ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yarens
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2018 22:34
Son Ziyaret:
24 Temmuz 2018 12:25
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sami
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
imza yok şu an.
SON 3 MESAJI
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
[QUOTE=ityo39]
Madde madde yazarsak:
1- Filtreniz 1200 litre/saat debili aşırı büyük seçilmiş bir filtre. Kötü bir filtre değil, filtrasyon hacmi itibarı ile büyük filtre kullanmak iyidir, ama büyük debi demek büyük motor demek o da daha fazla gürültü demek. Gürültü hava kabarcıkları değil de motorun kendi gürültüsüyse eğer sonuçta çin malı filtrelerde çok da kaliteli olmuyor ve ses sorunu yaşanabiliyor. Aynı markanın aynı modelinde bile biri sessiz çalışırken diğeri gürültü yapabiliyor. Tombala gibi biraz. Avrupa menşei markaların iç filtrelerini düşünebilirsiniz bütçeniz müsaitse, ve bu sefer 300-400 litre/saat debili bir filtre seçmeniz gerek. Şayet ben şansımı deneyeyim bi tane de küçük boy çin malı filtre alayım derseniz bu sefer 500 litre/saat debili filtre alın. Onların atmasyon katsayısı ve verim düşüşü fazla oluyor:) Her iki durumda da bazı iç filtre modellerinde şelale aparatı denen birşey olur, suyu ana çıkıştan güçlü şekilde üflemek yerine, bu aparattan suyu döndürüp bölerek daha düşük güçle üflemesini sağlar. Öneririm olmasını. BU arada mevcut filtrenize bir çeşit ev yapımı şelale aparatı yapmanız da mümkün. El becerisi yatkınlık vs varsa deneyebilirsiniz.
2- Bitkiler Java ve Fern olarak 2 bitki değil. "Java fern" adı bitkinin. Tek bitki yani:)
3- Çek valf benim anlattığım şeyden farklı birşey. Çek valf almayacaksınız, en fazla 1-2 TL dir benim bahsettiğim şey. "plastik hava valfi" deyin verirler zaten.
farklı tipleri var ama hepsi işini görür.
4- Aydınlatma: yaptırdığınız kapak nasıl birşey resim atsanız iyi olurdu. İçinde nasıl bir tesisat var, tek duy mu var? öyleyse en güçlü tasarruflu ampuller 23 Watt zaten. Bir tane 6500 Kelvin olanından alıp takın. İlerde yetersiz gelirse bir elektrikçiye kapakla beraber gidip ikinci bir duy taktırabilrsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz çok zor bir iş değil.
NOT: siz herşeyden önce filtreye hava getiren hortumu söküp ya da tamamen elinizle ezip kapatarak bir deneyin bakalım ses gerçekten motordan mı kaynaklı...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan.konuları madde madde üşenmeden yazmışsınız. :)
aşağıda resim attım motoru biraz aşağıya indirdim ses azaldı gibi. dediğiniz gibi hortumuda kıstım biraz.ucuna birşey düşüneceğim. yavaş yavaş yapıyorum çoculardan vakit buldukça. şimdilik bizim buralardaki akvaryumcularda balıkta yok doğru dürüst .lepistes aldım hatta doğurcak galiba. 1 erkek 3 dişi diye aldım inşallah doğrudur. sadece böyle başlayacağım. tabi taş düşündüm şimdilik.bitki veya farklı bişey duruma göre koyacağım.birde yavruların kaçabileceği süs yapacağım. lamba bildiğiniz normal su içine konanlardan.8w yazıyo kutuda. kapakta yeride yok zaten yapışkanlı. alta resimleri atıyorum yine bi kaç tane.
şimdilik iyi gidiyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181601311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181603331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181605301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181607191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181612071.jpg[/IMG]
[QUOTE=ceyh]Filtrenin debisi yüksek evet, aşırı akıntı yaparsa balıkları da rahatsız edebilir, suyu saatte 4-5 kere çevirecek gibi yani sizin hacminizde 250/300 lt/h kapasiteli bir filtre daha uygun olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. ben bi akvaeyumcuya gitsem küçüğünü alsam iyi olacak galiba. banada büyük geldi bu. ama uygun vermişti bilemedimki şimdi. buna 45 dedi küçüğüne 35 dedi. bunu 40 verdi. şimdi küçüğüne 35 der al 5 tl der gönderir bide:) parası için değil tabikide adama gıcık olmuştumda.[:$]
[QUOTE=ityo39]
Madde madde yazarsak:
1- Filtreniz 1200 litre/saat debili aşırı büyük seçilmiş bir filtre. Kötü bir filtre değil, filtrasyon hacmi itibarı ile büyük filtre kullanmak iyidir, ama büyük debi demek büyük motor demek o da daha fazla gürültü demek. Gürültü hava kabarcıkları değil de motorun kendi gürültüsüyse eğer sonuçta çin malı filtrelerde çok da kaliteli olmuyor ve ses sorunu yaşanabiliyor. Aynı markanın aynı modelinde bile biri sessiz çalışırken diğeri gürültü yapabiliyor. Tombala gibi biraz. Avrupa menşei markaların iç filtrelerini düşünebilirsiniz bütçeniz müsaitse, ve bu sefer 300-400 litre/saat debili bir filtre seçmeniz gerek. Şayet ben şansımı deneyeyim bi tane de küçük boy çin malı filtre alayım derseniz bu sefer 500 litre/saat debili filtre alın. Onların atmasyon katsayısı ve verim düşüşü fazla oluyor:) Her iki durumda da bazı iç filtre modellerinde şelale aparatı denen birşey olur, suyu ana çıkıştan güçlü şekilde üflemek yerine, bu aparattan suyu döndürüp bölerek daha düşük güçle üflemesini sağlar. Öneririm olmasını. BU arada mevcut filtrenize bir çeşit ev yapımı şelale aparatı yapmanız da mümkün. El becerisi yatkınlık vs varsa deneyebilirsiniz.
2- Bitkiler Java ve Fern olarak 2 bitki değil. "Java fern" adı bitkinin. Tek bitki yani:)
3- Çek valf benim anlattığım şeyden farklı birşey. Çek valf almayacaksınız, en fazla 1-2 TL dir benim bahsettiğim şey. "plastik hava valfi" deyin verirler zaten.
farklı tipleri var ama hepsi işini görür.
4- Aydınlatma: yaptırdığınız kapak nasıl birşey resim atsanız iyi olurdu. İçinde nasıl bir tesisat var, tek duy mu var? öyleyse en güçlü tasarruflu ampuller 23 Watt zaten. Bir tane 6500 Kelvin olanından alıp takın. İlerde yetersiz gelirse bir elektrikçiye kapakla beraber gidip ikinci bir duy taktırabilrsiniz. Kendiniz de yapabilirsiniz çok zor bir iş değil.
NOT: siz herşeyden önce filtreye hava getiren hortumu söküp ya da tamamen elinizle ezip kapatarak bir deneyin bakalım ses gerçekten motordan mı kaynaklı...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim tekrardan.konuları madde madde üşenmeden yazmışsınız. :)
aşağıda resim attım motoru biraz aşağıya indirdim ses azaldı gibi. dediğiniz gibi hortumuda kıstım biraz.ucuna birşey düşüneceğim. yavaş yavaş yapıyorum çoculardan vakit buldukça. şimdilik bizim buralardaki akvaryumcularda balıkta yok doğru dürüst .lepistes aldım hatta doğurcak galiba. 1 erkek 3 dişi diye aldım inşallah doğrudur. sadece böyle başlayacağım. tabi taş düşündüm şimdilik.bitki veya farklı bişey duruma göre koyacağım.birde yavruların kaçabileceği süs yapacağım. lamba bildiğiniz normal su içine konanlardan.8w yazıyo kutuda. kapakta yeride yok zaten yapışkanlı. alta resimleri atıyorum yine bi kaç tane.
şimdilik iyi gidiyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181601311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181603331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181605301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181607191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620181612071.jpg[/IMG]
[QUOTE=ceyh]Filtrenin debisi yüksek evet, aşırı akıntı yaparsa balıkları da rahatsız edebilir, suyu saatte 4-5 kere çevirecek gibi yani sizin hacminizde 250/300 lt/h kapasiteli bir filtre daha uygun olur.[/QUOTE]
Teşekkürler. ben bi akvaeyumcuya gitsem küçüğünü alsam iyi olacak galiba. banada büyük geldi bu. ama uygun vermişti bilemedimki şimdi. buna 45 dedi küçüğüne 35 dedi. bunu 40 verdi. şimdi küçüğüne 35 der al 5 tl der gönderir bide:) parası için değil tabikide adama gıcık olmuştumda.[:$]
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
[QUOTE=esensml]Sami Bey hoş geldiniz, çocuklarınızla umarım keyifli bir şekilde sürdürebileceğiniz bir akvaryum kurarsınız. Öncelikle önerim sırayla ilerlemeniz. Önce balık türlerine karar verip daha sonra bitkili akvaryuma çevirebilir bu süreçte de balıklarınızı tanıyıp üzerine bitkiler hakkında bilgi edinme aşamasına geçebilirsiniz. 60 litre için çok fazla canlı yükü olmamasına dikkat ediniz. Size önerebileceğim balık türleri Lepistes, moli, tetra türleri ilk aklıma gelenler. Ayrıca ilerde bitki alarak karides ekleyip canlı çeşitliliğini arttırabilirsiniz. Yine balıklarınızı almak için ilanlar bölümüne bakıp bu bölümde satan arkadaşlar varsa onlarla iletişim kurup alabilirsiniz.
Motorunuz da ses yapan kısım eğer hava borusu ise borunun ucunu pamuk ile kapatıp sesi azaltabilirsiniz. Keyifli bir serüveniniz olur umarım [:)][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgiler için. dediğiniz balık türlerine bakıyorum şimdi. inanın dediğim gibi uykumdan feragat ederek kuruyorum. motor sesi hortumla değil anlamadım kısıyorum ama içerden motordan geliyor ses. motormu sesli nedir çözmem lazım.ben bile rahatsız oldum salonda tv yi kısınca bildiğini kafa şişiriyor. motorun bozuk olduğuna değilde ses yaptığına inanıyorum. onada bi çözüm buluruz inşallah. saolun
[QUOTE=ityo39]Ses konusu kolay filtreye hava emişi yaptığı hortuma valf takacaksınız, çocuk uyurken kapatacaksınız ses kesilecek. 24 saat fokur fokur hava vermeniz gerekmiyor. Işık konusu da kolay: 60 litre için 35-40 watt 6500 K aydınlatma yeterli. İster tasarruflu ampul ister floresan tipi kullanın hangisi kolay gelirse. Bu şartlara uygun kolay bitkiler seçin, java fern gibi mesela...[/QUOTE]
motorun sesi içerden geliyor hortumdan rahatsız olmuyoruz.o zaman çekvalf diye birşey var sanırım. onu bi sorayım ben. bu arada motor küçülebiliyormuş. küçültsem faydası olurmu motorun kafası en azınsan suyun içine iyice girerse ses gidebilirmi. veya küçük motorlamı değiştirsem. aşağıda resim attım.aydınlatma için şimdi baktım ampule.8watt yazıyor. değişmem lazım anlaşıldı.bitki için java ve fern not aldım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620180133201.jpg[/IMG][EDIT]yarens,2018-06-21 01:56:42[/EDIT]
[QUOTE=esensml]Sami Bey hoş geldiniz, çocuklarınızla umarım keyifli bir şekilde sürdürebileceğiniz bir akvaryum kurarsınız. Öncelikle önerim sırayla ilerlemeniz. Önce balık türlerine karar verip daha sonra bitkili akvaryuma çevirebilir bu süreçte de balıklarınızı tanıyıp üzerine bitkiler hakkında bilgi edinme aşamasına geçebilirsiniz. 60 litre için çok fazla canlı yükü olmamasına dikkat ediniz. Size önerebileceğim balık türleri Lepistes, moli, tetra türleri ilk aklıma gelenler. Ayrıca ilerde bitki alarak karides ekleyip canlı çeşitliliğini arttırabilirsiniz. Yine balıklarınızı almak için ilanlar bölümüne bakıp bu bölümde satan arkadaşlar varsa onlarla iletişim kurup alabilirsiniz.
Motorunuz da ses yapan kısım eğer hava borusu ise borunun ucunu pamuk ile kapatıp sesi azaltabilirsiniz. Keyifli bir serüveniniz olur umarım [:)][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgiler için. dediğiniz balık türlerine bakıyorum şimdi. inanın dediğim gibi uykumdan feragat ederek kuruyorum. motor sesi hortumla değil anlamadım kısıyorum ama içerden motordan geliyor ses. motormu sesli nedir çözmem lazım.ben bile rahatsız oldum salonda tv yi kısınca bildiğini kafa şişiriyor. motorun bozuk olduğuna değilde ses yaptığına inanıyorum. onada bi çözüm buluruz inşallah. saolun
[QUOTE=ityo39]Ses konusu kolay filtreye hava emişi yaptığı hortuma valf takacaksınız, çocuk uyurken kapatacaksınız ses kesilecek. 24 saat fokur fokur hava vermeniz gerekmiyor. Işık konusu da kolay: 60 litre için 35-40 watt 6500 K aydınlatma yeterli. İster tasarruflu ampul ister floresan tipi kullanın hangisi kolay gelirse. Bu şartlara uygun kolay bitkiler seçin, java fern gibi mesela...[/QUOTE]
motorun sesi içerden geliyor hortumdan rahatsız olmuyoruz.o zaman çekvalf diye birşey var sanırım. onu bi sorayım ben. bu arada motor küçülebiliyormuş. küçültsem faydası olurmu motorun kafası en azınsan suyun içine iyice girerse ses gidebilirmi. veya küçük motorlamı değiştirsem. aşağıda resim attım.aydınlatma için şimdi baktım ampule.8watt yazıyor. değişmem lazım anlaşıldı.bitki için java ve fern not aldım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/210620180133201.jpg[/IMG][EDIT]yarens,2018-06-21 01:56:42[/EDIT]
60 Lt Yeni Başlayan Tavsiye
Merhaba arkadaşlar.ismim sami. 38 yaşındayım.anlaradayım.Daha evvel belkide 15 yıl önce beslemiştim lepistes tarsı balıkları.bilmeden beslemiştik açıkcası.biraz daha mantıklı yapmak istiyorum bu kez.şimdi çocuklarım oldu.oğlum illa alalım dedi. çok hevesliyiz bakalım.kısaca anlatmak istiyorum. 60 lt resimde gördüğünüz akvaryumu aldık. aymoli lepistes renkli bi akvaryum istiyorum.işyerinde ciklet var.adını unuttum ama dimasoli gibi bişeydi. birde sarı prenses var. evimde bu akvaryumuma ufaktan başlamak istiyorum ama biraz da dediğim gibi renkli bir ırk beslemek istiyorum. kaç adet ne almalıyım.?bitki olayını bilmiyorum .çok seviyorum ama ışıksız ortamda siyahlaştığını söyleyenler var. ışık olayını çözemeyebilirim. akvaryuma ışık aldım sonradan. ışık uygun ise almak isterim bitki tabikide. sizlerin yorumları benim için çok değerli. birde balıkları nerden almalıyım bilmiyorum.kötü balık dişi erkek kandırırlarda kesin beni. ama onada internetten tek tek bakıp çözmeye çalışacağım. aceleci davranıp saçma sapan akvaryum yapmak istemedim. diğer çocuğum 1 buçuk yaş kız. bu arada hanımdanda fırça yedim.motor çok ses yapıyor.kız uyuyamıyo dedi şimdi.çözüm bulmam lazım anlaşılan [:cool:]
teşekkürler tekrardan.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/200620182238391.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.ismim sami. 38 yaşındayım.anlaradayım.Daha evvel belkide 15 yıl önce beslemiştim lepistes tarsı balıkları.bilmeden beslemiştik açıkcası.biraz daha mantıklı yapmak istiyorum bu kez.şimdi çocuklarım oldu.oğlum illa alalım dedi. çok hevesliyiz bakalım.kısaca anlatmak istiyorum. 60 lt resimde gördüğünüz akvaryumu aldık. aymoli lepistes renkli bi akvaryum istiyorum.işyerinde ciklet var.adını unuttum ama dimasoli gibi bişeydi. birde sarı prenses var. evimde bu akvaryumuma ufaktan başlamak istiyorum ama biraz da dediğim gibi renkli bir ırk beslemek istiyorum. kaç adet ne almalıyım.?bitki olayını bilmiyorum .çok seviyorum ama ışıksız ortamda siyahlaştığını söyleyenler var. ışık olayını çözemeyebilirim. akvaryuma ışık aldım sonradan. ışık uygun ise almak isterim bitki tabikide. sizlerin yorumları benim için çok değerli. birde balıkları nerden almalıyım bilmiyorum.kötü balık dişi erkek kandırırlarda kesin beni. ama onada internetten tek tek bakıp çözmeye çalışacağım. aceleci davranıp saçma sapan akvaryum yapmak istemedim. diğer çocuğum 1 buçuk yaş kız. bu arada hanımdanda fırça yedim.motor çok ses yapıyor.kız uyuyamıyo dedi şimdi.çözüm bulmam lazım anlaşılan [:cool:]
teşekkürler tekrardan.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/207055/200620182238391.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
