ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
resul35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2016 17:19
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 01:02
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
resul kahya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
resul kahya
SON 10 MESAJI
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Merhabalar cümleten,
Akvaryum;
80X25X45(yükseklik kum vs azalacaktır biraz daha) cm bombeli
CO2 mayalı DIY olacak
low-mid tech bitkiler ve tetra lepistes türleri balık düşünüyorum.
Konuyu baya en baştan okuyup hortlatıyorum tekrar ama açıkçası baya kafam karıştı. İnternet üzerinde şuan da samsung marka bulamıyorum. Marketdijital sitesinde 5630 çubuk led buldum. Onlardan kullanmayı düşünüyorum. 2 adet 10000K 2 adet 6500K 1 adet grow 1 adet kırmızı 1 adet mavi belki 1 adet yeşil kullanmayı planladım. Dizilim ise aşağıda ki gibi düşündüm.
10000K
Grow
Kırmızı
Grow
10000K
Mavi
6500K
6500K
Şimdi sorun bu kadar led fazla mı gelir uygun mudur yada önerebileceğiniz dizilim ve led adedi nasıl olmalı? Eğer fazla ise bu ledler bunları dimmer ile kullanıp ışık şiddetini arttırıp azaltabilir miyim?
İhtiyacı olana fikir olması için de ürün linki : https://www.marketdijital.com/urun/12-volt-5630-ledli-led-bar-aluminyum-cubuk-72-ledli-soguk-beyaz-10000-15000-kelvin
Şimdiden herkese çok teşekkür ederim destekleri için.
Merhabalar cümleten,
Akvaryum;
80X25X45(yükseklik kum vs azalacaktır biraz daha) cm bombeli
CO2 mayalı DIY olacak
low-mid tech bitkiler ve tetra lepistes türleri balık düşünüyorum.
Konuyu baya en baştan okuyup hortlatıyorum tekrar ama açıkçası baya kafam karıştı. İnternet üzerinde şuan da samsung marka bulamıyorum. Marketdijital sitesinde 5630 çubuk led buldum. Onlardan kullanmayı düşünüyorum. 2 adet 10000K 2 adet 6500K 1 adet grow 1 adet kırmızı 1 adet mavi belki 1 adet yeşil kullanmayı planladım. Dizilim ise aşağıda ki gibi düşündüm.
10000K
Grow
Kırmızı
Grow
10000K
Mavi
6500K
6500K
Şimdi sorun bu kadar led fazla mı gelir uygun mudur yada önerebileceğiniz dizilim ve led adedi nasıl olmalı? Eğer fazla ise bu ledler bunları dimmer ile kullanıp ışık şiddetini arttırıp azaltabilir miyim?
İhtiyacı olana fikir olması için de ürün linki : https://www.marketdijital.com/urun/12-volt-5630-ledli-led-bar-aluminyum-cubuk-72-ledli-soguk-beyaz-10000-15000-kelvin
Şimdiden herkese çok teşekkür ederim destekleri için.
Moli Balığıma Ne Oldu Anlayamıyorum?
Akvaryum kurulumu 6 aydan fazla oldu. Şuan beyaz moli ölmedi yani karnından kuyruğuna kadar olan kısım felç gibi ama yan yüzgeçleri ile yüzüp takılıyor anlamadım. Bir tane neon tetram öldü rengi nerdeyse bembeyazdı. Bir rasbora ara ara kendi etrafında başının üstünde dönüyor çok garip hareketler sergiliyor bir süre sonra normal bir şekilde devam ediyor. Sarımsaklı yem hazırlayıp verdim iki gün ıspanak verdim ama bir sonuç elde edemedim hala aynı durumdalar :(
Akvaryum kurulumu 6 aydan fazla oldu. Şuan beyaz moli ölmedi yani karnından kuyruğuna kadar olan kısım felç gibi ama yan yüzgeçleri ile yüzüp takılıyor anlamadım. Bir tane neon tetram öldü rengi nerdeyse bembeyazdı. Bir rasbora ara ara kendi etrafında başının üstünde dönüyor çok garip hareketler sergiliyor bir süre sonra normal bir şekilde devam ediyor. Sarımsaklı yem hazırlayıp verdim iki gün ıspanak verdim ama bir sonuç elde edemedim hala aynı durumdalar :(
Moli Balığıma Ne Oldu Anlayamıyorum?
Yok mu hiç bir fikri olan?
Yok mu hiç bir fikri olan?
Moli Balığıma Ne Oldu Anlayamıyorum?
Drobsy den şüphelenmiştim bende baya araştırdım ama pullarında hiç bir kabarma vs yok. Ve şuanda da 2çift rasbora balığımdan bir tanesi daha yüzerken kendini bırakıyor aşağıya doğru süzülüp tekrar hareketleniyor sanırım oda ölmeye doğru gidiyor. Bütün balıklarım ölmeden nedenini bulmam lazım :(
Drobsy den şüphelenmiştim bende baya araştırdım ama pullarında hiç bir kabarma vs yok. Ve şuanda da 2çift rasbora balığımdan bir tanesi daha yüzerken kendini bırakıyor aşağıya doğru süzülüp tekrar hareketleniyor sanırım oda ölmeye doğru gidiyor. Bütün balıklarım ölmeden nedenini bulmam lazım :(
Moli Balığıma Ne Oldu Anlayamıyorum?
Akvaryum hacmi:300lt
Canlı türleri: 4 lepistes, 3 moli, 4 neon tetra, 2 kılıç kuyruk, 2 gurami, 2 komando çöpçü.
tetra ex700 dış filtre, resun4000 hava motoru ve tetratech 300w ısıtıcı mevcut şuan sistemimde. Pul yem ile günde iki defa besliyorum.
Herkese iyi günler. Moli balığımda bir sorun var. 4gün önce ısıtıcımın bozulduğunu farkettim su sıcaklığı oldukça düşmüştü. Bunu moli ve gurami balığımda ki anormallikler sonrası kontrol ederek farkettim ve hemen yeni ısıtıcı temin ettim ve su sıcaklığı normale döndü. Bu sıcaklık düşmesi sırasında 2 moli 1 gurami ve 1 neon tetramda aşırı karın şişliği yem yememe yada çok az yeme sürekli bir köşede hareketsiz bir şekilde sadece ağız ve yan yüzgeç hareketi mevcuttu. Sıcaklık normale döndükten sonra gurami normale döndü fakat diğer 2 moli ve 1 neon tetram aynı şekilde devam etti ve sonunda neon tetram nerdeyse beyaz renge bürünerek öldü. Şuan moli balığımdaki sorun ise aşırı hızlı ağız hareketleri fazla durgunluk karın şişliği ve karından sonrasi sanki felç olmuş gibi sadece yan yüzgeçleri ile yüzüyor eğer hareket ederse. Ne olduğunu anlayamadım araştırmalarım sonucu bir hastalık da bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim durum daha da kötü hale gelmeden müdahele etmek istiyorum.
Lütfen acil yardım lazım balıklarım ölmesin :(
Akvaryum hacmi:300lt
Canlı türleri: 4 lepistes, 3 moli, 4 neon tetra, 2 kılıç kuyruk, 2 gurami, 2 komando çöpçü.
tetra ex700 dış filtre, resun4000 hava motoru ve tetratech 300w ısıtıcı mevcut şuan sistemimde. Pul yem ile günde iki defa besliyorum.
Herkese iyi günler. Moli balığımda bir sorun var. 4gün önce ısıtıcımın bozulduğunu farkettim su sıcaklığı oldukça düşmüştü. Bunu moli ve gurami balığımda ki anormallikler sonrası kontrol ederek farkettim ve hemen yeni ısıtıcı temin ettim ve su sıcaklığı normale döndü. Bu sıcaklık düşmesi sırasında 2 moli 1 gurami ve 1 neon tetramda aşırı karın şişliği yem yememe yada çok az yeme sürekli bir köşede hareketsiz bir şekilde sadece ağız ve yan yüzgeç hareketi mevcuttu. Sıcaklık normale döndükten sonra gurami normale döndü fakat diğer 2 moli ve 1 neon tetram aynı şekilde devam etti ve sonunda neon tetram nerdeyse beyaz renge bürünerek öldü. Şuan moli balığımdaki sorun ise aşırı hızlı ağız hareketleri fazla durgunluk karın şişliği ve karından sonrasi sanki felç olmuş gibi sadece yan yüzgeçleri ile yüzüyor eğer hareket ederse. Ne olduğunu anlayamadım araştırmalarım sonucu bir hastalık da bulamadım. Yardımcı olursanız çok sevinirim durum daha da kötü hale gelmeden müdahele etmek istiyorum.
Lütfen acil yardım lazım balıklarım ölmesin :(
Dış Filtremin İç Malzemelerinde Hangisi?
Herkese merhaba. Ben dış filtremin alt sepetinde kalın gözenekli sünger ince bir elyaf 2. Sepette ince gözenekli sünger elyaf 3. Sepette fluval miomix seramik ile lav taşı 4. Sepette ise zeolit-karbon karışımı kullanmayı düşünüyordum şuan sipariş aşamasındayım. Fakat 3. Sepette bazı okuduğum yorumlarda seramik ve laf taşı yerine sadece sera siporax daha verimli olabileceği gibi yazılar okudum. Natteri besliyorum. Sizce hangisi daha güzel ve mantıklı olur?
Herkese merhaba. Ben dış filtremin alt sepetinde kalın gözenekli sünger ince bir elyaf 2. Sepette ince gözenekli sünger elyaf 3. Sepette fluval miomix seramik ile lav taşı 4. Sepette ise zeolit-karbon karışımı kullanmayı düşünüyordum şuan sipariş aşamasındayım. Fakat 3. Sepette bazı okuduğum yorumlarda seramik ve laf taşı yerine sadece sera siporax daha verimli olabileceği gibi yazılar okudum. Natteri besliyorum. Sizce hangisi daha güzel ve mantıklı olur?
Mangrow Kökü
Bende mangrow var istersen eğer kardeşim ?
Bende mangrow var istersen eğer kardeşim ?
Ekol 19 Dış Filtre
Uzun araştırmalarım sonucunda ,öğrenci de olduğum için fiyat konusunu da düşünmem gerek ne yazık ki, tetra ex700, lifetech 829 5 sepetli, atman 3336 modellerini ikinci el 75 tl ye buldum. Ben tetra ex 700 daha mantıklı diye düşündüm ama sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda gerçekten merak içindeyim? Birde eheim 2213 ve eccopro 2036 modelleri de var aynı fiyata ama bunlar diğerlerine göre daha küçük olduğu için elemiştim yani 200 litre için yetersiz kalır gibi düşündüm.
Biran önce yardımcı olursanız çok mutlu olurum bir kaç içinde halletmem gerekiyor bu dış filtre meselesini küçük bir iç filtre çok sorun yaratıyor :((
Uzun araştırmalarım sonucunda ,öğrenci de olduğum için fiyat konusunu da düşünmem gerek ne yazık ki, tetra ex700, lifetech 829 5 sepetli, atman 3336 modellerini ikinci el 75 tl ye buldum. Ben tetra ex 700 daha mantıklı diye düşündüm ama sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda gerçekten merak içindeyim? Birde eheim 2213 ve eccopro 2036 modelleri de var aynı fiyata ama bunlar diğerlerine göre daha küçük olduğu için elemiştim yani 200 litre için yetersiz kalır gibi düşündüm.
Biran önce yardımcı olursanız çok mutlu olurum bir kaç içinde halletmem gerekiyor bu dış filtre meselesini küçük bir iç filtre çok sorun yaratıyor :((
120 Litre 22 Balık
Yani sende ki balık türleri hakkında çok geniş bir bilgiye sahip değilim ama akvaryumun en iyi anlaşan balıkları arasında yunuslar ve sp ler gelir bende bir dönem bakmıştım. Çok güzel yavru verimi vs almıştım yanlarına farklı türler denedim zebra gibi mesela direk negatif sonuçlar aldım. Balıkların renklerinde olsun yavru verimi olsun akvaryum davranışlarına kadar sorun yaşayıp direk çıkarmıştım farklı türleri. Ki bence daha önemli konu benim tankım yaklaşık 750-800 litre civarıydı ve 8yunus 8 sp kolonisi 1 vatoz 3 küçük çöpçülerden vardı sadece. Sizin tankınız bu sayıda balık için gerçekten yetersiz bu içindeki balıklara baya eziyet eder. Bazı arkadaşların dediği gibi sadece tek bir tür koloniyi bırakmanız daha doğru olacaktır diye düşünüyorum bende.
Yani sende ki balık türleri hakkında çok geniş bir bilgiye sahip değilim ama akvaryumun en iyi anlaşan balıkları arasında yunuslar ve sp ler gelir bende bir dönem bakmıştım. Çok güzel yavru verimi vs almıştım yanlarına farklı türler denedim zebra gibi mesela direk negatif sonuçlar aldım. Balıkların renklerinde olsun yavru verimi olsun akvaryum davranışlarına kadar sorun yaşayıp direk çıkarmıştım farklı türleri. Ki bence daha önemli konu benim tankım yaklaşık 750-800 litre civarıydı ve 8yunus 8 sp kolonisi 1 vatoz 3 küçük çöpçülerden vardı sadece. Sizin tankınız bu sayıda balık için gerçekten yetersiz bu içindeki balıklara baya eziyet eder. Bazı arkadaşların dediği gibi sadece tek bir tür koloniyi bırakmanız daha doğru olacaktır diye düşünüyorum bende.
Ekol 19 Dış Filtre
Gerçekten kimsenin haberi yok mu bu ekol marka dış filtrelerin durumundan? :((((
Gerçekten kimsenin haberi yok mu bu ekol marka dış filtrelerin durumundan? :((((
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
