ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
faNtAsYbOy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ocak 2007 23:09
Son Ziyaret:
23 Mart 2011 23:46
Toplam Mesaj:
45 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HaLiL YıLDIz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1980
Yaş:
46
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HaLiL
ANTALYA/MERKEZ
ANTALYA/MERKEZ
SON 10 MESAJI
130*55*60h Akvaryum yaptık hava kabarcığı var
Sevgili Fatih;
Silikon arasında kabarcıklardan söz ediyorsun hele ki bu 400 litrelik bir tank ise kaldıki küçük bir tankta olsa tehlike sinyallerinin en bariz göstergesidir. Sana tavsiyem hemen eline ince bir çelik tel almak önce akvaryumu ayırmak sonra da bir jilet yardımıyla basitce siliconları temizleyerek yeniden siliconlamak sonradan pişman olacağın şeyler yapma derim. Tereddüt ettiğinide belirtmişsin zaten artı kuşak at kayıt at derken yamalı bohçaya dönecek tankın zaten kuşaklar atılmış daha fazla destekten se direk yapıyı sağlam kurmak her zaman daha akılcıdır geçici çözümler yerine sağlam net yapılar yap derim( sanki biraz inşaat işine döndü gibi oldu ama örnek işte ) birde son olarak şunu ekliyorum antibakteriyel silikon bittiği için normal silikon koymuş yazmışsın bu da bir dez avantajdır yani sağlamlık açısından kast etmiyorum balıklarının sağlığı açısın dan sözün özü bi kez yap tam yap yolda kalma patlak lastiği 1 kez yamattırırsın 2 kez 3 kez derken film kopar bir yerde ve lastiğin tümden yarılır. Sağlıklı balıklar dilerim.
Sevgili Fatih;
Silikon arasında kabarcıklardan söz ediyorsun hele ki bu 400 litrelik bir tank ise kaldıki küçük bir tankta olsa tehlike sinyallerinin en bariz göstergesidir. Sana tavsiyem hemen eline ince bir çelik tel almak önce akvaryumu ayırmak sonra da bir jilet yardımıyla basitce siliconları temizleyerek yeniden siliconlamak sonradan pişman olacağın şeyler yapma derim. Tereddüt ettiğinide belirtmişsin zaten artı kuşak at kayıt at derken yamalı bohçaya dönecek tankın zaten kuşaklar atılmış daha fazla destekten se direk yapıyı sağlam kurmak her zaman daha akılcıdır geçici çözümler yerine sağlam net yapılar yap derim( sanki biraz inşaat işine döndü gibi oldu ama örnek işte ) birde son olarak şunu ekliyorum antibakteriyel silikon bittiği için normal silikon koymuş yazmışsın bu da bir dez avantajdır yani sağlamlık açısından kast etmiyorum balıklarının sağlığı açısın dan sözün özü bi kez yap tam yap yolda kalma patlak lastiği 1 kez yamattırırsın 2 kez 3 kez derken film kopar bir yerde ve lastiğin tümden yarılır. Sağlıklı balıklar dilerim.
170/60/75 Akvaryum
Arkadaşlar öncelikle konuyu parçalayalım daha sonra buradan yola çıkarak bi cevaba ulaşırız;
1. Sezai bey 12 mm den ve xxx ölçülerde sadece akvaryum yaptırmak istediğini belirtmiş herhangi bir ek talep belirtmemiş önce bunu cevaplandıralım.
Cevap:
Sezai bey ve diğer arkadaşlarım; ben konuyu genel olarak ele alıp değerlendireceğim şehir yerleşim konum ve imkanlar dahilinde cam fiyatları asla bir bölgeden bir bölgeyi tutmaz ve aldığınız yerlerde çok önemli. Kendi adıma bir örnek vereyim forumda bi çok arkadaş var hazır akvaryum alan farz-ı misal bir arkadaşım diyarbakırdan diyorki ben 100*50*50 akvaryumu burada sordum 180 milyon dediler diyor, aynı boyutta akvaryumu ben antalyada 80-120 arası rahatlıkla alabiliyorum belki istanbulda bu fiyat daha da aşağı düşebilir yer konum bölge çok önemli. Cam konusuna gelince, FoRrap;(salih bey) arkadaşım kabaca kendi muhitine göre şöyle bir hesap yapmış 12 mm camın m2 fiyatı 60 ytl +kdv dir. 60x4,5=270 ytl + kdv cam fiyatıdır.
Şimdi yukarıda da 650 - 800 Ytl gibi gerçekten uçuk rakamlardan bahsedilmiş burada otopsici (tayfur) arkadaşıma katılmamak elde değil.
Yani işin özü bulunduğunuz bölge ve cam aldığınız yere göre fiyatlar bariz farklar gösterebilir, fakat 3 aşağı 5 yukarı fiyat derseniz antalyada cam fabrikası bi dostumuzdan alırım ben camlarımı genelde onun fiyatlarınıda ben yazayım FoRrap;(salih bey) arkadaşımızın da fiyatları doğrultusunda bi fikir elde edersiniz fakat tabiki en güzeli kendi muhitinizde bir cam fabrikası veya cam işleme fabrikası yada büyük bi toptancıya gidip fiyat alırsanız daha net olur. Benim aldığım fiyatları yazayım 12 mm rodaj dahil m2 fiyatı 64 YTL + KDV buna ek olarak kendiniz mi yapacaksınız ? yoksa bir camcı veya akvaryumcuyamı ? eğer kendiniz yapacaksanız en az 2 tüpte silikon eklesek 12 YTL de o yapar tahminen 350 YTL yi bulur çıplak akvaryumunuz. Eğer camcı v.b. birilerine yaptıracaksanız haliyle fiyat biraz daha artacaktır malum el emeği adı altında (ki bazıları gerçekten emek verip hak ediyor bazı arkadaşlar ise yaptıkları işi abartıp kat kat yüksek rakamlar istiyorlar) bi miktar işçilik alıyorlar. Sağlıklı balıklar dilerim.
Arkadaşlar öncelikle konuyu parçalayalım daha sonra buradan yola çıkarak bi cevaba ulaşırız;
1. Sezai bey 12 mm den ve xxx ölçülerde sadece akvaryum yaptırmak istediğini belirtmiş herhangi bir ek talep belirtmemiş önce bunu cevaplandıralım.
Cevap:
Sezai bey ve diğer arkadaşlarım; ben konuyu genel olarak ele alıp değerlendireceğim şehir yerleşim konum ve imkanlar dahilinde cam fiyatları asla bir bölgeden bir bölgeyi tutmaz ve aldığınız yerlerde çok önemli. Kendi adıma bir örnek vereyim forumda bi çok arkadaş var hazır akvaryum alan farz-ı misal bir arkadaşım diyarbakırdan diyorki ben 100*50*50 akvaryumu burada sordum 180 milyon dediler diyor, aynı boyutta akvaryumu ben antalyada 80-120 arası rahatlıkla alabiliyorum belki istanbulda bu fiyat daha da aşağı düşebilir yer konum bölge çok önemli. Cam konusuna gelince, FoRrap;(salih bey) arkadaşım kabaca kendi muhitine göre şöyle bir hesap yapmış 12 mm camın m2 fiyatı 60 ytl +kdv dir. 60x4,5=270 ytl + kdv cam fiyatıdır.
Şimdi yukarıda da 650 - 800 Ytl gibi gerçekten uçuk rakamlardan bahsedilmiş burada otopsici (tayfur) arkadaşıma katılmamak elde değil.
Yani işin özü bulunduğunuz bölge ve cam aldığınız yere göre fiyatlar bariz farklar gösterebilir, fakat 3 aşağı 5 yukarı fiyat derseniz antalyada cam fabrikası bi dostumuzdan alırım ben camlarımı genelde onun fiyatlarınıda ben yazayım FoRrap;(salih bey) arkadaşımızın da fiyatları doğrultusunda bi fikir elde edersiniz fakat tabiki en güzeli kendi muhitinizde bir cam fabrikası veya cam işleme fabrikası yada büyük bi toptancıya gidip fiyat alırsanız daha net olur. Benim aldığım fiyatları yazayım 12 mm rodaj dahil m2 fiyatı 64 YTL + KDV buna ek olarak kendiniz mi yapacaksınız ? yoksa bir camcı veya akvaryumcuyamı ? eğer kendiniz yapacaksanız en az 2 tüpte silikon eklesek 12 YTL de o yapar tahminen 350 YTL yi bulur çıplak akvaryumunuz. Eğer camcı v.b. birilerine yaptıracaksanız haliyle fiyat biraz daha artacaktır malum el emeği adı altında (ki bazıları gerçekten emek verip hak ediyor bazı arkadaşlar ise yaptıkları işi abartıp kat kat yüksek rakamlar istiyorlar) bi miktar işçilik alıyorlar. Sağlıklı balıklar dilerim.
yunus
[QUOTE=nöbetçi]
Hiç gerek yok konuyu devam ettirmeye. Reis yani Uğur abinin ilk tahmini ortada ve doğrudur. Öncelikle seninde içinin rahat etmesi için internetten net bi ölçüde erkek yunus ve dişi yunus resimleri bul ve aralarındaki farkları karşılaştır + zaten karşılaştırmaya veya balık uzmanı olmana da gerek yok. Yüzgeçleri zaten ne olduğunu söylüyor balığın. Buna ek olarak hadi balıklar kavga etti, hırpalandı ,yüzgeçlerinde sorun oldu diyelim, peki o koca kafa ne demektir ? Kavga esnasında balığınız başını akvaryumun duvarlarına çarptı ondan mı şişti ?
Yani sonuç olarak yunusunuz Allah nazardan saklasın çok güzel bir erkek.
(Mesajlarınızda Türkçe imla kurallarına uyunuz.)goktugy 2007-07-09 20:28:20
[QUOTE=nöbetçi]
Arkadaşlar,anlaşılan o ki balığın cinsiyeti konusunda bi karara varamadık. yarın yeni resim ekleyeceğim. Balığa dişi diyende çok,erkek diyende. inşallah yeni resimle bi sonuca varırız. hepinize teşekürler...
[/QUOTE]Hiç gerek yok konuyu devam ettirmeye. Reis yani Uğur abinin ilk tahmini ortada ve doğrudur. Öncelikle seninde içinin rahat etmesi için internetten net bi ölçüde erkek yunus ve dişi yunus resimleri bul ve aralarındaki farkları karşılaştır + zaten karşılaştırmaya veya balık uzmanı olmana da gerek yok. Yüzgeçleri zaten ne olduğunu söylüyor balığın. Buna ek olarak hadi balıklar kavga etti, hırpalandı ,yüzgeçlerinde sorun oldu diyelim, peki o koca kafa ne demektir ? Kavga esnasında balığınız başını akvaryumun duvarlarına çarptı ondan mı şişti ?
Yani sonuç olarak yunusunuz Allah nazardan saklasın çok güzel bir erkek.
Antalyada akvaryum yaptiracak yer ariyorum
[QUOTE=VaGuS] Oncelikle hepinize merhabalar siteye yeni uye oldum bende.Sizden ricam antalyali arkadaslarin bana yardimci olmasi.Yaklasik 4-5 senedir akvaryum sahibiyim ve malum her akvaryum sevdalisi gibi bende giderek tanki buyutuyorum.Suan elimde yaklasik 100 lt lik bir kose akvaryum var.Bunu duz dikdortgen ve buyuk bir akvaryuma buyutmek istiyorum.Yaklasik ebat olarak 120x50x50 civarlarinda olacak.Fakat ben istanbullu oldugum icin antalyayi bilmiyorum ve en iyi iscilikle bu akvaryumu nerede yaptira bilirim hicbir fikrim yok.Birkac konu basligi okudum ama ihtiyacim olan bilgiyi bulamadim ve malesef istanbuldan sonra antalya akvaryumculuk sektoru olarak gercekten cok dusuk durumda:(Sizden ricam bu konuda bilgisi olan arkadaslarin bana yardimci olmasi.Simdiden tesekkur ederim...
[/QUOTE]
Merhaba siteye hoşgeldiniz;
Akvaryum yaptırmak istediğinizi belirttiniz fakat bir kaç sorum olacak istediğiniz ebatta akvaryum mu bulamadınız ? 2. Akvaryum yaptırmak derken cam herşey dahil yapım mı ? yoksa camını kendiniz alıp birisine mi yaptırmak istiyorsunuz ?
Size şöyle yardımcı olayım malum sizinde söylediğiniz gibi antalyada balık piyasası ve akvaryum piyasası çoğu zaman fahiş fiyatlara ulaşıyor zaten akvaryumcu sayısı da kısıtlı denebilecek gibi birşey.
Şimdi gelelim sizin tankınıza eğerki tamamiyle cam dahil yaptırırım diyorsanız akvaryumcuların geneli bunu yapıyor bu konuda sizi yönlendirebilirim tabiki fiyat alırsınız ve size en uygun neresiyse oradan yaptırsınız ama kendim yaparım derseniz cam alabileceğiniz bir kaç toptancı yeride tarif edebilirim birleştirme konusundada yardımcı olabildiğim kadar olurum kapak felanda tasarım veya çeşitli malzemelerden kolaylıkla yapılabilir ama sehpa isterseniz sanayide demir sehpasınıda uygun fiyatlı yaptırabileceğimiz yer var onuda hallederiz mobilya isterseniz o konuda tanıdığım yok ama eliniz birazcık yatkınsa bir tabaka mdf alıp aldığınız toptancıda bunu kestirip daha sonra evde demir sehpaya kolaylıkla monte edebilirsiniz hani şu paket gardroplar felan gibi.
Akvaryum ölçüleriniz için 10 mm rodajlı cam yeterli olacaktır tabiki atkı kuşak atmak isterseniz sizin elinizde veya fiyat konusunda sorun olmaz derseniz direkt 12 mm cam fakat ben olsam 8 mm den yapardım ki yaptım aşağıda link veriyorum benim ölçülerim 100*60*50 dir ve 8 mm camdan atkısız kuşaksız dır hatta olduğu gibi görünsün diyerek kapak bile yapmadım tamamı sehpa dahil kendi yapımımdır.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=97614&KW=
faNtAsYbOy 2007-07-09 02:48:19
[QUOTE=VaGuS] Oncelikle hepinize merhabalar siteye yeni uye oldum bende.Sizden ricam antalyali arkadaslarin bana yardimci olmasi.Yaklasik 4-5 senedir akvaryum sahibiyim ve malum her akvaryum sevdalisi gibi bende giderek tanki buyutuyorum.Suan elimde yaklasik 100 lt lik bir kose akvaryum var.Bunu duz dikdortgen ve buyuk bir akvaryuma buyutmek istiyorum.Yaklasik ebat olarak 120x50x50 civarlarinda olacak.Fakat ben istanbullu oldugum icin antalyayi bilmiyorum ve en iyi iscilikle bu akvaryumu nerede yaptira bilirim hicbir fikrim yok.Birkac konu basligi okudum ama ihtiyacim olan bilgiyi bulamadim ve malesef istanbuldan sonra antalya akvaryumculuk sektoru olarak gercekten cok dusuk durumda:(Sizden ricam bu konuda bilgisi olan arkadaslarin bana yardimci olmasi.Simdiden tesekkur ederim...
[/QUOTE]
Merhaba siteye hoşgeldiniz;
Akvaryum yaptırmak istediğinizi belirttiniz fakat bir kaç sorum olacak istediğiniz ebatta akvaryum mu bulamadınız ? 2. Akvaryum yaptırmak derken cam herşey dahil yapım mı ? yoksa camını kendiniz alıp birisine mi yaptırmak istiyorsunuz ?
Size şöyle yardımcı olayım malum sizinde söylediğiniz gibi antalyada balık piyasası ve akvaryum piyasası çoğu zaman fahiş fiyatlara ulaşıyor zaten akvaryumcu sayısı da kısıtlı denebilecek gibi birşey.
Şimdi gelelim sizin tankınıza eğerki tamamiyle cam dahil yaptırırım diyorsanız akvaryumcuların geneli bunu yapıyor bu konuda sizi yönlendirebilirim tabiki fiyat alırsınız ve size en uygun neresiyse oradan yaptırsınız ama kendim yaparım derseniz cam alabileceğiniz bir kaç toptancı yeride tarif edebilirim birleştirme konusundada yardımcı olabildiğim kadar olurum kapak felanda tasarım veya çeşitli malzemelerden kolaylıkla yapılabilir ama sehpa isterseniz sanayide demir sehpasınıda uygun fiyatlı yaptırabileceğimiz yer var onuda hallederiz mobilya isterseniz o konuda tanıdığım yok ama eliniz birazcık yatkınsa bir tabaka mdf alıp aldığınız toptancıda bunu kestirip daha sonra evde demir sehpaya kolaylıkla monte edebilirsiniz hani şu paket gardroplar felan gibi.
Akvaryum ölçüleriniz için 10 mm rodajlı cam yeterli olacaktır tabiki atkı kuşak atmak isterseniz sizin elinizde veya fiyat konusunda sorun olmaz derseniz direkt 12 mm cam fakat ben olsam 8 mm den yapardım ki yaptım aşağıda link veriyorum benim ölçülerim 100*60*50 dir ve 8 mm camdan atkısız kuşaksız dır hatta olduğu gibi görünsün diyerek kapak bile yapmadım tamamı sehpa dahil kendi yapımımdır.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=97614&KW=
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
Tüm yorum ve temennileriniz için tekrardan teşekkür ederim sağlıklı balıklar dilerim.
Tüm yorum ve temennileriniz için tekrardan teşekkür ederim sağlıklı balıklar dilerim.
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
[QUOTE=AKIN BAYER]
Teşekkür ederim akın bey aslında kapak düşünmedim sade bir görüntü olması açısından üstteki armatürle kalmasını istemiştim ama balıklarım neredeyse avrasya sirkine aday oldular suda değil artık hava da yüzmeye başladılar bir an önce uygun bir kapak yapıp onuda sizlerle paylaşacağım.
[QUOTE=AKIN BAYER]
Tebrikler mükemmel olmuş birde kapak uydurursanız tadından yenmez bir hal alacak sonuçta baştan aşağı emek sarfederek yapmış olduğunuz bir akvaryum mükemmel ![]()
Teşekkür ederim akın bey aslında kapak düşünmedim sade bir görüntü olması açısından üstteki armatürle kalmasını istemiştim ama balıklarım neredeyse avrasya sirkine aday oldular suda değil artık hava da yüzmeye başladılar bir an önce uygun bir kapak yapıp onuda sizlerle paylaşacağım.
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
Murat bey yukardaki yazım yeterince aydınlatıcı olmuş galiba bakın kimseden ses seda çıkmamış.
Murat bey yukardaki yazım yeterince aydınlatıcı olmuş galiba bakın kimseden ses seda çıkmamış.
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
[QUOTE=markymark]Benim aklıma takılan soru şu aslında?
Şimdi iyi bir konuya değindiniz konumuzun bi nebze olsun dışında ama size şöyle özetleyeyim bu tank dahil olmak üzere 3 büyük ve bir küçük yavruluğum daha var diğer tanklarımın ebatlarınıda yazayım 120*60*60 = 10 mm cam atkısız kuşaksız 100*60*50 8 mm cam atkısız kuşaksız *2 tane 70*35*30 yavruluk 4 mm cam atkısız kuşaksız.
Akvaryum ölçülerimi verdim tamamını ben yaptım hazır almam yani şimdi sizin varmak istediğiniz ve merek ettiğiniz konuya gelelim.
Dışarıda akvaryum satın almak istediğiniz zaman genelde 120 boy a kada 8 mm camdandır satılan akvaryumlar hazır olanları kast ediyorum bizzat akvaryumcularda inceleyebilirsiniz sitemizde cam ebatları konusunda bilgi sistemi oluşturulmuştur ve o bilgi sistemine göre 120 lik bir akvaryuma tabiki en ve yükseklikde çok önemli ama ben kabaca anlatacağım en az 10 mm cam olmak zorunda haa sitede yanlış mı bilgi veriliyor hayır kesinlikle değil sitedeki bilgiler camın en güvenli ortamını yakalayabilmesi adına bu kadar kalınlıklar veriliyor. Ben ilk akvaryumumu yaptıpımda 120 * 50 * 50 bi akvaryum kurdum 8 mm camdan kayıtsız kuşaksız tam 9 ay kullandım ama 9 ayın sonunda pufff anlayacağınız patladı bu demek oluyorki ilerki zamanlara vurduğumuz zaman 120*50*50 bir tanka 8 mm kayıtsız kuşaksız gerçekten çok eksik bir değer fakat 100*60*50 son yaptığım tank gibi bir tank kurdum yine 8 mm camdan 2 sene kullandım ve bi dostuma verdim ortalama 3 senedirde o kullanıyor sorun yok ben deneme yanılma şeklinde uyguladım fakat sitede verilenler garanti diyebileceğim cam kalınlıklarıdır ama benim yaptığım tanklara 100*60*50 8 mm camdan kayıtsız kuşaksız genelde korkutucu olarak bakılıyor ama dediği gibi piyasada 120 cm ye kadar en boy tartışması yapmıyorum genelde 8 mm dendir bunun ana temelide çok sağlam siliconlamak artı gerçekten bu işte tecrübe kazanmış olmak yatıyor. umarım aydınlatıcı olabilmişimdir bu uyku halinde biraz zor ama yeni sorular veya sıkıntılar doğarsa tartışmaya açık. sağlıklı balıklar.
[QUOTE=markymark]Benim aklıma takılan soru şu aslında?
Frumda biçok arkadaş bu ölçülerde bi tank için ''kesinlikle'' kuşaksız olmaz diyordu?
O arkadaşlar nedense bu arkadaşımızın yaptığı akvaryum için hiçbi yorum yapmamış?
Saygılar...
[/QUOTE]Şimdi iyi bir konuya değindiniz konumuzun bi nebze olsun dışında ama size şöyle özetleyeyim bu tank dahil olmak üzere 3 büyük ve bir küçük yavruluğum daha var diğer tanklarımın ebatlarınıda yazayım 120*60*60 = 10 mm cam atkısız kuşaksız 100*60*50 8 mm cam atkısız kuşaksız *2 tane 70*35*30 yavruluk 4 mm cam atkısız kuşaksız.
Akvaryum ölçülerimi verdim tamamını ben yaptım hazır almam yani şimdi sizin varmak istediğiniz ve merek ettiğiniz konuya gelelim.
Dışarıda akvaryum satın almak istediğiniz zaman genelde 120 boy a kada 8 mm camdandır satılan akvaryumlar hazır olanları kast ediyorum bizzat akvaryumcularda inceleyebilirsiniz sitemizde cam ebatları konusunda bilgi sistemi oluşturulmuştur ve o bilgi sistemine göre 120 lik bir akvaryuma tabiki en ve yükseklikde çok önemli ama ben kabaca anlatacağım en az 10 mm cam olmak zorunda haa sitede yanlış mı bilgi veriliyor hayır kesinlikle değil sitedeki bilgiler camın en güvenli ortamını yakalayabilmesi adına bu kadar kalınlıklar veriliyor. Ben ilk akvaryumumu yaptıpımda 120 * 50 * 50 bi akvaryum kurdum 8 mm camdan kayıtsız kuşaksız tam 9 ay kullandım ama 9 ayın sonunda pufff anlayacağınız patladı bu demek oluyorki ilerki zamanlara vurduğumuz zaman 120*50*50 bir tanka 8 mm kayıtsız kuşaksız gerçekten çok eksik bir değer fakat 100*60*50 son yaptığım tank gibi bir tank kurdum yine 8 mm camdan 2 sene kullandım ve bi dostuma verdim ortalama 3 senedirde o kullanıyor sorun yok ben deneme yanılma şeklinde uyguladım fakat sitede verilenler garanti diyebileceğim cam kalınlıklarıdır ama benim yaptığım tanklara 100*60*50 8 mm camdan kayıtsız kuşaksız genelde korkutucu olarak bakılıyor ama dediği gibi piyasada 120 cm ye kadar en boy tartışması yapmıyorum genelde 8 mm dendir bunun ana temelide çok sağlam siliconlamak artı gerçekten bu işte tecrübe kazanmış olmak yatıyor. umarım aydınlatıcı olabilmişimdir bu uyku halinde biraz zor ama yeni sorular veya sıkıntılar doğarsa tartışmaya açık. sağlıklı balıklar.
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
[QUOTE=ERGÜR]Elimize emeğinize saglık güzel olmuş.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.
[QUOTE=ERGÜR]Elimize emeğinize saglık güzel olmuş.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.
100*60*50 Yeni Tankım & Ytong Sehpa
[QUOTE=tahacalisir]Gelişmeleri merakla bekliyoruz efendim...Saygılar...Ayrıca hoşgörünüz içinde teşekklür edrim.[/QUOTE]
Rica ederim taha bey her zaman hoşgörü, anlayış ve yardımlaşma içinde olmalıyız ki bu bilgi, paylaşım ve hobi platformunu en üst seviyelere çıkartabilelim gelişmeleri tasarladıktan sonra en kısa zamanda ekleyeceğim sağlıklı balıklar dilerim.
[QUOTE=tahacalisir]Gelişmeleri merakla bekliyoruz efendim...Saygılar...Ayrıca hoşgörünüz içinde teşekklür edrim.[/QUOTE]
Rica ederim taha bey her zaman hoşgörü, anlayış ve yardımlaşma içinde olmalıyız ki bu bilgi, paylaşım ve hobi platformunu en üst seviyelere çıkartabilelim gelişmeleri tasarladıktan sonra en kısa zamanda ekleyeceğim sağlıklı balıklar dilerim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
