ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emresycn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
179
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2017 18:17
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 23:36
Toplam Mesaj:
89 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
37 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Soycan
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kütahya
Meslek:
TCDD Personel
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Soycan / Kütahya / TCDD
SON 10 MESAJI
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
