ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğur Ertem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
68
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2016 18:02
Son Ziyaret:
10 Ocak 2025 22:25
Toplam Mesaj:
71 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Ertem
Doğum Tarihi:
24 Ekim 1987
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Aşcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğur Ertem
120*50*60 Tanganyika
Canlı : Tropheus Morii İlangi Yellow
Filtre : Dophin c1600
Isıtıcı : Jager 300w
Kum : Mercan kumu
Kaya : Toplama Doğal
Aydınlatma : 3x18w Samsung Led Bar
2x30w Osram Cool DayLight
SON 10 MESAJI
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=Gokay YAGAR]
Geçmiş olsun Uğur Bey, yeşil su problemi olabileceğini belirtmiştim size[:(] Aynı zamanda gözünüz aydın kızınız için, Allah analı babalı büyütmek nasip eder.
Yeni kurulumunuz gayet güzel gözüküyor,tebrikler[/QUOTE]
Allah razı olsun Teşekkürler Üstadım.
Yeşil su aslında olmazdı da Maswalardan sonra İlangiye geçince Sayı olarak fazlalardi yuzecek pek alan yoktu resimlerde de mevcut taşlarda oynama yaptım soldaki büyük kayayı çıkardım önce alan açmak için.. yine olmadı... Ardından çoğu büyük kayaları çıkardım suyun dengesi bozuldu tabi :) yeşil suya şu haldeyken yakalandım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/010420170049031.jpg[/IMG]
Bu şekle getirene kadar sıkıntı yoktu olacağını da sanmıyordum zaten.. Yeni kurulumda aynı sistem devam edeceğim yeşil suyun tek sebebi kayalarla com oynamam haliyle kumda ki azot döngüsü de alt üst oldu o yüzden :)
[QUOTE=Gokay YAGAR]
Geçmiş olsun Uğur Bey, yeşil su problemi olabileceğini belirtmiştim size[:(] Aynı zamanda gözünüz aydın kızınız için, Allah analı babalı büyütmek nasip eder.
Yeni kurulumunuz gayet güzel gözüküyor,tebrikler[/QUOTE]
Allah razı olsun Teşekkürler Üstadım.
Yeşil su aslında olmazdı da Maswalardan sonra İlangiye geçince Sayı olarak fazlalardi yuzecek pek alan yoktu resimlerde de mevcut taşlarda oynama yaptım soldaki büyük kayayı çıkardım önce alan açmak için.. yine olmadı... Ardından çoğu büyük kayaları çıkardım suyun dengesi bozuldu tabi :) yeşil suya şu haldeyken yakalandım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/010420170049031.jpg[/IMG]
Bu şekle getirene kadar sıkıntı yoktu olacağını da sanmıyordum zaten.. Yeni kurulumda aynı sistem devam edeceğim yeşil suyun tek sebebi kayalarla com oynamam haliyle kumda ki azot döngüsü de alt üst oldu o yüzden :)
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=BiotopeDogan]
Uğur bey çok geçmiş olsun. Yeni tankınızı meraklı bekliyoruz. [/QUOTE]
Teşekkürler Üstadım . Nasip olursa Önümüzdeki ay Kızım dünyaya geliyor.. Ocak gibi çalışmalara başlayacağım şuan malzeme Tedarik asamasindayim.. duruma göre F0 yada Yavru olarak güzel bir Tanganyika benzetmesi düşünüyorum.. İlangiler hakkında Türkçe Formlarda pek bilgiye rastlamadim. Onerebileceginiz Yabancı formlar varmıdır.. Özellikle göldeki yaşadıkları alana nazaran bilgi istiyorum.. Çünkü bu balıklar ortama göre renklerinde çok farklılık gösteren balıklar.. Maksat en iyi doğasını verebilmek ve göldeki gerçek İlangiyi görebilmek..
Ph çalışmalarım hazırdaki tankimda devam ediyor 8.9 gibi sabitleyebildim.. iletkenlik su değişiminde ne kadar düşse de 3 saat sonra yeterli seviyeye ulaşıyor.. şuan da 680ms civarı.. diğer ölçümler zaten anormal olma ihtimali düşük çünkü oturmuş tank :) Yeni çalışmada ışıklandırma ve arka fon aydınlatma hakkında size danisacagim tekrar.. umarım Hayırlısı olur .. Ne kadar balıklara aşık olsam da öncelik doğacak olan kızım :) kurulum bu yüzden biraz aksayabilir. Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum herkese saygılar teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/161120160003331.jpg[/IMG]
Özledim gerçekten de :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/171120171233351.jpg[/IMG][EDIT]Uğur Ertem,2017-11-17 12:33:43[/EDIT]
[QUOTE=BiotopeDogan]
Uğur bey çok geçmiş olsun. Yeni tankınızı meraklı bekliyoruz. [/QUOTE]
Teşekkürler Üstadım . Nasip olursa Önümüzdeki ay Kızım dünyaya geliyor.. Ocak gibi çalışmalara başlayacağım şuan malzeme Tedarik asamasindayim.. duruma göre F0 yada Yavru olarak güzel bir Tanganyika benzetmesi düşünüyorum.. İlangiler hakkında Türkçe Formlarda pek bilgiye rastlamadim. Onerebileceginiz Yabancı formlar varmıdır.. Özellikle göldeki yaşadıkları alana nazaran bilgi istiyorum.. Çünkü bu balıklar ortama göre renklerinde çok farklılık gösteren balıklar.. Maksat en iyi doğasını verebilmek ve göldeki gerçek İlangiyi görebilmek..
Ph çalışmalarım hazırdaki tankimda devam ediyor 8.9 gibi sabitleyebildim.. iletkenlik su değişiminde ne kadar düşse de 3 saat sonra yeterli seviyeye ulaşıyor.. şuan da 680ms civarı.. diğer ölçümler zaten anormal olma ihtimali düşük çünkü oturmuş tank :) Yeni çalışmada ışıklandırma ve arka fon aydınlatma hakkında size danisacagim tekrar.. umarım Hayırlısı olur .. Ne kadar balıklara aşık olsam da öncelik doğacak olan kızım :) kurulum bu yüzden biraz aksayabilir. Yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum herkese saygılar teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/161120160003331.jpg[/IMG]
Özledim gerçekten de :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/171120171233351.jpg[/IMG][EDIT]Uğur Ertem,2017-11-17 12:33:43[/EDIT]
F0 Tropheus İlangi Yellow
Hocam 2 isim de farklı ithalatçı gazı akvaryum Cengiz Bilgin ..
Diğer Alkan Akyüz Pendik de uretimhanenin ismini unuttum maalesef
Hocam 2 isim de farklı ithalatçı gazı akvaryum Cengiz Bilgin ..
Diğer Alkan Akyüz Pendik de uretimhanenin ismini unuttum maalesef
Tanganyika Biyotop Çalışması..
[QUOTE=safakarda]Son durum nedir tankın ve ilangilerin [:)][/QUOTE]
Tankı maalesef bozmak zorunda kaldım..
Sebep olarak 1. Etken Balıkların renk formlarını yakalayamadım karanlık olduğu için koyu renk verdiler :) ve yüzme alanı balık yüküne göre az olduğu için soldaki büyük kayayı çıkardım öncelikle.. Tabi oda yetmedi..
2. Ve en önemli sebebi ise yeşil suya yakalandim 3 ay sürede zor bela kurtulabildim. Şuan Yeni bir kurulum için çalışmalarım var . Bakalım ilerleyen zaman neler gösterecek..
[QUOTE=safakarda]Son durum nedir tankın ve ilangilerin [:)][/QUOTE]
Tankı maalesef bozmak zorunda kaldım..
Sebep olarak 1. Etken Balıkların renk formlarını yakalayamadım karanlık olduğu için koyu renk verdiler :) ve yüzme alanı balık yüküne göre az olduğu için soldaki büyük kayayı çıkardım öncelikle.. Tabi oda yetmedi..
2. Ve en önemli sebebi ise yeşil suya yakalandim 3 ay sürede zor bela kurtulabildim. Şuan Yeni bir kurulum için çalışmalarım var . Bakalım ilerleyen zaman neler gösterecek..
F0 Tropheus İlangi Yellow
Merhabalar sadece isim vereceğim araştırın.. Tanıdığım En Sağlam ithalatçılar.
Cengiz bilgin.. Gazi Akvaryum
Alkan Akyüz.. Pendik
Face vs ulaşabilirsiniz .. Bende 3-4 ay sonra F0 ilangi getirtecegim nasip olursa.. Piyasada 3-4 kişide var onlarda ölüyor F1 yerini tutmuyor f0 lar oldukça sarı F1 ler kırmızıya dönük gövde rengi.
Merhabalar sadece isim vereceğim araştırın.. Tanıdığım En Sağlam ithalatçılar.
Cengiz bilgin.. Gazi Akvaryum
Alkan Akyüz.. Pendik
Face vs ulaşabilirsiniz .. Bende 3-4 ay sonra F0 ilangi getirtecegim nasip olursa.. Piyasada 3-4 kişide var onlarda ölüyor F1 yerini tutmuyor f0 lar oldukça sarı F1 ler kırmızıya dönük gövde rengi.
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=jaloreef] Merhaba yemleriniz gelmiştir,nasıl yemlerden memnunmusunuz tazeliği vs.ve hangi siteden sipariş verdiniz özelden yazarsanız sevinirim,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar özele gerek yok Forumda reklamları da mevcut..
Yemlerimi Ozelyem.com dan alıyorum gayet taze ve memnunum. Alperen özel kardeşimiz itinalı şekilde ilgileniyor arayıp detaylı bilgi de alabilirsiniz.. Hayırlı günler ..[EDIT]Uğur Ertem,2017-11-04 15:44:14[/EDIT]
[QUOTE=jaloreef] Merhaba yemleriniz gelmiştir,nasıl yemlerden memnunmusunuz tazeliği vs.ve hangi siteden sipariş verdiniz özelden yazarsanız sevinirim,iyi hobiler.[/QUOTE]
Merhabalar özele gerek yok Forumda reklamları da mevcut..
Yemlerimi Ozelyem.com dan alıyorum gayet taze ve memnunum. Alperen özel kardeşimiz itinalı şekilde ilgileniyor arayıp detaylı bilgi de alabilirsiniz.. Hayırlı günler ..[EDIT]Uğur Ertem,2017-11-04 15:44:14[/EDIT]
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=bulentsgr]Arkadaşlar selamlar,
Ben 25 adet mutant ve 5 adet albino Tropheus Brichardi Kipilli yavrusu beslemekteyim. Yaklaşık 1 aylık yavrulardır ve boyları 1-2 cm civarıdır.
Konunun geçmiş mesajlarını incelediğimde, Dainichi granül yemlerin renk pigmentleri üzerinde etkisi olduğunu ve canlandırdığını gördüm. Bu noktada özellikle albino balıklarımda bu durum olumsuzluk oluşturur mu? İnsanlarda olan albinizm hastalığında bildiğim kadarıyla deriye rengini veren melanin pigmentinin olmaması veya çok az olmasıydı. Sanırım balıklarda da aynı durum söz konusudur. Bu doğrultuda renk pigmenti olmayan albino balıklarıma vereceğim tüm yemlerin yanlızca besin değerleri ile ilgilenmem gerektiği kanısı oluştu bende.
Bu konuda siz değerli arkadaşlarımın yorumları ve hangi yem ile beslemem gerektiği konusunda yardımınızı rica ederim.
Şuanda vermiş olduğum yemler; Sera flora, tropical super forte, Jbl %40 spi. pul
Sipariş verdiğim yemler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/33563/191020170942231.jpg[/IMG]
Bilgilerinize[/QUOTE]
Merhabalar Ben kısaca Kullandığım yem listemi yazayım.. sera kesinlikle kullanmıyorum Nedeni Suda şişme yapan hiçbir yemi kullanmıyorum.. Dainichiler o kadar kaliteli ki yem 1 gün su dibinde kalsa şişme yapmıyor..
1- dainichi veggie FX
2- dainichi veggie Pro
3- dainichi veggie deluxe
4- Hikari exel
5 Omega One Süper Veggie kelp pellets
6- Tropical Süper SipuriTabin 100ad.
7- Tetra Pro..
Benim listem bu şekilde video resim her türlü destekli zaten. Saygılar
[QUOTE=bulentsgr]Arkadaşlar selamlar,
Ben 25 adet mutant ve 5 adet albino Tropheus Brichardi Kipilli yavrusu beslemekteyim. Yaklaşık 1 aylık yavrulardır ve boyları 1-2 cm civarıdır.
Konunun geçmiş mesajlarını incelediğimde, Dainichi granül yemlerin renk pigmentleri üzerinde etkisi olduğunu ve canlandırdığını gördüm. Bu noktada özellikle albino balıklarımda bu durum olumsuzluk oluşturur mu? İnsanlarda olan albinizm hastalığında bildiğim kadarıyla deriye rengini veren melanin pigmentinin olmaması veya çok az olmasıydı. Sanırım balıklarda da aynı durum söz konusudur. Bu doğrultuda renk pigmenti olmayan albino balıklarıma vereceğim tüm yemlerin yanlızca besin değerleri ile ilgilenmem gerektiği kanısı oluştu bende.
Bu konuda siz değerli arkadaşlarımın yorumları ve hangi yem ile beslemem gerektiği konusunda yardımınızı rica ederim.
Şuanda vermiş olduğum yemler; Sera flora, tropical super forte, Jbl %40 spi. pul
Sipariş verdiğim yemler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/33563/191020170942231.jpg[/IMG]
Bilgilerinize[/QUOTE]
Merhabalar Ben kısaca Kullandığım yem listemi yazayım.. sera kesinlikle kullanmıyorum Nedeni Suda şişme yapan hiçbir yemi kullanmıyorum.. Dainichiler o kadar kaliteli ki yem 1 gün su dibinde kalsa şişme yapmıyor..
1- dainichi veggie FX
2- dainichi veggie Pro
3- dainichi veggie deluxe
4- Hikari exel
5 Omega One Süper Veggie kelp pellets
6- Tropical Süper SipuriTabin 100ad.
7- Tetra Pro..
Benim listem bu şekilde video resim her türlü destekli zaten. Saygılar
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
[QUOTE=karatepe01]
Uğur Bey 1 cm bu granül yemleri kırıpta mı verdiniz ?[/QUOTE]
Merhabalar..
Bu
Yemler 1mm..
1cm yemler genelde havuz balıkları için kullanılır :)
Baby boy 1mm granül olarak geçer.
Balıklar 1 cm iken nasıl verdigimi soruyorsanız da onun uğraşı var biraz :) blender da çektim ben en basit yöntem olarak.. elimde eski ilangilerime kullandığım 3mm kalan yemlerimi blender da çekerek 1cm boyundaki baliklarima verdim. 2 cm den sonra rahatlıkla 1mm tüketebilirler zaten. Saygılar.[EDIT]Uğur Ertem,2017-10-18 01:19:48[/EDIT]
[QUOTE=karatepe01]
Uğur Bey 1 cm bu granül yemleri kırıpta mı verdiniz ?[/QUOTE]
Merhabalar..
Bu
Yemler 1mm..
1cm yemler genelde havuz balıkları için kullanılır :)
Baby boy 1mm granül olarak geçer.
Balıklar 1 cm iken nasıl verdigimi soruyorsanız da onun uğraşı var biraz :) blender da çektim ben en basit yöntem olarak.. elimde eski ilangilerime kullandığım 3mm kalan yemlerimi blender da çekerek 1cm boyundaki baliklarima verdim. 2 cm den sonra rahatlıkla 1mm tüketebilirler zaten. Saygılar.[EDIT]Uğur Ertem,2017-10-18 01:19:48[/EDIT]
Pul Yemler Hakkında Bildiklerinizi Unutun
Merhabalar arkadaşlar Bende murat beyin açtığı konuya katılıyorum ve önerisi üzerine 1 senedir dainchi yemlerini kullanıyorum Sadece ve sadece Granül yem kullanıyorum.. Daha önce ilangi besliyordum resimleri atacağım.. şuanda aldığımda 1 cm olan ikolalarim şuan 4 ayını doldurmuş durumda ve renkleri muazzam şekilde.. günde 9 öğün verdiğim için form düşüklüğü söz konusu ama gelişmelerinde çok etki yapıyor bu yemler.. su dengesi vs vs herşey önemli tabiki de ama en önemli unsurlardan biride bence yem.. işte besledigim balıkların renkleri..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170028031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170030061.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GJXP3nYHqu0[/VID]
Herhangi bir program fotoshop kullanmadım doğal.. saygılar olsun..
Merhabalar arkadaşlar Bende murat beyin açtığı konuya katılıyorum ve önerisi üzerine 1 senedir dainchi yemlerini kullanıyorum Sadece ve sadece Granül yem kullanıyorum.. Daha önce ilangi besliyordum resimleri atacağım.. şuanda aldığımda 1 cm olan ikolalarim şuan 4 ayını doldurmuş durumda ve renkleri muazzam şekilde.. günde 9 öğün verdiğim için form düşüklüğü söz konusu ama gelişmelerinde çok etki yapıyor bu yemler.. su dengesi vs vs herşey önemli tabiki de ama en önemli unsurlardan biride bence yem.. işte besledigim balıkların renkleri..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170028031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/270920170030061.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/GJXP3nYHqu0[/VID]
Herhangi bir program fotoshop kullanmadım doğal.. saygılar olsun..
Sizce Cüce Vatoz Umun Türü Nedir ?
İşte aralarındaki fark ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171643571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171644421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Albino-siyah kırması olabilir.[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler.. Evet olabilir 2 batım yavru aldım bunlardan yavruların da yarısı sarı oluyor gözle görülür fark var 😁
İşte aralarındaki fark ..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171643571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189538/220620171644421.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sheyda27]Albino-siyah kırması olabilir.[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler.. Evet olabilir 2 batım yavru aldım bunlardan yavruların da yarısı sarı oluyor gözle görülür fark var 😁
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
