ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mevyasin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2017 20:40
Son Ziyaret:
13 Eylül 2020 18:34
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yasin
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Yavrular mesela annelerinin taşıdığı yerlerde kalıp aşağı düşüyorlarsa onlara daha yem verilmez, ne zaman ki taşınılan yerden kendi iradeleriyle çıkıp yüzüyorlarsa suyun içerisinde o zaman verilir. Yerde yumak haldelerse yine yem verilmez. Kuyruk sallamaya başladıktan sonra tahmini olarak 3. güne filan denk geliyordur yem verme zamanı. Bunlara da dikkat ediniz.[/QUOTE]
Aynen biraz erken davrandım. Anneleri taşıyordu mesela gündüz biraz yüzüyorlar ama gece yine ya fayansa ya pipoya yapıştırıyordu. Bu yapışma olaylarının bitmesi lazım anladığım kadarıyla.
[QUOTE=DeviLLe]
Yavrular mesela annelerinin taşıdığı yerlerde kalıp aşağı düşüyorlarsa onlara daha yem verilmez, ne zaman ki taşınılan yerden kendi iradeleriyle çıkıp yüzüyorlarsa suyun içerisinde o zaman verilir. Yerde yumak haldelerse yine yem verilmez. Kuyruk sallamaya başladıktan sonra tahmini olarak 3. güne filan denk geliyordur yem verme zamanı. Bunlara da dikkat ediniz.[/QUOTE]
Aynen biraz erken davrandım. Anneleri taşıyordu mesela gündüz biraz yüzüyorlar ama gece yine ya fayansa ya pipoya yapıştırıyordu. Bu yapışma olaylarının bitmesi lazım anladığım kadarıyla.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Ben yumurta sarısı verdiğim zamanda dip çekimini haftada 1 ya da 5 günde bir şekilde yapıyorum. Yumurta sarısı verirken çok beklemiş olan bozulmuş olan yumurta sarısını vermeyin. Günlük yapılan su değişimi de belki etkilemiş olabilir. Yumurta sarısını az az vermek gerekir zaten suyun içerisinde hızlı bir şekilde her yere toz tanecikleri yayılır ve yavrular da yer.[/QUOTE]
Aşama aşama tecrübe ediyorum artık bu gözle bakıyorum. Hergün dip çekimi evet sorun olmuş olabilir. Yumurta sarısını üstünü streç filmle sarıp en fazla 1 gün dolapta beklettim bayat vermedim hatta lepistes yavruları coştu sıfır kayıpla hemde çok güçlü gelişiyorlar. Birde gerçekten yine erken mi verdim diye düşünüyorum. Bu sefer ki yavrularda iyice artık yüzmeye başlayıncaya kadar yem vermeyi düşünmüyorum. Bakalım deneme yanılma bi şekilde alacağım bu yavruları :)
[QUOTE=DeviLLe]
Ben yumurta sarısı verdiğim zamanda dip çekimini haftada 1 ya da 5 günde bir şekilde yapıyorum. Yumurta sarısı verirken çok beklemiş olan bozulmuş olan yumurta sarısını vermeyin. Günlük yapılan su değişimi de belki etkilemiş olabilir. Yumurta sarısını az az vermek gerekir zaten suyun içerisinde hızlı bir şekilde her yere toz tanecikleri yayılır ve yavrular da yer.[/QUOTE]
Aşama aşama tecrübe ediyorum artık bu gözle bakıyorum. Hergün dip çekimi evet sorun olmuş olabilir. Yumurta sarısını üstünü streç filmle sarıp en fazla 1 gün dolapta beklettim bayat vermedim hatta lepistes yavruları coştu sıfır kayıpla hemde çok güçlü gelişiyorlar. Birde gerçekten yine erken mi verdim diye düşünüyorum. Bu sefer ki yavrularda iyice artık yüzmeye başlayıncaya kadar yem vermeyi düşünmüyorum. Bakalım deneme yanılma bi şekilde alacağım bu yavruları :)
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Maalesef protein olacak yumurtalar, ayırabilecek yerim yok, anca L144 yavrularım büyümesi ve yavru akvaryumumu boşaltmam lazım ozaman tekrar melek yavrusu büyütebilirim. Sanırım bir süre meleklerin yumurtaları akvaryumdaki cüce vatozlara bol bol yem olacaklar gibi gözüküyor. [/QUOTE]
:) ya benim melekler 4 5 tane kaldı yüzmüyorlar yani içlerinden bitanesi arada havalanıyor diğerleri hepsi yerde dolaşıyor sanırım onlarda yakında ölecekler. Neden oluyor anlamıyorum. günde bir iki kez yumurta sarısı verdim hergün dip çekimi yapıp yeni su ilave ediyorum ama çok fazla yavruyu kaybettim. Yumurta sarısı suyu bozuyor evet ama her güün 1 lt çekip 1 litre ilave su koyuyorum elimden geldiğince temiz tutmaya çalışıyorum ama fayda etmedi.
[QUOTE=DeviLLe]
Maalesef protein olacak yumurtalar, ayırabilecek yerim yok, anca L144 yavrularım büyümesi ve yavru akvaryumumu boşaltmam lazım ozaman tekrar melek yavrusu büyütebilirim. Sanırım bir süre meleklerin yumurtaları akvaryumdaki cüce vatozlara bol bol yem olacaklar gibi gözüküyor. [/QUOTE]
:) ya benim melekler 4 5 tane kaldı yüzmüyorlar yani içlerinden bitanesi arada havalanıyor diğerleri hepsi yerde dolaşıyor sanırım onlarda yakında ölecekler. Neden oluyor anlamıyorum. günde bir iki kez yumurta sarısı verdim hergün dip çekimi yapıp yeni su ilave ediyorum ama çok fazla yavruyu kaybettim. Yumurta sarısı suyu bozuyor evet ama her güün 1 lt çekip 1 litre ilave su koyuyorum elimden geldiğince temiz tutmaya çalışıyorum ama fayda etmedi.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Hayırlısı olsun, verimli bir karantina dönemi olmuş sizin için. Bende 2 büyük 1 küçük akvaryum var sizde hazırlanın yavaştan yeni akvaryum almaya :)
Benim de melekler bugün yine yumurta dizdiler, akvaryum su değişimi yapmaya başlamıştım baktım beni hiç sallamadan yumurtalarını güzelce dizdiler. Bende işlerimi hallettim hiçte rahatsız olmadılar :)
Fazlalaşan melek yavrularımı bakımı kolay bitki karşılığında takas yapmayı düşünüyorum.
19 nisan 2020 itibariyle melek balığı yavruları ve diğer akvaryumlarım:
[VID]https://youtu.be/GUQq2XucKEo[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun sizede :) valla evet bi tane daha akvarym yolu görünüyor. Hele şu yavrularım biraz boylansınlar bakalım ona göre takviye tank alıcam artık mecbur.
[QUOTE=DeviLLe]
Hayırlısı olsun, verimli bir karantina dönemi olmuş sizin için. Bende 2 büyük 1 küçük akvaryum var sizde hazırlanın yavaştan yeni akvaryum almaya :)
Benim de melekler bugün yine yumurta dizdiler, akvaryum su değişimi yapmaya başlamıştım baktım beni hiç sallamadan yumurtalarını güzelce dizdiler. Bende işlerimi hallettim hiçte rahatsız olmadılar :)
Fazlalaşan melek yavrularımı bakımı kolay bitki karşılığında takas yapmayı düşünüyorum.
19 nisan 2020 itibariyle melek balığı yavruları ve diğer akvaryumlarım:
[VID]https://youtu.be/GUQq2XucKEo[/VID][/QUOTE]
Hayırlı olsun sizede :) valla evet bi tane daha akvarym yolu görünüyor. Hele şu yavrularım biraz boylansınlar bakalım ona göre takviye tank alıcam artık mecbur.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Benim gözlemlediğim süreç boyunca anne ve baba kendi yavruları varken yanından ayırmadığım 1 aylık süre boyunca hiçbir şekilde yumurtlama evresine girmediler, ne zaman ki anne ve babayı yavrulardan ayırıyorum tekrar yumurta dizmeye başlıyorlar.
Yani sizinkiler de şuanki yavrular varken ve büyütmeden tekrar yumurta yapma girişimine gireceklerini sanmıyorum. Yine de iyi gözlemleyin eğer altlarından üreme tüpçükleri çıkmış görürseniz anne ve babayı yavruların yanından alırsınız. [/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim. Biraz daha büyüsünler video atarım tekrardan. Ana tankımda da lepisteslerim yavruladı :) onlarda yavrulukta. Bu karantina dönemi baya bereketli oldu benim için bakalım ne yapacağım bu kadar yavruyla.
[QUOTE=DeviLLe]
Benim gözlemlediğim süreç boyunca anne ve baba kendi yavruları varken yanından ayırmadığım 1 aylık süre boyunca hiçbir şekilde yumurtlama evresine girmediler, ne zaman ki anne ve babayı yavrulardan ayırıyorum tekrar yumurta dizmeye başlıyorlar.
Yani sizinkiler de şuanki yavrular varken ve büyütmeden tekrar yumurta yapma girişimine gireceklerini sanmıyorum. Yine de iyi gözlemleyin eğer altlarından üreme tüpçükleri çıkmış görürseniz anne ve babayı yavruların yanından alırsınız. [/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim. Biraz daha büyüsünler video atarım tekrardan. Ana tankımda da lepisteslerim yavruladı :) onlarda yavrulukta. Bu karantina dönemi baya bereketli oldu benim için bakalım ne yapacağım bu kadar yavruyla.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, durum nedir? Yavrular çıktı mı?[/QUOTE]
Evet yavrularım çıktı :) şuan serbest halde anne ve babalarının kontrolünde yüzüyorlar. Genelde dipte takılıyorlar. Dün ve bugün olmak üzere iki gündür yumurta sarısıyla besliyorum akşamları dip çekimi yaparak yeni su ilavesi yapıyorum. filtrem sürekli olarak açık. Şu ana kadar bir problem gözlemlemedim. Ancak bugün hatta şuanda farkettim ki baba fayans üzerinde öpücüklere başladı temizlik yapıyor gibi görünüyor. İkinci bir yumurtlama dönemine girmiş olabilirmiyiz? Eğer böyle bişey olursa bu halihazırda ki yavrular için bir sorun oluşturur mu? Anne ve babayı yeniden ana tanka mı almalıyım bilemedim ne önerirsiniz?
[QUOTE=DeviLLe]
Merhaba, durum nedir? Yavrular çıktı mı?[/QUOTE]
Evet yavrularım çıktı :) şuan serbest halde anne ve babalarının kontrolünde yüzüyorlar. Genelde dipte takılıyorlar. Dün ve bugün olmak üzere iki gündür yumurta sarısıyla besliyorum akşamları dip çekimi yaparak yeni su ilavesi yapıyorum. filtrem sürekli olarak açık. Şu ana kadar bir problem gözlemlemedim. Ancak bugün hatta şuanda farkettim ki baba fayans üzerinde öpücüklere başladı temizlik yapıyor gibi görünüyor. İkinci bir yumurtlama dönemine girmiş olabilirmiyiz? Eğer böyle bişey olursa bu halihazırda ki yavrular için bir sorun oluşturur mu? Anne ve babayı yeniden ana tanka mı almalıyım bilemedim ne önerirsiniz?
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
Rica ederim umarım faydalı olur. Anne ve Baba yanında olması sudaki pisliklerden de koruma olarak iyi oluyor.[/QUOTE]
Selam. Evet anne yeniden hamile kaldı :) anne ve babayı küçük akvaryuma ayırdım yumurtaları döktüler %40 mantarlaşma oldu ancak bugün itibariyle sağlam yumurtaların çatladığını görüyorum anne ve baba sürekli toplama peşinde yavruları taşıyorlar sanırım pipo filtrenin üstünde gördüm çünkü. Suya en başta çok az metilen damlatmıştım onun haricinde hiç birşey yapmıyorum. günlük çok az yemliyorum anne ve babayı yemediklerini de dipten çekiyorum. Bu sefer sizin söylediğiniz gibi yavruların yüzmesini beklicem. Bu süreçte anne ve babayı ayırmayı düşünmüyorum ikiside kalsın diye düşünüyorum. Bir de küçük akvaryuma aydınlatma gerekli mi yani karanlıkta birşey olmaz demi?
[QUOTE=DeviLLe]
Rica ederim umarım faydalı olur. Anne ve Baba yanında olması sudaki pisliklerden de koruma olarak iyi oluyor.[/QUOTE]
Selam. Evet anne yeniden hamile kaldı :) anne ve babayı küçük akvaryuma ayırdım yumurtaları döktüler %40 mantarlaşma oldu ancak bugün itibariyle sağlam yumurtaların çatladığını görüyorum anne ve baba sürekli toplama peşinde yavruları taşıyorlar sanırım pipo filtrenin üstünde gördüm çünkü. Suya en başta çok az metilen damlatmıştım onun haricinde hiç birşey yapmıyorum. günlük çok az yemliyorum anne ve babayı yemediklerini de dipten çekiyorum. Bu sefer sizin söylediğiniz gibi yavruların yüzmesini beklicem. Bu süreçte anne ve babayı ayırmayı düşünmüyorum ikiside kalsın diye düşünüyorum. Bir de küçük akvaryuma aydınlatma gerekli mi yani karanlıkta birşey olmaz demi?
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
[QUOTE=DeviLLe]
O zaman Melek balığı yavruları için kısaca kendi uyguladığım yol ve yöntemleri elimden geldiği kadarıyla yazayım, belki faydalanmak isteyen birileri olabilir.
[B]Doğum : [/B]Öncelikle ilk yumurta bıraktıkları süreçten başlıyayım, ben yumurtaları anne ve babayla birlikte ufak bir akvaryuma taşıyorum. Mesela melekler yumurta dizecekleri zaman sağa sola öpücük atarlar bunu gözlemlediğim anda yumurta yapacakları düz bir yumurtlama konisi benzeri bir şey ile birlikte ayrı akvaryuma geçiriyorum. Güzel bir şekilde sürekli yumurtalarını sırayla havalandırıyorlar. Kesinlikle metilen mavisi vs. benzeri bir ilaç [U]kullanmıyorum[/U]. Anne ve baba işlerini itinayla yapıyorlar zaten.
[B]İlk Yüzme : [/B]Zaman geçti ve yumurtalar hareketlenmeye başladı, yine anne ve baba asla yavrularını bırakmıyor yere düşenleri tutar yukarı yapıştırır tekrar böylelikle de mantarlaşma durumunun önüne geçmiş olurlar. Yavruların hepsi kuyruk sallama işleminden geçti yavaş yavaş yapışık durdukları yumurtlama konisinden minik denemelerle uzaklaşıp tekrar konmaya çalışırlar. Farkındaysanız halen yemden vs. bahsetmedim. Yavrularınızdan dirençleri kuvvetli olanlar yavaş yavaş anne babasının tepesinde gezinmeye başladığı andan itibaren (en önemli nokta burası) haşladığımız yumurtadan çay kaşığının yarısından ufak kısmını alıyoruz. Çay bardağı içerisine 3 parmak kalınlığında akvaryum suyu yada içme suyu koyuyoruz. Yumurta sarısını içerisine atıp çay kaşığı ile bir güzel karıştırıyoruz. Toz tanecikleri gibi suyun içerisinde dönmeye başlıyorlar. Büyük parçaların dibe çökmesini bekliyoruz ve şırınga yardımıyla [U]toz taneciklerini[/U] çekiyoruz. Dipten değil suyun en üst katmanından yüzeye yakın yerden.
[B]Yemleme :[/B] Küçük boy şırınganın yarısı kadar çektiğimi yumurta sarısı tozuyla karışmış suyumuzu yavrularımızın yoğun olduğu bölüme doğru yavaşça sıkıyoruz, ilk etapta şırınganın yarısının da yarısı kadar tozu veriyoruz. Aradan 30dk geçtikten sonra kalan yarısını da veriyoruz. Çok fazla yemlersek suyu bozacağından başka yem vermiyoruz. Tabi ki anne ve babaya normal şekilde pul yemimizi vermeye devam ediyoruz. Pul yemi de az az veriyoruz ve dibe çökmesini engellemiş oluyoruz. Attığımızı yiyip bitiriyorlar. Bu aşama da çok aşırı yemlemeye gerek yok. Ben genel olarak ilk yüzmeye başladıklarından 2 hafta itibariyle sadece sabahları yumurta sarısı tozu veriyorum.
[B]Temizlik : [/B]Yumurtalar ve anne babayı başka akvaryuma ayırdıktan sonra 15 gün boyunca suya dokunmuyorum. Pipo filtremi hiç kapatmıyorum. Sonrasında dibe yapışmış olan yumurta sarısı tozlarını dip çekerken kazıyıp su çekiyorum. Suyun dibi çok pis oluyor o yüzden kazımak gerekli çünkü sağlıklı yaşamaları için su ve suyun dibi temiz olması gerekiyor. Su değişikliği yapmadan min. 3 gün önce ağzı açık kapta suyu dinlendirmeye başlıyorum. Suyun ısısını ıstıcıyı içine salarak akvaryumdaki suya yakın konuma getiriyorum. Hava hortumunun ucuna da ufak bir vana takıyorum, değişim yapacağım sudan damlama şeklinde yeni taze suyu yavruların akvaryumuna eklemeye başlıyorum.
[B]Yapmadıklarım :[/B] Artemia kullanmıyorum. Metilen mavisi kullanmıyorum. Anne ve babayı yavruların yanından ayırmıyorum.
Umarım Melek balığı besleyen ve yavru almak isteyen arkadaşlara yazdıklarımın bir faydası dokunur.
[B]Not:[/B] Bu satırları yazarken Melek balıklarım yumurta dizmeye başladı, yerim olmadığı için cüce vatozlarıma ziyafet olacaklar maalesef bunun için üzgünüm :(
Yeni videoyu da şimdi yüklüyorum youtube a yükleme bitince konuya linki de ekleyeceğim. Yeni melek yumurtaları, yavrudan yeni çıkıp erişken olmaya çalışan melek yavruları ve ilk defa küp tutan cüce vatozumun yavrularını da çekmiş olacağım :)
Melek Balığı Yavruları 28.03.2020
[VID]https://youtu.be/PYHFyvcS96c[/VID][/QUOTE]
teşekkür ederim ben yemelemede acele ettim sanırım. dün verdiğim artemialar yerde beyaz tüysü bi yapıya bürünmüş ver neredeyse tüm yavrularım ölmüş. 4 taNE canlı sayabildim. Ben anne ve bayayı yanlarına koymamıştım. Buna rağmen tüm yavrular yumurtadan çıktılar. Dipte serbestçe geziniyorlardı. yumurtalarından kaldığını düşündüğüm siyah birikintilerin içinde takılıyorlardı. ara ara bazıları yukarı kadar yüzüp tekrar iniyorlardı. keşke hiç yemleme yapmasaydım hepsi yüzmeye başlayana kadar :( bu bilgilerin ışığında tekrar yumurta döktüklerinde daha dikkatli olacağım.
[QUOTE=DeviLLe]
O zaman Melek balığı yavruları için kısaca kendi uyguladığım yol ve yöntemleri elimden geldiği kadarıyla yazayım, belki faydalanmak isteyen birileri olabilir.
[B]Doğum : [/B]Öncelikle ilk yumurta bıraktıkları süreçten başlıyayım, ben yumurtaları anne ve babayla birlikte ufak bir akvaryuma taşıyorum. Mesela melekler yumurta dizecekleri zaman sağa sola öpücük atarlar bunu gözlemlediğim anda yumurta yapacakları düz bir yumurtlama konisi benzeri bir şey ile birlikte ayrı akvaryuma geçiriyorum. Güzel bir şekilde sürekli yumurtalarını sırayla havalandırıyorlar. Kesinlikle metilen mavisi vs. benzeri bir ilaç [U]kullanmıyorum[/U]. Anne ve baba işlerini itinayla yapıyorlar zaten.
[B]İlk Yüzme : [/B]Zaman geçti ve yumurtalar hareketlenmeye başladı, yine anne ve baba asla yavrularını bırakmıyor yere düşenleri tutar yukarı yapıştırır tekrar böylelikle de mantarlaşma durumunun önüne geçmiş olurlar. Yavruların hepsi kuyruk sallama işleminden geçti yavaş yavaş yapışık durdukları yumurtlama konisinden minik denemelerle uzaklaşıp tekrar konmaya çalışırlar. Farkındaysanız halen yemden vs. bahsetmedim. Yavrularınızdan dirençleri kuvvetli olanlar yavaş yavaş anne babasının tepesinde gezinmeye başladığı andan itibaren (en önemli nokta burası) haşladığımız yumurtadan çay kaşığının yarısından ufak kısmını alıyoruz. Çay bardağı içerisine 3 parmak kalınlığında akvaryum suyu yada içme suyu koyuyoruz. Yumurta sarısını içerisine atıp çay kaşığı ile bir güzel karıştırıyoruz. Toz tanecikleri gibi suyun içerisinde dönmeye başlıyorlar. Büyük parçaların dibe çökmesini bekliyoruz ve şırınga yardımıyla [U]toz taneciklerini[/U] çekiyoruz. Dipten değil suyun en üst katmanından yüzeye yakın yerden.
[B]Yemleme :[/B] Küçük boy şırınganın yarısı kadar çektiğimi yumurta sarısı tozuyla karışmış suyumuzu yavrularımızın yoğun olduğu bölüme doğru yavaşça sıkıyoruz, ilk etapta şırınganın yarısının da yarısı kadar tozu veriyoruz. Aradan 30dk geçtikten sonra kalan yarısını da veriyoruz. Çok fazla yemlersek suyu bozacağından başka yem vermiyoruz. Tabi ki anne ve babaya normal şekilde pul yemimizi vermeye devam ediyoruz. Pul yemi de az az veriyoruz ve dibe çökmesini engellemiş oluyoruz. Attığımızı yiyip bitiriyorlar. Bu aşama da çok aşırı yemlemeye gerek yok. Ben genel olarak ilk yüzmeye başladıklarından 2 hafta itibariyle sadece sabahları yumurta sarısı tozu veriyorum.
[B]Temizlik : [/B]Yumurtalar ve anne babayı başka akvaryuma ayırdıktan sonra 15 gün boyunca suya dokunmuyorum. Pipo filtremi hiç kapatmıyorum. Sonrasında dibe yapışmış olan yumurta sarısı tozlarını dip çekerken kazıyıp su çekiyorum. Suyun dibi çok pis oluyor o yüzden kazımak gerekli çünkü sağlıklı yaşamaları için su ve suyun dibi temiz olması gerekiyor. Su değişikliği yapmadan min. 3 gün önce ağzı açık kapta suyu dinlendirmeye başlıyorum. Suyun ısısını ıstıcıyı içine salarak akvaryumdaki suya yakın konuma getiriyorum. Hava hortumunun ucuna da ufak bir vana takıyorum, değişim yapacağım sudan damlama şeklinde yeni taze suyu yavruların akvaryumuna eklemeye başlıyorum.
[B]Yapmadıklarım :[/B] Artemia kullanmıyorum. Metilen mavisi kullanmıyorum. Anne ve babayı yavruların yanından ayırmıyorum.
Umarım Melek balığı besleyen ve yavru almak isteyen arkadaşlara yazdıklarımın bir faydası dokunur.
[B]Not:[/B] Bu satırları yazarken Melek balıklarım yumurta dizmeye başladı, yerim olmadığı için cüce vatozlarıma ziyafet olacaklar maalesef bunun için üzgünüm :(
Yeni videoyu da şimdi yüklüyorum youtube a yükleme bitince konuya linki de ekleyeceğim. Yeni melek yumurtaları, yavrudan yeni çıkıp erişken olmaya çalışan melek yavruları ve ilk defa küp tutan cüce vatozumun yavrularını da çekmiş olacağım :)
Melek Balığı Yavruları 28.03.2020
[VID]https://youtu.be/PYHFyvcS96c[/VID][/QUOTE]
teşekkür ederim ben yemelemede acele ettim sanırım. dün verdiğim artemialar yerde beyaz tüysü bi yapıya bürünmüş ver neredeyse tüm yavrularım ölmüş. 4 taNE canlı sayabildim. Ben anne ve bayayı yanlarına koymamıştım. Buna rağmen tüm yavrular yumurtadan çıktılar. Dipte serbestçe geziniyorlardı. yumurtalarından kaldığını düşündüğüm siyah birikintilerin içinde takılıyorlardı. ara ara bazıları yukarı kadar yüzüp tekrar iniyorlardı. keşke hiç yemleme yapmasaydım hepsi yüzmeye başlayana kadar :( bu bilgilerin ışığında tekrar yumurta döktüklerinde daha dikkatli olacağım.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
Teşekkür ederim. İlk kez bu kadar yavru almıştım yani nerdeyse kayıpsız tüm yumurtalar canlanmıştı. Sadece yem verme zamanını net bir şekilde hiçbiryerde bulamadım. yüzmeye başlayınca keseyi yeyince vs. bu tarz bilgiler var ama hayatımda hiç kese görmediğim için kese nedir ne zaman biter yüzme havada normal yüzme mi yoksa dipte ki hareketler mi hep muallak. Lepisterler hemen yüzer mesela bu melek yavruları dipte kalıyor arada havaya zıplıyorlar.
Teşekkür ederim. İlk kez bu kadar yavru almıştım yani nerdeyse kayıpsız tüm yumurtalar canlanmıştı. Sadece yem verme zamanını net bir şekilde hiçbiryerde bulamadım. yüzmeye başlayınca keseyi yeyince vs. bu tarz bilgiler var ama hayatımda hiç kese görmediğim için kese nedir ne zaman biter yüzme havada normal yüzme mi yoksa dipte ki hareketler mi hep muallak. Lepisterler hemen yüzer mesela bu melek yavruları dipte kalıyor arada havaya zıplıyorlar.
Melek Balığı Yavruları Ve Mutlu Son
İki üç yavru haricinde tüm yavrularım öldü :( taze artemia vermiştim akşam sabah heryer felaketti. Benim anlamadığım konu şu ki; balıkları gerçekten yüzmeye başladıkları zaman mı besliyoruz yoksa dipte böyle sağa sola yaptıkları hareketlerini arada hava zıplamalarını yüzme olarak kabul ediyormuyuz? Kendilerinden kalan siyah yosunsu ama içinde kümelendikleri bişeyler vardı bunlar o kese dediğiniz yapılar mı? Yani onların mı tamamen bitmesi gerekiyordu dipte? Bunları bir daha ki yavru alımımda da aynı hatalara düşmeyim diye soruyorum. Kalan üç dört yavruya yem vermeyeceğim şuan kendi hallerine bıraktım bakalım ne olacak.[EDIT]Mevyasin,2020-03-28 12:53:50[/EDIT]
İki üç yavru haricinde tüm yavrularım öldü :( taze artemia vermiştim akşam sabah heryer felaketti. Benim anlamadığım konu şu ki; balıkları gerçekten yüzmeye başladıkları zaman mı besliyoruz yoksa dipte böyle sağa sola yaptıkları hareketlerini arada hava zıplamalarını yüzme olarak kabul ediyormuyuz? Kendilerinden kalan siyah yosunsu ama içinde kümelendikleri bişeyler vardı bunlar o kese dediğiniz yapılar mı? Yani onların mı tamamen bitmesi gerekiyordu dipte? Bunları bir daha ki yavru alımımda da aynı hatalara düşmeyim diye soruyorum. Kalan üç dört yavruya yem vermeyeceğim şuan kendi hallerine bıraktım bakalım ne olacak.[EDIT]Mevyasin,2020-03-28 12:53:50[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
