ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnci Aquarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
107
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mart 2017 23:44
Son Ziyaret:
16 Aralık 2023 14:59
Toplam Mesaj:
89 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kerem inci
Doğum Tarihi:
26 Şubat 1992
Yaş:
34
İl:
Bursa
Meslek:
İnşaat Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Canlıya önem verin.(yapaydan uzak durun)
SON 10 MESAJI
South American Aquarium
[QUOTE=AETHM] lümen değerleri nedir biliyor musunuz ledlerin modelleri nelerdir ayrıca[/QUOTE]
1.800 lümen ve LED bar (elektrikcide yaptırdım ) 72 adet LED mevcut toplamda 23 w
[QUOTE=AETHM] lümen değerleri nedir biliyor musunuz ledlerin modelleri nelerdir ayrıca[/QUOTE]
1.800 lümen ve LED bar (elektrikcide yaptırdım ) 72 adet LED mevcut toplamda 23 w
South American Aquarium
Dizilim tamamıyla soğuk beyaz ve mavi LED başka bir renk yok
Dizilim tamamıyla soğuk beyaz ve mavi LED başka bir renk yok
South American Aquarium
[QUOTE=AETHM]
Merhaba hayırlı olsun çok güzel duruyor. size önerim 3 haftadan önce canlı eklememek olacaktır. yeni koyulan kökler yosunumsu şeffaf bir yapı oluşturuyor çok normaldir alg yiyiciler afiyetle yerler onları problem olmaz. yüzey yağlanması yeni kurulumlarda olan bir şey bakteri döngüsü ve tank oturdukça kendiliğinden yok olacaktır siz sadece yüzeyi çok kaplayıp oksijen alışverişine engel olmadığına emin olun. skimmer kullanabilirsiniz. eriyen bitkiler yeni kurulumdan dolayıdır bakteri döngüsü oluşmamış akvaryumda fazla amonyak bitki erimesine sebep olabilir. dalga motoru ve dip temizliği nasıl ilişkilendiriliyor inanın bilmiyorum sadece dalga yaratan bir cihaz dipteki temizliği nasıl sağlayacak bitki ve canlı atıklarının temizliğini sağlayan şeyler bakterilerdir. ışığınız bana yeterli gibi gelmedi tankınız çok derin ışık hem homojen dağılamıyor hem de çok güçsüz kalıyor olabilir marka modeli nedir acaba [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler şöyle canlı 6 7 gün sonra koyulması iyi oluyor özellikle dayanıklı türleri azot döngüsü ve bakteri kültürü için yağlanma ve pamuksu doku kalmadı tahmin ediliyordum . Dalga motoru ile ilgili ara ara açtığımda kıyıda köşede kalmış balık dışkısı ,çürük bitki kalıntısı ve yosunları dağıtıp dış filtre emiş hortuma daha rahat ulaştırıyor (haftalık dip çekimi yapıyorum%35 civari o ayrı) korkum balıklar dalga motorunu açınca stres yaparmı daha önce kullanmadım çünkü LED konusu kafama takılan bir konu ışık 6.5 saat çalışıyor ama yeterli mi gelmiyor yoksa iş çok mu geliyor 10.000 kelvin soğuk beyaz şerit LED ve 5.500 kelvin mavi şerid LED var ikiside 85 cm uzunluğunda 72 adet birinde 72 adet birinde LED var
[QUOTE=AETHM]
Merhaba hayırlı olsun çok güzel duruyor. size önerim 3 haftadan önce canlı eklememek olacaktır. yeni koyulan kökler yosunumsu şeffaf bir yapı oluşturuyor çok normaldir alg yiyiciler afiyetle yerler onları problem olmaz. yüzey yağlanması yeni kurulumlarda olan bir şey bakteri döngüsü ve tank oturdukça kendiliğinden yok olacaktır siz sadece yüzeyi çok kaplayıp oksijen alışverişine engel olmadığına emin olun. skimmer kullanabilirsiniz. eriyen bitkiler yeni kurulumdan dolayıdır bakteri döngüsü oluşmamış akvaryumda fazla amonyak bitki erimesine sebep olabilir. dalga motoru ve dip temizliği nasıl ilişkilendiriliyor inanın bilmiyorum sadece dalga yaratan bir cihaz dipteki temizliği nasıl sağlayacak bitki ve canlı atıklarının temizliğini sağlayan şeyler bakterilerdir. ışığınız bana yeterli gibi gelmedi tankınız çok derin ışık hem homojen dağılamıyor hem de çok güçsüz kalıyor olabilir marka modeli nedir acaba [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler şöyle canlı 6 7 gün sonra koyulması iyi oluyor özellikle dayanıklı türleri azot döngüsü ve bakteri kültürü için yağlanma ve pamuksu doku kalmadı tahmin ediliyordum . Dalga motoru ile ilgili ara ara açtığımda kıyıda köşede kalmış balık dışkısı ,çürük bitki kalıntısı ve yosunları dağıtıp dış filtre emiş hortuma daha rahat ulaştırıyor (haftalık dip çekimi yapıyorum%35 civari o ayrı) korkum balıklar dalga motorunu açınca stres yaparmı daha önce kullanmadım çünkü LED konusu kafama takılan bir konu ışık 6.5 saat çalışıyor ama yeterli mi gelmiyor yoksa iş çok mu geliyor 10.000 kelvin soğuk beyaz şerit LED ve 5.500 kelvin mavi şerid LED var ikiside 85 cm uzunluğunda 72 adet birinde 72 adet birinde LED var
South American Aquarium
[QUOTE=İnci Aquarist]Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkadaşlar yokmu bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar
[QUOTE=İnci Aquarist]Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][/QUOTE]
Arkadaşlar yokmu bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar
South American Aquarium
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 05 Aralık günü 3 çift endler , 2 dişi 1 erkek bolivianram , çift ramirezi german blue, çift l144 vatoz,2 dişi bir erkek cüce vatoz , 13 adet nerite , 5 adet Asolene Spixi salyangoz , 8 adet starbei çöpçü, 6 adet albino çöpçü , 6 adet panda çöpçü ve 5 adet limon tetra koydum şuan herşey yolunda gözüküyor ama sizlere iki sorum var ;
1 - dalga motorunu günde sadece 2 saat çalıştırıyorum dip temizliği için sizce doğrumu
2- Bitkilerimin çoğunu kaybettim özellikle anübiasların gövdeleri çürüdü ilk kurulum dan mı kaynaklanıyor yoksa su değerlerinde mi sıkıntı var sera florena kullanıyorum haftada bir kez 10 ml atıyorum veya aydınlatmam mı fazla geliyor günde 6 saat yakıyorum
Teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/061220231912221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 05 Aralık günü 3 çift endler , 2 dişi 1 erkek bolivianram , çift ramirezi german blue, çift l144 vatoz,2 dişi bir erkek cüce vatoz , 13 adet nerite , 5 adet Asolene Spixi salyangoz , 8 adet starbei çöpçü, 6 adet albino çöpçü , 6 adet panda çöpçü ve 5 adet limon tetra koydum şuan herşey yolunda gözüküyor ama sizlere iki sorum var ;
1 - dalga motorunu günde sadece 2 saat çalıştırıyorum dip temizliği için sizce doğrumu
2- Bitkilerimin çoğunu kaybettim özellikle anübiasların gövdeleri çürüdü ilk kurulum dan mı kaynaklanıyor yoksa su değerlerinde mi sıkıntı var sera florena kullanıyorum haftada bir kez 10 ml atıyorum veya aydınlatmam mı fazla geliyor günde 6 saat yakıyorum
Teşekkürler
South American Aquarium
Arkadaşlar detaylı bilgi vermem gerekirse ilk gün dekorasyon dan sonra tank 300 litre olduğu için çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici döktüm ikinci gün bakteri kültürü ekledim zeminde zemin gübresi ve üzerinde hagen kum var 4.gün sıvı gübre ekledim ve 8. Gün su değişimi yaptım lowtec akvaryumdur CO2 yok arkadaşlar
Arkadaşlar detaylı bilgi vermem gerekirse ilk gün dekorasyon dan sonra tank 300 litre olduğu için çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici döktüm ikinci gün bakteri kültürü ekledim zeminde zemin gübresi ve üzerinde hagen kum var 4.gün sıvı gübre ekledim ve 8. Gün su değişimi yaptım lowtec akvaryumdur CO2 yok arkadaşlar
South American Aquarium
Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][EDIT]İnci Aquarist,2023-12-02 23:46:46[/EDIT]
Ölçüler:100*50*60
Canlı Türleri:Şuanlık yok
Bitki Türleri:Anübias ve türleri,Bucephalandra ve türleri, Java fern, subulata , Bacopa ve sessiliflora
Tankın Yaşı:2 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:tetra ex 1200 plus ve 6500 kelvin mavi LED , 10000 kelvin soğuk beyaz LED
Tasarım ve Dekorasyon:yati kökleri, green Angel kaya , hagen kum ve hindistan cevizi kabuğu
Arkadaşlar 15 yılı aşkın süredir hobi ile uğraşıyorum geçmişe bakınca ne tecrübeler edindik açıkçası ama hobi sürekli kendini yeniliyor yüzlerce tür baktım ama en zevk aldığım güney Amerika türleri oldu bu akvaryumuda bolivianram bakmak için kurdum akvaryumu 25 Kasım'da kurdum şuanda köklerde ve bitkilerde beyaz pamuklar oluştu ve su yüzeyinde hafif yağlanma var içeride canlı yok ama yarın itibari ile starbei çöpçü , cüce vatoz, kiraz karides ve nerite salyangoz koyacağım böylece biyolojik dengeyi hızlandırmış olacağım. Sonra yavaş yavaş kardinal tetra ,elmas tetra , imparator tetra ve kırmızı fandom tetra düşünüyorum son olarak ta otocat ve bolivianram koyacağım ama şuanda 8 gün olmasına rağmen hafif yağlanma ve ekşi bir koku var akvaryum da bugün %30 dip çekimi ile su değişimi yaptım ilk olarak kokuda azalma oldu ama tam geçmedi sizce ne yapmalıyım teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/021220232346381.jpg[/IMG][EDIT]İnci Aquarist,2023-12-02 23:46:46[/EDIT]
Malawi Geçiş Habitatı
[QUOTE=FerKan]Canlılarınız için her halükarda, makarna vb keskin sivri yapılı taşlardan daha güvenli olmuş. Tek tehlike, üst üste dizilen taşların yıkılıp akvaryuma veya canlılara zarar vermesi. Bununda önlemini almışsınızdır diye düşünüyorum. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Teşekkürler evet önlem aldım yoğun kayalar olduğu için ona göre dizayn etti
[QUOTE=FerKan]Canlılarınız için her halükarda, makarna vb keskin sivri yapılı taşlardan daha güvenli olmuş. Tek tehlike, üst üste dizilen taşların yıkılıp akvaryuma veya canlılara zarar vermesi. Bununda önlemini almışsınızdır diye düşünüyorum. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Teşekkürler evet önlem aldım yoğun kayalar olduğu için ona göre dizayn etti
Malawi Geçiş Habitatı
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Kayaları değiştirerek iyi yapmışsınız Yine tüm akvaryumu kullanan bir düzen olmuş güzel gözüküyor Yemlemeyi daha çok bitkisel ağırlıklı yapın Mbuna türlerinin geneli protein aģırlıklı beslendiğinde hastalanıyor [/QUOTE]
Teşekkürler Burak bey yemde çeşitli yem çok şuan herkes iyi durumda [:nazar:]
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Kayaları değiştirerek iyi yapmışsınız Yine tüm akvaryumu kullanan bir düzen olmuş güzel gözüküyor Yemlemeyi daha çok bitkisel ağırlıklı yapın Mbuna türlerinin geneli protein aģırlıklı beslendiğinde hastalanıyor [/QUOTE]
Teşekkürler Burak bey yemde çeşitli yem çok şuan herkes iyi durumda [:nazar:]
Malawi Geçiş Habitatı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar çok fazla yaralanmalar oldu dış parazit ve mantar hastalığından 3 adet balığımı kaybettim o yüzden bazalt kayalar aldım şuan herşey süper gözüküyor sizce tasarım nasıl olmuş[EDIT]İnci Aquarist,2023-05-23 23:21:44[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/230520232319531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar çok fazla yaralanmalar oldu dış parazit ve mantar hastalığından 3 adet balığımı kaybettim o yüzden bazalt kayalar aldım şuan herşey süper gözüküyor sizce tasarım nasıl olmuş[EDIT]İnci Aquarist,2023-05-23 23:21:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
