ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cikletsever27
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2017 21:07
Son Ziyaret:
08 Şubat 2017 18:49
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Bilgisayar
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
100-30-50 Malawi akvaryum.
Can Çelik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193343/220120171914311.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Dekorasyonuma Yorum Bekliyorum...
[QUOTE=ferdialpagu]Merhaba,
yorumum hoşunuza gitmeyecek de olsa hem balıkların doğal ve nizami görüntüsünden uzak hem de görsel olarak çok göz yorucu ve aşırı abartı bir tasarım olmuş. Akvaryumun 1 metre üzerinde farklı akvaryum resimleri, sağ-solda taş görselleri... Balık olsam 2 gramlık aklımı kaybederdim herhalde.. En çok ona acıdım. Rengarenk taşlar, akvaryum arkasında kablolardan hegemonya.. vesaire vesaire... Daha doğal ve estetik kaygılarla iş yapar ve örnek kurulumlardan ilham alırsanız daha güzel işler çıkarabilirsiniz..
Özgür irademle beğenmediğimi söyleyeceğim.. Balıkların en azından doğal hayatına saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Rengarenk taşlar ve yapay süslemelerle oynayabileceğimiz oyuncak değil onlar.[/QUOTE]
Taşlar çok dikkatiniz çekmiş demek ki :) Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Taşlar silis kum ile değiştirildi :) .
[QUOTE=ferdialpagu]Merhaba,
yorumum hoşunuza gitmeyecek de olsa hem balıkların doğal ve nizami görüntüsünden uzak hem de görsel olarak çok göz yorucu ve aşırı abartı bir tasarım olmuş. Akvaryumun 1 metre üzerinde farklı akvaryum resimleri, sağ-solda taş görselleri... Balık olsam 2 gramlık aklımı kaybederdim herhalde.. En çok ona acıdım. Rengarenk taşlar, akvaryum arkasında kablolardan hegemonya.. vesaire vesaire... Daha doğal ve estetik kaygılarla iş yapar ve örnek kurulumlardan ilham alırsanız daha güzel işler çıkarabilirsiniz..
Özgür irademle beğenmediğimi söyleyeceğim.. Balıkların en azından doğal hayatına saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Rengarenk taşlar ve yapay süslemelerle oynayabileceğimiz oyuncak değil onlar.[/QUOTE]
Taşlar çok dikkatiniz çekmiş demek ki :) Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Taşlar silis kum ile değiştirildi :) .
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]İlgilendiğiniz teşekkürler. ama bir sorumda daha var . büyük akvaryumum da şuan 3 zebra ciklet var 2 si çift ve 20 30 tane yavruları var. 1 tane küçük dişi ise saklanıyor onuda ayırmam gerekirmi ?[/QUOTE]
takiplerseniz eğer her hangi bir kovalama bulunmuyorsa aralarında ayırmanıza gerek yok fakat bulunuyorsa onu da diğer akvaryumunuza almanızda fayda var efendim..
[QUOTE=kerimkoz]İlgilendiğiniz teşekkürler. ama bir sorumda daha var . büyük akvaryumum da şuan 3 zebra ciklet var 2 si çift ve 20 30 tane yavruları var. 1 tane küçük dişi ise saklanıyor onuda ayırmam gerekirmi ?[/QUOTE]
takiplerseniz eğer her hangi bir kovalama bulunmuyorsa aralarında ayırmanıza gerek yok fakat bulunuyorsa onu da diğer akvaryumunuza almanızda fayda var efendim..
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]Kıpırdamadan köşede bekliyo.
[/QUOTE]
Kendine gelmeye çalışıyor bir kaç saat içinde rahatlığı farkedecektir 1 2 gün yem yemezse çok atmayın yerse verin azar azar sık öğünlerle.
[QUOTE=kerimkoz]Kıpırdamadan köşede bekliyo.
[/QUOTE]
Kendine gelmeye çalışıyor bir kaç saat içinde rahatlığı farkedecektir 1 2 gün yem yemezse çok atmayın yerse verin azar azar sık öğünlerle.
Zebra Cikletin Yaralı
[QUOTE=kerimkoz]Teşekkürler . ama tamamen bitkin ve halsiz duruyor bir sıkıntı çıkarmı ?[/QUOTE]
Canlılar öyledir. Sağlam bir kavgadan çıktığınızı düşünün :) .
Bir kaç gün etkisinde kalacaksınız.
Balığımız da öyle bir kaç gün etkisinde kalıp düzelecektir.
Yem yiyor mu?
[QUOTE=kerimkoz]Teşekkürler . ama tamamen bitkin ve halsiz duruyor bir sıkıntı çıkarmı ?[/QUOTE]
Canlılar öyledir. Sağlam bir kavgadan çıktığınızı düşünün :) .
Bir kaç gün etkisinde kalacaksınız.
Balığımız da öyle bir kaç gün etkisinde kalıp düzelecektir.
Yem yiyor mu?
Zebra Cikletin Yaralı
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim ısıyı fazla yükseltmeden 28 en fazla 30 derecede kalsın kısa zamanda iyileşecektir.
En doğrusunu yapmışsın tebrik ederim ısıyı fazla yükseltmeden 28 en fazla 30 derecede kalsın kısa zamanda iyileşecektir.
Atman At 3335 Dış Filtre 400 Lt
150 LT akvaryumumda kullanmaya başlayacağım. Güzel midir önerir misiniz elyaf ve karbon var içinde seramik dağıtacağım birazda içine nasıl olur
++
150 LT akvaryumumda kullanmaya başlayacağım. Güzel midir önerir misiniz elyaf ve karbon var içinde seramik dağıtacağım birazda içine nasıl olur
++
Ciklet Kolonime Kaya Tavsiyesi [:nazar:]
[QUOTE=Kromatit]150 litrede 12 büyük balık var. Hacim az bir de kaya koyarsanız yüzmeye hiç yer kalmaz. 300 litreye çıkmanız ve dış filtre almanız daha iyi olur.
Kum için de akvaryumun uzunluk ve genişliğini ölçüp istediğiniz kum kalınlığı ile çarpıp 1000'e bölün ve 1,4 ile çarpın. Mesela taban 100 cm 50 cm ve siz 5 cm kum istiyorsunuz. 100x50x5/1000x1,4=35 kg gibi.[/QUOTE]
Şuan daha büyük yerleştirecek yerim alanım YoK kısacası fakat balıklarım gayet rahat bende düşündüm Kaya koymayacağını çokta sevmezlermiş Zaten silis kum kullanacağım bu konu da
Yorumlarınız için teşekkür ederim [:iyi:][:nazar:][:)][:)]
[QUOTE=Kromatit]150 litrede 12 büyük balık var. Hacim az bir de kaya koyarsanız yüzmeye hiç yer kalmaz. 300 litreye çıkmanız ve dış filtre almanız daha iyi olur.
Kum için de akvaryumun uzunluk ve genişliğini ölçüp istediğiniz kum kalınlığı ile çarpıp 1000'e bölün ve 1,4 ile çarpın. Mesela taban 100 cm 50 cm ve siz 5 cm kum istiyorsunuz. 100x50x5/1000x1,4=35 kg gibi.[/QUOTE]
Şuan daha büyük yerleştirecek yerim alanım YoK kısacası fakat balıklarım gayet rahat bende düşündüm Kaya koymayacağını çokta sevmezlermiş Zaten silis kum kullanacağım bu konu da
Yorumlarınız için teşekkür ederim [:iyi:][:nazar:][:)][:)]
Ciklet Kolonisi Hakkında
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba,
Biraz eski bir konu ama anlatılan bilgiler sizler için yararlı olacağını düşündüğüm için paylaşıyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/yunuslarla_ilgili_hersey_k125821.asp?PN=1[/QUOTE]
Teşekkür ederim uğur bey 🙂[:)][:)]
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba,
Biraz eski bir konu ama anlatılan bilgiler sizler için yararlı olacağını düşündüğüm için paylaşıyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/yunuslarla_ilgili_hersey_k125821.asp?PN=1[/QUOTE]
Teşekkür ederim uğur bey 🙂[:)][:)]
Maswalarım Büyümüyor?
[QUOTE=BiotopeDogan]
Can bey,
Tank da beslenen Balık sayısı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171922121.jpg[/IMG]
Bunların içerisindeki Farklı göle ait balıkların neden aynı tankda besleniyor ? Sorusunda atladığım için özür dilerim.
Litre = 150 bunuda ekleyelim.
Gelelim açılan konu başlığına, Maswalarım neden büyümüyor ?
Cevap : Yazdığım tüm yazıların içerisinde Bu Litre de beslediğiniz için. Mesajını verdiğimi görüyorum.
Can çelik: Arkadaş biliyor zaten.
Arkadaşın bildiği şey ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171927361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Ben size haksızsınız yanlışsınız demedim zaten , sanki biraz sinirli bir üslupla yazdığınızı düşündüm gönlü istemiş öyle büyütüyor. Bizde tankı büyütmek istemiyorsa başka çözümler sunmalıyız diye kastettim. :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Can bey,
Tank da beslenen Balık sayısı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171922121.jpg[/IMG]
Bunların içerisindeki Farklı göle ait balıkların neden aynı tankda besleniyor ? Sorusunda atladığım için özür dilerim.
Litre = 150 bunuda ekleyelim.
Gelelim açılan konu başlığına, Maswalarım neden büyümüyor ?
Cevap : Yazdığım tüm yazıların içerisinde Bu Litre de beslediğiniz için. Mesajını verdiğimi görüyorum.
Can çelik: Arkadaş biliyor zaten.
Arkadaşın bildiği şey ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171927361.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Ben size haksızsınız yanlışsınız demedim zaten , sanki biraz sinirli bir üslupla yazdığınızı düşündüm gönlü istemiş öyle büyütüyor. Bizde tankı büyütmek istemiyorsa başka çözümler sunmalıyız diye kastettim. :)
Maswalarım Büyümüyor?
[QUOTE=BiotopeDogan]
1, Olarak Ben sizin kardeşiniz değilim.
2,"Ben beslenilmesi gerektiğini veya başka bir şeyi savunmuyorum" Demeniz üzerine ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171650131.jpg[/IMG]
6 mesaj öncesinde yazdığınız Yazıya takiben bunu tekrar okumanızı rica ediyorum ki kendiniz ile çelişiyorsunuz.
3, Bu forum örnek teşkil amaçlı çoğu hobi sever tarafından ziyaret edilen bir forumdur. Ama hayatta doğru olan bazı şeyler vardır ki bunları ne yaparsak yapalım önüne geçemeyiz. Siz etrafınızdan BİR kişinin Bu ölçülerde[K] ( 100,30,40 ) [/K] Tropheus Duboisi Maswa beslediğini ve bu Maswaların [K]11-13 Cm[/K] boyuta geldiğini[K] İDDİA [/K]ediyorsunuz.
Buraya kadar her şey normal ( Sizin için ) . Ama unuttuğunuz bir şey var. Forumu kullanan ve bu hobiye yeni başlamış bir sürü Akvarist var ve bu Akvaristler konulara bakarak örnek teşkil edip kendilerine Akvaryum kurarak balık bakmak istiyorlar.Sizin bahsettiğiniz İddia yı Maalesef bu forumda kanıtlayacak ne bir konu var ne de kişiler.Özellikle Tropheus konusunda bu ölçülerde balık beslenmemesi gerektiğinin üstünü vurgulamamın nedeni de budur.
Ha bu yazdığıma da ister cevap verin ister vermeyin. Doğru olanı ilettiğim için benim içim rahat.
[/QUOTE]
Sayın uğur Beslediği tankta 4 tropheus o kadar sıkıntı çıkarmaz görende 8 9 tane besliyor sanar.
Sayın Tuna senden yardım istiyor beslenir mi beslenmez mi değil.
Kısacası arkadaş neden büyümediklerini soruyor siz bastıra bastıra o lt de o olmaz şu olmaz. Arkadaş biliyor zaten o konu da bir şey yok öneri olarak tankı büyütmeyi önerirsiniz olay kapanır yakışıyor mu böyle tartışma...
Sayın Tuna sana önerim tankı büyütmeyi söylemiş arkadaşlar zaten.
Çok dekorasyon var ise onları biraz azalt küçük olduğu için dekorlar da sıkıntı çıkartabilir.
Tropheuslar çok çabuk büyüyen balıklar değildir . 4 5 ayda yem yediyse eğer büyümüştür gözünüz alıştığı için küçük görmüşsünüzdür bence :).
Yem yemeden 4 5 ay yaşayamayacağını da göz önünde bulundurursak az büyümüştür ama büyümüştür diyebiliriz :) .
[QUOTE=BiotopeDogan]
1, Olarak Ben sizin kardeşiniz değilim.
2,"Ben beslenilmesi gerektiğini veya başka bir şeyi savunmuyorum" Demeniz üzerine ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157881/240120171650131.jpg[/IMG]
6 mesaj öncesinde yazdığınız Yazıya takiben bunu tekrar okumanızı rica ediyorum ki kendiniz ile çelişiyorsunuz.
3, Bu forum örnek teşkil amaçlı çoğu hobi sever tarafından ziyaret edilen bir forumdur. Ama hayatta doğru olan bazı şeyler vardır ki bunları ne yaparsak yapalım önüne geçemeyiz. Siz etrafınızdan BİR kişinin Bu ölçülerde[K] ( 100,30,40 ) [/K] Tropheus Duboisi Maswa beslediğini ve bu Maswaların [K]11-13 Cm[/K] boyuta geldiğini[K] İDDİA [/K]ediyorsunuz.
Buraya kadar her şey normal ( Sizin için ) . Ama unuttuğunuz bir şey var. Forumu kullanan ve bu hobiye yeni başlamış bir sürü Akvarist var ve bu Akvaristler konulara bakarak örnek teşkil edip kendilerine Akvaryum kurarak balık bakmak istiyorlar.Sizin bahsettiğiniz İddia yı Maalesef bu forumda kanıtlayacak ne bir konu var ne de kişiler.Özellikle Tropheus konusunda bu ölçülerde balık beslenmemesi gerektiğinin üstünü vurgulamamın nedeni de budur.
Ha bu yazdığıma da ister cevap verin ister vermeyin. Doğru olanı ilettiğim için benim içim rahat.
[/QUOTE]
Sayın uğur Beslediği tankta 4 tropheus o kadar sıkıntı çıkarmaz görende 8 9 tane besliyor sanar.
Sayın Tuna senden yardım istiyor beslenir mi beslenmez mi değil.
Kısacası arkadaş neden büyümediklerini soruyor siz bastıra bastıra o lt de o olmaz şu olmaz. Arkadaş biliyor zaten o konu da bir şey yok öneri olarak tankı büyütmeyi önerirsiniz olay kapanır yakışıyor mu böyle tartışma...
Sayın Tuna sana önerim tankı büyütmeyi söylemiş arkadaşlar zaten.
Çok dekorasyon var ise onları biraz azalt küçük olduğu için dekorlar da sıkıntı çıkartabilir.
Tropheuslar çok çabuk büyüyen balıklar değildir . 4 5 ayda yem yediyse eğer büyümüştür gözünüz alıştığı için küçük görmüşsünüzdür bence :).
Yem yemeden 4 5 ay yaşayamayacağını da göz önünde bulundurursak az büyümüştür ama büyümüştür diyebiliriz :) .
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
