ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GOKHAN2772
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Temmuz 2017 10:44
Son Ziyaret:
12 Eylül 2025 12:17
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan BEY
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan BEY
SON 9 MESAJI
Yine Yeniden Akvaryum
[QUOTE=Mithrandirr]
İade edin akvaryumdan bir parça kesmeyin. Kendi filtresi yetecektir karidesler için [/QUOTE]
benim akvaryum kendinden filtreli degil üstü cam kapak oyüzden bi filtre şart büyük ihtimalle üst camı 5 cm kestirip şelale filtre koyacağım :)
[QUOTE=Mithrandirr]
İade edin akvaryumdan bir parça kesmeyin. Kendi filtresi yetecektir karidesler için [/QUOTE]
benim akvaryum kendinden filtreli degil üstü cam kapak oyüzden bi filtre şart büyük ihtimalle üst camı 5 cm kestirip şelale filtre koyacağım :)
Yine Yeniden Akvaryum
[QUOTE=Serdariekrem]Merhaba, hangi tür olursa olsun üstünü mutlaka kapatın, karidesler, tetralar vs. atlamaya çok meyilli. Gaziantep'te özel türler bulamazsınız pek büyük ihtimalle, o yüzden bulduklarınızı da kaybetmeyin [:)] Fon olarak buzlu cam folyosu tavsiye ederim.[/QUOTE]
Evet antepte biraz kısıtlı aldım geldim şimdi akvaryumu üstünde camı var fakat şöyle bi sorun oluştu ben şelale filtre siparişi vermiştim onu yerleştirmek var suyun akvaryuma akması için üst camı kestirmem gerekecek yada filtre modelini değişeceğim
elimde birtane monera filtre var fakat debisi çok yüksek balıkları takla attırır 50 litrelik akvaryumda şuan onun için araştırma yapıyorum neyapabilirim diye
[QUOTE=Serdariekrem]Merhaba, hangi tür olursa olsun üstünü mutlaka kapatın, karidesler, tetralar vs. atlamaya çok meyilli. Gaziantep'te özel türler bulamazsınız pek büyük ihtimalle, o yüzden bulduklarınızı da kaybetmeyin [:)] Fon olarak buzlu cam folyosu tavsiye ederim.[/QUOTE]
Evet antepte biraz kısıtlı aldım geldim şimdi akvaryumu üstünde camı var fakat şöyle bi sorun oluştu ben şelale filtre siparişi vermiştim onu yerleştirmek var suyun akvaryuma akması için üst camı kestirmem gerekecek yada filtre modelini değişeceğim
elimde birtane monera filtre var fakat debisi çok yüksek balıkları takla attırır 50 litrelik akvaryumda şuan onun için araştırma yapıyorum neyapabilirim diye
Yine Yeniden Akvaryum
[QUOTE=Mithrandirr]
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE][QUOTE=Mithrandirr]
Valla ciklete çok doydum öncelerde :) bu neonların grup halinde yüzmeleri çok hoşuma gitmişti bu boyutta akvaryumda mümkün olurmu bilmiyorum ama renklerini izlemek bile keyif verecektir.
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE][QUOTE=Mithrandirr]
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE]
[QUOTE=Mithrandirr]
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE][QUOTE=Mithrandirr]
Valla ciklete çok doydum öncelerde :) bu neonların grup halinde yüzmeleri çok hoşuma gitmişti bu boyutta akvaryumda mümkün olurmu bilmiyorum ama renklerini izlemek bile keyif verecektir.
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE][QUOTE=Mithrandirr]
Tam cüce akvaryumu aslında. İster bitkili yapın g.amerika cücelerinden besleyin. İster küçük kayalar ve salyangoz kabukları kullanıp Tanganyika cücelerinden besleyin derim. Çorbada benim de tuzum olsun :)
Arka fon biraz zevk meselesi, hep siyah fon kullandım. Derinlik yakalamak siyah fonda daha rahat. Besleyeceğiniz bitkilere bağlı kum. Basit bitki ekimi yaparsanız Hagen olabilir, kapsül gübre kullanırsınız. Basit bitkilerde ışığı çok düşünmenize gerek yok. Yalnız dikkat etmeniz gereken canlı eklerken (balık-karides) hepsini aynı anda eklemeyin. Biraz zamana yayın. [/QUOTE]
Yine Yeniden Akvaryum
Merhabalar 5 yıl önce bırakmış olduğum bu hobiye dünyaya gelen, aklı yettiği ve hoşuna gideceğini düşündüğüm 4 yaşındaki oğlum için geri dönüyorum. Daha önce 300 400 litrelik akvaryumlarda yunus vb türler beslemiştim ama hayatın yüklediği sorumluluklardan dolayı küçük bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Alacağım akvaryumu belirledim 2. el temiz bir ithal akvaryum alacağım bugün.
Ölçüleri 50x30x35 50 55 litrelik bir akvaryum. Bu akvaryumda daha önce hiç bakmadığım karides ve grup şeklinde yüzen gözalıcı renkleri olan tetra neon gibi balıklardan ve eğer uyum sorunu yoksa 1,2 tane tül cüce vatoz beslemek istiyorum.
Dünden beri baya araştırma yaptım güzel videolar var fakat sanırım kafam çorba oldu. Tecrübeli hobidaşlardan istediğim
Bu akvaryuma hangi kumdan hangi kalınlıkta almam gerekiyor ve hangi ışığı kullanmam gerekiyor internette auqa ledin ışıkları sadeliğinden dolayı hoşuma gidiyor bu doğrultuda bitki, aydınlatma, toprak, karides ve balık sayısı hakkında tavsiye verebilirmisiniz.
Akvaryum resmini ekledim arka fon rengi ne olmalı sizce ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201101.jpg[/IMG]
Merhabalar 5 yıl önce bırakmış olduğum bu hobiye dünyaya gelen, aklı yettiği ve hoşuna gideceğini düşündüğüm 4 yaşındaki oğlum için geri dönüyorum. Daha önce 300 400 litrelik akvaryumlarda yunus vb türler beslemiştim ama hayatın yüklediği sorumluluklardan dolayı küçük bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum. Alacağım akvaryumu belirledim 2. el temiz bir ithal akvaryum alacağım bugün.
Ölçüleri 50x30x35 50 55 litrelik bir akvaryum. Bu akvaryumda daha önce hiç bakmadığım karides ve grup şeklinde yüzen gözalıcı renkleri olan tetra neon gibi balıklardan ve eğer uyum sorunu yoksa 1,2 tane tül cüce vatoz beslemek istiyorum.
Dünden beri baya araştırma yaptım güzel videolar var fakat sanırım kafam çorba oldu. Tecrübeli hobidaşlardan istediğim
Bu akvaryuma hangi kumdan hangi kalınlıkta almam gerekiyor ve hangi ışığı kullanmam gerekiyor internette auqa ledin ışıkları sadeliğinden dolayı hoşuma gidiyor bu doğrultuda bitki, aydınlatma, toprak, karides ve balık sayısı hakkında tavsiye verebilirmisiniz.
Akvaryum resmini ekledim arka fon rengi ne olmalı sizce ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/121220241201101.jpg[/IMG]
Akvaryum İle Demir Profil Arasına Bu Strafor ?
Bence straforun altına sert düüz bişeyler kou mdf yada mavi strafor xps çünki o beyaz çok yumuşak absorbe etmiyebilir
Bence straforun altına sert düüz bişeyler kou mdf yada mavi strafor xps çünki o beyaz çok yumuşak absorbe etmiyebilir
Yeni Akvaryum Kurulumu Kaza
Yeni akvaryum siyah dayson slikondan yapıldı canlılara zarar verirmi
Yeni akvaryum siyah dayson slikondan yapıldı canlılara zarar verirmi
Yeni Akvaryum Kurulumu Kaza
[QUOTE=mehmetsahin12]Cam çatlağının üstüne cam kesmek nedir? Pantolon mu bu yama yapıyor. Böyle bilgisiz saçma iş yapan birine hiç bulaşmayın derim. İlanlarda 2.el güzel tanklar bulabilirsiniz. Risk almayın [/QUOTE]
Zaten o akvaryum çöp oldu 0 akvaryum aldık resimde görüleni ama dediğim gibi ön taraftan cam ile strafor arasına a4 kagıdı itiyorum 5 cm içeri giriyor tankı doldurmayı denesem basarmı taban heryere
[QUOTE=mehmetsahin12]Cam çatlağının üstüne cam kesmek nedir? Pantolon mu bu yama yapıyor. Böyle bilgisiz saçma iş yapan birine hiç bulaşmayın derim. İlanlarda 2.el güzel tanklar bulabilirsiniz. Risk almayın [/QUOTE]
Zaten o akvaryum çöp oldu 0 akvaryum aldık resimde görüleni ama dediğim gibi ön taraftan cam ile strafor arasına a4 kagıdı itiyorum 5 cm içeri giriyor tankı doldurmayı denesem basarmı taban heryere
Yeni Akvaryum Kurulumu Kaza
Merhabalar,
Ben 100.50.60h ölçülerinde bir akvaryum yaptırdım. akvaryumu kurdum su dinlendi balıklar eklendi 3 4 gün sonra işyerine geldim ne göreyim yerler su avaryum 3 4 parmak su eksiltmiş hemen orasına burasına baktım bişey yok kesin cam çatladı diye düşünüp hemen boşalttım akvaryumu baktım yine birşey yok neyse kumu temizledimki ne göreyim taban camı boydan boya çıtlamış ordan sızdırıyormuş biz akvaryumu 10 mm camdan sipariş vermiştik ama farkettimki 5+5 lamine camdan yapılmış tabanı camcıya götürdük bıraktık busefer içindeki kayıt kuşagın içine çam kesti oldu 2 kat 20mm sonra üstüne tek parça 10mm cam kesti oldu akvaryum tabanı 30mm değişmeden bu sağlam olur diye bunu yaptı. neyse ertesigün getirdim akvaryumu 1 2 gün slikonlar kurudu sonra altına strafor koyup akvaryumu yerleştirdikten sonra suyunu doldurdum tam doldu hortumu topladım baktım çat çat diye ses geldi akvaryumdan yinemi dedim büyük bir hezimetle tekrar boşalttım suyu sızdırma felan yok camcıya sorduk o alttaki çıtlak lamine camdan gelmiştir dedi hernekadar garanti versede yaptıgı işe içim rahat etmedi acaba yine su basarmı ofisi diye diye boşalttım akvaryumu götürdüm bıraktım kendisine kendisi içine kayıt kuşak çekicegini söyledi 4. kata neyaparsan yap düzelt şunu dedim 3 gün sonra aradı bu akvaryuma daraba demiri değdi patladı yenisini yapacam sana dedi bende yenisini yapıyosan yüksekligi 50ye düşür dedim çünki kolum yetmiyordu dibe kum kaya yerleştirirken balık yakalarken neyse yeni akvaryum yapıldı ne akvaryum slikonu kullanmış ne söylenilen camdan yaptı böyle esnaflar var neyse akvaryumu getirdim eve altına yeni sehba yaptırdım üzerine mobilya kaplattım onun üzerinede xps mavi 2 cmlik strafor koydum akvaryumuda üzerine koydum evin zemini yamuk düz olacak şekilde teraziye aldım lakin akvaryumu straforn üzerine koyduktan sonra a4 kagıdı ile bir denemeye yapayım dedim ön taraftan a4 kagıdı 5cm içeri giriyor akvaryum ile strafor arasında diğer kenarlardan arkalardan girmiyor acaba suyu doldurunca bu basar ve ortadan kalkarmı yoksa başka bir önlemmi alınmalı yardımlarınızı rica ediyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://i.hizliresim.com/zMEPmD.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456221.jpg[/IMG]
Merhabalar,
Ben 100.50.60h ölçülerinde bir akvaryum yaptırdım. akvaryumu kurdum su dinlendi balıklar eklendi 3 4 gün sonra işyerine geldim ne göreyim yerler su avaryum 3 4 parmak su eksiltmiş hemen orasına burasına baktım bişey yok kesin cam çatladı diye düşünüp hemen boşalttım akvaryumu baktım yine birşey yok neyse kumu temizledimki ne göreyim taban camı boydan boya çıtlamış ordan sızdırıyormuş biz akvaryumu 10 mm camdan sipariş vermiştik ama farkettimki 5+5 lamine camdan yapılmış tabanı camcıya götürdük bıraktık busefer içindeki kayıt kuşagın içine çam kesti oldu 2 kat 20mm sonra üstüne tek parça 10mm cam kesti oldu akvaryum tabanı 30mm değişmeden bu sağlam olur diye bunu yaptı. neyse ertesigün getirdim akvaryumu 1 2 gün slikonlar kurudu sonra altına strafor koyup akvaryumu yerleştirdikten sonra suyunu doldurdum tam doldu hortumu topladım baktım çat çat diye ses geldi akvaryumdan yinemi dedim büyük bir hezimetle tekrar boşalttım suyu sızdırma felan yok camcıya sorduk o alttaki çıtlak lamine camdan gelmiştir dedi hernekadar garanti versede yaptıgı işe içim rahat etmedi acaba yine su basarmı ofisi diye diye boşalttım akvaryumu götürdüm bıraktım kendisine kendisi içine kayıt kuşak çekicegini söyledi 4. kata neyaparsan yap düzelt şunu dedim 3 gün sonra aradı bu akvaryuma daraba demiri değdi patladı yenisini yapacam sana dedi bende yenisini yapıyosan yüksekligi 50ye düşür dedim çünki kolum yetmiyordu dibe kum kaya yerleştirirken balık yakalarken neyse yeni akvaryum yapıldı ne akvaryum slikonu kullanmış ne söylenilen camdan yaptı böyle esnaflar var neyse akvaryumu getirdim eve altına yeni sehba yaptırdım üzerine mobilya kaplattım onun üzerinede xps mavi 2 cmlik strafor koydum akvaryumuda üzerine koydum evin zemini yamuk düz olacak şekilde teraziye aldım lakin akvaryumu straforn üzerine koyduktan sonra a4 kagıdı ile bir denemeye yapayım dedim ön taraftan a4 kagıdı 5cm içeri giriyor akvaryum ile strafor arasında diğer kenarlardan arkalardan girmiyor acaba suyu doldurunca bu basar ve ortadan kalkarmı yoksa başka bir önlemmi alınmalı yardımlarınızı rica ediyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://i.hizliresim.com/zMEPmD.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198837/010620181456221.jpg[/IMG]
Akvaryumum Kaç Litre?
İyi forumlar, Arkadaşlar benim 2 tane melek balığım vardı sürekli su dibinde durmalarından şikayetci olduğum için onları verip 2 tane zebra balığı aldım acemi akvaryumcuyum okuyup öğrenmeye çalışıyorum forumdan, şöyle bir sorun başgösterdi bitane beyaz zebra bide normal giri çizgili zebra aldım akvaryuma koydum sürekli gri beyazı sıkıştırıyor vuruyor kovalıyor durdurmuyor hayvanı işe gittiğim için eğer onu orda bıraksam kesin öldürücekti balığı kendisinden büyük olmasına rağmen bende aldım ayrı biyere koydum idaretenlik bu balıklardan birini verip yerine dişi almayı düşünüyorum okudugum kadarıyla dişilerin altı pembeymiş altta ekliyeceğim videolarda göreceksiniz gri çizgili zebraların kuyruklarında bi renklilik var ama dişimi bilmiyorum aynı akvaryumun içinde pembe zebra olduğunu düşünüyorum eğer onlardan eş seçebilirsem uygunsa ondan alayım aldığım beyaz balık biraz büyük beyaz biraz daha hantal ama gri cin gibi iyi yüzüyor sizce hangisini verip hangisini alayım altta benim aldıklarımın resimleri ve almadan önceki akvaryumdaki balıkların videosu var petshoptan umudu kestim fazla bilgisi yok balıklarla ilgili, kavga etmeden bir çift balık izlemek istiyorum aslında yavrularlarsa akvaryum hobimin ilerlemesi açısından iyi olcağını düşündüğümden çift olmasını istiyorum beyaz balık daha sakin yüzüyor onun yanına şu arkadaki pembemsi balıkların dişisinden atabilirmiyim onunda zebra olduğunu dşünüyorum onun altlarında pembelikler olan varyani kullandığım akvaryum küçük farkındayım ama büyük bitane alana kadar bunla idare etmek istiyorum edebilirmiyim size görüşleriniz benim için çok önemli nacizane cevaplarınız için şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim... video 1 : https://www.youtube.com/watch?v=95GRgWTITk0 video 2 : https://www.youtube.com/watch?v=7Sptkn8Xuzw&feature=youtu.be resim 1 : https://i.hizliresim.com/7N1rpL.jpg resim 2 : https://i.hizliresim.com/MvB3Z9.jpg resim 3 : https://i.hizliresim.com/5Qn16D.jpg resim 4 : https://i.hizliresim.com/WQpL3P.jpg
İyi forumlar, Arkadaşlar benim 2 tane melek balığım vardı sürekli su dibinde durmalarından şikayetci olduğum için onları verip 2 tane zebra balığı aldım acemi akvaryumcuyum okuyup öğrenmeye çalışıyorum forumdan, şöyle bir sorun başgösterdi bitane beyaz zebra bide normal giri çizgili zebra aldım akvaryuma koydum sürekli gri beyazı sıkıştırıyor vuruyor kovalıyor durdurmuyor hayvanı işe gittiğim için eğer onu orda bıraksam kesin öldürücekti balığı kendisinden büyük olmasına rağmen bende aldım ayrı biyere koydum idaretenlik bu balıklardan birini verip yerine dişi almayı düşünüyorum okudugum kadarıyla dişilerin altı pembeymiş altta ekliyeceğim videolarda göreceksiniz gri çizgili zebraların kuyruklarında bi renklilik var ama dişimi bilmiyorum aynı akvaryumun içinde pembe zebra olduğunu düşünüyorum eğer onlardan eş seçebilirsem uygunsa ondan alayım aldığım beyaz balık biraz büyük beyaz biraz daha hantal ama gri cin gibi iyi yüzüyor sizce hangisini verip hangisini alayım altta benim aldıklarımın resimleri ve almadan önceki akvaryumdaki balıkların videosu var petshoptan umudu kestim fazla bilgisi yok balıklarla ilgili, kavga etmeden bir çift balık izlemek istiyorum aslında yavrularlarsa akvaryum hobimin ilerlemesi açısından iyi olcağını düşündüğümden çift olmasını istiyorum beyaz balık daha sakin yüzüyor onun yanına şu arkadaki pembemsi balıkların dişisinden atabilirmiyim onunda zebra olduğunu dşünüyorum onun altlarında pembelikler olan varyani kullandığım akvaryum küçük farkındayım ama büyük bitane alana kadar bunla idare etmek istiyorum edebilirmiyim size görüşleriniz benim için çok önemli nacizane cevaplarınız için şimdiden teşekkür eder iyi forumlar dilerim... video 1 : https://www.youtube.com/watch?v=95GRgWTITk0 video 2 : https://www.youtube.com/watch?v=7Sptkn8Xuzw&feature=youtu.be resim 1 : https://i.hizliresim.com/7N1rpL.jpg resim 2 : https://i.hizliresim.com/MvB3Z9.jpg resim 3 : https://i.hizliresim.com/5Qn16D.jpg resim 4 : https://i.hizliresim.com/WQpL3P.jpg
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
