ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İbrahim Usta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
164
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Şubat 2017 23:36
Son Ziyaret:
26 Haziran 2019 01:01
Toplam Mesaj:
281 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Usta
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1995
Yaş:
31
İl:
Giresun
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Araştırmacı Betta Sever...
SON 10 MESAJI
Beta Da Gariplik Var Mı?
Bence kuyruk erimesi hastalığı hiç düzelmemiş yani geldiği hali daha iyi görünüyor. Zamanla erime devam etmiş. Tedavi yönteminizi ve sürekliliğinizi kontrol edip en azından 1 hafta veya 10 günlük karantinaya ayırın ve kuyruk erimesi hastalığını araştırıp gerekli ilaçlarla ve yüksek protein değeri olan kaliteli bir betta yemi ile kondusyonunu artırabilirsiniz. Tedavi tam anlamıyla bitip kuyruk erimesi durduğuna kanaat getirdikten sonra ayrı bir akvaryuma veya aynı akvaryuma koymak sizin kararınız. Önemli olan emek vermek tedavi sürecini başarıyla sonuçlandırmak.
Bence kuyruk erimesi hastalığı hiç düzelmemiş yani geldiği hali daha iyi görünüyor. Zamanla erime devam etmiş. Tedavi yönteminizi ve sürekliliğinizi kontrol edip en azından 1 hafta veya 10 günlük karantinaya ayırın ve kuyruk erimesi hastalığını araştırıp gerekli ilaçlarla ve yüksek protein değeri olan kaliteli bir betta yemi ile kondusyonunu artırabilirsiniz. Tedavi tam anlamıyla bitip kuyruk erimesi durduğuna kanaat getirdikten sonra ayrı bir akvaryuma veya aynı akvaryuma koymak sizin kararınız. Önemli olan emek vermek tedavi sürecini başarıyla sonuçlandırmak.
Betta Kuyrugu Erimediği Halde Delik ?
[QUOTE=AhmetMagma]Betta balığım kuyruk erimesi olmadıgı halde kuyrugu delinmiş normalde iki akavryum var yan yana ben kagıt koydum kabarmasın diye ama o kagıdı açmışlar sürekli yüzürek kabaryor kağıdı kaldırınca , kuyrugu delinmesinin nedeni ondan mı ?[[:((][/QUOTE]
Betta balıkları birbirlerine kuyruk açar/kabarır. Kendi yansımalarına bile tepki verir. Aslında bu durum agresiflik karakterine göre olan birşey ve doğaldır, normali budur. Akvaryumlarınızın fotoğrafları ile genel uyguladığınız eylemleri anlatırsanız daha verimli yardımlar alırsınız. Çünkü kuyruğun delinmesine sebep olan birçok neden var.
[QUOTE=AhmetMagma]Betta balığım kuyruk erimesi olmadıgı halde kuyrugu delinmiş normalde iki akavryum var yan yana ben kagıt koydum kabarmasın diye ama o kagıdı açmışlar sürekli yüzürek kabaryor kağıdı kaldırınca , kuyrugu delinmesinin nedeni ondan mı ?[[:((][/QUOTE]
Betta balıkları birbirlerine kuyruk açar/kabarır. Kendi yansımalarına bile tepki verir. Aslında bu durum agresiflik karakterine göre olan birşey ve doğaldır, normali budur. Akvaryumlarınızın fotoğrafları ile genel uyguladığınız eylemleri anlatırsanız daha verimli yardımlar alırsınız. Çünkü kuyruğun delinmesine sebep olan birçok neden var.
Betta Akvaryumunu En Baştan Dizayn Ediyorum
[QUOTE=BettaMorvy]Merhabalar herkese yardımcı olursanız birlikte çok güzel bir yaşam alanı kuralım istiyorum [:3][:3]
Benim;
Akvaryumum 15-20 litre, ısıtıcı filitre ışık mevcut, zemindeki kumu öylesine elimde olduğu için koydum çok ince beyaz. Bitkinin adını bilmiyorum öylece duruyor ekili değil. Sizden ricam doğal duran, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum ve neler kullanabilirim
1- Taban kumu önerisi
2- dekoratif kök önerisi (Mango vs akvaryum suyu için en iyisi hangisiyse)
3- bitki önerisi (ekstra ekipman almak istemiyorum filitre ışık ve ısıtıcı ile yaşayabilen, ve köke sarılabilen)
4- herhangi sıvı bir ilaç kullanmıyorum 15-20 litre hazır damacana suyu kullanıyorum içine bir sıvı eklemeli miyim lütfen yazın emin değilim. [:?]
Çook teşekkürler şimdiden hakkınız ödenmez [:)][:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190408331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kendimce yardımcı olmak isterim. Tabandaki kumu çıkarın ve yerine siyah hagen kum alın. 3kg lık kum işinizi yeterince görür. Kumu güzelce yıkayıp tozunu temizledikten sonra akvaryuma koyun. Sonra kum seviyesinde dinlenmiş su dökün ve eklemek istediğiniz bir zemin bitkisi varsa ekin. Tavsiye olarak kolay bitkilerden gül, zeytin, limon gibi bitkiler ekebilirsiniz. Veya ekmeden devam edersiniz. Daha sonra ufak bir mangrow kökü alıp üzerine anubias bitkisini bağlayabilirsiniz. Ayrıca Java fern bitkisini de aynı şekilde bağlayabilirsiniz. Başka bir bitki tavsiyesi de Elodea bitkisi olacak bu bitkiyi kuma gömmenize gerek yoktur. Sacede ufak bir taş veya köke hafifce bağlayıp şık bir tasarım yapmış olursunuz. Daha sonra akvaryumun suyunu doldurup ısıtıcıyı 26 dereceye sabitleyip suyun oturmasını beklemeniz gerek. Filtre sizin akvaryuma biraz büyük görünüyor o ayrıca düzenli %20 su değişimi yaparsanız haftada bir filtreye ihtiyacınız olmaz. Betta balıkları asosyal canlılar olduğu için yalnız bakılmalıdır. Belki yanına elma salyangozu, nerite salyangoz gibi canlılar ekleyebilirsiniz. Neyse suyun tam oturması için en az 1-2 gün boş dursun elinizde sera bio nitrivec varsa bir kapak dökün biyolojik ortamın hazır olasına yardımcı olur. Arka fon olarakta düz siyah bir fon veya zevkinize göre bir fon kullanabilirsiniz. Kolay gelsin, keyifli hobiler.[:)]
[QUOTE=BettaMorvy]Merhabalar herkese yardımcı olursanız birlikte çok güzel bir yaşam alanı kuralım istiyorum [:3][:3]
Benim;
Akvaryumum 15-20 litre, ısıtıcı filitre ışık mevcut, zemindeki kumu öylesine elimde olduğu için koydum çok ince beyaz. Bitkinin adını bilmiyorum öylece duruyor ekili değil. Sizden ricam doğal duran, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum ve neler kullanabilirim
1- Taban kumu önerisi
2- dekoratif kök önerisi (Mango vs akvaryum suyu için en iyisi hangisiyse)
3- bitki önerisi (ekstra ekipman almak istemiyorum filitre ışık ve ısıtıcı ile yaşayabilen, ve köke sarılabilen)
4- herhangi sıvı bir ilaç kullanmıyorum 15-20 litre hazır damacana suyu kullanıyorum içine bir sıvı eklemeli miyim lütfen yazın emin değilim. [:?]
Çook teşekkürler şimdiden hakkınız ödenmez [:)][:)][:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190407521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215292/270520190408331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kendimce yardımcı olmak isterim. Tabandaki kumu çıkarın ve yerine siyah hagen kum alın. 3kg lık kum işinizi yeterince görür. Kumu güzelce yıkayıp tozunu temizledikten sonra akvaryuma koyun. Sonra kum seviyesinde dinlenmiş su dökün ve eklemek istediğiniz bir zemin bitkisi varsa ekin. Tavsiye olarak kolay bitkilerden gül, zeytin, limon gibi bitkiler ekebilirsiniz. Veya ekmeden devam edersiniz. Daha sonra ufak bir mangrow kökü alıp üzerine anubias bitkisini bağlayabilirsiniz. Ayrıca Java fern bitkisini de aynı şekilde bağlayabilirsiniz. Başka bir bitki tavsiyesi de Elodea bitkisi olacak bu bitkiyi kuma gömmenize gerek yoktur. Sacede ufak bir taş veya köke hafifce bağlayıp şık bir tasarım yapmış olursunuz. Daha sonra akvaryumun suyunu doldurup ısıtıcıyı 26 dereceye sabitleyip suyun oturmasını beklemeniz gerek. Filtre sizin akvaryuma biraz büyük görünüyor o ayrıca düzenli %20 su değişimi yaparsanız haftada bir filtreye ihtiyacınız olmaz. Betta balıkları asosyal canlılar olduğu için yalnız bakılmalıdır. Belki yanına elma salyangozu, nerite salyangoz gibi canlılar ekleyebilirsiniz. Neyse suyun tam oturması için en az 1-2 gün boş dursun elinizde sera bio nitrivec varsa bir kapak dökün biyolojik ortamın hazır olasına yardımcı olur. Arka fon olarakta düz siyah bir fon veya zevkinize göre bir fon kullanabilirsiniz. Kolay gelsin, keyifli hobiler.[:)]
Beta Baligi Bitki
[QUOTE=Japon42SEVGISI] sağolun.[:iyi:]
Java fert sorun yaratirmi kök alıp köke sabitlicem de.[:)][/QUOTE]
Java fern bence çok dekoratif bir bitki hem bakımı da hiç zor değil. Güzel bir köke birkaç bağ java fern bağlarsanız çok şık bir tasarım çıkar ortaya.[:)]
[QUOTE=Japon42SEVGISI] sağolun.[:iyi:]
Java fert sorun yaratirmi kök alıp köke sabitlicem de.[:)][/QUOTE]
Java fern bence çok dekoratif bir bitki hem bakımı da hiç zor değil. Güzel bir köke birkaç bağ java fern bağlarsanız çok şık bir tasarım çıkar ortaya.[:)]
Betta Balığım Bu Akvaryumda Farklı Cinsle Yaşar Mı
[QUOTE=onursoncu][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212568/230520192335501.jpg[/IMG]
Akvaryumun içinde;
1 adet melek balığı
1 adet pembe zebra
1 adet lepistes var.
Betta balığı bu türlerle yaşar mı?[/QUOTE]
Betta balıkları asosyal canlılardır. Tek bakılması gerekir. Elinizdeki malzemelere bir ısıtıcı ve tabana 1-2litrelik hagen kum ile betta için daha uygun bir akvaryum kurmuş olursunuz. Şu hali ile yani akvaryum şartlarınızla melek veya zebra için uygun bir ortam yok. Sonuçta balıklar yaşar ama eziyet olur.
[QUOTE=onursoncu][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212568/230520192335501.jpg[/IMG]
Akvaryumun içinde;
1 adet melek balığı
1 adet pembe zebra
1 adet lepistes var.
Betta balığı bu türlerle yaşar mı?[/QUOTE]
Betta balıkları asosyal canlılardır. Tek bakılması gerekir. Elinizdeki malzemelere bir ısıtıcı ve tabana 1-2litrelik hagen kum ile betta için daha uygun bir akvaryum kurmuş olursunuz. Şu hali ile yani akvaryum şartlarınızla melek veya zebra için uygun bir ortam yok. Sonuçta balıklar yaşar ama eziyet olur.
Beta Baligi Bitki
[QUOTE=Japon42SEVGISI]Büyük yapraklı loş ışık isteyen bitki varmı?[/QUOTE]
Anubias çeşitlerine bakın derim. Forumda bitkiler kısmında rizomlu bitkiler kategorisinde büyük yapraklı anubias çeşitleri mevcut.
[QUOTE=Japon42SEVGISI]Büyük yapraklı loş ışık isteyen bitki varmı?[/QUOTE]
Anubias çeşitlerine bakın derim. Forumda bitkiler kısmında rizomlu bitkiler kategorisinde büyük yapraklı anubias çeşitleri mevcut.
Meşe Yaprağını Dalından Kopartıp Koysam Nolur
Ben catappa yaprağını tercih ediyorum. Hatta facebookta hobimiz betta grubunda doğal catappa özünden üretilmiş konsantre bir toz getiriyor taylanddan uğraşsız, bakterisiz ve mikropsuz. Size de tavsiye ederim.[:)]
Ben catappa yaprağını tercih ediyorum. Hatta facebookta hobimiz betta grubunda doğal catappa özünden üretilmiş konsantre bir toz getiriyor taylanddan uğraşsız, bakterisiz ve mikropsuz. Size de tavsiye ederim.[:)]
Dipteki Pislikler
[QUOTE=Beta_balik]Sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Astıronotlar için o hacim çok az. Sadece bir tane astronot için bile en az 300 lt gerekir. Yani 4 astronot için 1200 litre. [:kotu:][:kotu:][/QUOTE]
1200 litre biraz abartı olur. Yani astronot balığı konusundaki bu hacim/litre meselesi biraz tartışmalı. En azından ben hep tartışmalı olanlarına rastgeldim. Ama size katılıyorum genel anlamda balık sayısı + hacim orantısı doğru olmamış. [:)]
[QUOTE=kerim123121]Abi youtube bir abi var o baya bir balık besliyor astronotta var hobi ile alakalı bir ismi vardı bayada güzel beslemiş 1200 litre alma şansım yok :d
[/QUOTE]
Astronot balığı vloglarını, forumlarını ve gruplarını takip etmenizi tavsiye ederim yeni bilgiler kazanmanıza yardımcı olur.[:)]
[QUOTE=Beta_balik]Sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Astıronotlar için o hacim çok az. Sadece bir tane astronot için bile en az 300 lt gerekir. Yani 4 astronot için 1200 litre. [:kotu:][:kotu:][/QUOTE]
1200 litre biraz abartı olur. Yani astronot balığı konusundaki bu hacim/litre meselesi biraz tartışmalı. En azından ben hep tartışmalı olanlarına rastgeldim. Ama size katılıyorum genel anlamda balık sayısı + hacim orantısı doğru olmamış. [:)]
[QUOTE=kerim123121]Abi youtube bir abi var o baya bir balık besliyor astronotta var hobi ile alakalı bir ismi vardı bayada güzel beslemiş 1200 litre alma şansım yok :d
[/QUOTE]
Astronot balığı vloglarını, forumlarını ve gruplarını takip etmenizi tavsiye ederim yeni bilgiler kazanmanıza yardımcı olur.[:)]
Ph Ve Sıcaklık Ölçer
Başarılar dilerim. Hobi vesilesiyle güzel bir çalışma elde edersiniz böylelikle ve bu güzel birşey.[:)]
Başarılar dilerim. Hobi vesilesiyle güzel bir çalışma elde edersiniz böylelikle ve bu güzel birşey.[:)]
Dipteki Pislikler
[QUOTE=kerim123121]Arkadaşlar dip çekim yapmamdan 1 gün geçti o kadar pislik birikti ki aklınız hayaliniz şaşar 200 litrede 4 astronot 2 green terrrör 2 palyaço bıçak var dip çekim deniyor tek çare fakat haftada1 kere dip çekim yaptığımda akvaryumda pislikten geçilmiyor bir çaresi var mı sürekli bunu dile getiriyorum çözüm bulan varsa yardımlarınıza muhtacım.[/QUOTE]
Özellikle astronot balıkları çok pasaklı balıklardır. O yüzden kaliteli bir dış filtre + iç filtre kombini olması dip çekimini daha kolaylaştırır. Başka bir tavsiye de yemlemeyi düzene oturtmak ve azar azar vermek olmalı. Dipte biriken pislikleri bir nebze azaltırsanız yeterli olur diye düşünüyorum. İki veya üç günde bir dip çekimi yapıp pisliklerden arındırdığınız suyu geri dökerek tasarruf edebilirsiniz. Veya taze su da kullanabilirsiniz. Sonuç olarak beslediğiniz balıklar biraz pasaklı yani akvaryumu çok kirletirler.[:)]
[QUOTE=kerim123121]Arkadaşlar dip çekim yapmamdan 1 gün geçti o kadar pislik birikti ki aklınız hayaliniz şaşar 200 litrede 4 astronot 2 green terrrör 2 palyaço bıçak var dip çekim deniyor tek çare fakat haftada1 kere dip çekim yaptığımda akvaryumda pislikten geçilmiyor bir çaresi var mı sürekli bunu dile getiriyorum çözüm bulan varsa yardımlarınıza muhtacım.[/QUOTE]
Özellikle astronot balıkları çok pasaklı balıklardır. O yüzden kaliteli bir dış filtre + iç filtre kombini olması dip çekimini daha kolaylaştırır. Başka bir tavsiye de yemlemeyi düzene oturtmak ve azar azar vermek olmalı. Dipte biriken pislikleri bir nebze azaltırsanız yeterli olur diye düşünüyorum. İki veya üç günde bir dip çekimi yapıp pisliklerden arındırdığınız suyu geri dökerek tasarruf edebilirsiniz. Veya taze su da kullanabilirsiniz. Sonuç olarak beslediğiniz balıklar biraz pasaklı yani akvaryumu çok kirletirler.[:)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
