ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2007 15:27
Son Ziyaret:
20 Kasım 2010 12:07
Toplam Mesaj:
64 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Turan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin Turan
SON 10 MESAJI
Canon mu Nikon mu
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Mikro çekim
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
aquaclay
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Korktuğum başıma geldi
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
Poz veren balık
Balığın cinsini sorabilir miyim?
Balığın cinsini sorabilir miyim?
LEPİSTES YAVRULARININ GELİŞİMİ DURDU!?
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
1000 litre akvaryum
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Web leopar discuslarım
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
kapluşuma bişeyler oluyor
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
10 mm cam kalınlığı yeterli mi 225*50*60
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
