ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Malawi34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
124
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2018 22:03
Son Ziyaret:
12 Saat 10 Dakika önce
Toplam Mesaj:
236 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Esat GÜLENÇ
Doğum Tarihi:
15 Ocak 2006
Yaş:
20
İl:
Istanbul
Meslek:
Sistem Network
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
235x55x50h Tür Tavsiyesi
[QUOTE=GokKurt]Oliver Knott'un sık sık paylaştığı ve bildiğim kadarıyla evine kurduğu tanka bakıp oradan bir çıkarım yapabilirsiniz. Şahsen ben koca koca balıklar atmak yerine küçük sürü balıkları ve melek balıklarıyla bir şeyler denerdim.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim incelerim hocam
[QUOTE=GokKurt]Oliver Knott'un sık sık paylaştığı ve bildiğim kadarıyla evine kurduğu tanka bakıp oradan bir çıkarım yapabilirsiniz. Şahsen ben koca koca balıklar atmak yerine küçük sürü balıkları ve melek balıklarıyla bir şeyler denerdim.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim incelerim hocam
235x55x50h Tür Tavsiyesi
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Bu nasıl bir cevap. Akvaryum 6 ton değil, 600 litre, bin adet önerisi şaka olmalı. Balık sayısına karar verirken faydası olacak bir link paylaşıyorum: [URL]https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/URL]
.....
Her birinden bir düzine olacak şekilde 10 farklı tetra türü derseniz mantıklı olur. Yine de karınca çiftliği gibi minik yüz civarı balık yerine, seyir keyfi verecek az sayıda büyük balık olması daha yerinde olacaktır.
________________________________________________
________________________________________________
Başka bir konuya verilen yanıtlardan alıntılıyorum:
________________________________________________
Karma Amerikan ciklet önerilebilir. Zebra, rainbow, makav, ateş ağız,sajica gibi.
+
Jack dempsey veya severumlar olabilir.
+
Malawi Tanganika ciklet gruplarına bakabilirsiniz.
+
1e 4d oranlayarak;
Metriaclima fainzilberi Luwino reef
Metriaclima sp. "msobo"
Metriaclima sp. zebra Gold Kawanga
Cynotilapia afra jalo reef yada cobue
Pseudotropheus sp. Elongatus Chewere
olabilir.
________________________________________________
________________________________________________
Balık almadan önce şu makaleyi okuyun lütfen: [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL][/QUOTE]
Hocam değerli vaktinizi ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim mbuna daha yatkın kafama ama tetrada olabilir 🤔 biraz kafa karışıyor büyük bir tank tetralar içinde kaybolurmu kaybolmazmı emin olamadım
[QUOTE=ali]Bu hacimde (sadece erkek balıklardan oluşan) bir karma Amerikan show tankı çok güzel olur.[/QUOTE]
Evet hocam show tankınıda düşünüyorum karar veremedim bir türlü
[QUOTE=Edge]1000 adet neon tetra.[/QUOTE]
1000 adet karınca sürüsü gibi olmazmı hocam [:D]
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Bu nasıl bir cevap. Akvaryum 6 ton değil, 600 litre, bin adet önerisi şaka olmalı. Balık sayısına karar verirken faydası olacak bir link paylaşıyorum: [URL]https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/URL]
.....
Her birinden bir düzine olacak şekilde 10 farklı tetra türü derseniz mantıklı olur. Yine de karınca çiftliği gibi minik yüz civarı balık yerine, seyir keyfi verecek az sayıda büyük balık olması daha yerinde olacaktır.
________________________________________________
________________________________________________
Başka bir konuya verilen yanıtlardan alıntılıyorum:
________________________________________________
Karma Amerikan ciklet önerilebilir. Zebra, rainbow, makav, ateş ağız,sajica gibi.
+
Jack dempsey veya severumlar olabilir.
+
Malawi Tanganika ciklet gruplarına bakabilirsiniz.
+
1e 4d oranlayarak;
Metriaclima fainzilberi Luwino reef
Metriaclima sp. "msobo"
Metriaclima sp. zebra Gold Kawanga
Cynotilapia afra jalo reef yada cobue
Pseudotropheus sp. Elongatus Chewere
olabilir.
________________________________________________
________________________________________________
Balık almadan önce şu makaleyi okuyun lütfen: [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL][/QUOTE]
Hocam değerli vaktinizi ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim mbuna daha yatkın kafama ama tetrada olabilir 🤔 biraz kafa karışıyor büyük bir tank tetralar içinde kaybolurmu kaybolmazmı emin olamadım
[QUOTE=ali]Bu hacimde (sadece erkek balıklardan oluşan) bir karma Amerikan show tankı çok güzel olur.[/QUOTE]
Evet hocam show tankınıda düşünüyorum karar veremedim bir türlü
[QUOTE=Edge]1000 adet neon tetra.[/QUOTE]
1000 adet karınca sürüsü gibi olmazmı hocam [:D]
235x55x50h Tür Tavsiyesi
[QUOTE=MasterChiefHakan]Yaklaşık 600 litrelik akvaryumu alırken aklınızda ne vardı? Bu büyüklükte bir akvaryumu akmadan önce ne türleri besleyebileceğinizi araştırmış olmalısınız, hediye gelmediyse. Tür isimlerinden bahsederseniz, bahsettiğiniz türlerle ilgili yorum yapanlar olabilir. Ben olsam monster akvaryumu kurardım. Pirana olabilir mesela. Astronotlardan 6 adet olabilir.[/QUOTE]
Hocam Tanganyika (Trop,kabukçullar ),Malawi (Mbuna olabilir ),Discus,Monsterlara dahi gidip geldim ama karar veremiyorum bir türlü.Monsterlar gözümde büyüyor aslında çokmu pisletirler yan sump yetermi aklımda soru işaretleri
[QUOTE=MasterChiefHakan]Yaklaşık 600 litrelik akvaryumu alırken aklınızda ne vardı? Bu büyüklükte bir akvaryumu akmadan önce ne türleri besleyebileceğinizi araştırmış olmalısınız, hediye gelmediyse. Tür isimlerinden bahsederseniz, bahsettiğiniz türlerle ilgili yorum yapanlar olabilir. Ben olsam monster akvaryumu kurardım. Pirana olabilir mesela. Astronotlardan 6 adet olabilir.[/QUOTE]
Hocam Tanganyika (Trop,kabukçullar ),Malawi (Mbuna olabilir ),Discus,Monsterlara dahi gidip geldim ama karar veremiyorum bir türlü.Monsterlar gözümde büyüyor aslında çokmu pisletirler yan sump yetermi aklımda soru işaretleri
235x55x50h Tür Tavsiyesi
Arkadaşlar merhabalar herkese sağlıklı hobiler dilerim başlıkta da belirttiğim gibi 235x55x50h boyutlarında bir akvaryuma sahibim
ve tür önerilerine ihtiyacım var şimdiden fikrini belirtip yardımcı olan hepinize teşekkür ederim. [:iyi:]
Arkadaşlar merhabalar herkese sağlıklı hobiler dilerim başlıkta da belirttiğim gibi 235x55x50h boyutlarında bir akvaryuma sahibim
ve tür önerilerine ihtiyacım var şimdiden fikrini belirtip yardımcı olan hepinize teşekkür ederim. [:iyi:]
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
[QUOTE=Enisikizler]Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi[/QUOTE]
Hocam sorun şu ki akvaryum yandan sumplu.Sumpun tam bitiminde taban la yan cam arasında sadece silikon duruyor yara baya büyük . Dediğiniz gibi sump olmasa üstüne cam yapıştırmak mantıklı olabilirdi
[QUOTE=Enisikizler]Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi[/QUOTE]
Hocam sorun şu ki akvaryum yandan sumplu.Sumpun tam bitiminde taban la yan cam arasında sadece silikon duruyor yara baya büyük . Dediğiniz gibi sump olmasa üstüne cam yapıştırmak mantıklı olabilirdi
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
[QUOTE=ÇaĞRı]
Merhabalar, akvaryumu ters çevirip taban camını yukarı getirin ve sökün.
Slikonları güzelce temizleyip yeni cam kestirin ve yapıştırın.
500 lt su facia ile sonuçlanmasın.
Ustura ya jileti takıp, ucunu biraz dışarda 2-3mm bırakarak sökme işlemini yapabilirsiniz. İlerledikçe 5-6mm jileti dışarda bırakarak drvam edin. Acele etmeden kademe kademe yaparsanız sökersiniz. Kendi kullandığım yöntem bu şekildedir.
Geçmiş olsun kolay gelsin. [/QUOTE]
Hocam bilgilendirme için teşekkür ederim falçata ile kesmek ne kadar mantıklı sizce birde kalan silikonları neyle kolayca temizleyebilirim ?
[QUOTE=ÇaĞRı]
Merhabalar, akvaryumu ters çevirip taban camını yukarı getirin ve sökün.
Slikonları güzelce temizleyip yeni cam kestirin ve yapıştırın.
500 lt su facia ile sonuçlanmasın.
Ustura ya jileti takıp, ucunu biraz dışarda 2-3mm bırakarak sökme işlemini yapabilirsiniz. İlerledikçe 5-6mm jileti dışarda bırakarak drvam edin. Acele etmeden kademe kademe yaparsanız sökersiniz. Kendi kullandığım yöntem bu şekildedir.
Geçmiş olsun kolay gelsin. [/QUOTE]
Hocam bilgilendirme için teşekkür ederim falçata ile kesmek ne kadar mantıklı sizce birde kalan silikonları neyle kolayca temizleyebilirim ?
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
Merhabalar iyi günler sağlıklı hobiler dilerim 200x50x50 boyutlarında bir akvaryumum var taban camında vurmadan kaynaklı bir kaç noktada çentik şeklinde camda yaralar var . Yaraların birinde ufaktan bir çatlak var su kaçırmıyor ama içine su basmak içime sinmiyor akvaryum çöpmü yoksa taban camı değişirmi ?
Merhabalar iyi günler sağlıklı hobiler dilerim 200x50x50 boyutlarında bir akvaryumum var taban camında vurmadan kaynaklı bir kaç noktada çentik şeklinde camda yaralar var . Yaraların birinde ufaktan bir çatlak var su kaçırmıyor ama içine su basmak içime sinmiyor akvaryum çöpmü yoksa taban camı değişirmi ?
Yavru Sarı Prenses Hakkında
[QUOTE=Emre4455]Arkadaşlar selamlar, 2-2,5 cm boyutlarında 8 adet SP yavrum var. Şuan 65x20x25 boyutlarında yaklaşık 40 litre akvaryumda büyütüyorum. 85x40x50 170 litre boş bir akvaryumum daha var. Kış ayındayız ısıtıcı felan çok elektrik yakacağı için o akvaryuma koymak istemiyorum lâkin büyük akvaryuma koysam koyduğuna değer mi yani ne yönden faydalı olur? Bir de wp2900 (1500l/s) kafa motorum var. Onu taksam yavrular sıkıntı çeker mi?[/QUOTE]
Hacmi büyük bir tank yavrularınızın gelişiminde büyük rol oynar kafa motoru hakkında fazla bilgim yok . Keyifli Hobiler
[QUOTE=Emre4455]Arkadaşlar selamlar, 2-2,5 cm boyutlarında 8 adet SP yavrum var. Şuan 65x20x25 boyutlarında yaklaşık 40 litre akvaryumda büyütüyorum. 85x40x50 170 litre boş bir akvaryumum daha var. Kış ayındayız ısıtıcı felan çok elektrik yakacağı için o akvaryuma koymak istemiyorum lâkin büyük akvaryuma koysam koyduğuna değer mi yani ne yönden faydalı olur? Bir de wp2900 (1500l/s) kafa motorum var. Onu taksam yavrular sıkıntı çeker mi?[/QUOTE]
Hacmi büyük bir tank yavrularınızın gelişiminde büyük rol oynar kafa motoru hakkında fazla bilgim yok . Keyifli Hobiler
Canlı Doğuran Akvaryumu
[QUOTE=MertBüyükbakır24]Akvaryumda gerek bitkiler gerekte delikli taşlar bulunmaktadır saklanacak yerleri var[:iyi:][/QUOTE]
Saklanma alanlarının olması ne güzel o zaman keyifle Moli ve Lepistes bakabilirsiniz .
[QUOTE=MertBüyükbakır24]Akvaryumda gerek bitkiler gerekte delikli taşlar bulunmaktadır saklanacak yerleri var[:iyi:][/QUOTE]
Saklanma alanlarının olması ne güzel o zaman keyifle Moli ve Lepistes bakabilirsiniz .
Canlı Doğuran Akvaryumu
[QUOTE=MertBüyükbakır24]Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 2 senedir canli doğuran türü olan lepistes besliyorum hala da bu hobiye devam ediyorum büyükte bir tankım var biraz çeşitlilik olması için akvaryuma moli (molly) balığıda eklemek istiyorum görsel acıdan zenginlik olması için sizce lepisteslerin yanina moli de almalı miyim ?[/QUOTE]
Görsel açıdan güzel olur ama tankta Lepistes yavrularının saklanma alanlarının olması lazım.Keyifli Hobiler
[QUOTE=MertBüyükbakır24]Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 2 senedir canli doğuran türü olan lepistes besliyorum hala da bu hobiye devam ediyorum büyükte bir tankım var biraz çeşitlilik olması için akvaryuma moli (molly) balığıda eklemek istiyorum görsel acıdan zenginlik olması için sizce lepisteslerin yanina moli de almalı miyim ?[/QUOTE]
Görsel açıdan güzel olur ama tankta Lepistes yavrularının saklanma alanlarının olması lazım.Keyifli Hobiler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
