ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muzaffer19
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2017 23:18
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2023 15:07
Toplam Mesaj:
156 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muzaffer ÇELİK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muzaffer ÇELİK
SON 10 MESAJI
Hava Motorsuz Alternatif Artemia Çıkartma Yöntemi
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Guraba Aquatics - Youtube Kanalı
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Lepistesler İçin Yem
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Canlı Doğuran Uyum..
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
