ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NarkozcuDede
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2018 22:40
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2018 00:13
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 10 MESAJI
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
