ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ANIILL
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2017 17:01
Son Ziyaret:
04 Şubat 2026 00:21
Toplam Mesaj:
55 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
5 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ANIL GÜLTEKİN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ANIL GÜLTEKİN
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulan Akvaryumda Beyaz Bulanık Su Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
Bir kova dolusu bitkiyi çürütseniz bu şekilde bir durum oluşmaz..
Asit-baz reaksiyonu oluşuyor tankınızda.
Noco2soil suyu tamponlamak için aşırı çözünüyor, sudaki karbonatlarda görünür şekilde renk veriyor.
Bitkilerinizin çürümesi normaldir su şuan sudan çok kimya deney kabındaki bir sıvı durumunda .[/QUOTE]
Şuan aklıma gelen durum düzelene kadar günlük %50 su değişimi yapmayı düşünüyorum.Eğer bir tavsiyeniz varsa söylerseniz sevinirim teşekkür ederim yardımlarınız içinde :)
[QUOTE=Cyber_Scout]
Bir kova dolusu bitkiyi çürütseniz bu şekilde bir durum oluşmaz..
Asit-baz reaksiyonu oluşuyor tankınızda.
Noco2soil suyu tamponlamak için aşırı çözünüyor, sudaki karbonatlarda görünür şekilde renk veriyor.
Bitkilerinizin çürümesi normaldir su şuan sudan çok kimya deney kabındaki bir sıvı durumunda .[/QUOTE]
Şuan aklıma gelen durum düzelene kadar günlük %50 su değişimi yapmayı düşünüyorum.Eğer bir tavsiyeniz varsa söylerseniz sevinirim teşekkür ederim yardımlarınız içinde :)
Yeni Kurulan Akvaryumda Beyaz Bulanık Su Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
Kullandığınız sudaki elementler ile toprak reaksiyona girmiş görünüyor.
Elektronik ph tds ölçerler ve su test kiti kullanmanız sorun tespiti için malesef zorunlu gibi..
[/QUOTE]
bitkiler alişma sürecindeler yaprak dökme ve erime olmaya başlamiş bunlar yapıyo olabilir mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Kullandığınız sudaki elementler ile toprak reaksiyona girmiş görünüyor.
Elektronik ph tds ölçerler ve su test kiti kullanmanız sorun tespiti için malesef zorunlu gibi..
[/QUOTE]
bitkiler alişma sürecindeler yaprak dökme ve erime olmaya başlamiş bunlar yapıyo olabilir mi?
Yeni Kurulan Akvaryumda Beyaz Bulanık Su Sorunu
[QUOTE=Cyber_Scout]
'NoCo2 Soil'
Suyunuz arıtma mı?
Su değerlerini söylemeniz mümkün mü?[/QUOTE]
malesef kitim yok evet tabanda onu kullandım ama su olarak çeşme suyu dinlenmiş su koyuyorum akvaryuma [EDIT]ANIILL,2026-01-03 11:37:49[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]
'NoCo2 Soil'
Suyunuz arıtma mı?
Su değerlerini söylemeniz mümkün mü?[/QUOTE]
malesef kitim yok evet tabanda onu kullandım ama su olarak çeşme suyu dinlenmiş su koyuyorum akvaryuma [EDIT]ANIILL,2026-01-03 11:37:49[/EDIT]
Yeni Kurulan Akvaryumda Beyaz Bulanık Su Sorunu
Tabanda co2 katkılı toprak var su değişimlerini ilk 15 gün 2 günde 1 sonraki 15 gün 3 günde bir yapıyorum ilk 1 ay bu şekilde kullanmam gerktiği yazıyor akvartum 40*40*40 ortalama 50 litre sunsun 603 b var diş filtre var ama buğun kahverengi köpükler ve suda kötü koku var ilk defa benimde başıma geliyor [:(]
Tabanda co2 katkılı toprak var su değişimlerini ilk 15 gün 2 günde 1 sonraki 15 gün 3 günde bir yapıyorum ilk 1 ay bu şekilde kullanmam gerktiği yazıyor akvartum 40*40*40 ortalama 50 litre sunsun 603 b var diş filtre var ama buğun kahverengi köpükler ve suda kötü koku var ilk defa benimde başıma geliyor [:(]
Yeni Kurulan Akvaryumda Beyaz Bulanık Su Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196975/020120262356301.jpg[/IMG]
Yeni kurduğum bitkili akvaryumda 2 haftadır kurulu olan tankta beyaz bulanıklık akvaryumda iç filtre diş filtre ve yüzey temizleyici var bakteri kültürü ve su düzenleyici kullandım düzelmedi sorun nedir sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196975/020120262356301.jpg[/IMG]
Yeni kurduğum bitkili akvaryumda 2 haftadır kurulu olan tankta beyaz bulanıklık akvaryumda iç filtre diş filtre ve yüzey temizleyici var bakteri kültürü ve su düzenleyici kullandım düzelmedi sorun nedir sizce?
Florasan Temazsızlık Sorunu
Arkdaşlar elektronik balast ile bitkili akvaryum için işik sistemi yapıyorum fakat florasan lambaya kablo ile bağlantı getirince florasan uclarına klemens ile bağlantı yaptım fakat olmadı sıkılmıyor klemensler çok temassilık yapıp lamba arada yanıp sonuyor sizce klemens yerıne ne kullana bilirim t8 florasan kullanıyorum ne kullana bilirim sizce..
Arkdaşlar elektronik balast ile bitkili akvaryum için işik sistemi yapıyorum fakat florasan lambaya kablo ile bağlantı getirince florasan uclarına klemens ile bağlantı yaptım fakat olmadı sıkılmıyor klemensler çok temassilık yapıp lamba arada yanıp sonuyor sizce klemens yerıne ne kullana bilirim t8 florasan kullanıyorum ne kullana bilirim sizce..
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=Raufy]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.[/QUOTE]
aslında güzel bir ürün faydalıda ama tam nerde hata yapıyorsunuz bende anlayamadım ama eğer imkanınız varsa tabi tüplü sistem alıp kulllanmak sizin için daha rahat oluçaktır ve uzun yıllar kullanabılırsınız tüplü sistemi ama co2 dıy ürününü kullanamamanıza üzüldüm
[QUOTE=Raufy]
Açıkcası ne yaptıysam olmuyor. Dediklerinizi yaptım. Ne hava kaçagı var, ne başka birşey. Damla sayaçlı difusor de var. minimum da tutmama ragmen, basınç 1-2 arasında olmasına ragmen en fazla 1 gün gidiyor sonra fıs. Limon tuzu şişesinde sıvı kalmıyor, hepsi karbonat karışımlı olan şişeye geciyor. Anlaşılan tüplü sisteme gececegim. Diy sistemi zaman kaybı ve boşa eziyet ve masraf.[/QUOTE]
aslında güzel bir ürün faydalıda ama tam nerde hata yapıyorsunuz bende anlayamadım ama eğer imkanınız varsa tabi tüplü sistem alıp kulllanmak sizin için daha rahat oluçaktır ve uzun yıllar kullanabılırsınız tüplü sistemi ama co2 dıy ürününü kullanamamanıza üzüldüm
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=Raufy]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?[/QUOTE]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi
[QUOTE=Raufy]
Öncelikle tavsiyeler ve önerileriniz için teşekkürler. Güzel bir bilgilendirme oldu. Peki son 2 soruya da cevap alabilirsem tamamiyle pekiştirmiş olacagım çünkü gördügüm kadarıyla bilgilisiniz regülatör konusunda.
1) Siz bu yaptıklarınızla beraber şişelerdeki karışım yaklaşık olarak kaç gün /ya da kaç hafta gidiyor? Ve günde ortalama vanayı ne kadar açık tutuyorsunuz?
2) Şişeleri akvaryum seviyesinde mi tutuyorsunuz yoksa akvaryum altında veya istediğimiz yere koyabilir miyiz ?[/QUOTE]
senın kullanımına göre vanayı nasıl kullandığına göre sn kaç damla hava kabarçiği vermene bağlı benim 25 gün kadar gidiyor ama kullanıcaksan benim tavsiyem bi damla sayaçli difüzör al veya çinden cam difüzör al içine biraz su koyarsan ne kadar sn çıktığını görürsün hava kabarciğı daha ucuza gelir çinden almak ben kabloyu uzun tutmuyorum çok ve akvaryumdan 1-2 kariş aşağıda şişe ama kullanarak deneyim ederek öğrenıceksen çalişmasını ama en önemli konu hava kaçakları var sende şuan onları hallet ve damla sayaçli difüzör al sorunun düzeliçek hocam gene sorunun olursa yarımcı olurum elinden geldiğince bende daha önçe senın gibi sorun yaşadım şimdi düzeldi
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=Raufy][
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?[/QUOTE]
bar 1-2 gelince sert olması çok normal içinde gaz oluyor ama korkulaçak birşey yok kola şişeleri basınca dayanıklı hiçbirşey olmaz 2nin üzerine çıkmak istiyorsan vanayı açıp kapaman gerekiyor ara ara ve bar çıkar yukarı ben 4 kadar getirdim ama saglıklı olan 1-2 arası sen daha yukarı yapmak istediğinde a şişesindeki limon tuzu b şişesindeki karbonata çok hızlı karişicak bunu aç kapa yaparken bence 1-2 arası yeterli illa çıkarıcam dersen 1.5 saate çıkarmiştim aç kapa yaparak ben ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı
ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu sendede yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[EDIT]ANIILL,2019-04-25 11:21:19[/EDIT]
[QUOTE=Raufy][
Soru bir değil 1den fazla :))) Sorun şu ki ben hiçbir zaman 2 bar oranının üzerine çıkamadım. Bar 1 ile 2 arasına geldiğinde şişeler cok sert oluyor ve imkanı yok, sıkamıyorsun.
1.Soru: Başka bir yolu var mı 2nin üzerine çıkabilmenin hatta mümkünse 3bara ulaşmanın ?
2.Soru: Eğer B şişesini (karbonat dolu olan şişe) sallayarak 2 üzeri basınç oranına ulaşılıyorsa ne kadar süre bunu tekrarlamam gerekli?
3.Soru: Siz mıknatısı su üzerine çıkardığınızda şişedeki gaz kaç saat dayanıyor? Ve ortalama olarak Co2 karışımınız kaç gün gidiyor ?[/QUOTE]
bar 1-2 gelince sert olması çok normal içinde gaz oluyor ama korkulaçak birşey yok kola şişeleri basınca dayanıklı hiçbirşey olmaz 2nin üzerine çıkmak istiyorsan vanayı açıp kapaman gerekiyor ara ara ve bar çıkar yukarı ben 4 kadar getirdim ama saglıklı olan 1-2 arası sen daha yukarı yapmak istediğinde a şişesindeki limon tuzu b şişesindeki karbonata çok hızlı karişicak bunu aç kapa yaparken bence 1-2 arası yeterli illa çıkarıcam dersen 1.5 saate çıkarmiştim aç kapa yaparak ben ben mıknatısı bar 1-2 arasına gelince çıkarıyorum suyun içinden ve etkileşimi durduruyorum 1 hafta kadar gidiyor içindeki gaz daha sonra mıknatısı suya indiriyorum ve etkileşimi başlatıyorum gene 15-20 dk barı 1-2 arasına getiriyorum gene çıkarıyorum mıknatısı
ama benım çabuk bitmesindeki baştaki sorunum sistem iyi yapılmamişti aldiğim yerde kapakların altına conta görünüyor bende yoktu sendede yoksa altında conta şişerin ağızlarını 1-2 tur teflon bant ile dön sonra kapağı tak ve sıcak silikon tabancası ile her şişenin üzerine birleşim yerlerine sıcak silikon sıktım kapladım hocam ve sorun çözüldu bende birde hava hortumunu olabildiğince eksiz kullan ve difüzor kullanan sn 1 damla ya ayarlamak çok önemli eğer uzun süre gitmesi için.[EDIT]ANIILL,2019-04-25 11:21:19[/EDIT]
Dıy Co2 Çabuk Bitme Sorunu
[QUOTE=Raufy]Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Raufy]Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][/QUOTE]
mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:)
[QUOTE=Raufy]Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Raufy]Aynı sorun bende de oluyor. Aliexpress üzerinden satın aldıgım CO2 Generator ile CO2 sistemi kurdum nano akvaryumum için.
ilk deneme 0.6litre su ve 200 gram limon tuzu - 0.2litre su ve 200 gram karbonat ile yaptım. 1 gün içerisinde A şişesindeki karışım tamamiyle bitti ve generator durdu. (Minimum derece vanayı açık tutmama rağmen)
Ertesi gün ise ikinci denemeyi yaptım. A şişesine 400 gr limon tuzu - 1.2litre su karışımı; B şişesinde ise 200 gr Karbonat 0.4litre su karışımı ile teste başladım. A şişesinin dibindeki mıknatıs suyun içinde kaldıkca, A şişesinden
B şişesine doğru belirli aralıklarla su geçişi oluyor. Göstergedeki basınç ise 1-2 arası (En ideal basınç olduğu belirtildi, bu sebeple ben de bu oranda tutuyorum) olduğu yine çok fazla gitmez diye tahmin ediyorum.
Ancak çeşitli videoları izledigimde ve forumdaki yazıları okuğumda 30*40 gün boyunca gittiği belirtildi. Herhalde bir yanlışlık var ve bir türlü çözemiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348191.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212586/230420192348201.jpg[/IMG][/QUOTE]
mıknatısı suyun içinde tuttuğun surece su gider bar 2 ye gelince çıkar mıknatısı su gitmesin zaten bar kolay kolay inmez 0 eğer kaçak yoksa eğer yardımcı olmamı istediğin başka sorun varsa yaz cevaplarım bende çok çektim aynı dertten:)
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
