ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FTAquascaping
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
278
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Haziran 2017 18:11
Son Ziyaret:
07 Haziran 2023 14:42
Toplam Mesaj:
493 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60X40X40 High-Tech
SON 10 MESAJI
Japonum Düzelmedi
[QUOTE=AQUARIUM999] forumda şöyle bir yanlış anlasılma var hasa bir japon görseler fanusta yada kücük akvaryumdaysa hemen alvaryumu 50 litre yapın diyorlar sanki 50 litrete alınca iyleşicekmiş gibi konularda görebilirsiniz sürekli litre soruyorlar hasta japon görünce neden 20 litreden 50 litreye geçirin demek için [:cik:][/QUOTE]
Üyelerin bunda ısrar etmesinin sebebi canlının küçük tankta strese girmesindendir. Canlı, bakıldığı küçük tankta hastalık belirtileri gösteriyorsa, gösterdiği komplikasyonların stresten olabileceği düşüncesidir. Ayrıca herhangi bir hastalık belirtisi göstermiyor olsa bile, küçük bir tankta kendini çokta mutlu hissetmesini bekleyemeyiz.[EDIT]FTAquascaping,2023-06-07 14:07:39[/EDIT]
[QUOTE=AQUARIUM999] forumda şöyle bir yanlış anlasılma var hasa bir japon görseler fanusta yada kücük akvaryumdaysa hemen alvaryumu 50 litre yapın diyorlar sanki 50 litrete alınca iyleşicekmiş gibi konularda görebilirsiniz sürekli litre soruyorlar hasta japon görünce neden 20 litreden 50 litreye geçirin demek için [:cik:][/QUOTE]
Üyelerin bunda ısrar etmesinin sebebi canlının küçük tankta strese girmesindendir. Canlı, bakıldığı küçük tankta hastalık belirtileri gösteriyorsa, gösterdiği komplikasyonların stresten olabileceği düşüncesidir. Ayrıca herhangi bir hastalık belirtisi göstermiyor olsa bile, küçük bir tankta kendini çokta mutlu hissetmesini bekleyemeyiz.[EDIT]FTAquascaping,2023-06-07 14:07:39[/EDIT]
Tıkandım
[QUOTE=Berker Faruk]Merhabalar
Üç ayda güzel gelişmeler yapıyordum bitkili akvaryum kurulumun da son noktalara geldim herşey yolunda ilerliyordu tek eksiğim filtreydi geçici olarak şelale filtre aldım ve aşırı derece ses çıkartıyordu aynı model kullanan arkadaşlar bende ses problemi yok diyorlardı benim şanssızlığım galiba bende gıcık oldum ve kuruldum motoru açtım pervaneyi kırdım yanlışıkla olsun cana gelceğine mala gelsin 60tl zarara girerek birşey kaybetmem diye düşündüm eheim liberty serisi alma durumum var ama şelale filtrelerden pek umudum yok kendi odamda olduğu için gece vakti çok ses çıkarıyorlar dış filtrelere baktım kaliteli olanlar gerçekten aşırı pahalı ... fiyat performans olarak sunsun 603 dış filtre ye baktım kimisi yeter demiş kimisi yetmez demiş kimiside debi düşüyor demiş benim akvaryum boş 81lt kumla birlikte 65-70 lt civarındadır öte yandan burdan ikinci el filtrelere bakınıyorum açıkcası ses konusunda pek güvenemiyorum diyorum yahu git sunsun al kurtul ama ya yeterli gelmezse 60tl zararı 325 tl zarara çıkarmış olacağım böyle akvaryumı boş görünce sinirleniyorum ... tıkandım kısacası .[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230139/010420211743301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Debi konusunda her filtrenin debisi zamanla düşme eğilimi gösterir zaten pek takılmanıza gerek yok bu duruma. 96 Litrelik Tankımda Lifetech 635 Kullanıyorum ve gayet memnunum sessiz bir dış filtre. Daha iyi bir model 2. el olarak bulabilirseniz sizin için çok daha iyi olur. İyi günler dilerim...
[QUOTE=Berker Faruk]Merhabalar
Üç ayda güzel gelişmeler yapıyordum bitkili akvaryum kurulumun da son noktalara geldim herşey yolunda ilerliyordu tek eksiğim filtreydi geçici olarak şelale filtre aldım ve aşırı derece ses çıkartıyordu aynı model kullanan arkadaşlar bende ses problemi yok diyorlardı benim şanssızlığım galiba bende gıcık oldum ve kuruldum motoru açtım pervaneyi kırdım yanlışıkla olsun cana gelceğine mala gelsin 60tl zarara girerek birşey kaybetmem diye düşündüm eheim liberty serisi alma durumum var ama şelale filtrelerden pek umudum yok kendi odamda olduğu için gece vakti çok ses çıkarıyorlar dış filtrelere baktım kaliteli olanlar gerçekten aşırı pahalı ... fiyat performans olarak sunsun 603 dış filtre ye baktım kimisi yeter demiş kimisi yetmez demiş kimiside debi düşüyor demiş benim akvaryum boş 81lt kumla birlikte 65-70 lt civarındadır öte yandan burdan ikinci el filtrelere bakınıyorum açıkcası ses konusunda pek güvenemiyorum diyorum yahu git sunsun al kurtul ama ya yeterli gelmezse 60tl zararı 325 tl zarara çıkarmış olacağım böyle akvaryumı boş görünce sinirleniyorum ... tıkandım kısacası .[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230139/010420211743301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Debi konusunda her filtrenin debisi zamanla düşme eğilimi gösterir zaten pek takılmanıza gerek yok bu duruma. 96 Litrelik Tankımda Lifetech 635 Kullanıyorum ve gayet memnunum sessiz bir dış filtre. Daha iyi bir model 2. el olarak bulabilirseniz sizin için çok daha iyi olur. İyi günler dilerim...
60x40x40 High-tech Kurulumu
Pandemiden ötürü yaklaşık 3 ay boyunca evden uzak kalmamla tankım Sunset bu hali almıştır. Tıpkı güneş gibi batarak geriye karanlıkları bıraktı. Benim için hep ayrı bir yeri olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198353/190720201527041.jpg[/IMG][EDIT]FTAquascaping,2022-01-16 13:40:53[/EDIT]
Pandemiden ötürü yaklaşık 3 ay boyunca evden uzak kalmamla tankım Sunset bu hali almıştır. Tıpkı güneş gibi batarak geriye karanlıkları bıraktı. Benim için hep ayrı bir yeri olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198353/190720201527041.jpg[/IMG][EDIT]FTAquascaping,2022-01-16 13:40:53[/EDIT]
59x25x27 High-tech Kurulumu
[EDIT]FTAquascaping,2022-12-08 20:15:39[/EDIT]
[EDIT]FTAquascaping,2022-12-08 20:15:39[/EDIT]
Walstad Denemesi: 1 Akvaryumda 2 Beta
[QUOTE=Beta_balik]Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Tarık Bey. :))
Co2 vermiyorum. Sadece denemek istedim bir tür. Bitki alacağım arkadaşta parvula yokmuş şu an. Bu yüzden anlamayacağım gibi gözüküyor zaten. Alırsam verim ister miyim bilmiyorum ama şu anda sadece yaşaması bile olur benim için.
Power led e geçmem diye düşünüyorum. Ampul konusunda dediklerinizi dikkate alacağım. Peki smd led nasıl olur? Onun power led ve ampule artısı eksisi nedir acaba?[:?][/QUOTE]
SMD bar ledler ile iyi verim alabilirsiniz Samsung bar led' ler mevcut. Forumda memnun olan çok kişi var. Bizzat tecrübe etmedim fakat 6500K ve litre başına 0,4 watt üzerinden hesaplarsanız uygun ledi temin edebileceğinizi düşünüyorum. Madem şu anlık yetiştirmeyi düşünmüyorsunuz bir köşede yaşaması için yeterli olacaktır bu aydınlatma :), fakat zamanla ince yapraklarında besin eksikliğinden dolayı kararmalar, sararmalar görülebilir. Kolay gelsin :)
[QUOTE=Beta_balik]Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Tarık Bey. :))
Co2 vermiyorum. Sadece denemek istedim bir tür. Bitki alacağım arkadaşta parvula yokmuş şu an. Bu yüzden anlamayacağım gibi gözüküyor zaten. Alırsam verim ister miyim bilmiyorum ama şu anda sadece yaşaması bile olur benim için.
Power led e geçmem diye düşünüyorum. Ampul konusunda dediklerinizi dikkate alacağım. Peki smd led nasıl olur? Onun power led ve ampule artısı eksisi nedir acaba?[:?][/QUOTE]
SMD bar ledler ile iyi verim alabilirsiniz Samsung bar led' ler mevcut. Forumda memnun olan çok kişi var. Bizzat tecrübe etmedim fakat 6500K ve litre başına 0,4 watt üzerinden hesaplarsanız uygun ledi temin edebileceğinizi düşünüyorum. Madem şu anlık yetiştirmeyi düşünmüyorsunuz bir köşede yaşaması için yeterli olacaktır bu aydınlatma :), fakat zamanla ince yapraklarında besin eksikliğinden dolayı kararmalar, sararmalar görülebilir. Kolay gelsin :)
Walstad Denemesi: 1 Akvaryumda 2 Beta
Işıklandırma konusunda yardımcı olmak istedim, bu arada kurulum güzel olmuş [:iyi:]. Ampul alacağınızı söylemişsiniz Tankınız küçük fakat bitkiler büyük tabiri caiz ise, öncelikle ampul isterse 30 watt olsun fakat en fazla vereceği ışık miktarı powerled tanımıyla aşağı, yukarı 5 watt olur bu yüzden ampulü dert etmeyin, herhangi bir yosun sorunu yaşamazsınız. Litre başına 0,5 watt 'tan hesap yapabilirsiniz fakat ilerde powerled kullanmayı düşünürseniz litre başına 0,4 watt' ı geçmeyin, yosunu sorunu yaşarsınız. Konunuzun başını çok okuyamadım, bilmiyorum co2 veriyormusunuz fakat co2 siz parvula aktif toprak üzerinde bile çok zor yetişir. Ayriyetten sağlıklı görünüş canlı renklere sahip bir bitki istiyorsanız besin takviyesi şart olur, ve canlılarda bu durumdan olumlu etkilenmezler. Umarım gönlünüze göre bir tank olur başarılar dilerim.
Işıklandırma konusunda yardımcı olmak istedim, bu arada kurulum güzel olmuş [:iyi:]. Ampul alacağınızı söylemişsiniz Tankınız küçük fakat bitkiler büyük tabiri caiz ise, öncelikle ampul isterse 30 watt olsun fakat en fazla vereceği ışık miktarı powerled tanımıyla aşağı, yukarı 5 watt olur bu yüzden ampulü dert etmeyin, herhangi bir yosun sorunu yaşamazsınız. Litre başına 0,5 watt 'tan hesap yapabilirsiniz fakat ilerde powerled kullanmayı düşünürseniz litre başına 0,4 watt' ı geçmeyin, yosunu sorunu yaşarsınız. Konunuzun başını çok okuyamadım, bilmiyorum co2 veriyormusunuz fakat co2 siz parvula aktif toprak üzerinde bile çok zor yetişir. Ayriyetten sağlıklı görünüş canlı renklere sahip bir bitki istiyorsanız besin takviyesi şart olur, ve canlılarda bu durumdan olumlu etkilenmezler. Umarım gönlünüze göre bir tank olur başarılar dilerim.
Balık Dışkısı 💩
[QUOTE=Beta_balik]Amonyağın balıklar üzerindeki etkisini ve zararlarını biliyorum. Arkadaş dışkının çözülmesinin sorun olup olmadığını sormuş, siz de bunun üzerine amonağın artıracağını söyleyince dışkı amonyağa neden olduğunu söyler gibi olmuşsunuz. Bunun üzerine yorum yaptım ben.[/QUOTE]
Sorun yok o vakit, yanlış anlaşılan bir şey varsa kusura bakmayın.[EDIT]FTAquascaping,2023-06-07 14:03:33[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Amonyağın balıklar üzerindeki etkisini ve zararlarını biliyorum. Arkadaş dışkının çözülmesinin sorun olup olmadığını sormuş, siz de bunun üzerine amonağın artıracağını söyleyince dışkı amonyağa neden olduğunu söyler gibi olmuşsunuz. Bunun üzerine yorum yaptım ben.[/QUOTE]
Sorun yok o vakit, yanlış anlaşılan bir şey varsa kusura bakmayın.[EDIT]FTAquascaping,2023-06-07 14:03:33[/EDIT]
Akvaryuma Şerit Led
Sadece ledin bir ucuna 12V adaptör bağlayacaksınız. Ledin PCB' si üzerinde dirençler olduğu için Bar ledi kessenizde ledlerde patlama olmayacaktır. elinizde Havya varsa kendiniz yapabilirsiniz yoksa bir elektrikçiden rica ederseniz hemen yapılacak bir iş. Ek olarak bu ledler ile bitki yetiştirmeyi düşünüyorsanız maalesef yapamazsınız. LED spektrum ve nanometre degerleri uymadığı için şerit ledlerin bitkiler üzerindeki katkısı sıfıra yakındır.
Sadece ledin bir ucuna 12V adaptör bağlayacaksınız. Ledin PCB' si üzerinde dirençler olduğu için Bar ledi kessenizde ledlerde patlama olmayacaktır. elinizde Havya varsa kendiniz yapabilirsiniz yoksa bir elektrikçiden rica ederseniz hemen yapılacak bir iş. Ek olarak bu ledler ile bitki yetiştirmeyi düşünüyorsanız maalesef yapamazsınız. LED spektrum ve nanometre degerleri uymadığı için şerit ledlerin bitkiler üzerindeki katkısı sıfıra yakındır.
Akvaryum Bitki Hakkinda Ne Yapmam Gerekiyor?
Tankınızın yüksekliği çok fazla floresan için uygun değil floresan kullanırsanız ek olarak reflektör kullanmanız gerek. Ayrıca floresan değişimleri ayrı bir maliyet. Powerled sistemleri tankınıza gayet uygun. Forumda darkaura "Mustafa" bey var kendisiyle iletişime geçerseniz size yardımcı olur.
Tankınızın yüksekliği çok fazla floresan için uygun değil floresan kullanırsanız ek olarak reflektör kullanmanız gerek. Ayrıca floresan değişimleri ayrı bir maliyet. Powerled sistemleri tankınıza gayet uygun. Forumda darkaura "Mustafa" bey var kendisiyle iletişime geçerseniz size yardımcı olur.
Co2 Sistemi Kurulumu
Tüplü bir sistem istiyorsanız regülatöre ve pnömatik hortuma ihtiyacınız olacaktır. Bunun Dışında sitrik asit CO2 ve mayalı CO2 olarakta iki çeşit CO2 sistemi vardır. Forumda arayarak bilgi sahibi olabilirsiniz.
Tüplü bir sistem istiyorsanız regülatöre ve pnömatik hortuma ihtiyacınız olacaktır. Bunun Dışında sitrik asit CO2 ve mayalı CO2 olarakta iki çeşit CO2 sistemi vardır. Forumda arayarak bilgi sahibi olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
