ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğur Karakaş
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2017 20:37
Son Ziyaret:
14 Mart 2017 19:40
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Karakaş
Doğum Tarihi:
03 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
◼◾◾◼⬛
Uğur
⬛◼◾◾◼
SON 10 MESAJI
Biolife Yüzen Filtreyi Hava Motorsuz Kullanma
Bence bu konuyu çöpe atsınlar.İnanın gereksiz.
Bence bu konuyu çöpe atsınlar.İnanın gereksiz.
İc Filtre Fazla Mı?
[QUOTE=akvarist2323]Akvaryumum 330 litre ic filtrem saatte 2800 litre çeviriyor sizce fazla mı?not:dış filtrem yok[/QUOTE]
Elbette fazla.Her ne olursa olsun o iç filtrenin fiyatında neredeyse dıs filtreler var.İç filtreler dış filtrelere mekanik temizlik desdegi versin diye varlar bence.Kesinlikle o litreye bir dış filtre almalısınız ki biyolojik filitrasyon açisından problemsiz bir akvaryumunuz olsun.Bütceniz uygun ise ben size Dolphin c1600 ü tavsiye ederim.Ama yoksa o kadar alabilecegin 160 lira civarinda olan lifetech 839 modelini dusunebilirsiniz.
[QUOTE=akvarist2323]Akvaryumum 330 litre ic filtrem saatte 2800 litre çeviriyor sizce fazla mı?not:dış filtrem yok[/QUOTE]
Elbette fazla.Her ne olursa olsun o iç filtrenin fiyatında neredeyse dıs filtreler var.İç filtreler dış filtrelere mekanik temizlik desdegi versin diye varlar bence.Kesinlikle o litreye bir dış filtre almalısınız ki biyolojik filitrasyon açisından problemsiz bir akvaryumunuz olsun.Bütceniz uygun ise ben size Dolphin c1600 ü tavsiye ederim.Ama yoksa o kadar alabilecegin 160 lira civarinda olan lifetech 839 modelini dusunebilirsiniz.
Evimin Malawi Köşesi
[QUOTE=MrRadiolog][B]Ölçüler:130 50 50h
Canlı Türleri: Demesoni, Mpanga, Sarı Prenses, Beyaz Prenses, Vatoz
Bitki Türleri: Elodea Bitkisi
Tankın Yaşı:1 Aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dede yadigarı 30 yaşında ışıklandırma [:)] Led Spot Led Ampul
Dolpin C-1600
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kaya, Silis Kum
Akvaryum hayatıma bundan 10-11 yıl önce 13 14 yaşındayken , orta okula giderken kardeşimle birlikte para toplayarak aldığım 50 litrelik bir akvaryumda.
Lepistes, moli, kılıçkuyruk, çöpçü besleyerek başlamıştım.
O yaşlarda da malum anneniz babanızın insiyatifinde olduğu için bu işler ve yaşta kuçuk olduğu için bir süre sonra akvaryumla vedalaşmak zorunda kaldık. Sonrasında üniversite eğitimi falan derken ancak evimin yolunu bulabildim. Ve tekrar o 10 yıl önce aldığım akvaryumla devam ettim hobiye [3)] Bu sefer cikletle. Karakteristik bir yapıları, huyları olduğu için çok fazla ilgimi çekti. Ve o 50 Lt'de başladım. Ama zamanla bu siteyi öğrenerek cikletlerin bu kadar küçük bir akvaryumda olmayacağını öğrendim ve şimdi ki 325 Lt'lik akvaryumu yaptırdım.
Yaklaşık 3 aylık bir araştırmanın ardından [:)] İlgimi çeken cins Malawi'ler oldu. Malawi gölünden tut İngilizce videolara kadar bir çok şeyi izleyerek şimdi resimlerini sunacağım tankı yaptım.Bitkileri biraz görselliği fazla olsun diyerek ekledim normalde malawide olmadığını biliyorum fazlası ile ama aslanlarım ellemiyorlar sağolsunlar... [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Masam bu, günlerce akvaryumun yapılım gelmesini sabırsızlıkla beklediğim günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/070220172109561.jpg[/IMG]
Tankım geldi, tahminimden daha ağırmış bu camlar [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172131381.jpg[/IMG]
Doğal taşları topladığım Kızılırmak şehriminiz ortasından geçiyor [:)] Bafra [3)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172138521.jpg[/IMG]
Ufak tefek akvaryumun su kaçırıp kaçırmadığını denedim taşları ufak ufak yerleştirdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172140291.jpg[/IMG]
Bir kaç gün sonra denemeler yaparak sızdırmazlığın garantisini aldıktan sonra taşları yerleştirerek suyumuzu doldurdum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143281.jpg[/IMG]
2 gün civarı su dinlendi, kumun beyazlığı oturdu. Dış filtremi çalıştırdım. Bir kaç bitki ekledim aslanlarımın zarar vermediğini gördüm [:lol:] arka planı koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172148571.jpg[/IMG]
Bundan 3 gün öncesine kadar olan görüntüm buydu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172151371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Işıklarımın rengini değiştirerek beyaza döndürdüm hepsini, bunlarda benim yaramazlardan bir kaç tane kare [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172211411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172213211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172214341.jpg[/IMG]
Yaptıkları çukur :) 40 kg kum koydum camı bulamasınlar diye ne yapsan boş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172216201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172217251.jpg[/IMG]
Buda akvaryumumun 7 yaşındaki kuzenimin ismini koyduğu Ejder'i yaklaşık 25 cm boyunda[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172229221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172218221.jpg[/IMG]
Burada dikkatinizi çeken birşey olmalı [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172220291.jpg[/IMG]
Büyük akvaryuma geçtikten 1 hafta sonra ilk yavrularımı aldım [:nazar:] Onları daha önce yadigar olan 10 11 yıllık 50 litreliğe koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172221531.jpg[/IMG]
Yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için önemlidir :) Şimdiden herkese teşekkür ederim :) [/B][/QUOTE]
Tek kelimeyle harika bir akvaryum olmuş.Elinize emeğinize sağlık.[:iyi:][:nazar:]
[QUOTE=MrRadiolog][B]Ölçüler:130 50 50h
Canlı Türleri: Demesoni, Mpanga, Sarı Prenses, Beyaz Prenses, Vatoz
Bitki Türleri: Elodea Bitkisi
Tankın Yaşı:1 Aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma: Dede yadigarı 30 yaşında ışıklandırma [:)] Led Spot Led Ampul
Dolpin C-1600
Tasarım ve Dekorasyon: Doğal kaya, Silis Kum
Akvaryum hayatıma bundan 10-11 yıl önce 13 14 yaşındayken , orta okula giderken kardeşimle birlikte para toplayarak aldığım 50 litrelik bir akvaryumda.
Lepistes, moli, kılıçkuyruk, çöpçü besleyerek başlamıştım.
O yaşlarda da malum anneniz babanızın insiyatifinde olduğu için bu işler ve yaşta kuçuk olduğu için bir süre sonra akvaryumla vedalaşmak zorunda kaldık. Sonrasında üniversite eğitimi falan derken ancak evimin yolunu bulabildim. Ve tekrar o 10 yıl önce aldığım akvaryumla devam ettim hobiye [3)] Bu sefer cikletle. Karakteristik bir yapıları, huyları olduğu için çok fazla ilgimi çekti. Ve o 50 Lt'de başladım. Ama zamanla bu siteyi öğrenerek cikletlerin bu kadar küçük bir akvaryumda olmayacağını öğrendim ve şimdi ki 325 Lt'lik akvaryumu yaptırdım.
Yaklaşık 3 aylık bir araştırmanın ardından [:)] İlgimi çeken cins Malawi'ler oldu. Malawi gölünden tut İngilizce videolara kadar bir çok şeyi izleyerek şimdi resimlerini sunacağım tankı yaptım.Bitkileri biraz görselliği fazla olsun diyerek ekledim normalde malawide olmadığını biliyorum fazlası ile ama aslanlarım ellemiyorlar sağolsunlar... [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Masam bu, günlerce akvaryumun yapılım gelmesini sabırsızlıkla beklediğim günler [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/070220172109561.jpg[/IMG]
Tankım geldi, tahminimden daha ağırmış bu camlar [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172131381.jpg[/IMG]
Doğal taşları topladığım Kızılırmak şehriminiz ortasından geçiyor [:)] Bafra [3)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172138521.jpg[/IMG]
Ufak tefek akvaryumun su kaçırıp kaçırmadığını denedim taşları ufak ufak yerleştirdim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172140291.jpg[/IMG]
Bir kaç gün sonra denemeler yaparak sızdırmazlığın garantisini aldıktan sonra taşları yerleştirerek suyumuzu doldurdum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172143281.jpg[/IMG]
2 gün civarı su dinlendi, kumun beyazlığı oturdu. Dış filtremi çalıştırdım. Bir kaç bitki ekledim aslanlarımın zarar vermediğini gördüm [:lol:] arka planı koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172148571.jpg[/IMG]
Bundan 3 gün öncesine kadar olan görüntüm buydu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172151371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172152041.jpg[/IMG]
Işıklarımın rengini değiştirerek beyaza döndürdüm hepsini, bunlarda benim yaramazlardan bir kaç tane kare [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172211411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172213211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172214341.jpg[/IMG]
Yaptıkları çukur :) 40 kg kum koydum camı bulamasınlar diye ne yapsan boş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172216201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172217251.jpg[/IMG]
Buda akvaryumumun 7 yaşındaki kuzenimin ismini koyduğu Ejder'i yaklaşık 25 cm boyunda[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172229221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172218221.jpg[/IMG]
Burada dikkatinizi çeken birşey olmalı [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172220291.jpg[/IMG]
Büyük akvaryuma geçtikten 1 hafta sonra ilk yavrularımı aldım [:nazar:] Onları daha önce yadigar olan 10 11 yıllık 50 litreliğe koydum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192744/040320172221531.jpg[/IMG]
Yorumlarınız ve eleştirileriniz benim için önemlidir :) Şimdiden herkese teşekkür ederim :) [/B][/QUOTE]
Tek kelimeyle harika bir akvaryum olmuş.Elinize emeğinize sağlık.[:iyi:][:nazar:]
Bu Filtrenden Uzak Durun
[QUOTE=Anıl demir][VID]https://youtu.be/XX9cQnfRTP8[/VID]
Lifetech 838 aldım 5 6 aydır kullanıyorum ama bi türlü sorunları bitmiyor ilk temizlememde çıkış yerinden sızdırmaya başladı teflon bantla bi süre idare ettim sonra oda yetmedi su kesilmedi servise yolladım kayapete akvaryum su dengesi bozuldu çoğu balığı kaybettim kargonun getirmesini beklemeden gidip ben aldım (allah'tan ben gitmişim muslukları değiştirmişler sorunlu yeri görmemiş arkadaşlar olabilir insanlık hali orada gösterince tekrar parça değiştirip sorunu çözdüler) servisten alalı 1 ay oldu bugün temizliyim dedik kirli su musluğunu çıkarır çıkarmaz süprizle karşılaştım bu seferde musluk açma kapama yeri çalışmıyor:) almayı düşünen arkadaşlar varsa biraz daha düşünebilirler ben keşke biraz daha birikimle daha kaliteli ürün alsaymışım diyorum sizde dememek için iyi araştırın :)[/QUOTE]
Dolphin C1000 tavsiye ederim.Ondan bin kat iyidir.
[QUOTE=Anıl demir][VID]https://youtu.be/XX9cQnfRTP8[/VID]
Lifetech 838 aldım 5 6 aydır kullanıyorum ama bi türlü sorunları bitmiyor ilk temizlememde çıkış yerinden sızdırmaya başladı teflon bantla bi süre idare ettim sonra oda yetmedi su kesilmedi servise yolladım kayapete akvaryum su dengesi bozuldu çoğu balığı kaybettim kargonun getirmesini beklemeden gidip ben aldım (allah'tan ben gitmişim muslukları değiştirmişler sorunlu yeri görmemiş arkadaşlar olabilir insanlık hali orada gösterince tekrar parça değiştirip sorunu çözdüler) servisten alalı 1 ay oldu bugün temizliyim dedik kirli su musluğunu çıkarır çıkarmaz süprizle karşılaştım bu seferde musluk açma kapama yeri çalışmıyor:) almayı düşünen arkadaşlar varsa biraz daha düşünebilirler ben keşke biraz daha birikimle daha kaliteli ürün alsaymışım diyorum sizde dememek için iyi araştırın :)[/QUOTE]
Dolphin C1000 tavsiye ederim.Ondan bin kat iyidir.
Bakteri Kültürü
[QUOTE=FurkanTezcan]Arkadaşlar akvaryumumu kurdum.Şu faydalı bakteri kültürünü nasıl uygulamalıyım.Damlatıp 24 saat filan beklemek gerekir mi yoksa damlattığımız gibi dış filtre pipo filtre çalıştırılabilir mi?[/QUOTE]
Hali hazirda bütün ekipmanların boşta balık varmış gibi çalıştıktan 4-5 günün sonunda 2 adet balık alarak bakteri oluşumuna başlayabilirsin.Daha sonra yavaş yavaş kullandigin bakyeri kültürünün talimatina gore akvaryumuna ekleme yapabilirsin.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-06 20:04:26[/EDIT]
[QUOTE=FurkanTezcan]Arkadaşlar akvaryumumu kurdum.Şu faydalı bakteri kültürünü nasıl uygulamalıyım.Damlatıp 24 saat filan beklemek gerekir mi yoksa damlattığımız gibi dış filtre pipo filtre çalıştırılabilir mi?[/QUOTE]
Hali hazirda bütün ekipmanların boşta balık varmış gibi çalıştıktan 4-5 günün sonunda 2 adet balık alarak bakteri oluşumuna başlayabilirsin.Daha sonra yavaş yavaş kullandigin bakyeri kültürünün talimatina gore akvaryumuna ekleme yapabilirsin.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-06 20:04:26[/EDIT]
6mm Camdan 200 Litre Akvaryum
[QUOTE=muhammed555]Arkadaslar 80*50*50 olculerinde 6mm camdan akvaryum yapmak istiyorum kalinlik yeterlimi kayit kusagi kac mm camdan yapmaliyim yardim ederseniz sevinirim. [/QUOTE]
100X50X50 boyutunda akvaryumum var bol kayit kuşaklı 6mm cam hicbir sorun yaşamadım ama ben sana kesinlikle en az 8mm kayıt kuşaklı veya tam rahatlamak için ise 10 mm öneririm.Neticede bir kere yaptıriyorsun uzun omurlü ve sağlam olsun.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-05 19:37:23[/EDIT]
[QUOTE=muhammed555]Arkadaslar 80*50*50 olculerinde 6mm camdan akvaryum yapmak istiyorum kalinlik yeterlimi kayit kusagi kac mm camdan yapmaliyim yardim ederseniz sevinirim. [/QUOTE]
100X50X50 boyutunda akvaryumum var bol kayit kuşaklı 6mm cam hicbir sorun yaşamadım ama ben sana kesinlikle en az 8mm kayıt kuşaklı veya tam rahatlamak için ise 10 mm öneririm.Neticede bir kere yaptıriyorsun uzun omurlü ve sağlam olsun.[EDIT]Uğur Karakaş,2017-03-05 19:37:23[/EDIT]
60 Litre İcin En Uygun Filtreleme Sistemi
[QUOTE=ulasma89]Merhaba arkadaslar bu forumu uzun zamandir okuyordum ama bugune kadar uye olmamistim. Benim merak ettigim sey 60 litrede en uygun filtreleme sistemi nedir? Suan hava motoru ve pipo filtre kullaniyorum. Eylul ayindan beri bu sekilde calisiyor ama etkili bir filtreleme sistemi olmadigi belli. Su degistirmeyi cok sik yapiyorum galiba bu yuzden basarili oldu. Butcem 100 tl ona gore oneri verirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Sunsun 603B yi kesinlikle tavsiye ederim.200 litre Malawi ciklet yavrularini buyutmede kullaniyorum ve biyolojik olarak gerçekten yetiyor.Mekanik olarakda iç filtre kullaniyorum.60 litrede çok başarılı sonuçlar alacagınizdan emin olabilirsiniz.[:)][:iyi:]
[QUOTE=ulasma89]Merhaba arkadaslar bu forumu uzun zamandir okuyordum ama bugune kadar uye olmamistim. Benim merak ettigim sey 60 litrede en uygun filtreleme sistemi nedir? Suan hava motoru ve pipo filtre kullaniyorum. Eylul ayindan beri bu sekilde calisiyor ama etkili bir filtreleme sistemi olmadigi belli. Su degistirmeyi cok sik yapiyorum galiba bu yuzden basarili oldu. Butcem 100 tl ona gore oneri verirseniz sevinirim.[/QUOTE]
Sunsun 603B yi kesinlikle tavsiye ederim.200 litre Malawi ciklet yavrularini buyutmede kullaniyorum ve biyolojik olarak gerçekten yetiyor.Mekanik olarakda iç filtre kullaniyorum.60 litrede çok başarılı sonuçlar alacagınizdan emin olabilirsiniz.[:)][:iyi:]
İstanbul içi uygun camcı akvaryum yapan
[QUOTE=coldest]İstanbul anadolu veya avrupa yakasında tanıdığınız güvendiğiniz ucuza akvaryum imalatı veya cam satışı yapan bildiğiniz insanlar varmı. Yardımcı olurmsunuz. Yağmur akvaryumdan 150 * 70 * 80 ölçülerinde akvaryum sordum 12 mm camdan 600 ytl fiyat çektiler bana uçuk bi rakam geldi. İstanbulda oturan benim gibi madur kalan arkadaşlarımıza yardım amaçlı bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.[/QUOTE]
İstanbul Kartal da Atlantis akvaryum var.Ben yaptırdım fiyat alabilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194692/050320171237451.jpg[/IMG]
[QUOTE=coldest]İstanbul anadolu veya avrupa yakasında tanıdığınız güvendiğiniz ucuza akvaryum imalatı veya cam satışı yapan bildiğiniz insanlar varmı. Yardımcı olurmsunuz. Yağmur akvaryumdan 150 * 70 * 80 ölçülerinde akvaryum sordum 12 mm camdan 600 ytl fiyat çektiler bana uçuk bi rakam geldi. İstanbulda oturan benim gibi madur kalan arkadaşlarımıza yardım amaçlı bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.[/QUOTE]
İstanbul Kartal da Atlantis akvaryum var.Ben yaptırdım fiyat alabilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/194692/050320171237451.jpg[/IMG]
Beta Mı Japonmu
[QUOTE=ilyas tatar]Isıtıcı yok elimde o yüzden korkuyorum ısı konusunda petshop ta bir tane gördüm erkek beta siyah mavi çok güzel adam balığı açıkta satılan yem poşetleri olur ya küçük ona koymuş sonrada akvaryuma atmış şerefsiz sordum boş akvaryum yok dedi onu alıcam alırsam bide sence bi beta için 30 lira çokmu fazla bilmiyorum beta hakkında bilgi[/QUOTE]
Fiyatları ortalama 8 lira civarında.Tabana cok az siyah kum koyup minik bir lav taďına veya beyaz yuvarlak bir taşa da anubias bagla hiç yoktan 25w lık bir isitici olmasi iyi olacaktir.
[QUOTE=ilyas tatar]Isıtıcı yok elimde o yüzden korkuyorum ısı konusunda petshop ta bir tane gördüm erkek beta siyah mavi çok güzel adam balığı açıkta satılan yem poşetleri olur ya küçük ona koymuş sonrada akvaryuma atmış şerefsiz sordum boş akvaryum yok dedi onu alıcam alırsam bide sence bi beta için 30 lira çokmu fazla bilmiyorum beta hakkında bilgi[/QUOTE]
Fiyatları ortalama 8 lira civarında.Tabana cok az siyah kum koyup minik bir lav taďına veya beyaz yuvarlak bir taşa da anubias bagla hiç yoktan 25w lık bir isitici olmasi iyi olacaktir.
Beta Mı Japonmu
[QUOTE=ilyas tatar]Merhaba arkadaşlar 15 litre yrmi bir akvaryum aldım evde yer yoktu daha büyük alamadım doğrusu 2 büyük akvaryum var zaten daha büyük akvaryum almayın demeyin boşuna elimde hava motoru var boşta ısıtıcı kullanmıcam belli süre elimde fazla tatlı su midyesi var onu kullanmayı düşünüyorum filtre mantığıyla akvaryum 10 litre sonuçta sizce 1 adet erkek betamı alıyım yoksa küçük boy japonmu şimdiden cevaplarınız için tesekkurler[/QUOTE]
Ben yerinde olsam 1 tane erkek beta alırdım[:)] Hatta 30 litre bir beta planım var.Ortaya da 1 tane minik bir lav taşına baglanmis anubias çok dekoratif ve faydalı olur diye dusunuyorum
[QUOTE=ilyas tatar]Merhaba arkadaşlar 15 litre yrmi bir akvaryum aldım evde yer yoktu daha büyük alamadım doğrusu 2 büyük akvaryum var zaten daha büyük akvaryum almayın demeyin boşuna elimde hava motoru var boşta ısıtıcı kullanmıcam belli süre elimde fazla tatlı su midyesi var onu kullanmayı düşünüyorum filtre mantığıyla akvaryum 10 litre sonuçta sizce 1 adet erkek betamı alıyım yoksa küçük boy japonmu şimdiden cevaplarınız için tesekkurler[/QUOTE]
Ben yerinde olsam 1 tane erkek beta alırdım[:)] Hatta 30 litre bir beta planım var.Ortaya da 1 tane minik bir lav taşına baglanmis anubias çok dekoratif ve faydalı olur diye dusunuyorum
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
