ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MrtUçr16
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
52
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Aralık 2017 18:52
Son Ziyaret:
04 Mart 2022 00:21
Toplam Mesaj:
47 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat UÇAR
Bursa
SON 10 MESAJI
63 Lt Bitkili Akvaryum
[QUOTE=onkayhan]Merhabalar, Tankınızda gelişimin olmaması beni de şaşırttı. Benim (co2 istemeyen kolay bitkiler )co2 siz gübresiz akvaryumum ve inanılmaz gelişiyorlar. Sanırım sizin bitkiler zorlu bitkiler . Ustalardan yorum yapan olursa güzel olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Malesef gelişim çok yavaş ve çoğu bitkimi kaybettim .Yeni bitkiler sipariş edeceğim .ilk kurulum esnasında kolay gelişen bitkiler kullanmamakla hata yaptım . Taban gübresi çok az kullanmıştım onlarida arttıracağız artık .
İyi hobiler.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/180120212011241.jpg[/IMG][EDIT]Mhurt1,2021-01-18 20:11:40[/EDIT]
[QUOTE=onkayhan]Merhabalar, Tankınızda gelişimin olmaması beni de şaşırttı. Benim (co2 istemeyen kolay bitkiler )co2 siz gübresiz akvaryumum ve inanılmaz gelişiyorlar. Sanırım sizin bitkiler zorlu bitkiler . Ustalardan yorum yapan olursa güzel olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Malesef gelişim çok yavaş ve çoğu bitkimi kaybettim .Yeni bitkiler sipariş edeceğim .ilk kurulum esnasında kolay gelişen bitkiler kullanmamakla hata yaptım . Taban gübresi çok az kullanmıştım onlarida arttıracağız artık .
İyi hobiler.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/180120212011241.jpg[/IMG][EDIT]Mhurt1,2021-01-18 20:11:40[/EDIT]
63 Lt Bitkili Akvaryum
Öncelikle iyi akşamlar herkese iyi hobiler diliyorum.
Işık süresinde değişiklik yaptım.
15.00 18.00 açık
18.00 19.00 kapalı
19.00 22.00 açık
CO2 açık yeşile yakın tutmaya çalışıyorum.
13.00 16.00 saatleri arasında çalışıyor.
Gübreleme DIY NPK + feriges Excel mikro ve demir veriyorum.
Pazartesi , Çarşamba ve Cuma Npk+Excel
Salı , Perşembe ve Cumartesi Mikro+Demir+Excel
Pazar ve Çarşamba akşamları 20 lt dinlenmis çeşme suyu ile seachem prime ve stability ekliyerek değişimi yapıyorum
Akvaryum da Diatom sorunu bitiyor gibi görünüyor.Fakat bitki gelişimi sıfırdan biraz fazla 😭.Neredeyse çoğu bitki yok oldu eridi gitti.Yeni çıkan filizlerin formu bozuk .2 haftada bir budama işlemi yapıyorum .Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. [:)][:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212223431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212224391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212225591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212226321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212226591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212227251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212227561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212228321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212229061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212229571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212230321.jpg[/IMG]
Öncelikle iyi akşamlar herkese iyi hobiler diliyorum.
Işık süresinde değişiklik yaptım.
15.00 18.00 açık
18.00 19.00 kapalı
19.00 22.00 açık
CO2 açık yeşile yakın tutmaya çalışıyorum.
13.00 16.00 saatleri arasında çalışıyor.
Gübreleme DIY NPK + feriges Excel mikro ve demir veriyorum.
Pazartesi , Çarşamba ve Cuma Npk+Excel
Salı , Perşembe ve Cumartesi Mikro+Demir+Excel
Pazar ve Çarşamba akşamları 20 lt dinlenmis çeşme suyu ile seachem prime ve stability ekliyerek değişimi yapıyorum
Akvaryum da Diatom sorunu bitiyor gibi görünüyor.Fakat bitki gelişimi sıfırdan biraz fazla 😭.Neredeyse çoğu bitki yok oldu eridi gitti.Yeni çıkan filizlerin formu bozuk .2 haftada bir budama işlemi yapıyorum .Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. [:)][:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212223431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212224391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212225591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212226321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212226591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212227251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212227561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212228321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212229061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212229571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/050120212230321.jpg[/IMG]
63 Lt Bitkili Akvaryum
[QUOTE=Abgestorben]Bence salyangozlari cok dert etmeyin, hatta bence sorun degil nimetler. [:D] İlk akvaryum kurulumunda malum azot dongusu oturana kadar diatom sorunu olusuyor, buna sanirim yapacak cok birsey yok fakat gordugunuz bu kahverengi yosunlar zaman icinde geciyor veya yerini baska yosunlara birakiyolar. [:D] Ama bu gecicek korkmayin. [:)))] Salyangozlar ise bu surecte yosunlarin en azindan ufacik bir kisminida olsa tuketmekte ise yariyorlar. Sonrasinda benim de ekledigim gibi bir kac tane helena salyangoz eklerseniz sorunu tamamen cozeceklerdir. Simdi akvaryumum da bir suru dekoratif salyangoz kabugu var. [:P][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim
Diatomun bitmesi için sabırsızlanıyorum.Gelsin sıradaki yosunlar[:)))]. Akvaryumda şuan için sorun yok gibi fotosentez gözlemliyorum.Helena , nerite ve karides mevcut.Yemleme hiç yapmıyorum . Fakat helenalar bu türe pek bir ilgisi yok gibi Su değişimi yaparken gördüklerimi toplayacağım artık[:)]
[VID]https://youtu.be/PV4RV13HVB0[/VID]
[QUOTE=Abgestorben]Bence salyangozlari cok dert etmeyin, hatta bence sorun degil nimetler. [:D] İlk akvaryum kurulumunda malum azot dongusu oturana kadar diatom sorunu olusuyor, buna sanirim yapacak cok birsey yok fakat gordugunuz bu kahverengi yosunlar zaman icinde geciyor veya yerini baska yosunlara birakiyolar. [:D] Ama bu gecicek korkmayin. [:)))] Salyangozlar ise bu surecte yosunlarin en azindan ufacik bir kisminida olsa tuketmekte ise yariyorlar. Sonrasinda benim de ekledigim gibi bir kac tane helena salyangoz eklerseniz sorunu tamamen cozeceklerdir. Simdi akvaryumum da bir suru dekoratif salyangoz kabugu var. [:P][/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim
Diatomun bitmesi için sabırsızlanıyorum.Gelsin sıradaki yosunlar[:)))]. Akvaryumda şuan için sorun yok gibi fotosentez gözlemliyorum.Helena , nerite ve karides mevcut.Yemleme hiç yapmıyorum . Fakat helenalar bu türe pek bir ilgisi yok gibi Su değişimi yaparken gördüklerimi toplayacağım artık[:)]
[VID]https://youtu.be/PV4RV13HVB0[/VID]
63 Lt Bitkili Akvaryum
Buralar karışacak vaziyet alın 😅
[VID]https://youtu.be/r22jEI32DD8[/VID]
Arkadaşlar selamlar
Video da gördüğünüz gibi physa salyangozu diye tahmin ediyorum başım belada galiba kendilerini ve yumurtalarını elimden geldiğince temizledim.
Akvaryum da işler malesef yolunda gitmiyor ama sabırsızlık yapmıyorum. Diatom sorunu baş gösterdi.2. haftasına girdik .Aksiyon olarak 2 günde bir dinlenmiş çeşme suyu ve seachem prime - stability ikilisiyle suyu klor ve zararlı atıklardan arındırmaya çalışıyorum . Bu süreçte CO2 arttırdım ışık süresi sabit 5 saat olarak devam ediyorum. Hem salyangoz hem de diatom sorunu için destekleriniz benim için önemli. İyi günler iyi hobiler dilerim. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201052091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201052521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201053261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201054341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201055341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201056211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201103501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201104231.jpg[/IMG]
Buralar karışacak vaziyet alın 😅
[VID]https://youtu.be/r22jEI32DD8[/VID]
Arkadaşlar selamlar
Video da gördüğünüz gibi physa salyangozu diye tahmin ediyorum başım belada galiba kendilerini ve yumurtalarını elimden geldiğince temizledim.
Akvaryum da işler malesef yolunda gitmiyor ama sabırsızlık yapmıyorum. Diatom sorunu baş gösterdi.2. haftasına girdik .Aksiyon olarak 2 günde bir dinlenmiş çeşme suyu ve seachem prime - stability ikilisiyle suyu klor ve zararlı atıklardan arındırmaya çalışıyorum . Bu süreçte CO2 arttırdım ışık süresi sabit 5 saat olarak devam ediyorum. Hem salyangoz hem de diatom sorunu için destekleriniz benim için önemli. İyi günler iyi hobiler dilerim. 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201052091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201052521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201053261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201054341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201055341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201056211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201103501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/021220201104231.jpg[/IMG]
63 Lt Bitkili Akvaryum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık gayet güzel bir kurulum olmuş [:iyi:] [:nazar:]
Akvaryum Ekstra Clear mı acaba ?
Yalnız Hasan kardeşime katılıyorum akvaryuma bir kaç parça dragon Stone veya Gnays kaya çok güzel olabilirdi .
Ayrıca akvaryumun arkasına koyu renk bir fon derinlik katıp çok daha güzel durmasını sağlayacaktır .
Akvaryumun üzeri kapalı mı yoksa tamamen açık mı buharlaşma ve sürekli eksilen su sizi biraz yormayacak mıdır [:(] [/QUOTE]
Selamlar Erhan ağabey
Akvaryum düz cam sanırım 2 sene önce atıl durumdaki 4 mm camla yapmıştım.Malzeme azlığından biraz aceleye geldi kurulum .Elimde gnays kaya ve lav kayası mevcut aslında gnays kaya türevlerinin suyu sertlestirdigini okumuştum forumda zaten çeşme suyu kullanıyorum şu degerlerimi ölçme şansım olmadığı için kullanmadım ve lav kayası temizlik problemi çok fazla olduğu için kullanmadım. Arka fon açık renk daha hoş geldiği için kullandım kişisel olabilir ama siyah içimi karartıyor 😅 reklamcıdan temin ettiğim fonu kullanıyorum arkasında 10mm kalınlığında köpük strafor var . Akvaryumun üstüne cam kestirip koydum ileriki zamanlarda gelişim fotograflarını atınca paylaşacağım.İyi günler dilerim.[EDIT]Mhurt1,2020-11-03 15:28:27[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık gayet güzel bir kurulum olmuş [:iyi:] [:nazar:]
Akvaryum Ekstra Clear mı acaba ?
Yalnız Hasan kardeşime katılıyorum akvaryuma bir kaç parça dragon Stone veya Gnays kaya çok güzel olabilirdi .
Ayrıca akvaryumun arkasına koyu renk bir fon derinlik katıp çok daha güzel durmasını sağlayacaktır .
Akvaryumun üzeri kapalı mı yoksa tamamen açık mı buharlaşma ve sürekli eksilen su sizi biraz yormayacak mıdır [:(] [/QUOTE]
Selamlar Erhan ağabey
Akvaryum düz cam sanırım 2 sene önce atıl durumdaki 4 mm camla yapmıştım.Malzeme azlığından biraz aceleye geldi kurulum .Elimde gnays kaya ve lav kayası mevcut aslında gnays kaya türevlerinin suyu sertlestirdigini okumuştum forumda zaten çeşme suyu kullanıyorum şu degerlerimi ölçme şansım olmadığı için kullanmadım ve lav kayası temizlik problemi çok fazla olduğu için kullanmadım. Arka fon açık renk daha hoş geldiği için kullandım kişisel olabilir ama siyah içimi karartıyor 😅 reklamcıdan temin ettiğim fonu kullanıyorum arkasında 10mm kalınlığında köpük strafor var . Akvaryumun üstüne cam kestirip koydum ileriki zamanlarda gelişim fotograflarını atınca paylaşacağım.İyi günler dilerim.[EDIT]Mhurt1,2020-11-03 15:28:27[/EDIT]
63 Lt Bitkili Akvaryum
[QUOTE=haso_dela_paso]
Merhaba, Temiz güzel bir başlangıç. kolay gelsin.
Aydınlatmayı tek sefer ve 4 saat olarak ayarlamışsınız, sayıyı ve zamanı artıracaksınızdır diye düşünüyorum. Nasıl planladınız?
Dekor olarak düz bir yüzey planlamışsınız, belki biraz kaya ve yükselti kullanımı da güzel olabilirdi ama bu tamamen seçim meselesi. Kolay gelsin.
[/QUOTE]
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Aydınlatmayı 1.5 haftalık periyotlarla arttırmayı düşünüyorum önce 5 sonra 6 daha sonrası için 2 ye bölerek devam etme gibi bir planım şartlar neyi gösterirse artık. Elimde yeterli kum olmadığı için zemin yüksekliğini azaltmamak adına bu şekilde yapabildim aceleye geldi biraz 😊
[QUOTE=haso_dela_paso]
Merhaba, Temiz güzel bir başlangıç. kolay gelsin.
Aydınlatmayı tek sefer ve 4 saat olarak ayarlamışsınız, sayıyı ve zamanı artıracaksınızdır diye düşünüyorum. Nasıl planladınız?
Dekor olarak düz bir yüzey planlamışsınız, belki biraz kaya ve yükselti kullanımı da güzel olabilirdi ama bu tamamen seçim meselesi. Kolay gelsin.
[/QUOTE]
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Aydınlatmayı 1.5 haftalık periyotlarla arttırmayı düşünüyorum önce 5 sonra 6 daha sonrası için 2 ye bölerek devam etme gibi bir planım şartlar neyi gösterirse artık. Elimde yeterli kum olmadığı için zemin yüksekliğini azaltmamak adına bu şekilde yapabildim aceleye geldi biraz 😊
63 Lt Bitkili Akvaryum
Ölçüler:65x30x35h
Canlı Türleri:kiraz karides , katil salyangoz ve nerite salyangoz
Bitki Türleri:Micranthemum Monte Carlo , Ludveiga arcuta , Alternanthera reineckii mini , Proserpinaca palistris "Cuba" , Pogostemon erectus , Rotala sp. Bonsai(Cüce bonsai)
Tankın Yaşı:Eski akvaryum yeni kurulum 10 gün boş çalıştı
Filtrasyon ve Işıklandırma:lifetech 635 ve ehiem 350 skimmer ( elyaf , purigen , sera siporax ve filtre içinden çıkan seramik halka)
Taban ve gübre: aquaclay ground 10 lt ,lav kırığı ve jbl misket gübre . DİY Npk Excel
ve mikro element gübresi
Diğer: Powerled aydınlatma (21w) ve tüplü CO2 sistem
Işık süresi : 18:00 ve 22:00 tek sefer
CO2 :10:00 dan 21:00 indikatör açık yeşil e yakın olana kadar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944201.jpg[/IMG]
Cümleten hayırlı kandiller arkadaşlar
Yeni kurulumumu sizlere tanıtmak istedim olumlu veya olumsuz eleştirilerinize açığım. İyi hobiler dilerim .[:3]
[EDIT]Mhurt1,2020-12-11 13:38:41[/EDIT]
Ölçüler:65x30x35h
Canlı Türleri:kiraz karides , katil salyangoz ve nerite salyangoz
Bitki Türleri:Micranthemum Monte Carlo , Ludveiga arcuta , Alternanthera reineckii mini , Proserpinaca palistris "Cuba" , Pogostemon erectus , Rotala sp. Bonsai(Cüce bonsai)
Tankın Yaşı:Eski akvaryum yeni kurulum 10 gün boş çalıştı
Filtrasyon ve Işıklandırma:lifetech 635 ve ehiem 350 skimmer ( elyaf , purigen , sera siporax ve filtre içinden çıkan seramik halka)
Taban ve gübre: aquaclay ground 10 lt ,lav kırığı ve jbl misket gübre . DİY Npk Excel
ve mikro element gübresi
Diğer: Powerled aydınlatma (21w) ve tüplü CO2 sistem
Işık süresi : 18:00 ve 22:00 tek sefer
CO2 :10:00 dan 21:00 indikatör açık yeşil e yakın olana kadar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202191/281020201944201.jpg[/IMG]
Cümleten hayırlı kandiller arkadaşlar
Yeni kurulumumu sizlere tanıtmak istedim olumlu veya olumsuz eleştirilerinize açığım. İyi hobiler dilerim .[:3]
[EDIT]Mhurt1,2020-12-11 13:38:41[/EDIT]
Bu Canlılar Nedir ?
[QUOTE=AliKURT]
Çok özür diliyorum hatalı bilgi verdim nematod bunlar planarya ile karıştırdım. Kum diplerinde bitki kökleri ile beslendikleri ve bölünerek çoğaldıkları söylenir hatta bir arkadaşım balıkların bu kurtçukları yememesi gerektiğini balığın yiyip dışkılaması durumunda bir den fazla şekilde çıkacaklarını söylemişti. Zamanında tek tük ben de rastladım akvaryumumda, balığım da yedi ama devamı olmadı genelde fazla yemlemeden oluştukları söylenir. [/QUOTE]
Estağfurullah hocam ne özürü son yazdıklarınıza katılıyorum biraz araştırınca fazla yemle veya dışarıdan gelen bitki sebep olabileceğini yazmışlar [:)]
[QUOTE=AliKURT]
Çok özür diliyorum hatalı bilgi verdim nematod bunlar planarya ile karıştırdım. Kum diplerinde bitki kökleri ile beslendikleri ve bölünerek çoğaldıkları söylenir hatta bir arkadaşım balıkların bu kurtçukları yememesi gerektiğini balığın yiyip dışkılaması durumunda bir den fazla şekilde çıkacaklarını söylemişti. Zamanında tek tük ben de rastladım akvaryumumda, balığım da yedi ama devamı olmadı genelde fazla yemlemeden oluştukları söylenir. [/QUOTE]
Estağfurullah hocam ne özürü son yazdıklarınıza katılıyorum biraz araştırınca fazla yemle veya dışarıdan gelen bitki sebep olabileceğini yazmışlar [:)]
Bu Canlılar Nedir ?
[QUOTE=AliKURT]Planarya olarak araştırırsanız sonuç alırsınız. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim konuyu açtıktan sonra araştırmaya başladım ön bilgi amaçlı planaryalar sanki biraz daha büyük ve pek hareket etmiyorlar gibi geldi bana bunlar solucan gibi sürekli hareket halindeler.
İstemeden de olsa kumu biraz karıştırdım balıklar ne tepki vericek diye sonuç bu 😅
[VID]https://youtu.be/rZbB_dbRfa0[/VID]
[QUOTE=AliKURT]Planarya olarak araştırırsanız sonuç alırsınız. [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim konuyu açtıktan sonra araştırmaya başladım ön bilgi amaçlı planaryalar sanki biraz daha büyük ve pek hareket etmiyorlar gibi geldi bana bunlar solucan gibi sürekli hareket halindeler.
İstemeden de olsa kumu biraz karıştırdım balıklar ne tepki vericek diye sonuç bu 😅
[VID]https://youtu.be/rZbB_dbRfa0[/VID]
Bu Canlılar Nedir ?
Herkese iyi forumlar bugün yemleme esnasında solucan gibi hareket eden canlılarla karşılaştım acaba zararı var mıdır ?[VID]https://youtu.be/kdkc849X8Yk[/VID]
Herkese iyi forumlar bugün yemleme esnasında solucan gibi hareket eden canlılarla karşılaştım acaba zararı var mıdır ?[VID]https://youtu.be/kdkc849X8Yk[/VID]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
