ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sinanka
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
170
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2017 12:12
Son Ziyaret:
21 Eylül 2023 12:19
Toplam Mesaj:
241 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Sinan Karacabay
10 Lt betta akvaryum , su marulu bitkisi.
75x50x60 Yellow German Guppy , Co2 destekli bitki tank.
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar konu çok güzel ama okudukça kafam karıştı
Akvaryum yükseklik 60 cm , powerled kullanıp tabana 60 derecede ışık veremedim.
Şöyle düşündüm, 30 derece lens kullanıp bu powerled başka bir timer bağlayıp maksimum 5 saat ışık verir isem , hem tabana ışık göndermiş olup hemde bitkilerin yanmasından kurtulurum diye düşündüm.
Rica etsem bu konuda yardım edin ve tecrübenizi paylaşın.
Merhaba arkadaşlar konu çok güzel ama okudukça kafam karıştı
Akvaryum yükseklik 60 cm , powerled kullanıp tabana 60 derecede ışık veremedim.
Şöyle düşündüm, 30 derece lens kullanıp bu powerled başka bir timer bağlayıp maksimum 5 saat ışık verir isem , hem tabana ışık göndermiş olup hemde bitkilerin yanmasından kurtulurum diye düşündüm.
Rica etsem bu konuda yardım edin ve tecrübenizi paylaşın.
Powerled
60 cm yükseklikte, powerled kaç derece mercek(lens) kullanıyorsunuz.
Ben 60 derece tabana yeterli ışık maalesef ulaştıramadım, bu yüzden 30 derece lens siparişi verdim .
Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?
60 cm yükseklikte, powerled kaç derece mercek(lens) kullanıyorsunuz.
Ben 60 derece tabana yeterli ışık maalesef ulaştıramadım, bu yüzden 30 derece lens siparişi verdim .
Kullanan arkadaşlar yorum yapabilir mi?
Labirent Gelişmiş
Betta balıkların'da bugün şöyle birşey ile karşılaştım.
Almak istediğim bazı bettalar için bana labirent durumu gelişmedi onları satma durumum yok , satar isem ölür diye bir deyiş ile karşılaştım.
Bunun ne demek olduğunu bilen var mı?
Betta balıkların'da bugün şöyle birşey ile karşılaştım.
Almak istediğim bazı bettalar için bana labirent durumu gelişmedi onları satma durumum yok , satar isem ölür diye bir deyiş ile karşılaştım.
Bunun ne demek olduğunu bilen var mı?
Dişi Beta Tank
[QUOTE=Akvaryumis]Sinan hocam merakla bekliyorum. Gelişmeleri buraya yazarsınız. Olmazsa yaza doğru bende bi 100 litrelik akvaryum alır benzerinden kurarım özenmedim değil açıkçası [:)))]
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Biraz zaman alır çünkü bir üretici bulmalı ve kardeş betta bulup toplu almalıyım anladım ki kardeş betta alınmalı önemli olan bu.
[QUOTE=Akvaryumis]Sinan hocam merakla bekliyorum. Gelişmeleri buraya yazarsınız. Olmazsa yaza doğru bende bi 100 litrelik akvaryum alır benzerinden kurarım özenmedim değil açıkçası [:)))]
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Biraz zaman alır çünkü bir üretici bulmalı ve kardeş betta bulup toplu almalıyım anladım ki kardeş betta alınmalı önemli olan bu.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=GhostKoi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/120320232112171.jpg[/IMG]
Yukarda söz ettiğim gibi 1 e 3 d betta'yı bir arada 2 aya yakın zamandır besliyorum. Konuyla ilgili olumlu olumsuz videoları ekleyeceğim.
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w[/VID]
[VID]https://youtu.be/DZjoC8yd_Gk[/VID]
[VID]https://youtu.be/raXMZy0aU6E[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ[/VID]
[/QUOTE]
Tam olarak istediğim bu açıkçası, demek ki bu yapılabiliyor, bol bitkide mümkün olucak illaki kalga olucaktır, öldürücü düzey de olmuyor anlaşılan, denemekte fayda olucak bunu en azından bir defa deneme yapacağım.
[QUOTE=GhostKoi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/120320232112171.jpg[/IMG]
Yukarda söz ettiğim gibi 1 e 3 d betta'yı bir arada 2 aya yakın zamandır besliyorum. Konuyla ilgili olumlu olumsuz videoları ekleyeceğim.
[VID]https://youtu.be/4KhgcgzY_r0[/VID]
[VID]https://youtu.be/8ei-W-r9s8w[/VID]
[VID]https://youtu.be/DZjoC8yd_Gk[/VID]
[VID]https://youtu.be/raXMZy0aU6E[/VID]
[VID]https://youtu.be/8mgrZQEjoAQ[/VID]
[/QUOTE]
Tam olarak istediğim bu açıkçası, demek ki bu yapılabiliyor, bol bitkide mümkün olucak illaki kalga olucaktır, öldürücü düzey de olmuyor anlaşılan, denemekte fayda olucak bunu en azından bir defa deneme yapacağım.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
https://youtu.be/d6PjfL07rYo
Sanırsam şu linkteki videodaki gibi bir şey yapmak istiyorsunuz [/QUOTE]
Evet kesinlikle düşüncem bu yönde, bu tankın 200 lt olduğunu düşünün en azından bir defaya mahsus ta olsa denemek istiyorum.
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
https://youtu.be/d6PjfL07rYo
Sanırsam şu linkteki videodaki gibi bir şey yapmak istiyorsunuz [/QUOTE]
Evet kesinlikle düşüncem bu yönde, bu tankın 200 lt olduğunu düşünün en azından bir defaya mahsus ta olsa denemek istiyorum.
Dişi Beta Tank
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam merhabalar,
Bende birkaç sene önce büyük bir akvaryumda bu şekilde bakmak istiyordum. Biraz araştırdım ve dişilerde dahi sıkıntı çıkabiliyormuş. Bende açıkçası biraz tırstım. Bundan 1-2 ay civarı önce yine çok heves ettim belki bir yöntemi vardır vs diye. 50-60 lt civarı bir akvaryumum vardı boşta onda 3-5 betta bakarım diye birkaç bilgili arkadaşada sordum çok uygun olmaz dediler. Bende vazgeçtim. Anladığım kadarıyla biraz sıkıntı bir iş. Ama daha önce youtube’da çok gördüm karma dişi akvaryumu. Belki bol bitkili bir şekilde olabilir. Kısacası ne kadar çok bitki o kadar iyi gibi birşey oluyor. Bence hayalinizin peşinden gidin. Normal akvaryumda kurabilirsiniz walstad veya high tech’de olabilir. Size kalmış birşey. Merakla bekliyorum kurulumu.
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Sayı düşürmesi yapabilirim , bende endişeli düşünüyorum, aynı yerden gelmiş beta dişiler oluyor bazen onları bulmam iyi olucaktır.
Hazır kurulu düzen var bol bitkili de bakalım denemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Betta sorority tanklarda başarılı olmak için birkaç şartı sağlamak gerekiyor . Bunlardan biri hacim , 200 litre oldukça yeterli , bolca bitkide olacağı için kavga olasılığı iyice azalmış olur . Bir diğeri de balıkların yavru olduğu zamandan beri birlikte yaşıyor olması . Genellikle aynı batın birlikte büyümüş dişi bettalar tercih ediliyor .
Balıklar arası agresyonu azaltmak ve odağı degiştirmek için rasbora yada ember tetra gibi uyumlu sürü balıkları da eklenebilir .
Tüm şartlar sağlansa bile dikkat edilmesi gerekiyor .
[/QUOTE]
Aynı yavrulardan alır isem bu sorunu alabilirim gibi , bol bitki olunca da bu sorunu aşabilir gibi düşündüm, eğer ki bulunduğum yerde bir üretici bulamazsam petshop gelen aynı batın dişi ile aralarından gözlem yaparak sakın olanları seçmeyi düşündüm.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
Betta topluluk tankları, hatta birden fazla erkeğin dişilerle bir arada tutulduğu tankların videoları youtube'da bol miktarda mevcut. Ortak özellikleri fazlasıyla bitkili olmaları ve zararsız tank arkadaşları içermeleri.
Ben de sizinkine benzer düşüncelerle yakın zamanda böyle bir tank kurdum. Daha doğrusu 140(net 110) litrelik karma tankımda rasbora(3), lepistes(4), corydoras(6), helenalarla birlikte 2 aydır beslediğim erkek betta yanına önce 2 sonra 2 daha dişi betta ekledim.
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_aldigim_karideslerimi_goremiyorum_k988481.asp
Konu karideslerden açılmakla birlikte betta ile ilgili de gözlemlerim var. Bu karma tankta halen 3-4 karides görebiliyorum.
"Sonra bir kafayı kaldırdım ne göreyim, en üst akvaryumda 10- 15 tane minik dişi bettalar yüzüyor. Öyleydi böyleydi bakılırdı bakılmazdı, "olur abi, ben bir sene şu akvaryumda erkek dişi beraber baktım " dedi. İyi dedim, o zaman 2 tane ver de bari dikkati dağılsın."
"Şimdi bir hayalimi daha gerçekleştirmeye gelmişti sıra. Dişi bettaları saldım, ilk başlarda hiç bir sıkıntı olmadı. 2 saat sonra baktım, erkek sadece kırmızı renkli dişiyi akvaryumun bir ucundan öbür ucuna kovalıyor, kabarıyor, bir iki kere vurdu hatta. Mor renkli dişiye hiç bir şey yapmıyor. Odanın ışıklarını azalttım. Biraz sakinleşti. Durum şiddetlenirse yarın ayırma düşüncem var. "
"Erkek betta bugün o kadar agresif değildi. O yüzden ayırmaktan vazgeçtim. Yine de dişileri kovalıyor, kabarıyor, vurmaya çalışıyor. Hem mor hem kırmızıya sarıyor. Kırmızı dişi kaçmıyor fazla, hatta erkeği bazen geri püskürtmeye çalışıyor. Balıklarda görünür bir hasar yok şu an. Böyle devam ederse bu iş olacak gibi. Betta macerası ayrı bir konuyu hak ediyor."
Bu anlattıklarımı 22 Ocak'ta yazdım. Sonraki günlerde dişilerin kuyruklarındaki yer yer parçalanmalardan dolayı erkeği ayırdım ve 3-4 gün ayrı tuttum. Bu arada bitki örtüsünü artırdım, hindistan cevizi, kaya ve kütük takviyesi yaptım. 2 yeni dişi daha ekledim. Fakat bunlar biraz daha ufaktı ve çelimsizdi. Sonra erkeği tekrar akvaryuma koydum. Çatışmalar biraz azalmıştı. Dişilerin parçalanan kuyrukları onarıldı. Yeni dişilerden bir tanesini kaybettim. Ölüsünü bulamadım. Akvaryum belli bir dengede şu an. Yemleme sırasında bile kavga yaşanmıyor.
Kaynak veremeyeceğim fakat izlediğim videolardan yaptığım hesaba göre 110 litrede max 6 betta beslenebileceği sonucuna vardım. Siz 200 litrede 15 düşünüyorsanız bence bu sayıyı bir gözden geçirin.[:iyi:]
[/QUOTE]
Sayıyı daha da düşürebilir ve aynı batın farklı renk yavruları seçerek üstesinden gelirim belki açıkçası bu hayali gerçekleştirip durumu izlemek ve hiç yapmadım demekten iyi olucaktır diye düşünüyorum.
[QUOTE=Akvaryumis]
Hocam merhabalar,
Bende birkaç sene önce büyük bir akvaryumda bu şekilde bakmak istiyordum. Biraz araştırdım ve dişilerde dahi sıkıntı çıkabiliyormuş. Bende açıkçası biraz tırstım. Bundan 1-2 ay civarı önce yine çok heves ettim belki bir yöntemi vardır vs diye. 50-60 lt civarı bir akvaryumum vardı boşta onda 3-5 betta bakarım diye birkaç bilgili arkadaşada sordum çok uygun olmaz dediler. Bende vazgeçtim. Anladığım kadarıyla biraz sıkıntı bir iş. Ama daha önce youtube’da çok gördüm karma dişi akvaryumu. Belki bol bitkili bir şekilde olabilir. Kısacası ne kadar çok bitki o kadar iyi gibi birşey oluyor. Bence hayalinizin peşinden gidin. Normal akvaryumda kurabilirsiniz walstad veya high tech’de olabilir. Size kalmış birşey. Merakla bekliyorum kurulumu.
İyi akşamlar.[/QUOTE]
Sayı düşürmesi yapabilirim , bende endişeli düşünüyorum, aynı yerden gelmiş beta dişiler oluyor bazen onları bulmam iyi olucaktır.
Hazır kurulu düzen var bol bitkili de bakalım denemeyi düşünüyorum.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Betta sorority tanklarda başarılı olmak için birkaç şartı sağlamak gerekiyor . Bunlardan biri hacim , 200 litre oldukça yeterli , bolca bitkide olacağı için kavga olasılığı iyice azalmış olur . Bir diğeri de balıkların yavru olduğu zamandan beri birlikte yaşıyor olması . Genellikle aynı batın birlikte büyümüş dişi bettalar tercih ediliyor .
Balıklar arası agresyonu azaltmak ve odağı degiştirmek için rasbora yada ember tetra gibi uyumlu sürü balıkları da eklenebilir .
Tüm şartlar sağlansa bile dikkat edilmesi gerekiyor .
[/QUOTE]
Aynı yavrulardan alır isem bu sorunu alabilirim gibi , bol bitki olunca da bu sorunu aşabilir gibi düşündüm, eğer ki bulunduğum yerde bir üretici bulamazsam petshop gelen aynı batın dişi ile aralarından gözlem yaparak sakın olanları seçmeyi düşündüm.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba,
Betta topluluk tankları, hatta birden fazla erkeğin dişilerle bir arada tutulduğu tankların videoları youtube'da bol miktarda mevcut. Ortak özellikleri fazlasıyla bitkili olmaları ve zararsız tank arkadaşları içermeleri.
Ben de sizinkine benzer düşüncelerle yakın zamanda böyle bir tank kurdum. Daha doğrusu 140(net 110) litrelik karma tankımda rasbora(3), lepistes(4), corydoras(6), helenalarla birlikte 2 aydır beslediğim erkek betta yanına önce 2 sonra 2 daha dişi betta ekledim.
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_aldigim_karideslerimi_goremiyorum_k988481.asp
Konu karideslerden açılmakla birlikte betta ile ilgili de gözlemlerim var. Bu karma tankta halen 3-4 karides görebiliyorum.
"Sonra bir kafayı kaldırdım ne göreyim, en üst akvaryumda 10- 15 tane minik dişi bettalar yüzüyor. Öyleydi böyleydi bakılırdı bakılmazdı, "olur abi, ben bir sene şu akvaryumda erkek dişi beraber baktım " dedi. İyi dedim, o zaman 2 tane ver de bari dikkati dağılsın."
"Şimdi bir hayalimi daha gerçekleştirmeye gelmişti sıra. Dişi bettaları saldım, ilk başlarda hiç bir sıkıntı olmadı. 2 saat sonra baktım, erkek sadece kırmızı renkli dişiyi akvaryumun bir ucundan öbür ucuna kovalıyor, kabarıyor, bir iki kere vurdu hatta. Mor renkli dişiye hiç bir şey yapmıyor. Odanın ışıklarını azalttım. Biraz sakinleşti. Durum şiddetlenirse yarın ayırma düşüncem var. "
"Erkek betta bugün o kadar agresif değildi. O yüzden ayırmaktan vazgeçtim. Yine de dişileri kovalıyor, kabarıyor, vurmaya çalışıyor. Hem mor hem kırmızıya sarıyor. Kırmızı dişi kaçmıyor fazla, hatta erkeği bazen geri püskürtmeye çalışıyor. Balıklarda görünür bir hasar yok şu an. Böyle devam ederse bu iş olacak gibi. Betta macerası ayrı bir konuyu hak ediyor."
Bu anlattıklarımı 22 Ocak'ta yazdım. Sonraki günlerde dişilerin kuyruklarındaki yer yer parçalanmalardan dolayı erkeği ayırdım ve 3-4 gün ayrı tuttum. Bu arada bitki örtüsünü artırdım, hindistan cevizi, kaya ve kütük takviyesi yaptım. 2 yeni dişi daha ekledim. Fakat bunlar biraz daha ufaktı ve çelimsizdi. Sonra erkeği tekrar akvaryuma koydum. Çatışmalar biraz azalmıştı. Dişilerin parçalanan kuyrukları onarıldı. Yeni dişilerden bir tanesini kaybettim. Ölüsünü bulamadım. Akvaryum belli bir dengede şu an. Yemleme sırasında bile kavga yaşanmıyor.
Kaynak veremeyeceğim fakat izlediğim videolardan yaptığım hesaba göre 110 litrede max 6 betta beslenebileceği sonucuna vardım. Siz 200 litrede 15 düşünüyorsanız bence bu sayıyı bir gözden geçirin.[:iyi:]
[/QUOTE]
Sayıyı daha da düşürebilir ve aynı batın farklı renk yavruları seçerek üstesinden gelirim belki açıkçası bu hayali gerçekleştirip durumu izlemek ve hiç yapmadım demekten iyi olucaktır diye düşünüyorum.
Dişi Beta Tank
200 litrelik çeşitli renklerde Max 15 adet dişi beta beslemeyi düşünüyorum.
Bol bitkili CO2 tank , dişi betaları bol bitkili akvaryum da toplu şekilde bakmayı düşünüyorum.
Tercih sebebim , renklerini seviyor olmam ve halfmon dişileri bir arada beslemek ,bu hayali ne şekil gerçekleştirebiliriz, uzun zamandır bu düşüncem var .
Tankım canlı doğuran türleri ile 6-7 aydır bakıyorum artık hayalimin peşine gitmeyi düşünüyorum.[EDIT]Sinanka,2023-03-11 19:50:30[/EDIT]
200 litrelik çeşitli renklerde Max 15 adet dişi beta beslemeyi düşünüyorum.
Bol bitkili CO2 tank , dişi betaları bol bitkili akvaryum da toplu şekilde bakmayı düşünüyorum.
Tercih sebebim , renklerini seviyor olmam ve halfmon dişileri bir arada beslemek ,bu hayali ne şekil gerçekleştirebiliriz, uzun zamandır bu düşüncem var .
Tankım canlı doğuran türleri ile 6-7 aydır bakıyorum artık hayalimin peşine gitmeyi düşünüyorum.[EDIT]Sinanka,2023-03-11 19:50:30[/EDIT]
Co2 Vortex Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729521.jpg[/IMG]
İndicatör sarı ile yeşil arasında duruyor , dezavantajı hortum , kırmızı hortum bilerek uzun tuttum , çözülmeyen olursa hortum içinde sürtünerek çözülsün diye , kırmızı renk Yeşilde hoş göründüğü için kullandım , bu hafta sonu hortumları , crismis moss ile sarıp görüntüyü güzel hala getirmeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221728581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221729521.jpg[/IMG]
İndicatör sarı ile yeşil arasında duruyor , dezavantajı hortum , kırmızı hortum bilerek uzun tuttum , çözülmeyen olursa hortum içinde sürtünerek çözülsün diye , kırmızı renk Yeşilde hoş göründüğü için kullandım , bu hafta sonu hortumları , crismis moss ile sarıp görüntüyü güzel hala getirmeyi planlıyorum.
Co2 Vortex Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221621481.jpg[/IMG]
Co2 tüm yöntemleri denedim , tüplü sistem dahi elimde var , lakin tüplü sistemlerin dolumları , firmaların az basmaları ve her ay düzenli gitmek , uzak olması gibi , kendi yap sistemlere bir tavsiyem var ;
Yukarda gördüğünüz uv filtre silindir , ben daha önce almıştım ve kullandım , içerisinde bulunun uv lamba çok kolay çıkar , daha sonra içerisine bioball doldurarak ve max 800l çeviren bir kafa motoru ile sistemi kurarsanız ,kafa motoru hava giriş yerine co2 hortumu kullanın %100 vortex etkisi yaratır , indikatör hep yeşil ve bitkiler mutlu.
Tabiki bu bir tavsiye dezavantajları akvaryumda hortum görünmesi , mayalı sistemde çok faydalıdır.
Pvc ile buna benzer bir sistem kurabilir sizde tüpün uğraşları dan kurtulabilirsiniz , kaçak olmayan bir mayalı sistem 15 gün gidecektir , çünkü bu sistemde sistemden gelen co2 çıkışı rahattır.
Konu tavsiye amaçlıdır , mayalı kullanan herkese örnek teşkil etmesi ve fikir vermesi için açtım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197723/250120221621481.jpg[/IMG]
Co2 tüm yöntemleri denedim , tüplü sistem dahi elimde var , lakin tüplü sistemlerin dolumları , firmaların az basmaları ve her ay düzenli gitmek , uzak olması gibi , kendi yap sistemlere bir tavsiyem var ;
Yukarda gördüğünüz uv filtre silindir , ben daha önce almıştım ve kullandım , içerisinde bulunun uv lamba çok kolay çıkar , daha sonra içerisine bioball doldurarak ve max 800l çeviren bir kafa motoru ile sistemi kurarsanız ,kafa motoru hava giriş yerine co2 hortumu kullanın %100 vortex etkisi yaratır , indikatör hep yeşil ve bitkiler mutlu.
Tabiki bu bir tavsiye dezavantajları akvaryumda hortum görünmesi , mayalı sistemde çok faydalıdır.
Pvc ile buna benzer bir sistem kurabilir sizde tüpün uğraşları dan kurtulabilirsiniz , kaçak olmayan bir mayalı sistem 15 gün gidecektir , çünkü bu sistemde sistemden gelen co2 çıkışı rahattır.
Konu tavsiye amaçlıdır , mayalı kullanan herkese örnek teşkil etmesi ve fikir vermesi için açtım.
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
