ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
math1
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
571
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Haziran 2017 23:14
Son Ziyaret:
03 Nisan 2018 00:22
Toplam Mesaj:
817 [0.25 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yönetimin Kendi Mesajını Bile Silmesi.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ali'nin de olaya tasarrufunu bildirmesi ile sanırım aklınızda ki tüm sorulara cevabı bulmuş oluyorsunuz. Nitekim ve anladığım kadarıyla yerinde bir müdahale olmuş. [:iyi:][/QUOTE]
Neyse öyle diyelim [:)] iyi forumlar.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ali'nin de olaya tasarrufunu bildirmesi ile sanırım aklınızda ki tüm sorulara cevabı bulmuş oluyorsunuz. Nitekim ve anladığım kadarıyla yerinde bir müdahale olmuş. [:iyi:][/QUOTE]
Neyse öyle diyelim [:)] iyi forumlar.
Yönetimin Kendi Mesajını Bile Silmesi.
Anladım yorumlarınız için teşekkür ederim, peki siz ve yönetici arkadaş haklısınız diyelim, yazmanın anlamı yok daha fazla, en azından böyle bir konuşmanın olduğunun ve silindiğinin bilinmesi gerektiğini düşünüyordum onun için yazdım zaten. Dediğim gibi siteyi katılımsız takip edeceğim artık.
Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar.
Anladım yorumlarınız için teşekkür ederim, peki siz ve yönetici arkadaş haklısınız diyelim, yazmanın anlamı yok daha fazla, en azından böyle bir konuşmanın olduğunun ve silindiğinin bilinmesi gerektiğini düşünüyordum onun için yazdım zaten. Dediğim gibi siteyi katılımsız takip edeceğim artık.
Herkese iyi hobiler, sağlıklı balıklar.
Yönetimin Kendi Mesajını Bile Silmesi.
Böyle sansürler şekilde silinmesi doğru değil, hadi şimdi ulaşın dersen yazılanlara ulaşabilecek misiniz? Madem yönetim haklı ortada bir yanlış var ve yönetici arkadaş onu aktarmış, bıraksınlar herkes görsün yanlışı öğrensin kendi yazdığını bile silmek nedir? Sileceksen neden yazdın madem?
Ayrıca yöneticinin haklı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum zaten silmese bir çok insan eminim bu şekilde yorumlardı ama silinmiş işte...[EDIT]math1,2017-11-13 19:42:59[/EDIT]
Böyle sansürler şekilde silinmesi doğru değil, hadi şimdi ulaşın dersen yazılanlara ulaşabilecek misiniz? Madem yönetim haklı ortada bir yanlış var ve yönetici arkadaş onu aktarmış, bıraksınlar herkes görsün yanlışı öğrensin kendi yazdığını bile silmek nedir? Sileceksen neden yazdın madem?
Ayrıca yöneticinin haklı olduğunu kesinlikle düşünmüyorum zaten silmese bir çok insan eminim bu şekilde yorumlardı ama silinmiş işte...[EDIT]math1,2017-11-13 19:42:59[/EDIT]
Yönetimin Kendi Mesajını Bile Silmesi.
Sikayet: Yönetici
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=911725&PID=5422545[/URL]
Selamlar ,
İlgili konuda bir yöneticinin spam yapan birini korur tavrı üzerine konu altında yazıştık, kendinsine forumda bir daha yer almayacağımı belirttim kendiside teşekkür etti. Ancak şimdi gördüm ki hem kendi yazdığını hem benim hemde insanların yazdıklarını silmiş. Dolayısı ile bana söz hakkı doğmuş oldu çünkü benim mesaj silme hakkım yok değil mi? Hadi benim yazdıklarım yanlıştı site yöneticisi olarak sizin yaptığınız da mı yanlıştı?
Madem silecektiniz ne için yorum yaptınız ? en baştan silseydiniz ya. Bu şekilde konuyu örtbas mı etmiş oldunuz şimdi. Açıkcası sizin bu tavrınızı gördükten sonra forumda neden 2,3 hesap açanlar neden reklam yapanlar olduğunu kestirmek güç değil, umarım daha tutarlı bir hale gelirsiniz. Yazdığınız mesajı silmek yerine, yanlışlar ile yüzleşerek çözersiniz. Yazdığımı tüm yöneticiler alınmasın ilgili kişi kendini biliyordur.
Saygılar.
Sikayet: Yönetici
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=911725&PID=5422545[/URL]
Selamlar ,
İlgili konuda bir yöneticinin spam yapan birini korur tavrı üzerine konu altında yazıştık, kendinsine forumda bir daha yer almayacağımı belirttim kendiside teşekkür etti. Ancak şimdi gördüm ki hem kendi yazdığını hem benim hemde insanların yazdıklarını silmiş. Dolayısı ile bana söz hakkı doğmuş oldu çünkü benim mesaj silme hakkım yok değil mi? Hadi benim yazdıklarım yanlıştı site yöneticisi olarak sizin yaptığınız da mı yanlıştı?
Madem silecektiniz ne için yorum yaptınız ? en baştan silseydiniz ya. Bu şekilde konuyu örtbas mı etmiş oldunuz şimdi. Açıkcası sizin bu tavrınızı gördükten sonra forumda neden 2,3 hesap açanlar neden reklam yapanlar olduğunu kestirmek güç değil, umarım daha tutarlı bir hale gelirsiniz. Yazdığınız mesajı silmek yerine, yanlışlar ile yüzleşerek çözersiniz. Yazdığımı tüm yöneticiler alınmasın ilgili kişi kendini biliyordur.
Saygılar.
Yeni Hobiciyim Balığımın Gözü Şişti
Geçmiş olsun istiyorsanız "pop eye" hastalığını forumdan aratın o olabilir kıyaslayın forumdaki resimleri. Tedavi çözümlerine bakın ama çabuk tedaviye başlayın. Benim araştırdığım kadari ile bir cok sebebi olabiliyor bakteri, mantar, su şartları, fiziksel darbe gibi. Direk bu problem için ilaçlar var (Maracyn Two, Seachem kanaplex) ancak Türkiye'de bulunmuyor nedense. Forumda nasil çözdüğünü anlatan konular var göz gezdirirseniz hem hastalıktan emin olursunuz hem de çözüm yoluna karar verirsiniz. Tekrar geçmiş olsun.
Geçmiş olsun istiyorsanız "pop eye" hastalığını forumdan aratın o olabilir kıyaslayın forumdaki resimleri. Tedavi çözümlerine bakın ama çabuk tedaviye başlayın. Benim araştırdığım kadari ile bir cok sebebi olabiliyor bakteri, mantar, su şartları, fiziksel darbe gibi. Direk bu problem için ilaçlar var (Maracyn Two, Seachem kanaplex) ancak Türkiye'de bulunmuyor nedense. Forumda nasil çözdüğünü anlatan konular var göz gezdirirseniz hem hastalıktan emin olursunuz hem de çözüm yoluna karar verirsiniz. Tekrar geçmiş olsun.
Çözüm Arıyorum
Geçmiş olsun. Balıklarınızın ve akvaryumunuz hakkında tüm detayları yazarak başlayabilirsiniz, bu şekilde kimsenin size yardımcı olabilmesi mümkün değil. Litre nedir, ne zamandan beri şiş, kaç tanesinin karnı şiş, pullarda kalkma var mı, ne ile besliyorsunuz, ne kadar sıklıkta besliyorsunuz, ısıtması nedir, akvaryumdaki balıklar neler, hangi balıktan kaç tane var, kim kimi kovalıyor, akvaryumu suyunu nasıl değiştiriyorsunuz ne kadar sürede yüzde kaç değiştiriyorsunuz, filtrasyon nasıl yapılıyor, havalandırma vs... fotoğraf da eklemişsiniz. Bunun gibi detayları verirseniz bilgisi olan arkadaşlar cevap yazar aksi taktirde maalesef cevap alamazsınız.
Geçmiş olsun. Balıklarınızın ve akvaryumunuz hakkında tüm detayları yazarak başlayabilirsiniz, bu şekilde kimsenin size yardımcı olabilmesi mümkün değil. Litre nedir, ne zamandan beri şiş, kaç tanesinin karnı şiş, pullarda kalkma var mı, ne ile besliyorsunuz, ne kadar sıklıkta besliyorsunuz, ısıtması nedir, akvaryumdaki balıklar neler, hangi balıktan kaç tane var, kim kimi kovalıyor, akvaryumu suyunu nasıl değiştiriyorsunuz ne kadar sürede yüzde kaç değiştiriyorsunuz, filtrasyon nasıl yapılıyor, havalandırma vs... fotoğraf da eklemişsiniz. Bunun gibi detayları verirseniz bilgisi olan arkadaşlar cevap yazar aksi taktirde maalesef cevap alamazsınız.
Pilli Dip Süpürgeleri
Ben de bugün haqos hec 600 alarak ilk denememi gerçekleştirdim.
Malzeme kalitesi bence iyi herhangi bir adilik hissetmiyorsunuz, yanında verilen aparatlarda son derece yeterli hem uzun, hem kısa borusu var ayrıca iç içe geçmeli borular sayesinde ayarlanabiliyorda borunun uzunluğu. Bir de suyu süzüp geri akvaryuma boşaltmanız için bir aparat var kullanmadım ama belki dipteki fazla yemi yada dipteki bir yaprağı almak için kullanılabilir. Pil olarak duracell tercih ettim performans kaybı yaşamamak için pil boyutları C olarak adlandırılan orta boy dediğimiz pil 2 adet gerekli, çekiş gücü konusu ise kendi açımdan şöyle değerlendireyim, kullandığım kum aquaclay ve üzerlerinde mavi yeşil alg oluşuyor pompalı dip süpürgesi ile onları çekip temizleyip sonra tekrar ekliyordum akvaryuma bu cihazla da kumu çekmede herhangi bir problem yaşamadım istediğim gibi alabildim kumları, pompalı kadar belki güçlü çekmiyor olabilir ama tam benim istediğim seviyede kumu çektiği için yem, yaprak filan zaten çekebiliyor.
Olumsuz yani ise benim açımdan şu bunu düz bir çubuk olarak düşünecek olursak yan tarafından 90 derece ile dışarıya suyu aldığınız boru bağlanıyor ve çekim işleminin gerçekleşmesi için bu kısımın suyun içersinde olması gerekiyor (biraz üstünde water level ibaresi var), ben akvaryuma ekleyeceğim suları da 5 ltlik petlerden direk dip süpürgesi yardımı ile akvaryuma ekliyordum. Tabi bu bağlantı noktası şişeden girmediği için bu işlemi yapamıyor ayrıca girse bile su seviyesi bu bağlantı noktasının altına indiğinde muhtemelen aktarma işlemini yapamayacak. Tabi diğer bir olumsuzluk oluşuyor bu durumda eğer akvaryum suyunuzun büyük bir kısmını boşaltmak isterseniz boruyu ne kadar kısaltsanızda bu bağlantı noktasının altına su inince aktarım yine duracaktır diye düşünüyorum.
Sonuç itibari ile amacınız haftalık su değişimini yapmak ve dipte kalan yaprak gibi şeyleri almak ise ürün işinizi görecektir.[EDIT]math1,2017-11-13 03:08:57[/EDIT]
Ben de bugün haqos hec 600 alarak ilk denememi gerçekleştirdim.
Malzeme kalitesi bence iyi herhangi bir adilik hissetmiyorsunuz, yanında verilen aparatlarda son derece yeterli hem uzun, hem kısa borusu var ayrıca iç içe geçmeli borular sayesinde ayarlanabiliyorda borunun uzunluğu. Bir de suyu süzüp geri akvaryuma boşaltmanız için bir aparat var kullanmadım ama belki dipteki fazla yemi yada dipteki bir yaprağı almak için kullanılabilir. Pil olarak duracell tercih ettim performans kaybı yaşamamak için pil boyutları C olarak adlandırılan orta boy dediğimiz pil 2 adet gerekli, çekiş gücü konusu ise kendi açımdan şöyle değerlendireyim, kullandığım kum aquaclay ve üzerlerinde mavi yeşil alg oluşuyor pompalı dip süpürgesi ile onları çekip temizleyip sonra tekrar ekliyordum akvaryuma bu cihazla da kumu çekmede herhangi bir problem yaşamadım istediğim gibi alabildim kumları, pompalı kadar belki güçlü çekmiyor olabilir ama tam benim istediğim seviyede kumu çektiği için yem, yaprak filan zaten çekebiliyor.
Olumsuz yani ise benim açımdan şu bunu düz bir çubuk olarak düşünecek olursak yan tarafından 90 derece ile dışarıya suyu aldığınız boru bağlanıyor ve çekim işleminin gerçekleşmesi için bu kısımın suyun içersinde olması gerekiyor (biraz üstünde water level ibaresi var), ben akvaryuma ekleyeceğim suları da 5 ltlik petlerden direk dip süpürgesi yardımı ile akvaryuma ekliyordum. Tabi bu bağlantı noktası şişeden girmediği için bu işlemi yapamıyor ayrıca girse bile su seviyesi bu bağlantı noktasının altına indiğinde muhtemelen aktarma işlemini yapamayacak. Tabi diğer bir olumsuzluk oluşuyor bu durumda eğer akvaryum suyunuzun büyük bir kısmını boşaltmak isterseniz boruyu ne kadar kısaltsanızda bu bağlantı noktasının altına su inince aktarım yine duracaktır diye düşünüyorum.
Sonuç itibari ile amacınız haftalık su değişimini yapmak ve dipte kalan yaprak gibi şeyleri almak ise ürün işinizi görecektir.[EDIT]math1,2017-11-13 03:08:57[/EDIT]
Malawi Akvaryumu, Görüşlerinizi Bekliyorum.
Elinize sağlık, bence görselliği olumsuz etkileyen bazı şeyler mevcut, bunlardan ilki arka plan çok fazla hava yapmış ve bitkili desen karmaşık bir görüntü veriyor, yine aynı şekilde kayalarda çok fazla çeşit kullanmışsınız beyaz, kahverengi, siyah.. renkler uyumsuz buda karmaşıklık yaratıyor insanın biraz gözünü yoruyor, bir de yapay bir aksesuar var o da balıklar açısından tehlike yaratabilir o olmazsa daha iyi olur. Siyah yada mavi düz bir fon ve tek çeşit kaya ile görselliği çok daha iyi bir akvaryum ortaya çıkabilir.
Elinize sağlık, bence görselliği olumsuz etkileyen bazı şeyler mevcut, bunlardan ilki arka plan çok fazla hava yapmış ve bitkili desen karmaşık bir görüntü veriyor, yine aynı şekilde kayalarda çok fazla çeşit kullanmışsınız beyaz, kahverengi, siyah.. renkler uyumsuz buda karmaşıklık yaratıyor insanın biraz gözünü yoruyor, bir de yapay bir aksesuar var o da balıklar açısından tehlike yaratabilir o olmazsa daha iyi olur. Siyah yada mavi düz bir fon ve tek çeşit kaya ile görselliği çok daha iyi bir akvaryum ortaya çıkabilir.
Güvenilir Bitki Sitesi
Bitki dışında şeyler alıyorum , bir kere sıkıntı yaşadım onuda çözdüler. Bitkilerinde problem yaşayacağınızı da sanmam ben almadım ancak övüyorlar genelde bitkilerini bir göz atın isterseniz.
https://www.atakanpetshop.com/canli/bitki
Bitki dışında şeyler alıyorum , bir kere sıkıntı yaşadım onuda çözdüler. Bitkilerinde problem yaşayacağınızı da sanmam ben almadım ancak övüyorlar genelde bitkilerini bir göz atın isterseniz.
https://www.atakanpetshop.com/canli/bitki
Low Tech Bitkili Akvaryum İçin Işıklandırma
[QUOTE=sinanb85]
Ya forumda akvaryum ışık güç hesaplayıcı vardı ama açılmıyor şuanda bakamadım [/QUOTE]
https://www.jbl.de/tr/proscape_k/proscape_light/proscape-k-hesaplayc
Bu adresteki hesaplayıcıyı kullanabilrsiniz.
[QUOTE=sinanb85]
Ya forumda akvaryum ışık güç hesaplayıcı vardı ama açılmıyor şuanda bakamadım [/QUOTE]
https://www.jbl.de/tr/proscape_k/proscape_light/proscape-k-hesaplayc
Bu adresteki hesaplayıcıyı kullanabilrsiniz.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
