ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seiko2
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
89
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2017 15:56
Son Ziyaret:
09 Şubat 2019 20:16
Toplam Mesaj:
50 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
serkan boydak
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan
260 lt. bitkili nihayet
[url=https://www.akvaryum.com/Forum/benim_icin_nirvana_tabiiki_simdilik_k913385.asp]Bitkili 130x40x50 Nirvana[/url]
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Sercan10]
Merhabalar soğutucu profil çok güzel görünüyor. Nerden ve nasıl temin edebilririz bilgi verir misiniz?[/QUOTE]
[url]http://www.armaltd.com/index.aspx[/url]
Beğendiğiniz ürün için mail atıp fiyat isteyin yardımcı oluyorlarmış ben sormadım ama alış veriş yapanlar var.
[QUOTE=Sercan10]
Merhabalar soğutucu profil çok güzel görünüyor. Nerden ve nasıl temin edebilririz bilgi verir misiniz?[/QUOTE]
[url]http://www.armaltd.com/index.aspx[/url]
Beğendiğiniz ürün için mail atıp fiyat isteyin yardımcı oluyorlarmış ben sormadım ama alış veriş yapanlar var.
Ista External Reaktör Hakkında
Herkese merhaba,
Güncel bir konu veya video bulamadım bu reakötrü kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
[url=https://hizliresim.com/vPdWWA][img]https://i.hizliresim.com/vPdWWA.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/yq8ZXN][img]https://i.hizliresim.com/yq8ZXN.jpg[/img][/url]
İçini açtım fakat sökerken dikkat etmedim iki adet pervane şeklinde parça var hangisi altta hangisi üstte olmalı doğru çalışması için? biri tırnaklı diğeri düz.
Herkese merhaba,
Güncel bir konu veya video bulamadım bu reakötrü kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirmi?
[url=https://hizliresim.com/vPdWWA][img]https://i.hizliresim.com/vPdWWA.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/yq8ZXN][img]https://i.hizliresim.com/yq8ZXN.jpg[/img][/url]
İçini açtım fakat sökerken dikkat etmedim iki adet pervane şeklinde parça var hangisi altta hangisi üstte olmalı doğru çalışması için? biri tırnaklı diğeri düz.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Çok çeşit var kasa ve soğutucu olarak, ahşap kapağa monte edeceğim asl531 pek benim tasarıma uymaz gibi daha çok alüminyum soğutucular benim işimi görecek gibi ama kararsız kaldım hangisi işimi görür.
Toplam 96 adet 48'li iki sıra halinde armatür olacak fikirleriniz önemli abiler kardeşler.
Çok çeşit var kasa ve soğutucu olarak, ahşap kapağa monte edeceğim asl531 pek benim tasarıma uymaz gibi daha çok alüminyum soğutucular benim işimi görecek gibi ama kararsız kaldım hangisi işimi görür.
Toplam 96 adet 48'li iki sıra halinde armatür olacak fikirleriniz önemli abiler kardeşler.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=vedat79]
Doğru cam boyutu en fazla 3metre demiş. Nerde kullanıldığını bilmediği için elinde max. 531 6metre cam ise 3metre var demek istemiş. Siz sipariş verirken 531 1metre yan kapak conta vs varsa onlarıda söylüyorsunuz isteseniz ön camı da eklersniz yine 1metre olarak[/QUOTE]
Faydalı bilgi çünkü çok fazla çeşit var ellerinde eğer fiyatlarıda uygunsa kendi armatürünü yapan tüm hobicilerin tek adresi olur.
Siz kaç metre ne kadar fiyata almıştınız?
[QUOTE=vedat79]
Doğru cam boyutu en fazla 3metre demiş. Nerde kullanıldığını bilmediği için elinde max. 531 6metre cam ise 3metre var demek istemiş. Siz sipariş verirken 531 1metre yan kapak conta vs varsa onlarıda söylüyorsunuz isteseniz ön camı da eklersniz yine 1metre olarak[/QUOTE]
Faydalı bilgi çünkü çok fazla çeşit var ellerinde eğer fiyatlarıda uygunsa kendi armatürünü yapan tüm hobicilerin tek adresi olur.
Siz kaç metre ne kadar fiyata almıştınız?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=BabySoul]
Bence yeterli gelmeyebilir özellikle yazın ısı problemi ortaya cıkacak. O verdiginiz linkteki soğutucunun eni 3 cm. En olarak biraz daha kalın olması gerekir. Ben aliminyumcudan profil kesitirip akvaryum floresan kapagına epoksi ile yapıştırdım. Akvaryum kapagıda metal ve yinede ısınma meydana geliyor. Havalar biraz daha ısınınca kapağın yanlarına ısı bosaltımı için fan takacagım.[/QUOTE]
Başka şansım yok gibi kapak suya çok yakın. Ne gibi bir sıkıntı olur fazla ısınmada? Sadece led ömrü mü?
Birde ledleriniz ne marka? Alixpresten alıyorum çok ucuz patlasada insanın içi acımıyo [:)]
[QUOTE=vedat79]Buraya bakabilrsiniz ben burdan alıyorum sorunsuz iyi bir firma ve ceşit çok
http://www.armaltd.com[/QUOTE]
Perakende satışları var mı?
[QUOTE=BabySoul]
Bence yeterli gelmeyebilir özellikle yazın ısı problemi ortaya cıkacak. O verdiginiz linkteki soğutucunun eni 3 cm. En olarak biraz daha kalın olması gerekir. Ben aliminyumcudan profil kesitirip akvaryum floresan kapagına epoksi ile yapıştırdım. Akvaryum kapagıda metal ve yinede ısınma meydana geliyor. Havalar biraz daha ısınınca kapağın yanlarına ısı bosaltımı için fan takacagım.[/QUOTE]
Başka şansım yok gibi kapak suya çok yakın. Ne gibi bir sıkıntı olur fazla ısınmada? Sadece led ömrü mü?
Birde ledleriniz ne marka? Alixpresten alıyorum çok ucuz patlasada insanın içi acımıyo [:)]
[QUOTE=vedat79]Buraya bakabilrsiniz ben burdan alıyorum sorunsuz iyi bir firma ve ceşit çok
http://www.armaltd.com[/QUOTE]
Perakende satışları var mı?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Serkan Bey, sorunun çözülmesine çok sevindim. Soğutucu olarak internetten alşveriş yapabilirseniz paylaşabileceğim birkaç site var. Çok fazla çeşitleri var ve eminim ihtiyacınız olan soğutucuyu bulabilirsiniz. Marketdijital'in perakende satış yaptığını biliyorum, fakat diğerleri için emin değilim.
[URL]http://www.sarnikon.com/aluminyum-sogutucular-led-kasalar/led-sogutucular/sogutucular[/URL]
[URL]http://www.ozenaluminyum.com/urun-kategorileri/sogutucu-profilleri/[/URL]
[URL]http://www.marketdijital.com/kategori/sogutucu-cesitleri#labels=569-2[/URL]
[/QUOTE]
Mehmet bey [url]http://www.marketdijital.com/urun/120-cm-fl-15-aluminyum-profil-sogutucu[/url] bu soğutucu 48 adet led için yeterli olurmu? Fan takma şansım yok armatür suya çok yakın olcak.
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Serkan Bey, sorunun çözülmesine çok sevindim. Soğutucu olarak internetten alşveriş yapabilirseniz paylaşabileceğim birkaç site var. Çok fazla çeşitleri var ve eminim ihtiyacınız olan soğutucuyu bulabilirsiniz. Marketdijital'in perakende satış yaptığını biliyorum, fakat diğerleri için emin değilim.
[URL]http://www.sarnikon.com/aluminyum-sogutucular-led-kasalar/led-sogutucular/sogutucular[/URL]
[URL]http://www.ozenaluminyum.com/urun-kategorileri/sogutucu-profilleri/[/URL]
[URL]http://www.marketdijital.com/kategori/sogutucu-cesitleri#labels=569-2[/URL]
[/QUOTE]
Mehmet bey [url]http://www.marketdijital.com/urun/120-cm-fl-15-aluminyum-profil-sogutucu[/url] bu soğutucu 48 adet led için yeterli olurmu? Fan takma şansım yok armatür suya çok yakın olcak.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Cevap yazan herkese teşekkürler.
Mehmet kardeşimin söylediği gibi yapıldığında oluyo forumda bir çok kişi böyle yapmış. Cafer abinin söylediğide doğru ama ne hikmetse kaç tane pcb heba oldu sanırım o yan taraftan geçen şaseler ya çalışmıyo yada bir kısa devresi var.
Sorun çözüldü çok teşekkürler...
Eminim yazılmıştır ama bu sayfada daha önceden takipte olup gören yada bildiği bi yer varsa yönlendirebilecek olan,
Mini fan takabileceğim 120 cm uzunluğunda alüminyum soğutucu nereden bulabilirim?
Cevap yazan herkese teşekkürler.
Mehmet kardeşimin söylediği gibi yapıldığında oluyo forumda bir çok kişi böyle yapmış. Cafer abinin söylediğide doğru ama ne hikmetse kaç tane pcb heba oldu sanırım o yan taraftan geçen şaseler ya çalışmıyo yada bir kısa devresi var.
Sorun çözüldü çok teşekkürler...
Eminim yazılmıştır ama bu sayfada daha önceden takipte olup gören yada bildiği bi yer varsa yönlendirebilecek olan,
Mini fan takabileceğim 120 cm uzunluğunda alüminyum soğutucu nereden bulabilirim?
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[QUOTE=BabySoul]
Pcb'ye ledleri lehimledim herkes gibi tek taraftaki +/-ye verdim tık yok. Bende bir kablo ile pcb'nin basındaki ve sonunda ki ledlerin uçlarından alarak drivera verince çalıştı. Hatta 9 volt harici, laptopun 19 voltluk adaptoru ile 7 şerli ledleri bile denedim gene çalışıyorlardı. Ne kombinasyonlar yaptım. Ama sadece tek uçtaki +/- çalışmıyordu.[/QUOTE]
Ben bundan önceki konunun başında linkini verdiğim pcb ye senin sorununu çözen çözümü uygulamama rağmen çalışmadı bunda sıkıntı yaşamam büyük ihtimal en kötü alttan üstten vercez artı eksiyi..
Çok sağol hocam [:iyi:]
[QUOTE=BabySoul]
Pcb'ye ledleri lehimledim herkes gibi tek taraftaki +/-ye verdim tık yok. Bende bir kablo ile pcb'nin basındaki ve sonunda ki ledlerin uçlarından alarak drivera verince çalıştı. Hatta 9 volt harici, laptopun 19 voltluk adaptoru ile 7 şerli ledleri bile denedim gene çalışıyorlardı. Ne kombinasyonlar yaptım. Ama sadece tek uçtaki +/- çalışmıyordu.[/QUOTE]
Ben bundan önceki konunun başında linkini verdiğim pcb ye senin sorununu çözen çözümü uygulamama rağmen çalışmadı bunda sıkıntı yaşamam büyük ihtimal en kötü alttan üstten vercez artı eksiyi..
Çok sağol hocam [:iyi:]
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[QUOTE=BabySoul]Ben Erhan abinin paylaştığı resmi yaptıgımda bütün ledleri tek tek 3 er li olarak 9 volt adaptör ile denemiştim yani ledlerde sorun yoktu. Sorun Pcb de idi bende + ve - uçları pcb'nin iki uzak uçlarından alıp kablo çekerek yaptım. Bu durumda çalışınca sorunun pcbde olduğunu da anlamış oldum. Çünkü 2 tane 36'lık pcb de de aynı sıkıntıyı yasadım. Ledler pcb üstünde 3 erli olarak 9 volt verince gayet düzgün çalışıyorsa sorun pcbde. Pcb yi bende aynı yerden aldım belki oradaki pcblerin bir kısmı sorunludur..[/QUOTE]
Yüreğime su serptin hocam aynı dediğin gibi herşeyi doğru yapıyorum ama yok yakamadım bir türlü.
Peki bu pcb de yan kanallardan kesme vs yaptın mı hocam yoksa direk ledleri lehimleyip uzak uçlara artı eksiyi bağlayınca çalıştı mı?
[QUOTE=BabySoul]Ben Erhan abinin paylaştığı resmi yaptıgımda bütün ledleri tek tek 3 er li olarak 9 volt adaptör ile denemiştim yani ledlerde sorun yoktu. Sorun Pcb de idi bende + ve - uçları pcb'nin iki uzak uçlarından alıp kablo çekerek yaptım. Bu durumda çalışınca sorunun pcbde olduğunu da anlamış oldum. Çünkü 2 tane 36'lık pcb de de aynı sıkıntıyı yasadım. Ledler pcb üstünde 3 erli olarak 9 volt verince gayet düzgün çalışıyorsa sorun pcbde. Pcb yi bende aynı yerden aldım belki oradaki pcblerin bir kısmı sorunludur..[/QUOTE]
Yüreğime su serptin hocam aynı dediğin gibi herşeyi doğru yapıyorum ama yok yakamadım bir türlü.
Peki bu pcb de yan kanallardan kesme vs yaptın mı hocam yoksa direk ledleri lehimleyip uzak uçlara artı eksiyi bağlayınca çalıştı mı?
Delirmek Üzereyim Power Led Armatür
[:)))][:)))][:)))][QUOTE=Kınayu]Serkan kardeşim ortada bir besleyici adaptör var ve onun besleyeceği artı ( + ) ve ( _ ) uçları olan Ledler var bunun bu kadar zor olmaması lazım [:(] Ters uç bağlarsan yanmaz zaten verdiğim akın volt ledlere uygun olduğundan ledlerin yanma bozulma şanssı yok fazla akım güç yok . Yanlız o dediğin şekildeki ekleri güzel yapamassan lehimle ondan kaynaklı sadece sorun olabilir. Geriye bir şey kalmıyorki [;)][/QUOTE]
Sorun o ekte zaten hocam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171804161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171806491.jpg[/IMG]
resimlerdeki armatürü kimseye bişey sormadan kendi bilgim dahilinde tıkır tıkır yaptım çalıştırdım delirmek üzere olduğum konuda tamda bu,
işin içine pcb girince ortalık karıştı bende biliyorum artılar eksiye eksiler artıya devreyi kapat yansın [:)))]
neyse bu pcb diğerinden farklı belkide önceki aldığım pcb karmaşıktı ben çözemedim çünkü tuhaftır diğer pcb nin yandan boylu boyunca geçen eksi kanallarında kesme yapmama rağmen hiçbir şekilde akım geçmemesine rağmen kontrol kalemiyle baktığımda yan kanallardan akım geçtiğini görüyodum.
akşam bununla deneyeceğim umarım başarılı olurum yoksa bu yaştan sonra bu sinirle iki yıl elektrik kazanır okurum ben [:)))] [:)))]
[:)))][:)))][:)))][QUOTE=Kınayu]Serkan kardeşim ortada bir besleyici adaptör var ve onun besleyeceği artı ( + ) ve ( _ ) uçları olan Ledler var bunun bu kadar zor olmaması lazım [:(] Ters uç bağlarsan yanmaz zaten verdiğim akın volt ledlere uygun olduğundan ledlerin yanma bozulma şanssı yok fazla akım güç yok . Yanlız o dediğin şekildeki ekleri güzel yapamassan lehimle ondan kaynaklı sadece sorun olabilir. Geriye bir şey kalmıyorki [;)][/QUOTE]
Sorun o ekte zaten hocam
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171804161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/151220171806491.jpg[/IMG]
resimlerdeki armatürü kimseye bişey sormadan kendi bilgim dahilinde tıkır tıkır yaptım çalıştırdım delirmek üzere olduğum konuda tamda bu,
işin içine pcb girince ortalık karıştı bende biliyorum artılar eksiye eksiler artıya devreyi kapat yansın [:)))]
neyse bu pcb diğerinden farklı belkide önceki aldığım pcb karmaşıktı ben çözemedim çünkü tuhaftır diğer pcb nin yandan boylu boyunca geçen eksi kanallarında kesme yapmama rağmen hiçbir şekilde akım geçmemesine rağmen kontrol kalemiyle baktığımda yan kanallardan akım geçtiğini görüyodum.
akşam bununla deneyeceğim umarım başarılı olurum yoksa bu yaştan sonra bu sinirle iki yıl elektrik kazanır okurum ben [:)))] [:)))]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
