ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
volkanizma06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Şubat 2017 21:43
Son Ziyaret:
20 Aralık 2022 13:59
Toplam Mesaj:
165 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
90p Yeni Kurulum
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun demek isterim.
Size bazı sorularım olacak .
1: "Tankın zemininde kuru cam üzerine penac w penac p ekledim üzerine arka tarafı yükseltecek şekilde lav kırığı onun üzerine de bacter 100 ve tormaline bc ekleyerek Tropica substrate'la kapadım son olarakta Tropica soil powder 20 litre kadar ekledim"
şeklinde yazmışsınız biraz daha detay vererek anlatabilir misiniz? Penac w penac p tormaline bc nedir ?
2: Işıklamdırma olarak neden Creqaua firefiley ya my gos tarzı armatürler değilde. Powerled armatür tercih ettiniz?
Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için.
Öncelikle yeni akvaryumunuz hayırlı olsun demek isterim.
Size bazı sorularım olacak .
1: "Tankın zemininde kuru cam üzerine penac w penac p ekledim üzerine arka tarafı yükseltecek şekilde lav kırığı onun üzerine de bacter 100 ve tormaline bc ekleyerek Tropica substrate'la kapadım son olarakta Tropica soil powder 20 litre kadar ekledim"
şeklinde yazmışsınız biraz daha detay vererek anlatabilir misiniz? Penac w penac p tormaline bc nedir ?
2: Işıklamdırma olarak neden Creqaua firefiley ya my gos tarzı armatürler değilde. Powerled armatür tercih ettiniz?
Şimdiden teşekkür ederim cevaplar için.
Bitkili Nano Ofis Akvaryumum
[QUOTE=thecrash]Böyle bir konu açarak bana ilham kaynağı oldunuz. Size ne kadar teşekkür etsem az :)
Ben de konuyu görür görmez hemen ofisteki masama bir nano tank oluşturmak istedim. Bir karides tankı oluşturdum kısa bir süre önce. Bu konuyu görmesem yapmazdım böyle bir şey, direkt olarak ilham aldım diyebilirim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/011120192117491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?
[QUOTE=thecrash]Böyle bir konu açarak bana ilham kaynağı oldunuz. Size ne kadar teşekkür etsem az :)
Ben de konuyu görür görmez hemen ofisteki masama bir nano tank oluşturmak istedim. Bir karides tankı oluşturdum kısa bir süre önce. Bu konuyu görmesem yapmazdım böyle bir şey, direkt olarak ilham aldım diyebilirim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/150122/011120192117491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba güzel akvaryum olmuş ışık olarak ne kullandınız ?
Ankara Akvaryum İmalat
Merhaba arkadaşlar ankara da işçiliği kaliteli akvaryum imalatı yapan bildiğiniz firmaları paylasır mısınız? Bugün aksan akvaryumu aradım telefondaki beyefendi sağolsun çok kibardı.
Ben 100 cm uzunluğunda 50 cm genişliğinde 45 cm derinliğinde extra clear 10 mm cam akvaryum fiyatı olarak bana 650 TL çıkardı. Bu fiyat uygun mudur? Başka imalatçı olarak tavsiye edeceğiniz bir yer olur mu?
Merhaba arkadaşlar ankara da işçiliği kaliteli akvaryum imalatı yapan bildiğiniz firmaları paylasır mısınız? Bugün aksan akvaryumu aradım telefondaki beyefendi sağolsun çok kibardı.
Ben 100 cm uzunluğunda 50 cm genişliğinde 45 cm derinliğinde extra clear 10 mm cam akvaryum fiyatı olarak bana 650 TL çıkardı. Bu fiyat uygun mudur? Başka imalatçı olarak tavsiye edeceğiniz bir yer olur mu?
Akvaryumu Bozmalı Mıyım?
Düşünceniz için çok teşekkürler. Bende ASL 532 modelini düşünüyorum. Aslında dediğiniz çok mantıklı bir fikir. Benim soğutucu profili ASL 532 içine yerleştirebilirsem eğer soğutma konusunda fansız bile iş yaparım gibime geliyor. Denemeyi düşünüyorum.
Düşünceniz için çok teşekkürler. Bende ASL 532 modelini düşünüyorum. Aslında dediğiniz çok mantıklı bir fikir. Benim soğutucu profili ASL 532 içine yerleştirebilirsem eğer soğutma konusunda fansız bile iş yaparım gibime geliyor. Denemeyi düşünüyorum.
Akvaryumu Bozmalı Mıyım?
Bende bu armatürden almayı düşünüyorum faka tek korkum ısınma yapıp led yakar mı korkusu ? Su soğutma olayını düşünmüyorum. Birde armatür de bulunan boşluk sıcak havayı hapsedip elimizi dokunduğumuz yerin serin ama pcb bağlantı kısmının çok sıcak olup aşırı ısınmasına neden olur mu ? Bu armatür power led için uygun mudur? Yoksa kullanım amacı smd led tarzı uygulamalar için midir? Su soğutma olmadan alıp kullanan arkadaşlar var ise memnun isler paylaşırlarsa sevinirim.
Bende bu armatürden almayı düşünüyorum faka tek korkum ısınma yapıp led yakar mı korkusu ? Su soğutma olayını düşünmüyorum. Birde armatür de bulunan boşluk sıcak havayı hapsedip elimizi dokunduğumuz yerin serin ama pcb bağlantı kısmının çok sıcak olup aşırı ısınmasına neden olur mu ? Bu armatür power led için uygun mudur? Yoksa kullanım amacı smd led tarzı uygulamalar için midir? Su soğutma olmadan alıp kullanan arkadaşlar var ise memnun isler paylaşırlarsa sevinirim.
Akvaryuma Atom Bombası
[QUOTE=gssmartboy]Hic gerek yoktu ozona. Purigenin de temizliği için basit bir yöntem vardi çamaşır suyuyla galiba forumda konusu olmasi lazim. Geçmiş olsun.
Filtre malzemelerini hastalik yoksa cesme suyuyla yikamaniz yeterli. Hastalık varsa dezenfekte düşünülebilir ya da en kötüsü yenisi ile degistirilir. Tecrube olmuş sizin için. [/QUOTE]
Ozon çamaşır suyu aynı şey zaten . Ozon halk dilinde kullanılan tabir.
[QUOTE=gssmartboy]Hic gerek yoktu ozona. Purigenin de temizliği için basit bir yöntem vardi çamaşır suyuyla galiba forumda konusu olmasi lazim. Geçmiş olsun.
Filtre malzemelerini hastalik yoksa cesme suyuyla yikamaniz yeterli. Hastalık varsa dezenfekte düşünülebilir ya da en kötüsü yenisi ile degistirilir. Tecrube olmuş sizin için. [/QUOTE]
Ozon çamaşır suyu aynı şey zaten . Ozon halk dilinde kullanılan tabir.
Akvaryum 2.0
Seachem florite black sand linkini paylaştığım video da kullanılan kummudur? Ben black sand olanını kullanmak istiyorum tabanı siyah yapcam çünkü. Eğer öyleyse bayağ ince gibi
https://youtu.be/qHv4urCPtxc[EDIT]volkanizma06,2019-11-04 23:53:53[/EDIT]
Seachem florite black sand linkini paylaştığım video da kullanılan kummudur? Ben black sand olanını kullanmak istiyorum tabanı siyah yapcam çünkü. Eğer öyleyse bayağ ince gibi
https://youtu.be/qHv4urCPtxc[EDIT]volkanizma06,2019-11-04 23:53:53[/EDIT]
Akvaryum 2.0
[QUOTE=Flexa]Merhabalar,
Beklentileriniz nedir bilemediğim için bir yorumda bulunmak zor. Neticede bu tür şeyler bütçe işi. Ben neden Reeflowers ile Seachem kumu karıştırdığınızı merak ettim açıkçası. Flourite zaten yeterince iyi bir ürün. Firefly armatürlerin verimliliği hakkında bir bilgim yok. Lakin dikkatimi çeken şey akvaryum ölçüleriniz oldu. Eğer bir aquascape hedefiniz varsa bence derinlik (30cm) oldukça az. Genellikle 90cm'e kadar olanlarda yarısı olan 45cm önerilir. 150cm gibi değerlerde de üçte biri olan 50cm en az değer olarak verilir. Çünkü tüm mesele derinliği oturtmakta. Bence ölçü ne olursa olsun 30cm tankın derinliği için oldukça az. Bitkiler sırayla dizilmiş gibi görünecektir. Bu tür dizilimler de yapabilirsiniz elbette, Dutch style gibi. Yükseklik 45cm olarak bence yerinde.
Benim takıldığım tek nokta derinlik ve toprak oldu. Bir de bitkilerin bilinmemesi ayrı bir soru işareti. Her bitkinin her bitkiyle verimli olmayacağını biliyoruz. Ama bu ekstrem bir nokta olduğu için pas geçiyorum. Siz biraz daha detay verdikçe tartışırız arzu ederseniz.[/QUOTE]
öncelikle kumu karıştırma nedeni seachem ince bir kum olarak gördüm videolarda taban bitkisi dikimin zor olduğu konusunda yazılar okudum. O yüzden kalınlığı biraz daha fazla olan tropica nın kumuyla karıştırmak istedim. Tek başına yeterli olursa tabiki uğraşmak istemem. Hepsini seachem alır geçerim. Ölçüleri yanlış yazdım galiba 100*45*30 olacak yani derinlik 45 cm.
[QUOTE=Flexa]Merhabalar,
Beklentileriniz nedir bilemediğim için bir yorumda bulunmak zor. Neticede bu tür şeyler bütçe işi. Ben neden Reeflowers ile Seachem kumu karıştırdığınızı merak ettim açıkçası. Flourite zaten yeterince iyi bir ürün. Firefly armatürlerin verimliliği hakkında bir bilgim yok. Lakin dikkatimi çeken şey akvaryum ölçüleriniz oldu. Eğer bir aquascape hedefiniz varsa bence derinlik (30cm) oldukça az. Genellikle 90cm'e kadar olanlarda yarısı olan 45cm önerilir. 150cm gibi değerlerde de üçte biri olan 50cm en az değer olarak verilir. Çünkü tüm mesele derinliği oturtmakta. Bence ölçü ne olursa olsun 30cm tankın derinliği için oldukça az. Bitkiler sırayla dizilmiş gibi görünecektir. Bu tür dizilimler de yapabilirsiniz elbette, Dutch style gibi. Yükseklik 45cm olarak bence yerinde.
Benim takıldığım tek nokta derinlik ve toprak oldu. Bir de bitkilerin bilinmemesi ayrı bir soru işareti. Her bitkinin her bitkiyle verimli olmayacağını biliyoruz. Ama bu ekstrem bir nokta olduğu için pas geçiyorum. Siz biraz daha detay verdikçe tartışırız arzu ederseniz.[/QUOTE]
öncelikle kumu karıştırma nedeni seachem ince bir kum olarak gördüm videolarda taban bitkisi dikimin zor olduğu konusunda yazılar okudum. O yüzden kalınlığı biraz daha fazla olan tropica nın kumuyla karıştırmak istedim. Tek başına yeterli olursa tabiki uğraşmak istemem. Hepsini seachem alır geçerim. Ölçüleri yanlış yazdım galiba 100*45*30 olacak yani derinlik 45 cm.
Akvaryuma Atom Bombası
[QUOTE=Flexa]Geçmiş olsun. Ozon tehlikeli olabilen bir molekül. Keza hidrojenperoksit de öyle. Bu tür şeylerin kimyasına hakim olmadan, kafa hesabıyla hareket etmek tehlikeli olabiliyor. Bunu hep söylemeye çalışıyorum, ama ne yazık ki sizin gibi deneyenler oluyor. Burada çuvaldızı kendimize de batırmak gerek, ben de az yapmadım böyle şeyler. Önemli olan, bu tür bilgileri yayarak daha fazlasının önüne geçmek fikrine ben de katılıyorum. Purigen'i yeniden alsaydınız, şimdikinden daha az zarara uğramış olurdunuz. Bazen usta olmaya çalışmak yerine ustayı çağırmak en iyisi. Keşke maddi kaygılarımız olmasa...[/QUOTE]
Sorun maddiyat değil aslında okuduğum forumlarda resetleme işinin yapılması gerektiği şeklinde bir algı oluştu bende. O yüzden bu işe girdim. Yoksa prugen bende aman aman bir şey fark ettirmedi. Kullanmasam da olur Bundan sonra daha dikkatli bir şekilde hareket edeceğim.
[QUOTE=Flexa]Geçmiş olsun. Ozon tehlikeli olabilen bir molekül. Keza hidrojenperoksit de öyle. Bu tür şeylerin kimyasına hakim olmadan, kafa hesabıyla hareket etmek tehlikeli olabiliyor. Bunu hep söylemeye çalışıyorum, ama ne yazık ki sizin gibi deneyenler oluyor. Burada çuvaldızı kendimize de batırmak gerek, ben de az yapmadım böyle şeyler. Önemli olan, bu tür bilgileri yayarak daha fazlasının önüne geçmek fikrine ben de katılıyorum. Purigen'i yeniden alsaydınız, şimdikinden daha az zarara uğramış olurdunuz. Bazen usta olmaya çalışmak yerine ustayı çağırmak en iyisi. Keşke maddi kaygılarımız olmasa...[/QUOTE]
Sorun maddiyat değil aslında okuduğum forumlarda resetleme işinin yapılması gerektiği şeklinde bir algı oluştu bende. O yüzden bu işe girdim. Yoksa prugen bende aman aman bir şey fark ettirmedi. Kullanmasam da olur Bundan sonra daha dikkatli bir şekilde hareket edeceğim.
Akvaryum 2.0
Merhaba arkadaşlar yeni bir High-tech akvaryum kurulumuna geçmek istiyorum.
Taban için jbl aquabasis plus üstüne seachem florite black sand onunda üstüne reeflowers ıceland black sand 3-4 mm
Işık için firefly premium 100 cm armatür düşünüyorum . Firefly muadili fiyatı daha uygun armatür de olabilir.
Halihazırda akvaryum var zaten 100*30*45 akvaryumu da değiştirmeli miyim? Extra clear cam akvaryum olabilir.
Karışık yoğun bitkili ve karışık canlılardan oluşacak.Yorumlarınızı bekliyorum.[EDIT]volkanizma06,2019-11-04 13:01:28[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar yeni bir High-tech akvaryum kurulumuna geçmek istiyorum.
Taban için jbl aquabasis plus üstüne seachem florite black sand onunda üstüne reeflowers ıceland black sand 3-4 mm
Işık için firefly premium 100 cm armatür düşünüyorum . Firefly muadili fiyatı daha uygun armatür de olabilir.
Halihazırda akvaryum var zaten 100*30*45 akvaryumu da değiştirmeli miyim? Extra clear cam akvaryum olabilir.
Karışık yoğun bitkili ve karışık canlılardan oluşacak.Yorumlarınızı bekliyorum.[EDIT]volkanizma06,2019-11-04 13:01:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
