ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kodeks
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2017 15:42
Son Ziyaret:
14 Haziran 2018 15:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
7 neon tetra
3 plati
3 mavi balon ram
2 panda cory
2 L144
Anubias, java moss, saz
60 lt acemi
SON 10 MESAJI
Artemia hakkinda A'dan Z'ye
Yavru balıklar için mi? Hiç de değil...24 saat sonra o tozlardan (yumurta) çıkan kıpır kıpır canlıları görmek insana haz veriyor; inananlar için tanrıya inancı kavi yapıyor. Sonra onları balıklara veriyorum, afiyetle yiyorlar!
Yavru balıklar için mi? Hiç de değil...24 saat sonra o tozlardan (yumurta) çıkan kıpır kıpır canlıları görmek insana haz veriyor; inananlar için tanrıya inancı kavi yapıyor. Sonra onları balıklara veriyorum, afiyetle yiyorlar!
Sudaki Oksijen Yetersizliği
Kişisel tecrübem ne kadar çok oksijen, o kadar iyidir.
Suya oksijen vermenin iki yolu vardır: ya suyu oksijenden (havadan) geçireceksin ya da havayı sudan geçireceksin.
Birincisinin en iyi yolu sump filtredir. Su sürekli devirdaim ile suya çok geniş bir alandan temas ederek oksijen alır. Ya da dış fikitrenizin suya düşüşünü yağmurlayarak duyun havayla temas yüzeyini arttırırsınız. Bunu şelale, askı, veya apartlarla iç filitrelerde de yapmak mümkün.
Sadece iç filitre kullanıyorsanız: iç filitrenin su yüzeyindeki dalgalanma yaratarak suyun havayla temasına güvenmemenizi öneririm: hava motoru şart: yani havayı sudan geçirmek. Yani baloncuklar. Bu balancukların aslında hiç bir fonksiyonu olmadığı, sadece baloncukların yüzeyde patlayınca yaptığı dalgalanmanın işe yaradığı iddialarına rastlayabilirsiniz. Yanlış bilgidir. Baloncuk suyun içinden geçerken de suya oksijen verir: aksi iddia yalandır, hurafedir.
Bol oksijen iyidir: en iyi yolu sump filitredir, sonra yağmurlama sonra hava motoru (yani baloncuklar).
Hava motoru ses yapıyor! Benim hava motorum 10 mt hortumdan geçip geliyor akvaryuma, kuş uçuşu akvaryuma 5 mt uzaklıkta. Neyin sesinden bahsediyoruz?
Ne kadar oksijen, o kadar iyidir.
Oksijen azlığı nasıl anlaşılır? Balıkların davranışından! Şu var ki balıklarınızın hepsi birdenbire yüzeye yakın yüzmeye başlamışsa; grçmiş olsun!
Ama erken uyarı veren balıklar da var; cory balıkları oksijensizlikten ölmez ama oksijen azaldığında yüzeye fırlayıp dönme hareketleri artar. Bu adamlar hem sudan hem havadan oksijen alabilen adamlar. Oksijen yeterliyse suda yukarıdan oksijen almaya fazla çalışmazlar; ama suda oksijen azalmışsa herzamanki
Kişisel tecrübem ne kadar çok oksijen, o kadar iyidir.
Suya oksijen vermenin iki yolu vardır: ya suyu oksijenden (havadan) geçireceksin ya da havayı sudan geçireceksin.
Birincisinin en iyi yolu sump filtredir. Su sürekli devirdaim ile suya çok geniş bir alandan temas ederek oksijen alır. Ya da dış fikitrenizin suya düşüşünü yağmurlayarak duyun havayla temas yüzeyini arttırırsınız. Bunu şelale, askı, veya apartlarla iç filitrelerde de yapmak mümkün.
Sadece iç filitre kullanıyorsanız: iç filitrenin su yüzeyindeki dalgalanma yaratarak suyun havayla temasına güvenmemenizi öneririm: hava motoru şart: yani havayı sudan geçirmek. Yani baloncuklar. Bu balancukların aslında hiç bir fonksiyonu olmadığı, sadece baloncukların yüzeyde patlayınca yaptığı dalgalanmanın işe yaradığı iddialarına rastlayabilirsiniz. Yanlış bilgidir. Baloncuk suyun içinden geçerken de suya oksijen verir: aksi iddia yalandır, hurafedir.
Bol oksijen iyidir: en iyi yolu sump filitredir, sonra yağmurlama sonra hava motoru (yani baloncuklar).
Hava motoru ses yapıyor! Benim hava motorum 10 mt hortumdan geçip geliyor akvaryuma, kuş uçuşu akvaryuma 5 mt uzaklıkta. Neyin sesinden bahsediyoruz?
Ne kadar oksijen, o kadar iyidir.
Oksijen azlığı nasıl anlaşılır? Balıkların davranışından! Şu var ki balıklarınızın hepsi birdenbire yüzeye yakın yüzmeye başlamışsa; grçmiş olsun!
Ama erken uyarı veren balıklar da var; cory balıkları oksijensizlikten ölmez ama oksijen azaldığında yüzeye fırlayıp dönme hareketleri artar. Bu adamlar hem sudan hem havadan oksijen alabilen adamlar. Oksijen yeterliyse suda yukarıdan oksijen almaya fazla çalışmazlar; ama suda oksijen azalmışsa herzamanki
Akvaryum Isısı Kaç Derece Olmalıdır ?
Eğer karma bir akvaryumdan bahsediyorsak, (farklı türlerin yaşadığı) tabii ki yapılacak şey en az sıcaklıkta yaşayabilecek türlerin ortak kesişim kümesi hangi dereceye denk geliyorsa o. O kadar basit mi? Değil; maksimum sıcaklıkta yaşayabilecekleri kesişim kümesini de bilmek gerekir; ülkemiz neredeyse sıcak iklim kuşağında, o yüzden yazın, soğutucu kullanmadan suyun doğal olarak 15 ağustosta kaç derece olacağını bilmeniz gerekir. Bu, yaklaşık 27 derecedir (maksimum ortalama). Demek ki aslında minumum 22 derece optimum yaşama sıcaklığı olan bir tankı 25-26 derecede tutmak, yaz aylarında bir haşlanma riskini azaltır.
Ama asıl konu 25-26 dereceye ısıtıcıyı ayarlamak değil; sizin 25-26 dereceye ayarlı ısırıcınız şubat’ın 14’ünde kaloriferler kapalıyken ve oda sıcaklığı 5 dereceye düşmüşken bu sıcaklığı garanti ediyor mu? Cevap: hayır! En kaliteli ısıtıcılar 21 derece oda sıcaklığında 25 dereceyi stabil tutmak üzere imal edilmişlerdir. Bir ısıtıcı kendini iki şekilde durdurur; su sıcaklığı ayarlanmış dereceye gelince ve/veya kendisi fazla ısındığında...çözüm: iki ısıtıcı kullanmak.
Eğer karma bir akvaryumdan bahsediyorsak, (farklı türlerin yaşadığı) tabii ki yapılacak şey en az sıcaklıkta yaşayabilecek türlerin ortak kesişim kümesi hangi dereceye denk geliyorsa o. O kadar basit mi? Değil; maksimum sıcaklıkta yaşayabilecekleri kesişim kümesini de bilmek gerekir; ülkemiz neredeyse sıcak iklim kuşağında, o yüzden yazın, soğutucu kullanmadan suyun doğal olarak 15 ağustosta kaç derece olacağını bilmeniz gerekir. Bu, yaklaşık 27 derecedir (maksimum ortalama). Demek ki aslında minumum 22 derece optimum yaşama sıcaklığı olan bir tankı 25-26 derecede tutmak, yaz aylarında bir haşlanma riskini azaltır.
Ama asıl konu 25-26 dereceye ısıtıcıyı ayarlamak değil; sizin 25-26 dereceye ayarlı ısırıcınız şubat’ın 14’ünde kaloriferler kapalıyken ve oda sıcaklığı 5 dereceye düşmüşken bu sıcaklığı garanti ediyor mu? Cevap: hayır! En kaliteli ısıtıcılar 21 derece oda sıcaklığında 25 dereceyi stabil tutmak üzere imal edilmişlerdir. Bir ısıtıcı kendini iki şekilde durdurur; su sıcaklığı ayarlanmış dereceye gelince ve/veya kendisi fazla ısındığında...çözüm: iki ısıtıcı kullanmak.
amonyak kokusu:(
Her hafta pazar günü, akvaryumum suyu ne kadar berrak olursa olsun 1/4 su değişimi yaparım. İç filitremi içerden aldığım suyla yıkarım. Süngerini yıkadıktan sonra koklarım. Sırf o kokuyu almaya cihan değer! Mis gibi balık boku kokusu! Amonyak kokusu aslında o. Kokunun tonuna göre durumu anlarım. Koku varsa herşey yolunda demektir. Koku hiç yoksa bir sorun var demektir. Koku rahatsız edici keskinse gene bir sorun var demektir. Bazı akvaryum dükkanlarına girersiniz, bir koku gelir...o koku, tankların birinde çevrimi tamamlanmamış ya da henüz tamamlanmış bir tank var demektir. Ne güzel kokudur o! Bslığının bokunun kokusunu sevemeyen balık da beslemesin!
Her hafta pazar günü, akvaryumum suyu ne kadar berrak olursa olsun 1/4 su değişimi yaparım. İç filitremi içerden aldığım suyla yıkarım. Süngerini yıkadıktan sonra koklarım. Sırf o kokuyu almaya cihan değer! Mis gibi balık boku kokusu! Amonyak kokusu aslında o. Kokunun tonuna göre durumu anlarım. Koku varsa herşey yolunda demektir. Koku hiç yoksa bir sorun var demektir. Koku rahatsız edici keskinse gene bir sorun var demektir. Bazı akvaryum dükkanlarına girersiniz, bir koku gelir...o koku, tankların birinde çevrimi tamamlanmamış ya da henüz tamamlanmış bir tank var demektir. Ne güzel kokudur o! Bslığının bokunun kokusunu sevemeyen balık da beslemesin!
Neocaridina Davidi (kiraz Karidesi) Sorusu
Anubias yapralarındaki yosun oluşumunu yemeleri için 2 adet kiraz karides düşünüyorum.
2 adet panda cory’im var, onlardan asla vazgeçemem, tabandan beslenen bu iki türün birbirine zararı olurmu bir?
İkincisi, java moss var, kiraz karedislerin java moss’u besin diye yemesi söz konusu olur mu?
Akavartumum net 55 lt su hacminde, 50x40 tabanda, 6 adet neon tetra, 3 adet plati, 3 adet balon ramirezi, iki adet panda cory. Bitkilerim: cüce anubias, java moss, saz.
Akıl fikir vereceklere şimdiden teşekkür ederim.
Anubias yapralarındaki yosun oluşumunu yemeleri için 2 adet kiraz karides düşünüyorum.
2 adet panda cory’im var, onlardan asla vazgeçemem, tabandan beslenen bu iki türün birbirine zararı olurmu bir?
İkincisi, java moss var, kiraz karedislerin java moss’u besin diye yemesi söz konusu olur mu?
Akavartumum net 55 lt su hacminde, 50x40 tabanda, 6 adet neon tetra, 3 adet plati, 3 adet balon ramirezi, iki adet panda cory. Bitkilerim: cüce anubias, java moss, saz.
Akıl fikir vereceklere şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryum suyu değiştirilmezse ne olur ?
Acemi bir hobici olarak bana sorsalar: bu akvaryumda en değerli şey nedir? Hiç tereddüt etmeden vereceğim cevap: suyudur!
Acemi bir hobici olarak bana sorsalar: bu akvaryumda en değerli şey nedir? Hiç tereddüt etmeden vereceğim cevap: suyudur!
Akvaryumda Çeşme Suyu Kullanımı
Çeşme suyunu havalandırarak ve dinlendirerek kullanma denemelerimde yedek tankımda karşılaştığım bir sorun oldu: su bir türlü oturmadı, döngü ya gerçekleşmedi ya da geç gerçekleşti, zamanla mantar olduğunu sandığın kaygan, sümüksü oluşumlar ortaya çıktı.
Yaptığım şuydu: beş dakika suyu boşa akıt, yüksek sıcaklıkta duş armatüründen yükarıdan yağmurlama yaparak kovayı doldur, iki üç gün beklet, sonra bir kaç devir daim yapıp kovalar arasında akvaryuma koy.
Hata sanırım şurda: sıcak su ki 35 derecede oluyor kovada iki gün bekleyince suyun aşırı sıcaklığıyla mantar üretiyor.
Klordan -belki tamamen- kurtuluyorsun ama suyun mantar üretmiş olıyor.
Muhtemel Çözüm: evet, suyu sıcak olarak yukarıdan yağmurlama yapıp kovaya indir ama bekletme! Ne yapayım? Yarısı kadar soğuk damacana su ekle, kovalar arası devir daim yap hızlıca, sıcaklık zaten 25 dereceye iner, o suyu akvaryuma koy.
Not: başlık seçimi yanlış olabilir, tatlısu akvaryumum var.[EDIT]Kodeks,2018-01-12 18:01:28[/EDIT]
Çeşme suyunu havalandırarak ve dinlendirerek kullanma denemelerimde yedek tankımda karşılaştığım bir sorun oldu: su bir türlü oturmadı, döngü ya gerçekleşmedi ya da geç gerçekleşti, zamanla mantar olduğunu sandığın kaygan, sümüksü oluşumlar ortaya çıktı.
Yaptığım şuydu: beş dakika suyu boşa akıt, yüksek sıcaklıkta duş armatüründen yükarıdan yağmurlama yaparak kovayı doldur, iki üç gün beklet, sonra bir kaç devir daim yapıp kovalar arasında akvaryuma koy.
Hata sanırım şurda: sıcak su ki 35 derecede oluyor kovada iki gün bekleyince suyun aşırı sıcaklığıyla mantar üretiyor.
Klordan -belki tamamen- kurtuluyorsun ama suyun mantar üretmiş olıyor.
Muhtemel Çözüm: evet, suyu sıcak olarak yukarıdan yağmurlama yapıp kovaya indir ama bekletme! Ne yapayım? Yarısı kadar soğuk damacana su ekle, kovalar arası devir daim yap hızlıca, sıcaklık zaten 25 dereceye iner, o suyu akvaryuma koy.
Not: başlık seçimi yanlış olabilir, tatlısu akvaryumum var.[EDIT]Kodeks,2018-01-12 18:01:28[/EDIT]
İç Filtrenin Dışarı Sarkan Hava Hortumu
Eheim iç filitre kullanıyorum. Tepesinden hortumla çıkan bir ucu var. Bu uç, havada olunca hava motoru gibi filtrenin su çıkışına hava da ekliyor, hava motoru işini de görüyor. Bu ucu suya batırdığımda hava çıkışı olmuyor. Acı tecrübe sonucu, iç filtrenin su yüzeyinde yaptığı dalgalanmanın suyun oksijenlenmesine yetmediğini gördüm. Artık Gece yatmadan hortumun ucunu dışarı çıkarıyorum, sabah hortumun ucunu suya sokuyorum. Yalnız bir güvenlik önlemim var: gece hortumun ucu dışardayken, uç mutlaka su seviyesinin üstünde kalmalı. Aksi halde gece elektrik kesilip de iç filtre motoru durursa, açık uçtan su aşağı (dışarı) akmaya başlar.
Eheim iç filitre kullanıyorum. Tepesinden hortumla çıkan bir ucu var. Bu uç, havada olunca hava motoru gibi filtrenin su çıkışına hava da ekliyor, hava motoru işini de görüyor. Bu ucu suya batırdığımda hava çıkışı olmuyor. Acı tecrübe sonucu, iç filtrenin su yüzeyinde yaptığı dalgalanmanın suyun oksijenlenmesine yetmediğini gördüm. Artık Gece yatmadan hortumun ucunu dışarı çıkarıyorum, sabah hortumun ucunu suya sokuyorum. Yalnız bir güvenlik önlemim var: gece hortumun ucu dışardayken, uç mutlaka su seviyesinin üstünde kalmalı. Aksi halde gece elektrik kesilip de iç filtre motoru durursa, açık uçtan su aşağı (dışarı) akmaya başlar.
Corydoras Panda (Panda Çöpçü)
50x40 tabanda 55 lt net su hacminde 2 adet panda cory’im var. Özellikle akvaryuma üç adet plati ve üç adet ramirezi ekledikten sonra (bunlar da tabanda ne bulurlarsa yiyorlar) pandalarımın yeteri kadar beslenemediklerini düşünüyorum. Büyümüyorlar hatta zayıfladılar (pandalar 4 aydır bende, diğerleri 2 aydır, pandaların boyu 2 cm civarı). Ne yapmalıyım? Aşırı yemleme yapmadan pandaların tam beslenmesini sağlayacak yem, yol, yöntem nedir?
Not: 7 tane de neon tetra var pandalarla yaşıt ama onların tabanla hiç ilgileri yok baştan beri.[EDIT]Kodeks,2018-01-07 23:16:04[/EDIT]
50x40 tabanda 55 lt net su hacminde 2 adet panda cory’im var. Özellikle akvaryuma üç adet plati ve üç adet ramirezi ekledikten sonra (bunlar da tabanda ne bulurlarsa yiyorlar) pandalarımın yeteri kadar beslenemediklerini düşünüyorum. Büyümüyorlar hatta zayıfladılar (pandalar 4 aydır bende, diğerleri 2 aydır, pandaların boyu 2 cm civarı). Ne yapmalıyım? Aşırı yemleme yapmadan pandaların tam beslenmesini sağlayacak yem, yol, yöntem nedir?
Not: 7 tane de neon tetra var pandalarla yaşıt ama onların tabanla hiç ilgileri yok baştan beri.[EDIT]Kodeks,2018-01-07 23:16:04[/EDIT]
Paty Veya Plati
Güzel bir hayvan...aldım akvaryuma koydun...bir kere süper istenmeyen yosun yiyici...kiraz karides düşünüyordum hiç gerek kalmadı. Herifler her lüzumsuz yosunu yiyor ve bitilerin kendisine de zarar vermiyor. Bundan daha güzel bir hayvan olabilir mi? Öyle ayarlanmış,,,insan gerçekten hayret ediyor.
Güzel bir hayvan...aldım akvaryuma koydun...bir kere süper istenmeyen yosun yiyici...kiraz karides düşünüyordum hiç gerek kalmadı. Herifler her lüzumsuz yosunu yiyor ve bitilerin kendisine de zarar vermiyor. Bundan daha güzel bir hayvan olabilir mi? Öyle ayarlanmış,,,insan gerçekten hayret ediyor.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
