenek olabilir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevabınız için... Bende bu balıktan 6 adet var. sadece bunda oluştu. Bir diğer ikisinde de üst dudakta şişme oldu. Tabiri caizse sanki böyle zenci dudağı gibi... 5 adet limon tetra 2 adet raspora 2 adet kırmızı burun var. Bunlarda hiç bir şey yok. Ne olduysa bu kırmızı göz tetralar da bir sorun oluştu. Çok da sağlıklı idiler. Hâlâ da öyleler deli gibi yem yiyorlar aslında ama böyle garip sorunlar baş gösterdi.
Solungaç Da Beyaz Kütle
Merhaba arkadaşlar, kırmızı göz tetramın solungaç kısmında beyaz bir kütle meydana geldi. Geçeceğini umut ederek bir süre bekledim ama maalesef... Bu bir mantar türü mü? İlaç olarak ne kullanabilirim? Kurtarılabilir mi? Görüşleriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337561.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, kırmızı göz tetramın solungaç kısmında beyaz bir kütle meydana geldi. Geçeceğini umut ederek bir süre bekledim ama maalesef... Bu bir mantar türü mü? İlaç olarak ne kullanabilirim? Kurtarılabilir mi? Görüşleriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209928/160720202337561.jpg[/IMG]
CO2 yerine Seachem Flourish Excel
[QUOTE=kocabey]
Büyük hacimli tanklarda günlük veya periyodik kullanımları göze aldığımızda aslında co2 sistemlerine göre ekonomik olduğunu söylemek pekte gerçekçi değil. En son aldığım exel 35 liraydı 500 ml si.
[/QUOTE]
Vay be şuan 100 ml 35 TL... Nasıl bir fakirleşmedir bizimki bilemiyorum [:)))]
[QUOTE=kocabey]
Büyük hacimli tanklarda günlük veya periyodik kullanımları göze aldığımızda aslında co2 sistemlerine göre ekonomik olduğunu söylemek pekte gerçekçi değil. En son aldığım exel 35 liraydı 500 ml si.
[/QUOTE]
Vay be şuan 100 ml 35 TL... Nasıl bir fakirleşmedir bizimki bilemiyorum [:)))]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
