ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmtkrt93
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
69
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2018 13:02
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 23:21
Toplam Mesaj:
79 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
19 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Ahmet Kurt
SON 10 MESAJI
Yavru Tür Belirleme
[QUOTE=BerkBey]Vatoz yavruları. Bunu söylememin sebepleri hem kafa yapıları hem desenleri hem de yağ yüzgeci.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231818/090520260028161.jpg[/IMG]
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi için çok sağolun iyi geceler
[QUOTE=BerkBey]Vatoz yavruları. Bunu söylememin sebepleri hem kafa yapıları hem desenleri hem de yağ yüzgeci.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231818/090520260028161.jpg[/IMG]
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgi için çok sağolun iyi geceler
Yavru Tür Belirleme
Merhabalar yaklaşık 2 aydır kurulu olan akvaryumumda bugün itibari ile bu yavrulardan görmeye başladım
Akvaryumda vatozda var ama vatozun hiç küpe girdiğini görmedim
İşin garip tarafı 2 ayda güzel boya gelmişler ve kendilerini kurtarmışlar şuana kadar 6 adet görebildim bitkili akvaryum olduğu için bulmak zor
Ayrietten akvaryumda Otocinclus de var 4 5 adet bunların yavrusu olma ihtimali var mıdır
Şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003321.jpg[/IMG]
Merhabalar yaklaşık 2 aydır kurulu olan akvaryumumda bugün itibari ile bu yavrulardan görmeye başladım
Akvaryumda vatozda var ama vatozun hiç küpe girdiğini görmedim
İşin garip tarafı 2 ayda güzel boya gelmişler ve kendilerini kurtarmışlar şuana kadar 6 adet görebildim bitkili akvaryum olduğu için bulmak zor
Ayrietten akvaryumda Otocinclus de var 4 5 adet bunların yavrusu olma ihtimali var mıdır
Şimdiden teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/090520260003321.jpg[/IMG]
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
Bir güncelleme yapayim
Rotalaların renkler hoşuma gitti canlı duruyor bugün budadım bayağı aralarını sıklaştırdım advance den ve tropicafan da birer fıs sıktım
Şuanlık güzel gidiyor gene görünüm böyleydi budamadan önce [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751341.jpg[/IMG]
Birde camda şöyle bir yavru gördüm acaba neyin yavrusu bu bilgisi olan varmıdır acaba
[URL]https://youtube.com/shorts/vFfOqk2K4RY?si=1uHKC_ud2Qca8VrQ[/URL]
Bir güncelleme yapayim
Rotalaların renkler hoşuma gitti canlı duruyor bugün budadım bayağı aralarını sıklaştırdım advance den ve tropicafan da birer fıs sıktım
Şuanlık güzel gidiyor gene görünüm böyleydi budamadan önce [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/070520261751341.jpg[/IMG]
Birde camda şöyle bir yavru gördüm acaba neyin yavrusu bu bilgisi olan varmıdır acaba
[URL]https://youtube.com/shorts/vFfOqk2K4RY?si=1uHKC_ud2Qca8VrQ[/URL]
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
Evet aktif toprak ancak ömrü bitmiştir
Bi tanıdıktan almıştım markasını hatırlamıyor
Aktif oldugunu anladığım detay elimle ezince ufalanıyor
Evet aktif toprak ancak ömrü bitmiştir
Bi tanıdıktan almıştım markasını hatırlamıyor
Aktif oldugunu anladığım detay elimle ezince ufalanıyor
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
[QUOTE=alocello]Hayırlı olsun öncelikle adaptasyon uzun sürebiliyor bazen fakat sizin su bulanık gibi ayrıca bakteri döngüsü oturmamış gibi de ayrıca[/QUOTE]
Teşekkürler.
Aslında akvaryum 9 nisanda kuruldu
Ve haftada bir su değişiminden sonra oase nin toz bakteri kültüründen ekliyorum
Benimde anlamadıgım birşekilde bazen çok berrak oluyor bazen sisli oluyor akvaryum
Şuanki tek sorunum önceki mesajımda belirttiğim rotalaların alt yapraklarında yosun sorunu oluyor ışık 3 te yanıp 9 da sönüyor
Co2 göstergesi yeşil
Tropicanın kullandığım gübreyi haftalık versem. Nasıl olur acaba seachem advanceyide haftalık vericem
[QUOTE=alocello]Hayırlı olsun öncelikle adaptasyon uzun sürebiliyor bazen fakat sizin su bulanık gibi ayrıca bakteri döngüsü oturmamış gibi de ayrıca[/QUOTE]
Teşekkürler.
Aslında akvaryum 9 nisanda kuruldu
Ve haftada bir su değişiminden sonra oase nin toz bakteri kültüründen ekliyorum
Benimde anlamadıgım birşekilde bazen çok berrak oluyor bazen sisli oluyor akvaryum
Şuanki tek sorunum önceki mesajımda belirttiğim rotalaların alt yapraklarında yosun sorunu oluyor ışık 3 te yanıp 9 da sönüyor
Co2 göstergesi yeşil
Tropicanın kullandığım gübreyi haftalık versem. Nasıl olur acaba seachem advanceyide haftalık vericem
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
Merhabalar tekrardan
Akvaryum stabil devam ediyor indikatör sıvısı bu renk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261604121.jpg[/IMG]
Şöyle bir sıkıntım var yaprakların üstü yosun oluyor ve rotalalar ın altı da yosun oluyor en üstlerde sıkıntı yok
Birde yapraklar yamuk yumuk uzuyor düz bir şekilde değil sebebi nedir acaba. Dün seachem advance aldım 6 ml sıktım akvaryuma birde torpicw gübreye devam ediyorum genel hali [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261610531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261610581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611151.jpg[/IMG]
Merhabalar tekrardan
Akvaryum stabil devam ediyor indikatör sıvısı bu renk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261604121.jpg[/IMG]
Şöyle bir sıkıntım var yaprakların üstü yosun oluyor ve rotalalar ın altı da yosun oluyor en üstlerde sıkıntı yok
Birde yapraklar yamuk yumuk uzuyor düz bir şekilde değil sebebi nedir acaba. Dün seachem advance aldım 6 ml sıktım akvaryuma birde torpicw gübreye devam ediyorum genel hali [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261610531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261610581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/050520261611151.jpg[/IMG]
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
[QUOTE=pianoƒish]Bir diğer öneri perdeleri değiştirmek. [:D] Farklı kumaşta kalınlıkta perde çok ciddi oranda etkiler o kısma gelen ışığı. Ben bambu-store birleşimi bir perde yaptım odanın camına. Kapatınca sıfır ışık.[/QUOTE]
Gündüz perdeyi kapatamıyorum malum çocuğun oyun odası karanlık olmasın diye ama yeni bir proje tasarladım kafamda. Yarın birdaha ışık almayacak akvaryum inşallah :))
[QUOTE=CoryCory]Co2 checker ile bunu belirleyeceksiniz 1 saat önce 3 saat önce gibi tarifleri yok çünki her tank kendine özeldir tarif ile co2 tutturmak mümkün değildir. 24 saat co2 vermek yada doygunluk anında ışıkları aktive etmek 2 farklı yöntem bence doğrusu doygunluk anında ışıkları aktive etmek zira akşam bu bitkiler co2 tüketmiyor tam aksi o2 tüketiyor. Hemde tüp daha uzun süre dayanıyor. Fakat bunun ince ayarını yapmak pek kolay olmayabiliyor bazı hobiciler bu sebeple 7/24 veriyor.Bunada yine siz karar vermek zorundasınız. Selenoidli sistemim olmasa 7.24 verirdim selenoidim var ise neden kullanmayayım gibi bakabilirsinizde. Size kalmış.[:iyi:][/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız. Birtane de ayarlamalı priz almamız gerekicek. Hep masraf bu hobii
[QUOTE=pianoƒish]Bir diğer öneri perdeleri değiştirmek. [:D] Farklı kumaşta kalınlıkta perde çok ciddi oranda etkiler o kısma gelen ışığı. Ben bambu-store birleşimi bir perde yaptım odanın camına. Kapatınca sıfır ışık.[/QUOTE]
Gündüz perdeyi kapatamıyorum malum çocuğun oyun odası karanlık olmasın diye ama yeni bir proje tasarladım kafamda. Yarın birdaha ışık almayacak akvaryum inşallah :))
[QUOTE=CoryCory]Co2 checker ile bunu belirleyeceksiniz 1 saat önce 3 saat önce gibi tarifleri yok çünki her tank kendine özeldir tarif ile co2 tutturmak mümkün değildir. 24 saat co2 vermek yada doygunluk anında ışıkları aktive etmek 2 farklı yöntem bence doğrusu doygunluk anında ışıkları aktive etmek zira akşam bu bitkiler co2 tüketmiyor tam aksi o2 tüketiyor. Hemde tüp daha uzun süre dayanıyor. Fakat bunun ince ayarını yapmak pek kolay olmayabiliyor bazı hobiciler bu sebeple 7/24 veriyor.Bunada yine siz karar vermek zorundasınız. Selenoidli sistemim olmasa 7.24 verirdim selenoidim var ise neden kullanmayayım gibi bakabilirsinizde. Size kalmış.[:iyi:][/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız. Birtane de ayarlamalı priz almamız gerekicek. Hep masraf bu hobii
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261923221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261923351.jpg[/IMG]
Bugün 30 litre su değişimi yaptım
Yan camlar ı siyah çöp poşetiyle kapattım hazır orayı kapamışken arka fonda yaptım 🤣
Birde sağlam budama yaptım bakalım ilerleyen süreç nasıl olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261923221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261923351.jpg[/IMG]
Bugün 30 litre su değişimi yaptım
Yan camlar ı siyah çöp poşetiyle kapattım hazır orayı kapamışken arka fonda yaptım 🤣
Birde sağlam budama yaptım bakalım ilerleyen süreç nasıl olacak
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
Cumartesi günü co2 işini hallediyorum sadece sıvısı eksik.
Diğer türlü dediğim gibi engelleyebildiğim kadar engelliyeceğim kartonla Başlama saatine göre de ışığı açıcam
Co2 yi sizce. Tüm gün mü vermeliyim yoksa ışıktan bir saat önce açıp ışıkla kapanmalı mı
Cumartesi günü co2 işini hallediyorum sadece sıvısı eksik.
Diğer türlü dediğim gibi engelleyebildiğim kadar engelliyeceğim kartonla Başlama saatine göre de ışığı açıcam
Co2 yi sizce. Tüm gün mü vermeliyim yoksa ışıktan bir saat önce açıp ışıkla kapanmalı mı
66x56x33 Bitkili Akvaryum (destek)
[QUOTE=CoryCory]Tanka ışık sol cenabtan geldiği için üst tarafı süpürür şekilde üst yapraklar tepki verip açılmış özellikle arkadaki rotalalar açılmaya başlamış ön kesimdekiler yarı açık pozisyonda tahminen yeni yeni açılıyorlar. Zaten bitkilerin kafaları ışığa dönmüş farkındamısınız bilmiyorum heps sola bakıyor. 1 Saat içinde tahminen tamamen açılacaklardır, gerçi bu gün yağmur çamur hava feciyat kapalı. Güneşli parlak bir günde çok daha hızlı açılabilirler bu sebeple aslında sizin fotoperiyot başlangıç saatiniz 13, 14 arası gibi duruyor.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız hatta 15 nisanda yapay zekaya sormuştum bu fotoğrafı atıp bu bitkiler neden sola doğru yatıyor diye [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261404311.jpg[/IMG]
Demkki sebbi buymuş. Bu durumu yan camı siyah kartonla kapatıp çözebilirmiyim veya ne önerirsiniz evde yer olmadığından akvaryumu oynatmam mümkün değil
[QUOTE=CoryCory]Tanka ışık sol cenabtan geldiği için üst tarafı süpürür şekilde üst yapraklar tepki verip açılmış özellikle arkadaki rotalalar açılmaya başlamış ön kesimdekiler yarı açık pozisyonda tahminen yeni yeni açılıyorlar. Zaten bitkilerin kafaları ışığa dönmüş farkındamısınız bilmiyorum heps sola bakıyor. 1 Saat içinde tahminen tamamen açılacaklardır, gerçi bu gün yağmur çamur hava feciyat kapalı. Güneşli parlak bir günde çok daha hızlı açılabilirler bu sebeple aslında sizin fotoperiyot başlangıç saatiniz 13, 14 arası gibi duruyor.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız hatta 15 nisanda yapay zekaya sormuştum bu fotoğrafı atıp bu bitkiler neden sola doğru yatıyor diye [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205480/010520261404311.jpg[/IMG]
Demkki sebbi buymuş. Bu durumu yan camı siyah kartonla kapatıp çözebilirmiyim veya ne önerirsiniz evde yer olmadığından akvaryumu oynatmam mümkün değil
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
