ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gurkangul87
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Kasım 2016 14:06
Son Ziyaret:
13 Ocak 2026 06:31
Toplam Mesaj:
66 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Gürkan GÜL
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim Gürkan GÜL
SON 10 MESAJI
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=mekrög]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum, güncel durumda sayı çok azaldı, 24-25 balıktan 11 balığa düştü, akvaryumda inanılmaz bir savaş oldu erkekler arasında, şu an 3 adet büyük erkek 3 kesin dişi ve karışık durumda 5 balık var.
2 çift çıktı, baskın olan çift düzenli yumurtluyor. Umarım üretebilirim.
[QUOTE=Ortaamerika]
Kuluçka makinesi hiç denemedim , paylaştığım bu video ikinci partiye ait,ilk partiyi karmada aldım sajika ellioti gibi türlerin arasında orada bile yavruları sajikalar avlıyordu çiftin arasından,o yüzden karmada şansınız çok çok zor illaki kayıp yaşarsınız.Benim önerim çift olan balıkları ayrı bir tanka ayırmak yada yumurta döküldükten sonra tankı pleksi ile bölün ,yavrular mutlaka anne baba görsün çünkü ilk dönemlerinde onlara çok bağlılar.[:)][/QUOTE]
Sanırım dediğiniz gibi yapıp tüm balıkları elimden çıkaracağım. Kalan çift ürediğinde yaklaşık ne kadar süre yavru bakımı gözlenir?
Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
[QUOTE=mekrög]
Benimkisi biraz gecmis yillara atifta bulunmakti. Baliklarin hepsi Festae! Disi sayisi sanki Cenk abinin dediginden bir tik fazla gibi geldi bana(en az 3 tane disi olabilir, gozlerim beni yaniltmadiysa) dorsal fin'deki siyahlik belirleyici oluyor genelde ama varyatesine gore erkekte de dorsal fin lekesi olusabiliyor.
Saglikla buyutun hepsi cok guzeller [:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum, güncel durumda sayı çok azaldı, 24-25 balıktan 11 balığa düştü, akvaryumda inanılmaz bir savaş oldu erkekler arasında, şu an 3 adet büyük erkek 3 kesin dişi ve karışık durumda 5 balık var.
2 çift çıktı, baskın olan çift düzenli yumurtluyor. Umarım üretebilirim.
[QUOTE=Ortaamerika]
Kuluçka makinesi hiç denemedim , paylaştığım bu video ikinci partiye ait,ilk partiyi karmada aldım sajika ellioti gibi türlerin arasında orada bile yavruları sajikalar avlıyordu çiftin arasından,o yüzden karmada şansınız çok çok zor illaki kayıp yaşarsınız.Benim önerim çift olan balıkları ayrı bir tanka ayırmak yada yumurta döküldükten sonra tankı pleksi ile bölün ,yavrular mutlaka anne baba görsün çünkü ilk dönemlerinde onlara çok bağlılar.[:)][/QUOTE]
Sanırım dediğiniz gibi yapıp tüm balıkları elimden çıkaracağım. Kalan çift ürediğinde yaklaşık ne kadar süre yavru bakımı gözlenir?
Tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=Ortaamerika][VID]https://m.youtube.com/watch?v=Zuazd6AE774[/VID] [/QUOTE]
Maşallah hocam sağlıkla büyütün, ben de yumurta alıyorum sürekli fakat balıklar kalabalık olduğu için yavrulara bakamıyorlar.
Kuluçka makinası denediniz mi?
[QUOTE=mekrög]
Alayi mayan bunlarin [:)))][/QUOTE]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
[QUOTE=Ortaamerika][VID]https://m.youtube.com/watch?v=Zuazd6AE774[/VID] [/QUOTE]
Maşallah hocam sağlıkla büyütün, ben de yumurta alıyorum sürekli fakat balıklar kalabalık olduğu için yavrulara bakamıyorlar.
Kuluçka makinası denediniz mi?
[QUOTE=mekrög]
Alayi mayan bunlarin [:)))][/QUOTE]
Hocam ciddi büyüdü balıklar, çok mayan olabileceklerini düşünmüyorum açıkçası.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=onuribrahim]
Festae için alabalık yemlerinin iyi geldiğini söyleyemeyeceğim. İç parazit riski böylesine yüksek bir tür için önermem. Herşeyin güzel olması dileklerimle...[/QUOTE]
Hocam alabalığın direk kendisini veriyorum, alabalıkların yediği yemleri değil.
Alabalık etini dana yüreği hazırlar gibi kıyıp sarımsak ile harmanlayıp veriyorum. Bu türde hiç denemedim, başka tür balıklar çok sevmişti.
[QUOTE=onuribrahim]
Festae için alabalık yemlerinin iyi geldiğini söyleyemeyeceğim. İç parazit riski böylesine yüksek bir tür için önermem. Herşeyin güzel olması dileklerimle...[/QUOTE]
Hocam alabalığın direk kendisini veriyorum, alabalıkların yediği yemleri değil.
Alabalık etini dana yüreği hazırlar gibi kıyıp sarımsak ile harmanlayıp veriyorum. Bu türde hiç denemedim, başka tür balıklar çok sevmişti.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=Cenk Bildir]
-Balıklar Festae.
-İkinci fotodaki erkek.
-İlk fotoda bir kesin bir dişi var, üçüncü fotoda aynı kesin dişi haricinde en solda muhtemel dişi var. Balıklarınız çoğunlukla erkek gibi duruyor. [/QUOTE]
Yorumlar için teşekkürler.
Balıklar iyice boylandı, 3-4 adet balık çizgili formda- portakal-sarı arası renklerde renklendi.
Kesin erkek olan ise Yeşil-portakal tonlarda şu an.
Müsait olduğunda tekrar resimlerini çekerim.
Akvaryumda kavga ve sürtüşmeler başladı, sanırım balık sayımı azaltmam gerekecek.
[QUOTE=onuribrahim] Üstad Cenk abim yorum yapmış.... :D
Balıklar Festae tamamı. Renk değiştirme dönemleri karışıklık olabiliyor. Net 1 çift balığa ulaşılmış. Geri kalanı ile beslemek lazım bir süre ayırmayın boylanması önemli. Karma yemleme önemli... Önerim Tetra cichlid stick mutlaka kullanmanızdan yana.
Üstad Cenk abim yorum yapmış.... :D
Balıklar Festae tamamı. Renk değiştirme dönemleri karışıklık olabiliyor. Net 1 çift balığa ulaşılmış. Geri kalanı ile beslemek lazım bir süre ayırmayın boylanması önemli. Karma yemleme önemli... Önerim Tetra cichlid stick mutlaka kullanmanızdan yana.
[/QUOTE]
Hocam cichlid stick en sevdikleri yem diyebilirim.
Mümkün olduğu kadar çeşitli beslemeye ve sık su değişimi yapmaya çalışıyorum.
Daha önce bazı amerikan türlerini kuru yem ve alabalık ile beslemiştim. Fırsatım olursa tekrar aynı düzene dönmek istiyorum
[QUOTE=Cenk Bildir]
-Balıklar Festae.
-İkinci fotodaki erkek.
-İlk fotoda bir kesin bir dişi var, üçüncü fotoda aynı kesin dişi haricinde en solda muhtemel dişi var. Balıklarınız çoğunlukla erkek gibi duruyor. [/QUOTE]
Yorumlar için teşekkürler.
Balıklar iyice boylandı, 3-4 adet balık çizgili formda- portakal-sarı arası renklerde renklendi.
Kesin erkek olan ise Yeşil-portakal tonlarda şu an.
Müsait olduğunda tekrar resimlerini çekerim.
Akvaryumda kavga ve sürtüşmeler başladı, sanırım balık sayımı azaltmam gerekecek.
[QUOTE=onuribrahim] Üstad Cenk abim yorum yapmış.... :D
Balıklar Festae tamamı. Renk değiştirme dönemleri karışıklık olabiliyor. Net 1 çift balığa ulaşılmış. Geri kalanı ile beslemek lazım bir süre ayırmayın boylanması önemli. Karma yemleme önemli... Önerim Tetra cichlid stick mutlaka kullanmanızdan yana.
Üstad Cenk abim yorum yapmış.... :D
Balıklar Festae tamamı. Renk değiştirme dönemleri karışıklık olabiliyor. Net 1 çift balığa ulaşılmış. Geri kalanı ile beslemek lazım bir süre ayırmayın boylanması önemli. Karma yemleme önemli... Önerim Tetra cichlid stick mutlaka kullanmanızdan yana.
[/QUOTE]
Hocam cichlid stick en sevdikleri yem diyebilirim.
Mümkün olduğu kadar çeşitli beslemeye ve sık su değişimi yapmaya çalışıyorum.
Daha önce bazı amerikan türlerini kuru yem ve alabalık ile beslemiştim. Fırsatım olursa tekrar aynı düzene dönmek istiyorum
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=Koksal Gurkan]Mayan konusunda gözlerim paslanmış. Işık, açı, çekim, vs. algıyı etkiler. O yüzden de zamanında canlı görene kadar emin olamıyorduk çoğu zaman...
Resimlerde kesin festae olanlar görülüyor ama diğerlerinde mayan olabilir mi diye düşündüklerim de var.
https://www.akvaryum.com/Forum/festae_ve_mayan_nasil_ayirt_edilir__k917237.asp[/QUOTE]
Balıkları grup halinde aldım hocam, aynı batın yavrular, onun için ya festae ya da mayan olması gerekiyor. Forumda bu canlılara ilgi gösteren kalmamış anladığım kadarıyla fakat izlemesi keyifli canlılar, renkleri de oldukça görsel olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=Koksal Gurkan]Mayan konusunda gözlerim paslanmış. Işık, açı, çekim, vs. algıyı etkiler. O yüzden de zamanında canlı görene kadar emin olamıyorduk çoğu zaman...
Resimlerde kesin festae olanlar görülüyor ama diğerlerinde mayan olabilir mi diye düşündüklerim de var.
https://www.akvaryum.com/Forum/festae_ve_mayan_nasil_ayirt_edilir__k917237.asp[/QUOTE]
Balıkları grup halinde aldım hocam, aynı batın yavrular, onun için ya festae ya da mayan olması gerekiyor. Forumda bu canlılara ilgi gösteren kalmamış anladığım kadarıyla fakat izlemesi keyifli canlılar, renkleri de oldukça görsel olduğunu düşünüyorum.
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Bu soruyu okuyunca zamanında koştur koştur gidip sonra "Mayan bunlar mayan" dediğimiz zamanları hatırladım. [:)))][/QUOTE]
Ben hala anlamadım mayan mı değil mi? :)
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Bu soruyu okuyunca zamanında koştur koştur gidip sonra "Mayan bunlar mayan" dediğimiz zamanları hatırladım. [:)))][/QUOTE]
Ben hala anlamadım mayan mı değil mi? :)
Festae'nin (Red terror) Türkiye Yolculuğu ve Yayılması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[EDIT]gurkangul87,2021-09-10 11:53:45[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/100920211147491.jpg[/IMG]
Yaklaşık 1 yıldır yavrudan büyüttüğüm balıklarım. Saf Festae olup olmadığını üstadlar yorumlarsa sevinirim.
Tetra, Organix ve Dainichi kuru yemler ile besliyorum.
27 Adet olarak büyütmeye başladım, 2 kayıp ile ilerliyor yavrular.
2. resimdeki balığım sanırım erkek fakat diğer balıklar hakkında cinsiyet ayrımı yapamıyorum.
Balıkların bakımı ile ilgili her türlü önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
[EDIT]gurkangul87,2021-09-10 11:53:45[/EDIT]
Plywood (kontraplak) İle Akvaryum Yapımı
Konu başlıkta da belirttiğim üzere plywood isimli malzemeden akvaryum yapımı üzerine. Bir süredir araştırmaktayım bu konuyu ve çok fazla Türkçe bilgi kaynağına ulaşamadım. Okuduğum yabancı kaynaklarda ise genellikle büyük akvaryumlarda akrilik ön panel ile akvaryum yapımı tamamlanmış. Forumda bir arkadaş gayet büyük bir akvaryum yapmış. Bir de bir arkadaş 3,5 ton üzeri bir akvaryum yapmıştı fakat onun 1 tarafı sac, diğer kısımları camdı sanırım.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/marin_kontra_akvaryum_k920525_sn6.asp[/URL]
Benim merak ettiğim konu ise bu arkadaşın yaptığından daha yüksek bir akvaryum yapımında ön cam kalınlığını ne kadar yapmalıyız? 120-130 ve üzeri yüksekliklere çıkabilir miyiz? Veya beton, sac gibi malzemelerle mi bu yüksekliklere çıkmalıyız? Kullanabileceğimiz tarzda plywood nasıl olmalı? Su geçirmezlik için ne gibi malzemeler kullanmalıyız? Konuyu açmamdaki sebep bu tarz akvaryumlara ilgi duymam ve ileride böyle bir projeyi gerçekleştirmek istemem. Ayrıca büyük akvaryum hevesi olup da araştırma yapan arkadaşlara da ileride bir kaynak olur düşüncesindeyim.
Bu tarz akvaryumlarda maliyetin de önemli ölçüde düşeceğini düşünüyorum, plywood cama göre çok uygun fiyatlı bir malzeme.
Konuyla ilgili bilgisi deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Konu başlıkta da belirttiğim üzere plywood isimli malzemeden akvaryum yapımı üzerine. Bir süredir araştırmaktayım bu konuyu ve çok fazla Türkçe bilgi kaynağına ulaşamadım. Okuduğum yabancı kaynaklarda ise genellikle büyük akvaryumlarda akrilik ön panel ile akvaryum yapımı tamamlanmış. Forumda bir arkadaş gayet büyük bir akvaryum yapmış. Bir de bir arkadaş 3,5 ton üzeri bir akvaryum yapmıştı fakat onun 1 tarafı sac, diğer kısımları camdı sanırım.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/marin_kontra_akvaryum_k920525_sn6.asp[/URL]
Benim merak ettiğim konu ise bu arkadaşın yaptığından daha yüksek bir akvaryum yapımında ön cam kalınlığını ne kadar yapmalıyız? 120-130 ve üzeri yüksekliklere çıkabilir miyiz? Veya beton, sac gibi malzemelerle mi bu yüksekliklere çıkmalıyız? Kullanabileceğimiz tarzda plywood nasıl olmalı? Su geçirmezlik için ne gibi malzemeler kullanmalıyız? Konuyu açmamdaki sebep bu tarz akvaryumlara ilgi duymam ve ileride böyle bir projeyi gerçekleştirmek istemem. Ayrıca büyük akvaryum hevesi olup da araştırma yapan arkadaşlara da ileride bir kaynak olur düşüncesindeyim.
Bu tarz akvaryumlarda maliyetin de önemli ölçüde düşeceğini düşünüyorum, plywood cama göre çok uygun fiyatlı bir malzeme.
Konuyla ilgili bilgisi deneyimi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
170-75-60(h) Bitkili Akvaryum, Kaya Tasarımı
[QUOTE=Kınayu]
Tekrar selamlar İbrahim kardeşim akvaryumun son durumu nasıl yeni paylaşımlar bekliyoruz [:iyi:][/QUOTE]
Akvaryumda bulunan kumla ilgili inanılmaz sıkıntılar yaşadım, hatta forumda açılan konuya da birçok mesaj yazdım, şu an yeni tasarım ve yeni kum.ile devam etmekteyim, düzeni oturtunca paylaşım yapmayı düşünüyorum. Arada da başka bir arkadaşın akvaryumu benim konuya dahil olmuş :D
[QUOTE=Kınayu]
Tekrar selamlar İbrahim kardeşim akvaryumun son durumu nasıl yeni paylaşımlar bekliyoruz [:iyi:][/QUOTE]
Akvaryumda bulunan kumla ilgili inanılmaz sıkıntılar yaşadım, hatta forumda açılan konuya da birçok mesaj yazdım, şu an yeni tasarım ve yeni kum.ile devam etmekteyim, düzeni oturtunca paylaşım yapmayı düşünüyorum. Arada da başka bir arkadaşın akvaryumu benim konuya dahil olmuş :D
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Gurkan bey henuz arayan yok pazartesi arayacağım 2 hafta sure pazartesi dolmus olacak duruma göre bir yol cizeceğiz. Su ürünlerinde calisan 2 tane arkadasim var kalan kumu oraya verdim test icin 10 gun icinde test sonucu cikacak elimde delil olacak sonuca göre bu delili mahkemeye sunacağim avukat bir arkadasim var konuyla ilgilenecek insallah uğrasmak zorunda kalmayiz sıkıntımız giderilir [/QUOTE]
İlker bey, ben açıkçası konunun bu kadar dallanıp budaklanacağını düşünmüyorum, ben de bu hafta kumu değiştirip canlılarımı koydum, bir adet de elma salyangozu koydum, gelişmeleri buradan paylaşacağım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/071020182350461.jpg[/IMG]
[QUOTE=ilkerrryndmr94]
Gurkan bey henuz arayan yok pazartesi arayacağım 2 hafta sure pazartesi dolmus olacak duruma göre bir yol cizeceğiz. Su ürünlerinde calisan 2 tane arkadasim var kalan kumu oraya verdim test icin 10 gun icinde test sonucu cikacak elimde delil olacak sonuca göre bu delili mahkemeye sunacağim avukat bir arkadasim var konuyla ilgilenecek insallah uğrasmak zorunda kalmayiz sıkıntımız giderilir [/QUOTE]
İlker bey, ben açıkçası konunun bu kadar dallanıp budaklanacağını düşünmüyorum, ben de bu hafta kumu değiştirip canlılarımı koydum, bir adet de elma salyangozu koydum, gelişmeleri buradan paylaşacağım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191164/071020182350461.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
