ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2007 15:27
Son Ziyaret:
20 Kasım 2010 12:07
Toplam Mesaj:
64 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Turan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin Turan
SON 10 MESAJI
Canon mu Nikon mu
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Öğrencilik yıllarıma fotoğrafçılık benim mesleğim olacak diye karar verdiğimde ki dijitaller henüz çıkmamıştı. Autofocus ve manuel makinalar vardı. Canon burada Nikon'dan geride kalmıştır şöyleki. Yeni teknolojilere geçişte objectifin makinaya takıldığı noktada (bayonet) değişim yapmaktaydı. Nikon'unuz varsa tarih öncesi lens bile yeni modele takabilirsiniz. Canon da yeni modelle yeni lens almak zorundaydınız; bu da ciddi ekonomik yük demekti. Şimdilerde dijitalde benzer yarışlar mevcut. Sadede gelirsem; gelecekteki fotoğrafçılık hedeflerinizde vahşi doğa, kuş çekimi veya spor varsa Canon sesislikle ve ultrasonic lenslerle ön plana çıkar. Nikon'un ise ergonomik olarak ve yarı profesyonel modellerdeki kalitede Canon'un önünde olduğunu düşünüyorum. Yüksek hız gerektirmeyen diğer tüm çekimlerde Nikon daha geniş bir ortam siz sunar. Ultrasonic objectifler dışında standart model objectiflerinde Canon daha geride ve iyi modellerde daha pahalıdır. Son gelişmelerle ful frame modellerde full HD çekimle Canon ataktadır ve Nikon sever birisi olarak beni bile cezbetmiştir. Fullframe çekimler dijitalde sanırım özel objectif ihtiyacı doğuracak yeni bir masraf kalemi...Ama hangisiyle başlarsanız onun taraftarı olursunuz, taraf değiştirmek maliyetli ve anlamsızdır; hangisini alırsanız alın yarış devam etmektedir. Her iki modeldede, ki bu dönemde Canon'un standart olarak verdiği lens çok kötüdür; lensleriniz yeterli gelmeyecektir. Makro lenslerde Sigma, Tamron gibi alternatifler oluşturabilirsiniz. Sınırlı bütçede ikinci bir el gövde almakta fayda vardır. Bu bütçenizi iyi bir lense kaydırmanızı sağlar. Bu hobinize devam ettikçe kalıcı olan lensleriniz olacaktır bu nedenle en çok onlara önem verin derim...
Mikro çekim
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
makro çekim için makinanın sahip olduğu lensin özelliği önemlidir. Bu nedenle lensin özelliği var mı diye sorarım. Lens özelliği yoksa da close up filitreler ile makro çekim yapmak mümkündür. Makinanın modelini tanımıyorum filitre takmaya musait değilse yapılacak bir şey yoktur. Ancak makina iyi mi diye sorarsan 8 mp yeterince iyi bir özelliktir. 4.0 dan itibaren baskı kalitesinde çekim yapmaktayız ..
aquaclay
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Aydınlatman nasıl, akvaryumun büyüklüğü; Bitkilerin cinsi ve ne sürede akvaryumdan verim alamadın; suyun ısısı bu tarzda değişgenlerden biraz bahsedersen sana cevap vermek daha kolaylaşır sanıyorum...
Korktuğum başıma geldi
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
GEÇMİŞ OLSUN. Ancak 10 mm cam bu ölçülerde suyu kaldıramaz diye arkasına sığınılacak bie durum değildir. Pekala da gayet güzel kaldırır. Öncesinde, taşınırken veya sonrasında darbe almış olması kuvvetle muhtemel. Camcıya para verdiğinize ve su dolduracağınızı bildiğine göre sorumluluk almaları ve kaybınızı telafi etmeleri lazım...
Umarım bu bilinçte bir esnaftır.
Poz veren balık
Balığın cinsini sorabilir miyim?
Balığın cinsini sorabilir miyim?
LEPİSTES YAVRULARININ GELİŞİMİ DURDU!?
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
Gözlemin doğru; birçok yetiştirici erkekleri ve dişileri ayrı tanklarda büyütür. Ama ayırdıktan sonra tekrar büyümeye devam ederler mi bilemiyorum. Bunu sen deneyip bize öğreteceksin...
1000 litre akvaryum
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Ben 180X65X65 10 mm yaptım hiç bir sorun yaşamadım hatta şimdi satışa koydum. Bu hafta sonu kısmetse bir üyemizle son el sıkışmamızı yapacağız. 65 yükseklik kurtarır; altınada kayıt yapmadım. Fotoğrafları yapım aşamasında da var. 70 cm yükseklik kurtarır mı bilmiyorum. Ancak 65 bile düzenleme adına sınırda bir yükseklik. İçinin düzenlemesi ve temizlenmesi için benim nacizane tecrübemi dinlerseniz. Kullanışlılık adna en ideal ölçüler. 60cm yüksekli ve 55 cm derinliktir. Boyda 160 ı geçmezse yer değiştirmelerde,içinealdığınız malzemede ve görsellikte bir ev için sınırdır. Ben geniş mustakil bir evde akvaryuma özel bir yer ayırabilen şanslı bir insan olarak bunları söylüyorum. Benim sahip olduğum akvaryumun ölçülerinden büyük akvaryumarın ilk ve son sahibi olursunuz. Yerde değiştiremezsiz. 200 cmlik herhangi ebattaki akvaryumu hangi koridordan, kapıda geçirebilirsiniz söylesenize?
Web leopar discuslarım
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
Nazar değmesin çok güzeller. Maaliyet hakkında bilgi verebilir misin?
kapluşuma bişeyler oluyor
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
Eskişehir'de okudum soğuğunu hala hatırlarım. Kış uykusu durgunluğu olmasın?
10 mm cam kalınlığı yeterli mi 225*50*60
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
Öncelikle kendisi bir akvaryum yapmış birisi olarak 10 mm den 12 mm ye hatta 15 mm ye çıkışların ne kadar ekonomik sıkıntı getirdiğini biliyorum. Hatta 19 mm yaparsanız daha da sağlam olacaktır. Ancak siz 10 mm kurtarır mı onu soruyorsunuz. Daha önce bu konuda forumları incelemiş birisi olarak cama basıncı yüksekliğin etkilediğini bir arkadaşımız bilimsel olarak açıklamıştı. Yeterince düzgün yapılır; silikonların kuruması beklenirse bu havalarda 10 güne kadar. Sizin belirttiğiniz yükseklik kurtaracaktır. Bendeki akvaryum 10 mm 180X65X65 tabanında ekstra kayıt yok ancak 3 noktadan kayıt ve ön ve arka camlara kuşak var. Belli zaruretlerden akvaryumu boşaltıp yer bile değiştirdim. Sapasağlam; temizlerken tüm ağırlığım verme testini de geçti. Bu arada 98 kiloluk bir adamım. Burada iyi bir işçilik ve akvaryuma gelecekte asılacak çocuklar vs gibi olumsuz etkileyecek etmenleri kontrol edebiliyorsanız ki bendeki akvaryumdan 5 cm kısa da düşünüyorsun. Bu akvaryum 10 mm den iş görecektir. Eğer dışarıda yapılıp size gelecekse kendi ağırlık yükünü 10 mm cam 225 de taşır mı sanırım sorulacak asıl soru bu. Yer değiştirirken bendeki akvaryumun yükünü hatırlıyorum da...
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
