ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2017 13:34
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2017 22:45
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ertan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1990
Yaş:
36
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
[QUOTE=kgn0ncl]
eyvallah sağ ol pazartesi bir gidip bakalım ne fiyat verecek. [/QUOTE]
Fiyatlar herkes için aynı toptan alım yapman yada bu işi yapan esnaf falan olmana gerek yok. 10 kişi civarı çalışanları var. 5 dk da hemen kesip teslim ediyorlar. İnşallah gönlüne göre olur hemşerim
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
[QUOTE=kgn0ncl]
Hocam benim ofiste TEKSAN da tam olarak yeri nerede camcının bugün direkt gidebilirim[/QUOTE]
Yeni gördüm mesajını kusura bakma. Adresi aşağıda
Emko Mobilyacılar Sitesi B Blok12/8
uyarcam26.com
0222 228 14 50 / 51
0532 376 88 40
google maps konum; https://goo.gl/FzKEOq
[EDIT]ed26,2017-01-28 22:00:51[/EDIT]
Eskişehir Cam Fiyatı
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
[QUOTE=kgn0ncl]Arkadaşlar merhabalar. Sadece fiyat öğrenme amaçlı (fiyat uygun gelirse yaptırırdım belki) Eskişehir'de camcıya gittim. İlk olarak evimde köşede boşluk var ve oraya akvaryum yapmak istedim. Köşe akvaryum için camcı köşe akvaryum sağlıklı değil 1-2 ay sonra patlar dedi. İlk olarak bununla ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Daha sonra 60x60x60 bir akvaryum için fiyat istedim ve 135 lira dedi. Kayıtlı kuşaklı rodajlı. Camları ben alıp kendim yapıcam dediğimde 20 lira işçilik alıyorum zaten dedi. Yani 1.8 metre karelik bir cam fiyatı 115 TL. Sizce uygun mudur? [/QUOTE]
Eskişehirde yaşıyorum.Daha 3 4 gün önce cam kesip küçük bi akvaryum yaptım. Babamın eski mesleği camcılık. Amcam hala ilçede camcılık yapıyor.
Senin ölçülerin için 8 mm ve üstü cam uygun. 6 mm ise tam sınır diyebilirim o suyun basıncına dayanamayabilir. Kuşak atman gerekebilir beceremezsen suyu koyduktan sonra camı patlatırsın bi dünya iş açarsın başına.
60x60x60 akvaryum yapabilmen için ölçüleri şu ölçüleri kullanman gerekir;
6mm için:
60x60 4 adet (ön arka ve yanlar)
60x61.5 1 adet ( taban) (1.2 cm yan camların kalınlıklarının toplamı, 0.3 cm ise tahmini cam arasında kalacak silikon kalınlığı.)
6mm cam metrekare fiyatı 35 TL kesim dahil rodaj hariç.
8mm cam metrekare fiyatı 45 TL kesim dahil rodaj hariç.
6 mm lik cama rodaj yaptırmanı zaten tavsiye etmem akvaryumu yapıp tamamen kuruduktan sonra dıştan taşlama yapmalısın. (mm'si küçük camlarda rodaj makine ile yapılırsa neredeyse tam yuvarlak hale getirir köşeleri. yuvarlak iki yüzeyi de 90 derece ile birbirine yapıştırmak ustalık ister)
0.6x0.6x4x35=50.04 TL
0.6x0.615x35=12.915 TL
62,955 liraya denk geliyor camın 6mm için. Bu fiyat senin akvaryumu kestirmek istediğin camcının da camı satın alma fiyatı ayrıca. Toptancıdan çıkış fiyatı.
Bu fiyatı veren teksanda bir camcı var. Araban varsa gidip kestirebilirsin. Eskişehirde şehir içinde söylediğin fiyatın daha da altına bulamazsın. 8 10 liraya da en kaliteli akvaryum silikonunu alırsın teksandaki toptancılardan. Daha detaylı bilgi istersen yardımcı olurum. Mesaj atabilirsin..
[QUOTE=kgn0ncl]
Merhaba hemşerim. Sağ olasın yorum için. Esnaf sarayında yaptırabilir miyim diye sordum hatırladığım kadarıyla 250 lira dedi. Malzeme + cam ustasının işçiliği + pet shopun üzerine koyduğu kar payı derken fiyatlar uçuyor. Yarın sanayide çıkma cam falan bulmaya çalışıcam. Nisanda düğün var ucuza getirmem lazım akvaryumu. akvaryum üzerine daha 150 lira masraf yapılıcak. [:(][/QUOTE]
Esnaf sarayındaki çakallara ne bakıyorsun sen hemşerim. 1 2 aydır akvaryuma merak saldım gittim adamlardan yardım aldım eve getirdim adamı akvaryumun içini kursun ne gerekiyosa yapsın diye birbiriyle yaşamayan balıkları bile sattılar. 100 liralık malı 250 liraya satar onlar.
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
[QUOTE=Abdull4h]1 hafta beklemelisiniz sonra sirkeli su ile temizleyip banyoda tamamen doldurup test ediniz baktınız çatlama patlama yok rahatlıkla kullanırsınız.[/QUOTE]
1 hafta su doldurmadan boş vaziyette mi bekleteyim?
Yeni Akvaryum Hangi İşlemlerden Geçirilmelidir?
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Dün 40 litrelik bir akvaryum yaptım. Kullandığım silikon abc 990 akvaryum silikonu.
Akvaryuma balık koymadan önce silikon zehirlenmesi gibi herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmamak için bu akvaryumu ne tür işlemlerden geçirmeliyim?[EDIT]ed26,2017-01-26 13:51:06[/EDIT]
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
[QUOTE=Abdull4h]
İyi yapmışınız ışığıda kapatın Dış filitrenizi temizleyin ve bakteri kültürü alabilirseniz alın başkada yapacak birşey yok. Yapay maddeleride çıkarmayı unutmayın renkli taşlarıda çıkarın. İlk kurulumda genelde Moly, Japon balığı gibi türler koyuluyor. Bunlar bir nebze daha dayanıklı ve kurulumda yardımcı oluyorlar. [/QUOTE]
Söylediklerinizin hepsini yapıcam çok teşekkür ederim yardımlarınız için.
Göz Düşmesi
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
[QUOTE=Abdull4h]Büyük ihtimal yeni tank sendromunu yaşıyorsunuz Azot döngüsü oturmamıştır. Kurulumda bakteri kültürü kullanmadınız sanırım. Şimdilik su değişimi yapıp bakteri kültürü satın almanız gerek. Bunun yanı sıra Silikon zehirlenmesi veya renkli taşların salınımıda söz konusu olabilir. Akvaryumda mümkünse yapay maddeler bulundurmayın. Yavru alıcak kadar süre geçtiğine göre dipte biriken Dışkılar sebebi ile Amonyak salgılanmış olabilir. Amonyak yüksek derecede, zehirli bir gaz. Birde su neden bu kadar mavi?
1-2 hafta yeterli süredir. 3 gün yeterli bir süre değil. İlk kurulumda salyangoz vb. canlıları eklemek gerekldir. Akvaryumda Bitki bulundurmaktada fayda var. Oturmuş bir Akvaryumun dış filitresinin içindeki süngerlerden alıp kendi dış filitrenenize suyunu sıkmakta da fayda vardır.[/QUOTE]
Maalesef bakteri kültürü kullanmadık. Ben acemi olduğum için akvaryumculardan yardım alarak, onların doğrultusunda kurdum bu akvaryumu. Kum ve taşları defalarca yıkadık ama salınım yapıp yapmayacaklarını test etmedik hiç. Bir de yapay çiçek ekledik onun da zararı olmuş olabilir o zaman. Bir tane tırnak büyüklüğünde salyangozum vardı ilk kurulumda atmıştık 2 gün önce öldü. Akvaryumun kapağında mavi renkli ışık var o yüzden su mavi görünüyor.
Dün akvaryumun yaklaşık 50 litre suyunu değiştirdim. İçine bir kaç küçük parça kaya tuzu attım. 3-4 litrelik bir kapa 2-3 damla metilen mavisi damlattım. Yavrular hariç diğerlerini bu kapta 2 dk civarı beklettim. Çöpçü ve molinin sıkıntılı olan gözlerine kulak çöpü yardımıyla metilen mavisi sürdüm. Bu işlemi bugün de tekrarladım. Çöpçünün gözünde hafifte olsa bir düzelme var gibi.
[QUOTE=lojistisyen]Bir hobi edinmeden önce, bir canlı edinmeden önce lütfen araştırma yapın. Üstün körü , sırf heves uğruna gidip birden başlamayın. Sonuçları %90 hüsran.Hangi balık kaç litrede kaç tane yaşar , su sıcaklığı , ph değerleri nedir , uygun koşullar nelerdir hiç bakmıyorsunuz. Siz sorun olunca araştırmaya başlamışsınız ama sonuçları böyle üzücü oluyor. Ama bunların en büyük suçluları ticari kaygı peşine düşmüş akvaryumcular. Uyar abi , sorun olmaz abla , ben de böyle besliyorum kardeşim diyerek şu fotoğraflarda gördüğümüz sonuçların ortaya çıkmasına neden oluyorlar.[/QUOTE]
Hobi ve güzel görüntü olması sebebiyle başladık ama dediğim gibi acemi olduğumuz için böyle bir sorunla karşılaştık. Akvaryumcular konusunda da son derece haklısın. Birbiri ile yaşamayan balıklar için bile al al sıkıntı olmaz akvaryumun büyük senin diyen akvaryumcular oldu bu süreçte.
Valla 2 3 gündür içim parçalanıyo hayvanların şu haline çok üzülüyorum. Akvaryumculara gittim internetten araştırdım hiç bişey bulamadım doğru dürüst. En son buraya üye olup sorayım dedim. Dün metilen mavisi ile tedaviyi söyledi akvaryumcu dediği şekilde de yaptım ama ne kadar doğru söyledikleri bilmiyorum
Göz Düşmesi
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
[QUOTE=CanerS]Oturmamış tanka canlı eklemeyiniz. [/QUOTE]
Akvaryuma 3 gün civarı balık atmadık daha sonra attık balıkları ama bu süre yeterli değil galiba
Göz Düşmesi
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
15 gün önce kurduğum 200 litrelik akvaryumumda;
2 adet siyah moli (1 erkek 1 dişi)
4 adet lepistes (1 erkek 3 dişi)
3 adet yavru tropikal zebra
1 adet çöpçü
bakmaktayım.
Lepisteslerimin ikisi doğurdu yaklaşık 30 adet sağlıklı yavrum var.
Isıtıcı filtre vs her şey mevcut. Profesyonel yardım alarak ne gerekiyorsa satın aldım akvaryumcuyu eve getirip akvaryumu kendisine kurdurttum.
Yalnız 4 5 günden beri balıklarım hastalanmaya başladı. Çöpçü balığımın suratı felç geçirmiş gibi sol tarafa doğru yamuldu. Sol gözü içine kaçtı ve perde inmiş gibi.
[IMG]http://i.hizliresim.com/YqydnA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/8PO6qA.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/DB1OzZ.jpg[/IMG]
Dişi moliminde sol gözü komple düştü yok. diğer gözüde çok şişti ve göz çevresi beyaz oldu.
Erkek molinin vücudunda gözle görülür herhangi bir hastalık yok ancak dişi molinin tavırlarına benzer tavırlar sergiliyor.
1 hafta önce doğuran lepistesimin göğüs ile sırt arasında kalan sağ taraftaki bölgesi kararmaya başladı.(Resimdeki lepistes benim değil resmini çekemedim kararan bölgeyi işaretledim) Akıntının az olduğu yüzeye yakın köşelerde hiç kıpırdamadan duruyor sürekli.
[IMG]http://i.hizliresim.com/X9Gl2O.jpg[/IMG]
Akvaryumu ilk kurduğumuzda gayet sağlıklı olan sürekli gezinen balıkların çoğu ya zeminde ya da yüzeyde neredeyse hiç kıpırdamadan duruyorlar. Sizce bu balıklar neden böyle oldu ve kurtulmak için ne yapmalıyım?
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos Umutoty, 23:51
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
