ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
penamyok
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
60
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2017 14:09
Son Ziyaret:
27 Nisan 2025 22:33
Toplam Mesaj:
70 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
M. Mustafa
Doğum Tarihi:
22 Haziran 1998
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Mimarlık öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa
Nano betta splendes
Nano Kiraz karides
40x40x40
apistogramma kakadu triple red (çift)
tiger endler(trio)
ember tetra (x10)
l144süper red (x2)
SON 10 MESAJI
1000 Litre Tür Tavsiyesi
Siyah arka planlı bol köklü bir blackwater muhteşem olabilir. Bir de başından sonuna yüzüp duran bir piranha sürüsü:)
Siyah arka planlı bol köklü bir blackwater muhteşem olabilir. Bir de başından sonuna yüzüp duran bir piranha sürüsü:)
Betta
Ayna tutup kuyruğunu açması sağlanırsa bariz bir şekilde belli olur erime olup olmadığı ama bence de erime var gibi gözüküyor.
Ayna tutup kuyruğunu açması sağlanırsa bariz bir şekilde belli olur erime olup olmadığı ama bence de erime var gibi gözüküyor.
1 Çift Beslenebilecek Nadir Balıklar
Apistogramma türleri olabilir:)
Apistogramma türleri olabilir:)
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=utqu]Eline sağlık mükemmel olmuş. Adres at pena lazımsa yollarım [:)))] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209059/020320192354231.jpg[/IMG][/QUOTE]
ahaha eyvallah saol:)
[QUOTE=utqu]Eline sağlık mükemmel olmuş. Adres at pena lazımsa yollarım [:)))] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209059/020320192354231.jpg[/IMG][/QUOTE]
ahaha eyvallah saol:)
Bitkili Akvaryum
Yavru bir cüce vatoz, hoşunuza giden Corrydoras türlerinden birini seçip 4lü bir grup, Yine göz zevkinize uygun 6-7li bir tetra sürüsü, biraz da bitkilendirip mümkünse kökler de ekleyip gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz.
Yavru bir cüce vatoz, hoşunuza giden Corrydoras türlerinden birini seçip 4lü bir grup, Yine göz zevkinize uygun 6-7li bir tetra sürüsü, biraz da bitkilendirip mümkünse kökler de ekleyip gayet güzel bir akvaryum elde edebilirsiniz.
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=Beykozbeyi]Hayırlı olsun.Kurulumunuz gayet güzel.Ben de Apisto tankımı ikiye çıkardım bu hafta :) Osmos +mineral kullanıyorum ve apisto harici canlı olarak otocinclus affinis ve nerite mevcut.Ben de arkadaşla vatoz konusunda hemfikirim,taban da hiçbir canlıya tahammülleri yok,hatta o masum ottolara bile arada sarıyor erkeğim :)) Bir de tetraların yumurta yavru avcısı olduğunu düşünürsek zaten ileride kendi iradenizle çıkarırsınız..
Öneri açısından kullandığım yem çeşidi bir hayli geniş..Kuru yem olarak Tropical Soft line amerika, Hikari micro pellets,Sera discus granulat,Vitalis,Dainichi ve bitkisel olarak tüm hobicilerin dört elle sarıldığı Tetra pro algae..Dainichi ve Sera yı pek beğendiremedim yalnız..
Donmuş yem olarak ise Ocean nutrition bloodworms(kan kurdu),Cyclops,Sivrisinek larvası ve ismini unuttuğum bir plankton yemini kullanıyorum..
Son olarak apistoların olmazsa olmazı canlı yem olarak Su piresi ve Artemia.
İmkanınız varsa artemia mutlaka çıkarın..Su piresi almıştım bir kısmını kullandım bir kısmı da balkonda suyu ile bir bidonda duruyor,arada spriluna ile yemleyip üretiyorum..
Tekrardan kurulumunuz hayırlı olsun,apisto postu gördüğümde dayanamıyorum,sabrınız için teşekkürler :))[/QUOTE]
Bilmiyorum benim elimdeki erkek mi çok sakin daha hiç bir agresifliğini görmedim. Endlerler ise kakadu dişisinin ağzından kapıcak yemi nerdeyse:) Ama dişi yavrular çıktığı zamanda (o zaman tankda sadece vatoz ve erkek kakadu vardı)
Erkeği bile yaklaştırmıyordu yuvaya.
Yavru büyütme konusunda ise yavruları aynı tankın içinde mümkün olduğu kadar büyük plastik bir yavruluğa alıp içine silis kum moss ve akvaryum zeminindeki parçalanmış cattapa yapraklarından koymayı düşünüyorum.
Bir de şuanki su değerlerimden sanırım neredeyse 2aydır yavru alamadım. Amacım üretim değil ama yinede tankda gezinen 3-5 minik kakadunun büyümesini seyretmek de ayrı bir güzel olurdu:)
Yem konusuna gelince şuan elimde 4çeşit kuru yem var onun dışında kurutulmuş artemia ve softline sinking sticts diye bir yem(biraz nemli ve kaliteli bir yem özellikle betalar için öneririm)
kullanıyorum. Daha hiç canlı yem tecrübem olmadı belki de ilk üç batında yavruları kaybetme sebebim bu olabilir.
En kısa zamanda önerilerinizi dinleyip mikrokurt kültürü yada artemia çıkartmaya başlayacağım.
[QUOTE=Beykozbeyi]Hayırlı olsun.Kurulumunuz gayet güzel.Ben de Apisto tankımı ikiye çıkardım bu hafta :) Osmos +mineral kullanıyorum ve apisto harici canlı olarak otocinclus affinis ve nerite mevcut.Ben de arkadaşla vatoz konusunda hemfikirim,taban da hiçbir canlıya tahammülleri yok,hatta o masum ottolara bile arada sarıyor erkeğim :)) Bir de tetraların yumurta yavru avcısı olduğunu düşünürsek zaten ileride kendi iradenizle çıkarırsınız..
Öneri açısından kullandığım yem çeşidi bir hayli geniş..Kuru yem olarak Tropical Soft line amerika, Hikari micro pellets,Sera discus granulat,Vitalis,Dainichi ve bitkisel olarak tüm hobicilerin dört elle sarıldığı Tetra pro algae..Dainichi ve Sera yı pek beğendiremedim yalnız..
Donmuş yem olarak ise Ocean nutrition bloodworms(kan kurdu),Cyclops,Sivrisinek larvası ve ismini unuttuğum bir plankton yemini kullanıyorum..
Son olarak apistoların olmazsa olmazı canlı yem olarak Su piresi ve Artemia.
İmkanınız varsa artemia mutlaka çıkarın..Su piresi almıştım bir kısmını kullandım bir kısmı da balkonda suyu ile bir bidonda duruyor,arada spriluna ile yemleyip üretiyorum..
Tekrardan kurulumunuz hayırlı olsun,apisto postu gördüğümde dayanamıyorum,sabrınız için teşekkürler :))[/QUOTE]
Bilmiyorum benim elimdeki erkek mi çok sakin daha hiç bir agresifliğini görmedim. Endlerler ise kakadu dişisinin ağzından kapıcak yemi nerdeyse:) Ama dişi yavrular çıktığı zamanda (o zaman tankda sadece vatoz ve erkek kakadu vardı)
Erkeği bile yaklaştırmıyordu yuvaya.
Yavru büyütme konusunda ise yavruları aynı tankın içinde mümkün olduğu kadar büyük plastik bir yavruluğa alıp içine silis kum moss ve akvaryum zeminindeki parçalanmış cattapa yapraklarından koymayı düşünüyorum.
Bir de şuanki su değerlerimden sanırım neredeyse 2aydır yavru alamadım. Amacım üretim değil ama yinede tankda gezinen 3-5 minik kakadunun büyümesini seyretmek de ayrı bir güzel olurdu:)
Yem konusuna gelince şuan elimde 4çeşit kuru yem var onun dışında kurutulmuş artemia ve softline sinking sticts diye bir yem(biraz nemli ve kaliteli bir yem özellikle betalar için öneririm)
kullanıyorum. Daha hiç canlı yem tecrübem olmadı belki de ilk üç batında yavruları kaybetme sebebim bu olabilir.
En kısa zamanda önerilerinizi dinleyip mikrokurt kültürü yada artemia çıkartmaya başlayacağım.
İki Japonum Öldü, Nedenini Anlamıyorum
İnsanların yarısı balıklarını bu kadar önemsemiyor sizin bu kadar üstüne düşüp yine de kaybetmeniz üzücü olmuş. Malesef neden kaybettiğiniz hakkında bir fikrim yok. İnşallah sebebini bulan biri çıkar ve daha fazla kayıp yaşamazsınız.
İnsanların yarısı balıklarını bu kadar önemsemiyor sizin bu kadar üstüne düşüp yine de kaybetmeniz üzücü olmuş. Malesef neden kaybettiğiniz hakkında bir fikrim yok. İnşallah sebebini bulan biri çıkar ve daha fazla kayıp yaşamazsınız.
Betta Balığı
[QUOTE=nln35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200311.jpg[/IMG] ben 2 gün önce aldım ir betta daha vardı yanında ilk baş almayacaktım ama petshopta bakıldığı ortamı görünce gönlüm bırakmaya el vermedi leş gibi bir suda ve çok az bir suyun içinde bakılıyordu ben ilk defa betta bakıyorum dün bir çok yazı ve makale okudum bir terslik olduğunu anladım ancak ne yapmam gerektiğini açıkçası bilmiyorum ve üzüldüm ölmesini istemiyorum yardım eder misiniz [/QUOTE]
İki betayı aynı tankta baktığınız için birbirlerinin yüzgeçlerini parçalamışlar çünkü bir iki günde o kadar fazla yüzgrç erimesi oluşmaz. Serra bettagran vs. Yem olarak kullanabilirsiniz ayrıca damla şeklinde satılan vitamin takviyelerini yemine damlatarak iyileştirme sürecini hızlandırabilirsiniz.
Isıtıcı ve küçük bir pipo filtre ile sıcaklık ve su kalitesini düzeltirseniz kısa süre içinde kendini toparlar ancak yüzgeçlerinin düzelmesi biraz vakit alabilir. Su değişimlerini de düzenli bir şekilde dinlenmiş su ile yaparsanız eski formuna kavuşacaktır.
Ayrıca tanka biraz bitki de eklerseniz keyfine doyum olmaz:)
[QUOTE=nln35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213073/110220191200311.jpg[/IMG] ben 2 gün önce aldım ir betta daha vardı yanında ilk baş almayacaktım ama petshopta bakıldığı ortamı görünce gönlüm bırakmaya el vermedi leş gibi bir suda ve çok az bir suyun içinde bakılıyordu ben ilk defa betta bakıyorum dün bir çok yazı ve makale okudum bir terslik olduğunu anladım ancak ne yapmam gerektiğini açıkçası bilmiyorum ve üzüldüm ölmesini istemiyorum yardım eder misiniz [/QUOTE]
İki betayı aynı tankta baktığınız için birbirlerinin yüzgeçlerini parçalamışlar çünkü bir iki günde o kadar fazla yüzgrç erimesi oluşmaz. Serra bettagran vs. Yem olarak kullanabilirsiniz ayrıca damla şeklinde satılan vitamin takviyelerini yemine damlatarak iyileştirme sürecini hızlandırabilirsiniz.
Isıtıcı ve küçük bir pipo filtre ile sıcaklık ve su kalitesini düzeltirseniz kısa süre içinde kendini toparlar ancak yüzgeçlerinin düzelmesi biraz vakit alabilir. Su değişimlerini de düzenli bir şekilde dinlenmiş su ile yaparsanız eski formuna kavuşacaktır.
Ayrıca tanka biraz bitki de eklerseniz keyfine doyum olmaz:)
Blackwater Yeni Başlangıç.
[QUOTE=Eflatun61]Balıkları geldi 6 taneleri 1 tanesini meraklı papağanım yüzünden kaybettim 5i gayet iyi durumda biraz ürkekler haliyle baya arkalara duruyorlar ben uzaklaşınca öne yaklaşıyorlar yemlemeye başladığımda öne doğru çıkarlar artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192018281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192021271.jpg[/IMG]
Suçlu hala diğerlerinin peşinde 😂😂😂😂
Maşallağınızı esirgemeyin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192030391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah suyunuz gerçekten de blackwater olmuş:) Suyu karartmak için neler kullandınız. Ben cattapa yaprağı ve filtredeki torfa rağmen bu kadar karartamadım malesef.
[QUOTE=Eflatun61]Balıkları geldi 6 taneleri 1 tanesini meraklı papağanım yüzünden kaybettim 5i gayet iyi durumda biraz ürkekler haliyle baya arkalara duruyorlar ben uzaklaşınca öne yaklaşıyorlar yemlemeye başladığımda öne doğru çıkarlar artık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192018281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192021271.jpg[/IMG]
Suçlu hala diğerlerinin peşinde 😂😂😂😂
Maşallağınızı esirgemeyin. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210680/110220192030391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah suyunuz gerçekten de blackwater olmuş:) Suyu karartmak için neler kullandınız. Ben cattapa yaprağı ve filtredeki torfa rağmen bu kadar karartamadım malesef.
40x40x40 Bitkili Apisto
[QUOTE=atlantis917]
Merhabalar, hamidiye suyunu bilmem ama size Çatalca bölgesinin sularını önerebilirim. Ph değerleri 7'nın altındadır, hatta kimisi 6'nın da altındadır. not olarak akalan suyundan uzak durun yosun yapabiliyor. ben kendim kabakça suyu kullanıyorum oldukça memnunum ph'ı 6 civarında seyreder kimi zaman biraz altında kimi zaman biraz üstünde seyredebilir. kalfaköy bölgesinden bir markada (hangisi olduğunu hatırlamıyorum, zaten marka vermeyi uygun bulmuyorum) 5,5 ph civarı yazılıydı.
birde istanbul'un sularının iski deki ph değerleri çok kötü değil aslında 7,2- ile 7,5 arasında (sadece karşıdaki bir göl 7'nin altındaymış) ancak iletkenlikleri bir facia. taşıma su yerinde 3'lü kartuş filtre alıp kullanabilirsiniz. ki bir süreden sonra yorucu olabiliyor.
siz ph olayını yanlış anlamışsınız ph'ı 7,7'ye çekmeye çalışmıyor, ph' 7 seviyesine çekmeye çalışıyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ama söylediğiniz markaları başakşehirde göremedim hiç.
Çeşme suyunun ph7.9-8.2 civarı burada.
Akvaryumun su seviyesi tamamen kireçlenmişti bir miktarını ancak temizleyebildim. İletkenlik ise söylediğiniz gibi yüksek 250tds civarlarında. Hamidiye suyu da kolay ulaşılabilir ve su değerlerinin biraz daha makul olması sebebiyle seçmiştim ancak söylediğiniz markaları da burdaki marketlerde bulmaya çalışacağım.
Osmos suyu da şuan öğrenci olmam okulun yoğun geçmesi sebebi ile çık uğraşabileceğimi düşünmüyorum ayrıca ailemle kaldığım için akvaryuma zor ikna ettim bir de arıtma cihazı zor olur gibi:)
[QUOTE=atlantis917]
Merhabalar, hamidiye suyunu bilmem ama size Çatalca bölgesinin sularını önerebilirim. Ph değerleri 7'nın altındadır, hatta kimisi 6'nın da altındadır. not olarak akalan suyundan uzak durun yosun yapabiliyor. ben kendim kabakça suyu kullanıyorum oldukça memnunum ph'ı 6 civarında seyreder kimi zaman biraz altında kimi zaman biraz üstünde seyredebilir. kalfaköy bölgesinden bir markada (hangisi olduğunu hatırlamıyorum, zaten marka vermeyi uygun bulmuyorum) 5,5 ph civarı yazılıydı.
birde istanbul'un sularının iski deki ph değerleri çok kötü değil aslında 7,2- ile 7,5 arasında (sadece karşıdaki bir göl 7'nin altındaymış) ancak iletkenlikleri bir facia. taşıma su yerinde 3'lü kartuş filtre alıp kullanabilirsiniz. ki bir süreden sonra yorucu olabiliyor.
siz ph olayını yanlış anlamışsınız ph'ı 7,7'ye çekmeye çalışmıyor, ph' 7 seviyesine çekmeye çalışıyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ama söylediğiniz markaları başakşehirde göremedim hiç.
Çeşme suyunun ph7.9-8.2 civarı burada.
Akvaryumun su seviyesi tamamen kireçlenmişti bir miktarını ancak temizleyebildim. İletkenlik ise söylediğiniz gibi yüksek 250tds civarlarında. Hamidiye suyu da kolay ulaşılabilir ve su değerlerinin biraz daha makul olması sebebiyle seçmiştim ancak söylediğiniz markaları da burdaki marketlerde bulmaya çalışacağım.
Osmos suyu da şuan öğrenci olmam okulun yoğun geçmesi sebebi ile çık uğraşabileceğimi düşünmüyorum ayrıca ailemle kaldığım için akvaryuma zor ikna ettim bir de arıtma cihazı zor olur gibi:)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
