ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MOONLİGHT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
203
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2018 22:01
Son Ziyaret:
23 Aralık 2022 16:34
Toplam Mesaj:
318 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Ali küçük
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Watashi wa sekai de mottomo kyōryokuna hito ni naru
hasan ali küçük.
SON 10 MESAJI
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
Walstad metodu
Walstad metodu
Bakteri Kültürü Tavsiye
Jbl denitrol , aquaforest bio s , biodigest prodibio
Jbl denitrol , aquaforest bio s , biodigest prodibio
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
[QUOTE=lazarusv20]Merhaba, ofisinize 20 litrelik fanus yerine 20 litrelik küçük bir akvaryum alıp içine pipo filtre takabilirsiniz, ekonomik bir hava motoru ile çalışan. Fanusta balık beslenmez, balığa eziyettir, gereksizdir ve bazı Avrupa ülkelerinde bu "yasaktır". [/QUOTE]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[EDIT]MOONLİGHT,2019-09-14 10:05:11[/EDIT]
[QUOTE=lazarusv20]Merhaba, ofisinize 20 litrelik fanus yerine 20 litrelik küçük bir akvaryum alıp içine pipo filtre takabilirsiniz, ekonomik bir hava motoru ile çalışan. Fanusta balık beslenmez, balığa eziyettir, gereksizdir ve bazı Avrupa ülkelerinde bu "yasaktır". [/QUOTE]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[EDIT]MOONLİGHT,2019-09-14 10:05:11[/EDIT]
Beta Baligi Stres
Tankın yaşı ne kadar? Bakteri kültürü eklediniz mi , tank oturdu mu?
Çok fazla akıntı var mı ?
Saz ektim diyorsunuz. Aydınlatma seçimimiz. Bettalar yüksek ışık sevmez.
Besleme diğininiz, kullandığınız yemler?
Vb. Gibi biraz daha bilgi vermelisiniz.
Tankın yaşı ne kadar? Bakteri kültürü eklediniz mi , tank oturdu mu?
Çok fazla akıntı var mı ?
Saz ektim diyorsunuz. Aydınlatma seçimimiz. Bettalar yüksek ışık sevmez.
Besleme diğininiz, kullandığınız yemler?
Vb. Gibi biraz daha bilgi vermelisiniz.
Akvaryumum Çöktü.
Karides + moss ya da karides + bitki düşündünüz mü? Ben çok severim[;)][EDIT]MOONLİGHT,2019-09-11 09:04:48[/EDIT]
Karides + moss ya da karides + bitki düşündünüz mü? Ben çok severim[;)][EDIT]MOONLİGHT,2019-09-11 09:04:48[/EDIT]
2 metrelik akvaryum cam yapıştırma tekniğı
[QUOTE=Picky]
Öncelikle bu tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mesajımdan sonra biraz daha araştırdım ve ben de lamine yerine normal 10 mm camdan almaya karar verdim. Kayıt kuşak konusunda dediğinizi doğru buluyorum. Sanırım bizde, "çok sağlam, en sağlam olmalı" gibi bir düşünce hakim. Ben de belirttiğim ölçüler için 10 mm camın kayıt kuşaksız yeterli olacağını düşünüyorum. Aklımı kurcalayan şey şu; ilk defa böyle bir işe girişeceğim ve 10 mm cam da çok ince değil, acaba yapıştırabilir miyim sorunsuz bunu düşünüyorum ve üstte de belirttiğim gibi camı yapıştırma tekniği konusunda arada kaldım. @Kınayu abinin resimlerle göstermek istediğini kendi ölçülerimden anlatmak gerekirse şöyle diyor; 100 er cm iki uzun camı, taban camının üstüne değil de yanına yapıştırmak, öte yandan 40 cm en camlarını ise taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Resimler eksik o yüzden tam anlaşılmamış sanırım. Diğer seçenekte zaten bildiğiniz üzere 4 camı da taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Neden soruyorum çünkü yapıştıracağım metoda göre cam ölçüleri değişiklik gösterecek o yüzden.
Hem ölçülere göre dayanıklılık hem de yapıştırma konusunda tavsiyeniz benim için şu an bayağı önemli, beklemedeyim teşekkür ederim @MOONLİGHT [:)][/QUOTE]
Denildiği gibi abi tek bir şekilde yapılmıyor buna ek olarak akvaryumcular tek bir tarzı benimsemiyor . Burda işçilik iyiyse diyorum. Tüm camları tabanın üzerine oturtan da var yan camları araya alan da dışarı çıkaran da . Siz yaptıracaksanız tanıdık bir akvaryumcuya , kendiniz yapacaksanız da biraz düşünün nasıl aklıkıza yatarsa .Tercih meselesi. Buyuk bir sıkıntı olamz yanlış kesilmezse yapışır zaten. Bir önerim de 10mm cam rodaj olmadan yapistiramazsiniz , düz kesilmez . Güzelce rodajlatın , kesildikten sonra ölçüleri kontrol edin. Bir de kendiniz yapacaksanız yanınızda biri daha bulunsun. Tecrübe için de biraz youtube den video izlemenizi öneririm.
[QUOTE=Picky]
Öncelikle bu tavsiyeniz için teşekkür ederim. Mesajımdan sonra biraz daha araştırdım ve ben de lamine yerine normal 10 mm camdan almaya karar verdim. Kayıt kuşak konusunda dediğinizi doğru buluyorum. Sanırım bizde, "çok sağlam, en sağlam olmalı" gibi bir düşünce hakim. Ben de belirttiğim ölçüler için 10 mm camın kayıt kuşaksız yeterli olacağını düşünüyorum. Aklımı kurcalayan şey şu; ilk defa böyle bir işe girişeceğim ve 10 mm cam da çok ince değil, acaba yapıştırabilir miyim sorunsuz bunu düşünüyorum ve üstte de belirttiğim gibi camı yapıştırma tekniği konusunda arada kaldım. @Kınayu abinin resimlerle göstermek istediğini kendi ölçülerimden anlatmak gerekirse şöyle diyor; 100 er cm iki uzun camı, taban camının üstüne değil de yanına yapıştırmak, öte yandan 40 cm en camlarını ise taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Resimler eksik o yüzden tam anlaşılmamış sanırım. Diğer seçenekte zaten bildiğiniz üzere 4 camı da taban camının üstüne oturtarak yapıştırmak. Neden soruyorum çünkü yapıştıracağım metoda göre cam ölçüleri değişiklik gösterecek o yüzden.
Hem ölçülere göre dayanıklılık hem de yapıştırma konusunda tavsiyeniz benim için şu an bayağı önemli, beklemedeyim teşekkür ederim @MOONLİGHT [:)][/QUOTE]
Denildiği gibi abi tek bir şekilde yapılmıyor buna ek olarak akvaryumcular tek bir tarzı benimsemiyor . Burda işçilik iyiyse diyorum. Tüm camları tabanın üzerine oturtan da var yan camları araya alan da dışarı çıkaran da . Siz yaptıracaksanız tanıdık bir akvaryumcuya , kendiniz yapacaksanız da biraz düşünün nasıl aklıkıza yatarsa .Tercih meselesi. Buyuk bir sıkıntı olamz yanlış kesilmezse yapışır zaten. Bir önerim de 10mm cam rodaj olmadan yapistiramazsiniz , düz kesilmez . Güzelce rodajlatın , kesildikten sonra ölçüleri kontrol edin. Bir de kendiniz yapacaksanız yanınızda biri daha bulunsun. Tecrübe için de biraz youtube den video izlemenizi öneririm.
60-40-40 Hightech ( Game Of Mosses )
Zemin hakkında bilgi verir misiniz? Ben mi gözden kaçırdım. Co2 de bir difüzör temin etmenizi öneririm. Gübreleme periyodu hakkında int. Biraz araştırma yapın bence yetersiz. Aydınlatma fazla ancak besin yok bu şekilde olmaz.
Zemin hakkında bilgi verir misiniz? Ben mi gözden kaçırdım. Co2 de bir difüzör temin etmenizi öneririm. Gübreleme periyodu hakkında int. Biraz araştırma yapın bence yetersiz. Aydınlatma fazla ancak besin yok bu şekilde olmaz.
2 metrelik akvaryum cam yapıştırma tekniğı
[QUOTE=Picky]Yakın zamanda bir akvaryum yapma planım var. 100x40x50h ölçülerinde, 5+5 lamine camdan. Bu yapıştırma önceliği konusu o kadar çok kafamı karıştırdı ki. Sevgili @Kınayu abinin tecrübesine güvenmek istiyorum, öte yandan da mukavemet ya da kuvvet & basınç ile alakalı teknik bilgilere sahip arkadaşların da yaptığı bazı yorumlara göre hepsinin taban üzerine oturtulması fikri de aklıma giriyor. Gerçekten kafam karışmış durumda. [:?][/QUOTE]
Lamine cam yerine 10mm cam kullanmanız daha iyi olur bence. Internette akvaryuma gore cam secimi hakkinda konular var.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 44 yıllık hobicilik hayatımda baya akvaryum yapmışımdır hepsinide bu çizimdeki gibi yapmışımdır. Daha bir sorunla karşılaşmadım . Taban camına üsten yapıştırmak bence biraz daha acemi işi gibime geliyor. Ön ve arka cam dıştan gelir taban camının dikey yüzeyine yapışır iki dik taraflar sağ ve sol camlar taban camın üzerine ve ön ve arka camın arasına yapışır .
44 yıldır hobide olduğumdan kendi yaptığım akvaryumlar dışında hazırda 8-9 akvaryumum vardır biri dışında hepsi benim dediğim şekilde yapılmıştır [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/08.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG],
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][/QUOTE]
Taban camına üstten yapıştırma acemi işi diyorsunuz ( anlayamadim ben ) attığınız fotoğraflarda taban camına üstten yapışmıyor mu akvaryumlar. Sadece açıklık getirmek için soruyorum .Sanırım bu fotoğraflarda evde usta var sitesinden di. Siz yapmışsınız bu şekilde ancak tahtalarda ufak biri tutarsızlık (ben de denedim sanırım z3min düz değildi yam bilmiyorum) işi bozacaktır. Böyle yapılacaksa dikkatli ölçum yapilmalı.
Son olarak internetten ADA tarzı akvaryum yapımına bakabilirsiniz. Ben hâlâ anlayamamış durumdayım neden ülkemizde 200L tanka kayıt kuşak atmazsan olmaz diye sert çıkışlar yapılıyor. Dış ülkede adamlar 300, 400L büyük akvaryumlar kayıt kuşak yok. Sanırım bu bizim biraz da her şeyi sağlama alma , en sağlamı bu olsun düşüncemizden kaynaklanıyor.
[QUOTE=Picky]Yakın zamanda bir akvaryum yapma planım var. 100x40x50h ölçülerinde, 5+5 lamine camdan. Bu yapıştırma önceliği konusu o kadar çok kafamı karıştırdı ki. Sevgili @Kınayu abinin tecrübesine güvenmek istiyorum, öte yandan da mukavemet ya da kuvvet & basınç ile alakalı teknik bilgilere sahip arkadaşların da yaptığı bazı yorumlara göre hepsinin taban üzerine oturtulması fikri de aklıma giriyor. Gerçekten kafam karışmış durumda. [:?][/QUOTE]
Lamine cam yerine 10mm cam kullanmanız daha iyi olur bence. Internette akvaryuma gore cam secimi hakkinda konular var.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar 44 yıllık hobicilik hayatımda baya akvaryum yapmışımdır hepsinide bu çizimdeki gibi yapmışımdır. Daha bir sorunla karşılaşmadım . Taban camına üsten yapıştırmak bence biraz daha acemi işi gibime geliyor. Ön ve arka cam dıştan gelir taban camının dikey yüzeyine yapışır iki dik taraflar sağ ve sol camlar taban camın üzerine ve ön ve arka camın arasına yapışır .
44 yıldır hobide olduğumdan kendi yaptığım akvaryumlar dışında hazırda 8-9 akvaryumum vardır biri dışında hepsi benim dediğim şekilde yapılmıştır [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/08.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/03.jpg[/IMG],
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/02.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/04.jpg[/IMG][/QUOTE]
Taban camına üstten yapıştırma acemi işi diyorsunuz ( anlayamadim ben ) attığınız fotoğraflarda taban camına üstten yapışmıyor mu akvaryumlar. Sadece açıklık getirmek için soruyorum .Sanırım bu fotoğraflarda evde usta var sitesinden di. Siz yapmışsınız bu şekilde ancak tahtalarda ufak biri tutarsızlık (ben de denedim sanırım z3min düz değildi yam bilmiyorum) işi bozacaktır. Böyle yapılacaksa dikkatli ölçum yapilmalı.
Son olarak internetten ADA tarzı akvaryum yapımına bakabilirsiniz. Ben hâlâ anlayamamış durumdayım neden ülkemizde 200L tanka kayıt kuşak atmazsan olmaz diye sert çıkışlar yapılıyor. Dış ülkede adamlar 300, 400L büyük akvaryumlar kayıt kuşak yok. Sanırım bu bizim biraz da her şeyi sağlama alma , en sağlamı bu olsun düşüncemizden kaynaklanıyor.
Koi İle Hangi Balık Anlaşır
Üretim çiftliklerinde koi havuzunun üzerine su mercimeği yetistiriyorlar. Koi yiyor iyi oluyor demişti bana . Düşünebilirsiniz.
Üretim çiftliklerinde koi havuzunun üzerine su mercimeği yetistiriyorlar. Koi yiyor iyi oluyor demişti bana . Düşünebilirsiniz.
İki Küçük Akvaryum Mu Tek Büyük Akvaryum Mu?
Küçükten kastınız nedir?
Ben 100L iki küçük (bana göre) akvaryumu seçerdim . Biri karides+ moss , biri sürü balıkları ve bitki.
Küçükten kastınız nedir?
Ben 100L iki küçük (bana göre) akvaryumu seçerdim . Biri karides+ moss , biri sürü balıkları ve bitki.
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
