ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YigitAlpCicek
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
92
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Eylül 2018 07:32
Son Ziyaret:
21 Temmuz 2025 22:17
Toplam Mesaj:
552 [0.19 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit Alp Çiçek
Doğum Tarihi:
04 Haziran 2009
Yaş:
17
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yan Yüzen Neon
[QUOTE=xellence07]
malesef bişey demek zor balıklarınızı gozlemlemeniz gerekiyor hareketlerinde farklılıklar vs varmı kendi ararlarında sorun yaşıyolarmı vs [/QUOTE]
Diğer balıklarda hiçbir problem yok. Bu diğerlerine göre çok çok daha küçüktü ve şekli de bozuktu, gruptan da ayrı geziyordu. Belki genetik bir problemi vardı.
[QUOTE=xellence07]
malesef bişey demek zor balıklarınızı gozlemlemeniz gerekiyor hareketlerinde farklılıklar vs varmı kendi ararlarında sorun yaşıyolarmı vs [/QUOTE]
Diğer balıklarda hiçbir problem yok. Bu diğerlerine göre çok çok daha küçüktü ve şekli de bozuktu, gruptan da ayrı geziyordu. Belki genetik bir problemi vardı.
Yan Yüzen Neon
[QUOTE=xellence07]
kardeşim hasta olsa olmaza boyle bir durumda herzaman karantinaya almak akıl kaarıdır nedeni neon cardinal ve neon lar zaten hassas balıklar bilgin olsun bununda neyi oldunu bilmesekte karantınaya al sonra gozlemlersin bu balıklarda hassas olmak lazım [/QUOTE]
Öyle yaptım küçük bi tasa aldım. Nedeni ne olabilir? Diğer balıklara da bulaşmasın istiyorum.
[QUOTE=xellence07]
kardeşim hasta olsa olmaza boyle bir durumda herzaman karantinaya almak akıl kaarıdır nedeni neon cardinal ve neon lar zaten hassas balıklar bilgin olsun bununda neyi oldunu bilmesekte karantınaya al sonra gozlemlersin bu balıklarda hassas olmak lazım [/QUOTE]
Öyle yaptım küçük bi tasa aldım. Nedeni ne olabilir? Diğer balıklara da bulaşmasın istiyorum.
Yan Yüzen Neon
Hastalık Belirtileri: yan durma yüzememe[IMG]null[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 Neon 5 rainbow forktail 20 neocaridina
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7, 22, 0
Filitrasyon: Çift pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):Ayda 1 %25 su eklemesi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209202/240520251215511.jpg[/IMG]
Merhabalar. Akvaryumda bu sabah kardeşim hareket etmediğini öldüğünü sanmış ama yan yüzüyor zar zor zıplıyor gibi hareket ediyor. Diğer balıkların da hasta olmasını istemiyorum, ayırmalı mıyım problem ne? Filtrasyon olaram çift pipo filtre kullanıyorum
Hastalık Belirtileri: yan durma yüzememe[IMG]null[/IMG]
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 Neon 5 rainbow forktail 20 neocaridina
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7, 22, 0
Filitrasyon: Çift pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):Ayda 1 %25 su eklemesi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209202/240520251215511.jpg[/IMG]
Merhabalar. Akvaryumda bu sabah kardeşim hareket etmediğini öldüğünü sanmış ama yan yüzüyor zar zor zıplıyor gibi hareket ediyor. Diğer balıkların da hasta olmasını istemiyorum, ayırmalı mıyım problem ne? Filtrasyon olaram çift pipo filtre kullanıyorum
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]Benim de sizi yönlendirmek istediğim yol bu aslında, o tanka hiç karides almayın, buradakileri taşıyın; herkes mutlu olsun. Diğer sorularınız beni aşar, pek uğraştığım alanlar değil; olur, olmaz, şöyle olur diyerek ne yazsam uydurma olur. Tecrübesi olan üstatlar yardımcı olur sanırım. [/QUOTE]
Merhabalar tekrar rahatsız ediyorum. Caridinaları zaten almıştım neoların yanındalardı o yüzden demiştim ama ikisini de taşımaya karar verdim küçük tanka çünkü yavruları balıklar yiyor. Şimdi seachem stability ve prime aldım. Stability'ı kullandım ve amonyak şimdiden 0 gözüküyor kullanmaya devam edicem. Prime'ı da kullanmalı mıyım yoksa amonyağı başka bir şeye çevirerek bakterilerin işlemini engeller mi?
[QUOTE=Ehtiyar]Benim de sizi yönlendirmek istediğim yol bu aslında, o tanka hiç karides almayın, buradakileri taşıyın; herkes mutlu olsun. Diğer sorularınız beni aşar, pek uğraştığım alanlar değil; olur, olmaz, şöyle olur diyerek ne yazsam uydurma olur. Tecrübesi olan üstatlar yardımcı olur sanırım. [/QUOTE]
Merhabalar tekrar rahatsız ediyorum. Caridinaları zaten almıştım neoların yanındalardı o yüzden demiştim ama ikisini de taşımaya karar verdim küçük tanka çünkü yavruları balıklar yiyor. Şimdi seachem stability ve prime aldım. Stability'ı kullandım ve amonyak şimdiden 0 gözüküyor kullanmaya devam edicem. Prime'ı da kullanmalı mıyım yoksa amonyağı başka bir şeye çevirerek bakterilerin işlemini engeller mi?
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]Gökkuşağı çatalkuyruk hiç bakmadım ona birşey diyemiyeceğim fakat neonları 10+ adede çıkartırsanız sürü davranışını daha iyi gösterirler, seyir zevkide epey artar. Başka yeriniz varsa karidesleri tamamen alın o tanktan, rahat edemez ve üreyemezler gibi o ortamda. 15 neon yaparsınız, artık gökkuşakları ile ne yaparlar bilemem[:?].[/QUOTE]
Karidesler için bol saklanma yeri var. Üreme olarak da sık sık yavru tutuyorlar, filtrede de 5-10 adet yavru gördüm ancak sadece ikisinin büyüyebildiğini gördüm ne yazık ki. Ama balıklara da canlı yem oluyor bir yandan, zaten başka koyacak yer de yok, belki caridinaların yanına 15 litreye taşıyabilirim. Bir de bu neonlar diamond neon tetra diye geçiyor, bunları başka tür neonlarla gruplaştırabilir miyim düz neon tetra veya kardinalle? Ve en fazla kaç furkata ve neon tetra yapabilirim çok fazla yükü de arttırmadan?[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 23:46:12[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Gökkuşağı çatalkuyruk hiç bakmadım ona birşey diyemiyeceğim fakat neonları 10+ adede çıkartırsanız sürü davranışını daha iyi gösterirler, seyir zevkide epey artar. Başka yeriniz varsa karidesleri tamamen alın o tanktan, rahat edemez ve üreyemezler gibi o ortamda. 15 neon yaparsınız, artık gökkuşakları ile ne yaparlar bilemem[:?].[/QUOTE]
Karidesler için bol saklanma yeri var. Üreme olarak da sık sık yavru tutuyorlar, filtrede de 5-10 adet yavru gördüm ancak sadece ikisinin büyüyebildiğini gördüm ne yazık ki. Ama balıklara da canlı yem oluyor bir yandan, zaten başka koyacak yer de yok, belki caridinaların yanına 15 litreye taşıyabilirim. Bir de bu neonlar diamond neon tetra diye geçiyor, bunları başka tür neonlarla gruplaştırabilir miyim düz neon tetra veya kardinalle? Ve en fazla kaç furkata ve neon tetra yapabilirim çok fazla yükü de arttırmadan?[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 23:46:12[/EDIT]
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]15 litrelik tank ise konu sadece neocaridinalar yeterli, bu bile azami sayı. Diğerlerinin çıkartılması lazım balıklara da yazık size de. Değilse tankınızın hacim ve filtrasyonu nedir vede ne zamandır kurulu?[/QUOTE]
Yok değil. Tank 50x40x40 80 lt 4 ay oldu kuralı bir problem olmadı filtrasyonu biraz yetersiz olabilir çift pipo kullanıyorum ancak rs a68 çift çıkışlı hava motoru var iki çıkışı birleştirip kullanıyorum yetiyor bir problem olmuyor. Sadece akvaryumun için biraz fazla boş duruyor biraz daha balık eklemek istiyorum bir problem olmayacaksa ve neonları sürü haline getirmek istiyorum.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 23:17:50[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]15 litrelik tank ise konu sadece neocaridinalar yeterli, bu bile azami sayı. Diğerlerinin çıkartılması lazım balıklara da yazık size de. Değilse tankınızın hacim ve filtrasyonu nedir vede ne zamandır kurulu?[/QUOTE]
Yok değil. Tank 50x40x40 80 lt 4 ay oldu kuralı bir problem olmadı filtrasyonu biraz yetersiz olabilir çift pipo kullanıyorum ancak rs a68 çift çıkışlı hava motoru var iki çıkışı birleştirip kullanıyorum yetiyor bir problem olmuyor. Sadece akvaryumun için biraz fazla boş duruyor biraz daha balık eklemek istiyorum bir problem olmayacaksa ve neonları sürü haline getirmek istiyorum.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 23:17:50[/EDIT]
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]Pipo için hava motoru da gerekecek ama, kendinden motorlu olanlar büyük gelir o hacme.[/QUOTE]
Bir tane hava motorum vardı fazladan Venusaqua AP950 yeterli olur sanırım teşekkürler.
@Ehtiyar Tekrardan rahatsız ettim kusura bakmayın ama konudan bağımsız ana tankımla ilgili bir sorum olacaktı. İçinde 5 gökküşağı çatalkuyruk 5 elmas neon tetra 15 neocaridina var. Ancak tank çok boş duruyor sayıyı biraz arttırmak istiyorum. Yeni bir tür almam problem çıkarır mı yoksa gruplara ekleme mi yapmalıyım? Ek olarak neonlar da grup halinde dolaşmıyor ondan da muzdaribim.
[QUOTE=Ehtiyar]Pipo için hava motoru da gerekecek ama, kendinden motorlu olanlar büyük gelir o hacme.[/QUOTE]
Bir tane hava motorum vardı fazladan Venusaqua AP950 yeterli olur sanırım teşekkürler.
@Ehtiyar Tekrardan rahatsız ettim kusura bakmayın ama konudan bağımsız ana tankımla ilgili bir sorum olacaktı. İçinde 5 gökküşağı çatalkuyruk 5 elmas neon tetra 15 neocaridina var. Ancak tank çok boş duruyor sayıyı biraz arttırmak istiyorum. Yeni bir tür almam problem çıkarır mı yoksa gruplara ekleme mi yapmalıyım? Ek olarak neonlar da grup halinde dolaşmıyor ondan da muzdaribim.
Amonyak Problemi
[QUOTE=valarmorghulis12]Canlı olmadan döngüyü %100 stabil hale getirmek imkansıza yakın. Bakteri kültürü takviyesi diğer kimyasal düzenleyicilerden daha fazla işe yarayacaktır. Aktif toprak kullanılmayan akvaryumlarda bile döngünün düzene girmesi yaklaşık 3 ayı bulduğu için aktif toprağın salınımı ile sizin döngü süreniz daha da uzayacaktır. Bu yüzden bakteri kültürü takviyesi sonrası bir süre ölçüm ile takip edip 2-3 gün içerisinde canlı ekleyebilirsiniz diye düşünüyorum. Ölçümün %100 doğru olduğundan emin olmak da ayrı bir konu tabii
Ph ve su değişimi konusunda şunu anlayamadım , akvaryumu siz kurmadınız mı ? Siz kurduysanız suyu nerden temin ettiyseniz aynı şekilde temin edin yine Ph 6 olsun. Ph dalgalanacak diye hiç su değiştiremeyecek misiniz ? Ph değişecekse içinde canlılar yokken değişmesi daha mantıklı değil mi ?[/QUOTE]
Suların ph'ı 7.5-7'idi. Aktif toprak eklenince ph 6-6.5lara kadar düştü. Bu ph değerine yakın su bulamadım. Ancak hala 7pH'lı su ilave etmeye devam ediyorum çok dalgalanma yok gibi görünüyor şuanlık. Aktif toprak ekleneli 1 ay olmuştur artık salınım yapmıyordur diye düşünüyorum sadece döngüyü ayarlayamadım şimdi seachem stability ve prime aldım onlarla başlatacağım bakalım.
[QUOTE=Ehtiyar]Pipo süngerleri tamda biyolojik sünger, ince gözenekli yuzey alanı fazla. 15 litre ve karides beslencekse pipo filtre, hemde ufaklarından kullanırsanız iyi edersiniz. Karidesler için akıntı pek uygun olmuyor bildiğim kadarıyla, aynı zamanda karidesler özellikle yavruları pipo süngeri üzerindeki organizmaları beslenme amacıyla kullanıyor [;)]. İkili fayda oluyor.[/QUOTE]
Çok geç olmadan gördüğüm iyi oldu. Siparişi iptal edip pipo filtre de söyleyeyim. O zaman seachem matrixe de gerek kalmadı zaten dediğiniz gibi şelalenin akıntısı bitkilere de problem oluyordu teşekkürler.Sobo pipo alayım bir tane.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 17:01:22[/EDIT]
[QUOTE=valarmorghulis12]Canlı olmadan döngüyü %100 stabil hale getirmek imkansıza yakın. Bakteri kültürü takviyesi diğer kimyasal düzenleyicilerden daha fazla işe yarayacaktır. Aktif toprak kullanılmayan akvaryumlarda bile döngünün düzene girmesi yaklaşık 3 ayı bulduğu için aktif toprağın salınımı ile sizin döngü süreniz daha da uzayacaktır. Bu yüzden bakteri kültürü takviyesi sonrası bir süre ölçüm ile takip edip 2-3 gün içerisinde canlı ekleyebilirsiniz diye düşünüyorum. Ölçümün %100 doğru olduğundan emin olmak da ayrı bir konu tabii
Ph ve su değişimi konusunda şunu anlayamadım , akvaryumu siz kurmadınız mı ? Siz kurduysanız suyu nerden temin ettiyseniz aynı şekilde temin edin yine Ph 6 olsun. Ph dalgalanacak diye hiç su değiştiremeyecek misiniz ? Ph değişecekse içinde canlılar yokken değişmesi daha mantıklı değil mi ?[/QUOTE]
Suların ph'ı 7.5-7'idi. Aktif toprak eklenince ph 6-6.5lara kadar düştü. Bu ph değerine yakın su bulamadım. Ancak hala 7pH'lı su ilave etmeye devam ediyorum çok dalgalanma yok gibi görünüyor şuanlık. Aktif toprak ekleneli 1 ay olmuştur artık salınım yapmıyordur diye düşünüyorum sadece döngüyü ayarlayamadım şimdi seachem stability ve prime aldım onlarla başlatacağım bakalım.
[QUOTE=Ehtiyar]Pipo süngerleri tamda biyolojik sünger, ince gözenekli yuzey alanı fazla. 15 litre ve karides beslencekse pipo filtre, hemde ufaklarından kullanırsanız iyi edersiniz. Karidesler için akıntı pek uygun olmuyor bildiğim kadarıyla, aynı zamanda karidesler özellikle yavruları pipo süngeri üzerindeki organizmaları beslenme amacıyla kullanıyor [;)]. İkili fayda oluyor.[/QUOTE]
Çok geç olmadan gördüğüm iyi oldu. Siparişi iptal edip pipo filtre de söyleyeyim. O zaman seachem matrixe de gerek kalmadı zaten dediğiniz gibi şelalenin akıntısı bitkilere de problem oluyordu teşekkürler.Sobo pipo alayım bir tane.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 17:01:22[/EDIT]
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, öncelikle şuradan okuyuverin:
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp
Hep yapılan hata maalesef canlıları hemen ekliyoruz tanka. Döngüyü hızlandırmak için bakteri kültürü ekleyebilirsiniz isterseniz, bakteri besini almayın ama feed-food eklentisi olmasın markanın. Petshopların hep yaptığı yanlış, okuyoruz devamlı.
Amonyak okunuyorsa sorununuz döngü kaynaklı bence, buna yoğunlaşın.[/QUOTE]
Teşekkürler, okudum. Seachem stability ve prime alacağım ardından 1-2 karides ekleyerek başlatacağım döngüyü. Filtremle ilgili de bir sorum olacak, şuan şelale filtrem var ve içinde pipo süngerleri kullanıyorum. Bu süngerler uygun mu kolonileşmeye? ''Biyolojik sünger'' ne tam olarak bilmiyorum o yüzden emin olmak istedim. Direk seachem matrix mi alayım yoksa.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 16:31:33[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, öncelikle şuradan okuyuverin:
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_k877167.asp
Hep yapılan hata maalesef canlıları hemen ekliyoruz tanka. Döngüyü hızlandırmak için bakteri kültürü ekleyebilirsiniz isterseniz, bakteri besini almayın ama feed-food eklentisi olmasın markanın. Petshopların hep yaptığı yanlış, okuyoruz devamlı.
Amonyak okunuyorsa sorununuz döngü kaynaklı bence, buna yoğunlaşın.[/QUOTE]
Teşekkürler, okudum. Seachem stability ve prime alacağım ardından 1-2 karides ekleyerek başlatacağım döngüyü. Filtremle ilgili de bir sorum olacak, şuan şelale filtrem var ve içinde pipo süngerleri kullanıyorum. Bu süngerler uygun mu kolonileşmeye? ''Biyolojik sünger'' ne tam olarak bilmiyorum o yüzden emin olmak istedim. Direk seachem matrix mi alayım yoksa.[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 16:31:33[/EDIT]
Amonyak Problemi
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, amonyak 0, nitrit 0, nitrat 10+ okuduğunuzda döngü oluşmuş demektir. Nitrat okumanız önemli miktardan ziyade az, çok olabilir. Nitrit okuyorsanız döngü daha tamamlanmamıştır. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Merhaba teşekkürler ancak şuanda nitrit ve nitrat kitim yok ne yazık ki. Ancak 1 hafta boyunca içinde crystal red karidesler yaşadı. Yemledim vb. Sonrasında filtreyi çalıştırmaya devam ettim. Şimdi yeni su eklemesi yaptım bayadır yapmıyordum. Değerler de dediğim gibi. Karidesler şuanda ana tankımda ancak ana tankta aktif toprak yok pH biraz daha yüksek, buna rağmen herhangi bir problemleri yok gibi yem yiyorlar. Yavru almak ve en iyi şartlarda yaşatmak istiyorum. Bu yüzden nanoya taşımak istiyorum bir problem olur mu? (Su eklemesi dediğim de suyun yarısını yeni ekledim yaklaşık)
[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 15:38:30[/EDIT]
Şimdi suyu tekrar test ettim ve hala amonyak çıkıyor. Bakteri kültürü mü almalıyım, nasıl çözeceğim?
[QUOTE=cilbay06]Amonyak emici zeolit gibi malzemeler kullanabilirsin fakat kapasiteleri dolduğu zaman topladıklarını geri bırakıp daha beter hale getirme problemleri var. Amonyak, bütün koşulların sağlandığı ve döngüsünü tamamlamış bir akvaryumda bile su değişimleriyle sağlıklı bir şekilde uzaklaştırılır. Akvaryumu içindeki canlılar için kimyasal bir zehir banyosuna çeviren para tuzağı su düzenleyicilerden uzak durun. Sürekli stabil bir ph için ise tamamen organik yöntemler var fakat onlarda ancak bilinçli bir şekilde planlanarak gerekli koşullar sağlanarak azot döngüsü tamamlanmış bir akvaryumda mümkün olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185349/300420252356161.jpg[/IMG]
https://www.youtube.com/watch?v=-thOMcAwVus[/QUOTE]
Şimdi tekrardan test yaptım ve amonyak hala okunuyor. Bakteri kültürü mü almalıyım? Döngüyü nasıl başka tamamlayacağım?
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, amonyak 0, nitrit 0, nitrat 10+ okuduğunuzda döngü oluşmuş demektir. Nitrat okumanız önemli miktardan ziyade az, çok olabilir. Nitrit okuyorsanız döngü daha tamamlanmamıştır. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Merhaba teşekkürler ancak şuanda nitrit ve nitrat kitim yok ne yazık ki. Ancak 1 hafta boyunca içinde crystal red karidesler yaşadı. Yemledim vb. Sonrasında filtreyi çalıştırmaya devam ettim. Şimdi yeni su eklemesi yaptım bayadır yapmıyordum. Değerler de dediğim gibi. Karidesler şuanda ana tankımda ancak ana tankta aktif toprak yok pH biraz daha yüksek, buna rağmen herhangi bir problemleri yok gibi yem yiyorlar. Yavru almak ve en iyi şartlarda yaşatmak istiyorum. Bu yüzden nanoya taşımak istiyorum bir problem olur mu? (Su eklemesi dediğim de suyun yarısını yeni ekledim yaklaşık)
[EDIT]YigitAlpCicek,2025-05-06 15:38:30[/EDIT]
Şimdi suyu tekrar test ettim ve hala amonyak çıkıyor. Bakteri kültürü mü almalıyım, nasıl çözeceğim?
[QUOTE=cilbay06]Amonyak emici zeolit gibi malzemeler kullanabilirsin fakat kapasiteleri dolduğu zaman topladıklarını geri bırakıp daha beter hale getirme problemleri var. Amonyak, bütün koşulların sağlandığı ve döngüsünü tamamlamış bir akvaryumda bile su değişimleriyle sağlıklı bir şekilde uzaklaştırılır. Akvaryumu içindeki canlılar için kimyasal bir zehir banyosuna çeviren para tuzağı su düzenleyicilerden uzak durun. Sürekli stabil bir ph için ise tamamen organik yöntemler var fakat onlarda ancak bilinçli bir şekilde planlanarak gerekli koşullar sağlanarak azot döngüsü tamamlanmış bir akvaryumda mümkün olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185349/300420252356161.jpg[/IMG]
https://www.youtube.com/watch?v=-thOMcAwVus[/QUOTE]
Şimdi tekrardan test yaptım ve amonyak hala okunuyor. Bakteri kültürü mü almalıyım? Döngüyü nasıl başka tamamlayacağım?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
