ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LepiteS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2017 08:59
Son Ziyaret:
10 Ekim 2017 16:40
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim Erel
Doğum Tarihi:
25 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Dijital Reklam
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
63 Lt Bitkili Canlı Doğuran Akvaryum
Molly, Lepistes, Kılıç kuyruk, Albino çöpçü, cüce vatoz
SON 10 MESAJI
Power Led Ve Smd Led Arasındaki Fark Nedir?
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Arkadaşlar Power Led ile SMD Led bu ikisinin arasındaki fark nedir? bilenler yazabilir mi? bitkili akvaryuma ne kadr oranda katkı sağlar veya sağlamaz.
Yem Yemiyor
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
[:)][QUOTE=batuhan1216]Evet doğal ortamında tabiki daha iyi olur ama şuan öyle bi ihtimalim yok akvaryumda çok fazla balık var 25 litrelik akvaryum 9 tane canlı doğuran var normalde 5 6 dan fazla bakılmaz bu boyutta bitkiler mağaralar olsada yavrular yem oluyor sadece 1 tane yavru lepistes kurtarabildim en kısa zamanda akvaryumdaki balık sayısını dusurecem ama şuan yavruluktan başka carem yok[:(]
[/QUOTE]
Kesinlikle balıklarını azalt. Akvaryumunun litresine göre zaten balığın çok fazla en azından nitrat ile ilgili sıkıntı yaşamamak istiyorsan yemlemeyi ve su değişimlerini dikkatli yapman lazım. Molly'ler bu konuda çok hassas balıklardır. Benimde 4 tane molly balığım var. 2 ay oldu karnı şiş hala doğurmadı [:)] [:)]Eğer bitki istiyorsan ki bence lazım alışveriş yaptığım mükemmel bir facebook adresi var. 5 kez falan bitki aldım, hiç bir kusuru yok. Böylece yavruluksuz strese sokmadan balıkların bitkilerin aralarına saklanarak rahatça büyürler. Bende çok fazla bitki var yinede bir şekilde yavru balıklar ölüyor, yada yeniyor. Hala çözemediğim tek şey odur.
Bu arada bitki yerine geçici olarak rafya falan kullananlar oluyor. Forumda araştırabilirsin kısa sürede o tarz birşey de işini görür sanırım.
Hangi Armatürü Ve Florasanı Almalıyım?
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Herkese Selamlar,
Bu forumda bi abimiz akvaryumda led kullanımı ile ilgili dikkat etmemiz gereken hususları paylaşmıştı. Bir çok balığını kaybetmiş. Benimde kendi akvaryumumda led'lerim var. fakat kanımca çok faydalı değiller bildiğiniz sarı ışık [:)] Fakat ben bitki gelişimi için Armatürlü florasan veya sadece armatür de olabilir bir sistem almak istiyorum. Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Hangi florasanı almalıyım bunun için site yada ürün öneri yada link var mı ? Armatürler satılıyor piyasada biraz pahalı bunların yapılması yada yapan nerelerde var öneri yada site var mı ?
[B]Tank Kapasitesi:[/B] 63 Litre - Canlı bitkiler mevcut
Aşağıda paylaşmış oluğum site su şekil bir led satıyor. Bu gerçekten akvaryum ledi mi? Sonuçta para vereceğiz. İyi şeyler yapmak istiyoruz bilmek isterim doğal olarak. Bu konuda yeniyim. Yardımcı olacak abilerime kardeşlerime şimdiden teşekkür ederim.
[URL]https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/akvaryum-led-armatur-65-cm-5-sira-299436599#product-seller-info[/URL][EDIT]LepiteS,2017-10-10 12:47:32[/EDIT]
Yem Yemiyor
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Selamlar, Hamile ise bence yavrulukta tutmak bana mantıksız geliyor. Akvaryum kapasitenizi ve bitki var mı tam olarak bilmiyorum ama. En azından akvaryum içinde doğal ortamına yakın bi şekilde alışması bana daha mantıklı geliyor. Bence yavruluk strese sokabilir. Profosyonel anlamda tabi yavruluk gerekiyor ise orasını bilemem.
Akvaryum Sizce Nasıl Olmuş ?
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Merhaba hocam, Akvaryum 110 litreden az gibi geldi bana sanki bence onu tekrardan teyit edin derim. Ciklet türlerini daha çok yüksek kapasiteli tanklarda besliyorlar. Birde vatoz için acele etme biraz yosun olmasını beklesen daha iyi olur.
Saygılar,
Acemi Moli Sahibi
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Genelde 1Erkek - 3Dişi veya katları şeklindedir. Erkekler dişi ile çiftleşme döneminde yoğun baskı sonucu strese girme gibi problemler oluşabiliyor.[EDIT]LepiteS,2017-10-07 20:27:57[/EDIT]
Balıklarım İki Gündür Bir Bir Ölüyor [fotoğraflı]
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Hocam öncelikle geçmiş olsun. ilk tecrübesizliğimde benimde balıklarım ölmüştü gerçekten üzücü. Filtre süngerini bende çeşme suyu ile yıkamıştım. Zamanla gerek okuyarak, bizzat yaşayarak tecrübe sahibi oluyorsunuz [:'(]
Molly'ler lepisteslere göre boyutları daha büyük olduğu için tankında sıkıntı yaşayabilirsin. Durumun varsa daha büyük tank daha iyi olacaktır. Yavru balıkların su sıkıntılı olduğu zamanda dünyaya geldi ise o ortama alıştıklarından zarar geleceğini düşünmüyorum. Diğer balıkların video da gayet normal gözüküyorlar.
Tavsiyem bırak sünger pis kalsın. Temizleyeceksen de akvaryumun kendi suyu ile şöyle bir yıkayıverirsin. Her zaman Kahverengi (bakterili) olması iyidir. [:)] [:)] Zamanla şu delikli beyaz taşlardan filtrenin içine atabilirsin. Filtrenin modeline göre değişir tabi, bakteriler onlarda da yaşamını sürdüyorlar.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
[QUOTE=math1]
Hocam orası kapalı olacak. Co2 basacaksın. Sonra co2 suya tamamen karıştığı zaman yani yavaş yavaş boşaldıktan sonra. En üstte az bir miktar gaz kalacak vana dediğiniz yeri açıp o gazı boşaltacaksınız sonra vanayı kapatıp tekrar spreyden co2 basıcaksınız o vana içerde suda çözünmeyen gazı boşaltmak için.[/QUOTE]
Teşekkürler hocam hemen deneyeceğim. İnşallah doğru bir şekilde yaparım.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
[QUOTE=math1]
Sanırım sizde tıpa kısmını bir boru ile dışarı almışlar air adjuster yazan kısım açıp kapamalı bir şey mi?[/QUOTE]
Evet orası açıp kapanabiliyor. Ben ona vana demişim [:)] orayı açtığım zaman çok çbk yukarı cıkıyor su tankere bastıktan sonra. Orayı kapadığım zaman yavaş yavaş çıkıyor. Sanırım Co2 daha uzun süre gitmiş oluyor. Tabi bu bi tahmin bana göre.
Co2 Ürünü Aldım. Nasıl Kullanmalıyım?
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
[QUOTE=math1]
Sisteminizin şu şekilde olması lazım bir adet hazne co2 tutmak amacı ile suyun içerisine ters bardak şeklinde koyulan. Bu haznenin üstünde bir tıpa mevcut olması lazım bir de sprey teneke bu tenekeden haznenin içerisine co2 dolduracaksınız dolduğu zaman kapatacaksınız. Yavaş yavaş co2 suya karışacak dibde oluşan basınctan ve su temasından dolayı ve tekrar su dolacak haznenin içerisine çözülen co2 yerine üstte çözülmeyen bir miktar gaz kalır ise ki kalır diye tahmin ediyorum bunu haznenin üstündeki tıpayı açıp boşalatacaksınız ardından tekrar yeni co2 dolduracaksınız bunu günde 2,3 kere yapabilirsiniz gece ışık yokken yapmanıza gerek yok. Ben 48 lt tankımda 1 kere yapıyorum zaten 1 kere boşalıyor sadece vana yı açık bırakırsanız bütün gazınız suya karışmadan havaya uçar. Bu sisteme BELL adı veriliyor araştırma yapmak isterseniz bu şekilde aratabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler, Benim sistemdeki tek farklılık ters bardak şeklinde koyulan haznede 2 giriş var tıpayı öncede cıkartıp 2 boruyu o hazneye takmak gerekiyor. Sanırım videolardan benim de kafamı karıştıran şey bu oldu. Bundan ötürü gazını alamıyor olabilirim. Sistemime ait aşağıda detaylı görsel koyuyorum. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200431/061020171358241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
