ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Aviator00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Eylül 2016 12:00
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2023 21:12
Toplam Mesaj:
181 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay ÜLKÜ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Karidesim Normal Mi?
Merhabalar
12 litrede 6 adet mavi melek karidesi beslemekteyim. Besin olarak ışıkla oluşan doğal yosun ve catappa yaprağı kullanıyorum. Küçük bir pipo filtre mevcut akvaryumda.
Karidesler mutlu görünüyor. Kabuk değiştiriyorlar gezip takılıyorlar. Sanırım 1 ay oldu akvaryumu kuralı fakat çiftleşmeye dair bir emare göremedim henüz. Bir şeyler eksik mi acaba? Bunun dışında geçen inceleme yaparken karidesimin bir tanesinin içinin çok fazla yeşil göründüğünü fark ettim. Bu normal midir? Bir de kabuk değişiminden sonra bir karidesim mavi yerine siyah oldu. Hiçbirinin hareketinde hastalık halsizlik vs yok. İlk defa karides beslediğim için bilemeyiz sizlere danışmak istedim. İçi yeşil görünüyor dediğimin fotosunu ekliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/030720231313511.jpg[/IMG]
Merhabalar
12 litrede 6 adet mavi melek karidesi beslemekteyim. Besin olarak ışıkla oluşan doğal yosun ve catappa yaprağı kullanıyorum. Küçük bir pipo filtre mevcut akvaryumda.
Karidesler mutlu görünüyor. Kabuk değiştiriyorlar gezip takılıyorlar. Sanırım 1 ay oldu akvaryumu kuralı fakat çiftleşmeye dair bir emare göremedim henüz. Bir şeyler eksik mi acaba? Bunun dışında geçen inceleme yaparken karidesimin bir tanesinin içinin çok fazla yeşil göründüğünü fark ettim. Bu normal midir? Bir de kabuk değişiminden sonra bir karidesim mavi yerine siyah oldu. Hiçbirinin hareketinde hastalık halsizlik vs yok. İlk defa karides beslediğim için bilemeyiz sizlere danışmak istedim. İçi yeşil görünüyor dediğimin fotosunu ekliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/030720231313511.jpg[/IMG]
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=m.genc66]Merhaba. Benim karides akvaryumumda da beyaz kurtçuklar oluştu 5 tane yavru Lepistes attım 4 gün durdu hepsini yediler [:)] şimdi kurt falan kalmadı [:D] hava hortumu ile dip çekimi konusuna gelince hava hortumunun bir ucunu akvaryum yüksekliği kadar olan bir çubuğa sabitliyorum çubuk sayesinde elim suya değmeden dip çekimi yapıyorum. Malûm karides akvaryumu biraz bitkili olduğu için içine el girince herşey darmaduman oluyor [:D] tavsiye ederim[:3][/QUOTE]
[QUOTE=JumboGuppy]Merhaba eskiden 30 litrede 200'den fazla karidese sahiptim. Özellikle walstad metodu ile kurulan akvaryumlarda toprak kalitesi kötüyse toprak ve suyun birbirine karıştığı durumlarda bu tarz parazit canlılar sık gözüküyor. Parazitlerin bir nedeni ise aşırı yemleme şuan karidesleri balıkların olduğu akvaryuma attım ve dip yemi kullanmıyorum karidesler sadece akvaryum içinde oluşan yosun ve bu tarz mikro düzeydeki besinlerle besleniyor. Bu parazitler çok fazla değilse akvaryumdan çıkarın ve yemlemeyi azaltın. Ben döngüsü tam olarak oturmuş bir akvaryumda 200 karidese sadece 0.5 cm boyutunda bir yem atıyordum ve karidesler bu yeme ilgisiz kalıyordu bitkiler ve yosunlarla uğraşmaktan. Ancak bu parazitlerin sayısı çok arttıysa karides kaybı yaşama olasılığınız çok yüksek ve karideslerin herhangi bir ilaca dayanıklılığıda çok düşük. Akvaryumu temizleyip yeniden kurmak gibi bir seçenekte var bu durumda karideslerin kaybına neden olabilir. Bu yüzden burada sizin kararınız önemli, tüm çözümlerde karides kaybı yaşamak mümkün. İyi günler
[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Yemleme yukarıda da belirttiğim gibi haftada su değişiminden yarım saat önce 1 tanecik tane yemdi ama artık onu da atmayacağım. Nematod olduğu düşünülüyor gördüğüm canlıların, planaria değilse sorun yok sanırım. Dip çekimi için tavsiye edilen hava hortumu düzeneğini yapacağım. Şimdilik gözlüyorum akvaryumu. Onun dışında akvaryum walstad değil. Sirke dökülmesi ile ilgili bir şeyler okudum ama güvenemedim açıkçası.
[QUOTE=m.genc66]Merhaba. Benim karides akvaryumumda da beyaz kurtçuklar oluştu 5 tane yavru Lepistes attım 4 gün durdu hepsini yediler [:)] şimdi kurt falan kalmadı [:D] hava hortumu ile dip çekimi konusuna gelince hava hortumunun bir ucunu akvaryum yüksekliği kadar olan bir çubuğa sabitliyorum çubuk sayesinde elim suya değmeden dip çekimi yapıyorum. Malûm karides akvaryumu biraz bitkili olduğu için içine el girince herşey darmaduman oluyor [:D] tavsiye ederim[:3][/QUOTE]
[QUOTE=JumboGuppy]Merhaba eskiden 30 litrede 200'den fazla karidese sahiptim. Özellikle walstad metodu ile kurulan akvaryumlarda toprak kalitesi kötüyse toprak ve suyun birbirine karıştığı durumlarda bu tarz parazit canlılar sık gözüküyor. Parazitlerin bir nedeni ise aşırı yemleme şuan karidesleri balıkların olduğu akvaryuma attım ve dip yemi kullanmıyorum karidesler sadece akvaryum içinde oluşan yosun ve bu tarz mikro düzeydeki besinlerle besleniyor. Bu parazitler çok fazla değilse akvaryumdan çıkarın ve yemlemeyi azaltın. Ben döngüsü tam olarak oturmuş bir akvaryumda 200 karidese sadece 0.5 cm boyutunda bir yem atıyordum ve karidesler bu yeme ilgisiz kalıyordu bitkiler ve yosunlarla uğraşmaktan. Ancak bu parazitlerin sayısı çok arttıysa karides kaybı yaşama olasılığınız çok yüksek ve karideslerin herhangi bir ilaca dayanıklılığıda çok düşük. Akvaryumu temizleyip yeniden kurmak gibi bir seçenekte var bu durumda karideslerin kaybına neden olabilir. Bu yüzden burada sizin kararınız önemli, tüm çözümlerde karides kaybı yaşamak mümkün. İyi günler
[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Yemleme yukarıda da belirttiğim gibi haftada su değişiminden yarım saat önce 1 tanecik tane yemdi ama artık onu da atmayacağım. Nematod olduğu düşünülüyor gördüğüm canlıların, planaria değilse sorun yok sanırım. Dip çekimi için tavsiye edilen hava hortumu düzeneğini yapacağım. Şimdilik gözlüyorum akvaryumu. Onun dışında akvaryum walstad değil. Sirke dökülmesi ile ilgili bir şeyler okudum ama güvenemedim açıkçası.
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=eylatlas]
Tabii ki. Hava hortumunu suya yavaşça elimle sokuyorum suyun içindeki tortuları havaya kaldırmadan. Daha sonra su seviyesinden düşük bir yükseklikte kabın ucuba hortumu sarkıtıyorum. Sarkıttığım hortumdan azıcık ağzımla hava çekiyorum gerisi kendi otomatik geliyor zaten. Tüm su değişimizi bu dip çekimi ile tamamlayabilirsiniz ben öyle yapmaktayım. 3 günde bir bu işlemi tekrarlıyorum yavru lepistek baktığım için bu akvaryumda. Ama siz karides beslediğiniz ve atık miktarı daha az olduğu için 6-7 günde bir de yapabilirsiniz bence. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bu yöntem daha emniyetli olacaktır kesinlikle. Siz karides beslediniz mi hiç? Deneyiminiz varsa üremeleri ile ilgili bir şey sormak isterim; Kabuk değiştiriyorlar mutlu mesut yaşıyorlar 3. haftaları akvaryumda fakat üremeye dair bir gelişme yok. İlk defa karides besliyorum da. Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum acaba
[QUOTE=eylatlas]
Tabii ki. Hava hortumunu suya yavaşça elimle sokuyorum suyun içindeki tortuları havaya kaldırmadan. Daha sonra su seviyesinden düşük bir yükseklikte kabın ucuba hortumu sarkıtıyorum. Sarkıttığım hortumdan azıcık ağzımla hava çekiyorum gerisi kendi otomatik geliyor zaten. Tüm su değişimizi bu dip çekimi ile tamamlayabilirsiniz ben öyle yapmaktayım. 3 günde bir bu işlemi tekrarlıyorum yavru lepistek baktığım için bu akvaryumda. Ama siz karides beslediğiniz ve atık miktarı daha az olduğu için 6-7 günde bir de yapabilirsiniz bence. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bu yöntem daha emniyetli olacaktır kesinlikle. Siz karides beslediniz mi hiç? Deneyiminiz varsa üremeleri ile ilgili bir şey sormak isterim; Kabuk değiştiriyorlar mutlu mesut yaşıyorlar 3. haftaları akvaryumda fakat üremeye dair bir gelişme yok. İlk defa karides besliyorum da. Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum acaba
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=hobicizedad]
Dip çekimi yapmıyorsanız muhtemelen kuma yem karıştığındandır. Keza bende de aynı durum mevcut. Yemi birkaç saatten sonra çıkartmanız iyi olur. Rahat olabilirsiniz, zararsızlar.[/QUOTE]
Şimdi şöyle bir şey sorayım. Ben aslında ana besin olarak yüksek ışıkla camda yosun oluşturuyorum. Karidesler de bi güzel yiyor onları. Protein de vereyim diye 1 tanecik 1 granül yem attım taşın üstüne. Onu da toplaşıp 6 kişi yediler. Artık bıraktılar mı tabii ki bilemem ama 1 yem taneciğini 6 tanesi toplaşıp bi güzel yedi. Yani bu bile çok yemleme ise hiç protein bazlı yem atmayayım yosuna devam edeyim.
[QUOTE=eylatlas]
Evet büyük ihtimalle yem artıkları dipte biriktiği için böyle bir sorunla karşılaşmışsınızdır. Ben de 10-12 litrelik akvaryumum için hava hortumu ile dip çekimi yapıyorum nazikçe. İşinizi rahatça görür diye düşünüyorum. Pipo filtre çok kuvvetli olmadığı için dip çekimi yaparsanız daha az sorun yaşarsınız diye düşünüyorum. İyi hobiler dilerim :)
[/QUOTE]
Dipte yem artığı birikecek kadar yem atmıyorum ki, sadece dışkıları oluyor belki ondandır diye düşünüp hemen dip çekimi yaptım dikkatlice. Bende el pompası var büyük akvaryumlar için, siz hava hortumu ile nasıl çekim yapıyorsunuz acaba bilgi verebilir misiniz?
[QUOTE=hobicizedad]
Dip çekimi yapmıyorsanız muhtemelen kuma yem karıştığındandır. Keza bende de aynı durum mevcut. Yemi birkaç saatten sonra çıkartmanız iyi olur. Rahat olabilirsiniz, zararsızlar.[/QUOTE]
Şimdi şöyle bir şey sorayım. Ben aslında ana besin olarak yüksek ışıkla camda yosun oluşturuyorum. Karidesler de bi güzel yiyor onları. Protein de vereyim diye 1 tanecik 1 granül yem attım taşın üstüne. Onu da toplaşıp 6 kişi yediler. Artık bıraktılar mı tabii ki bilemem ama 1 yem taneciğini 6 tanesi toplaşıp bi güzel yedi. Yani bu bile çok yemleme ise hiç protein bazlı yem atmayayım yosuna devam edeyim.
[QUOTE=eylatlas]
Evet büyük ihtimalle yem artıkları dipte biriktiği için böyle bir sorunla karşılaşmışsınızdır. Ben de 10-12 litrelik akvaryumum için hava hortumu ile dip çekimi yapıyorum nazikçe. İşinizi rahatça görür diye düşünüyorum. Pipo filtre çok kuvvetli olmadığı için dip çekimi yaparsanız daha az sorun yaşarsınız diye düşünüyorum. İyi hobiler dilerim :)
[/QUOTE]
Dipte yem artığı birikecek kadar yem atmıyorum ki, sadece dışkıları oluyor belki ondandır diye düşünüp hemen dip çekimi yaptım dikkatlice. Bende el pompası var büyük akvaryumlar için, siz hava hortumu ile nasıl çekim yapıyorsunuz acaba bilgi verebilir misiniz?
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=hobicizedad]
Planarya olduğunu düşünmüyorum. İnternete nematod diye aratın. Kıl kurdunun bir türevidir. Eğer oysa karideslere zararı yoktur, yemlemeyi kesince yok olur.[/QUOTE]
Bu kadar az yemlemeye nasıl çıktılar anlamıyorum... Karidesler oluşan doğal yosunları yiyor sadece. Dip çekimi yapamıyorum su değişiminde acaba o mu sorun oluyor?
[QUOTE=hobicizedad]
Planarya olduğunu düşünmüyorum. İnternete nematod diye aratın. Kıl kurdunun bir türevidir. Eğer oysa karideslere zararı yoktur, yemlemeyi kesince yok olur.[/QUOTE]
Bu kadar az yemlemeye nasıl çıktılar anlamıyorum... Karidesler oluşan doğal yosunları yiyor sadece. Dip çekimi yapamıyorum su değişiminde acaba o mu sorun oluyor?
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=TuRKeR]Resim atabilir misin[/QUOTE]
O kadar küçük ki çekemiyorum kurtçuğu. Kurtçuk tanımını da camda hareket etme şeklinden dolayı kullanıyorum.
Şimdi şu fotoğrafı çekebildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/210620231556571.jpg[/IMG][EDIT]Aviator00,2023-06-21 15:57:10[/EDIT]
[QUOTE=TuRKeR]Resim atabilir misin[/QUOTE]
O kadar küçük ki çekemiyorum kurtçuğu. Kurtçuk tanımını da camda hareket etme şeklinden dolayı kullanıyorum.
Şimdi şu fotoğrafı çekebildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/210620231556571.jpg[/IMG][EDIT]Aviator00,2023-06-21 15:57:10[/EDIT]
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
Herkese merhabalar
12 litrelik 6 Mavi Melek karidesi olan bir akvaryumum var. İçinde yosunlar dışında 1 tane de tatlı su limpeti var.
Haftada 1 3-4 litre su değişimi yapıyorum ve pipo filtre var akvaryumda.
Bugün camda gezinen çok küçük kurtçuklar gördüm 2-3 adet.
Akvaryuma bu zamana kadar sadece 2 kere protein bazlı yem attım. O yemler de granül olarak 1 taneydi. Toprağa temas etmesin diye akvaryumdaki taşın oyuğuna bıraktım taneyi ama Sanırım karidesler yerken toprağa temas etti yem. Bu küçük kurtçukların planarya olma ihtimali var mıdır? Hemen eczaneden parazit ilacı alıp uygulayayım mı? Burada bir konuda gördüm kesin çözüm olduğu söyleniyor.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Herkese merhabalar
12 litrelik 6 Mavi Melek karidesi olan bir akvaryumum var. İçinde yosunlar dışında 1 tane de tatlı su limpeti var.
Haftada 1 3-4 litre su değişimi yapıyorum ve pipo filtre var akvaryumda.
Bugün camda gezinen çok küçük kurtçuklar gördüm 2-3 adet.
Akvaryuma bu zamana kadar sadece 2 kere protein bazlı yem attım. O yemler de granül olarak 1 taneydi. Toprağa temas etmesin diye akvaryumdaki taşın oyuğuna bıraktım taneyi ama Sanırım karidesler yerken toprağa temas etti yem. Bu küçük kurtçukların planarya olma ihtimali var mıdır? Hemen eczaneden parazit ilacı alıp uygulayayım mı? Burada bir konuda gördüm kesin çözüm olduğu söyleniyor.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Akvaryumda Gh/kh Plus Kullanımı Hakkında
Merhabalar
Bir 30 litrelik low tech bitkili akvaryumum
Bir de 12 litrelik mavi melek karides akvaryumum var.
30 litrelikte 1 salyangoz 1 de beta balığımın yanında gnays kayalar mangrow ve low tech bitkiler bulunmakta
12 litrelik akvaryumda ise 6 mavi melek, moss lar ve snowflake kaya bulunmakta.
Akvaryumlarımda, evde içme suyu için kullandığım filtre suyu kullanıyorum. Araştırmalarım sonucunda Gh/KH Plus diye bir ürün olduğunu ve filtre su kullananların bunu kullanması gerektiğini öğrendim. Bu ürünü alıp direkt kullanmalı mıyım? Filtre suyu kullandığım için bu ürünü ezbere kullanabilir miyim yoksa akvaryum su değerlerine bakmalı mıyım? İki akvaryumumda da bir sorun yok herkes mutlu mesut yaşıyor.
Merhabalar
Bir 30 litrelik low tech bitkili akvaryumum
Bir de 12 litrelik mavi melek karides akvaryumum var.
30 litrelikte 1 salyangoz 1 de beta balığımın yanında gnays kayalar mangrow ve low tech bitkiler bulunmakta
12 litrelik akvaryumda ise 6 mavi melek, moss lar ve snowflake kaya bulunmakta.
Akvaryumlarımda, evde içme suyu için kullandığım filtre suyu kullanıyorum. Araştırmalarım sonucunda Gh/KH Plus diye bir ürün olduğunu ve filtre su kullananların bunu kullanması gerektiğini öğrendim. Bu ürünü alıp direkt kullanmalı mıyım? Filtre suyu kullandığım için bu ürünü ezbere kullanabilir miyim yoksa akvaryum su değerlerine bakmalı mıyım? İki akvaryumumda da bir sorun yok herkes mutlu mesut yaşıyor.
Karidesler Hakkında
Merhabalar
12 litrelik moss ve kayalı karides akvaryumum var. İçinde 6 tane mavi melek var.
Keyifleri yerinde gibi görünüyorlar. Yalnız bugün akvaryumda şöyle kalıntılar gördüm. Bunun gibi 2 kalıntı gördüm. Bu kalıntı mesela ölü mü yoksa kabuk değiştirme durumu mu?
İlk defa karides beslediğim için bazı olaylara yeni yeni şahit oluyorum. Bir de bu kalıntıları akvaryumdan almam gerekiyor mu suya bir şey yapar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/040620231523441.jpg[/IMG]
Merhabalar
12 litrelik moss ve kayalı karides akvaryumum var. İçinde 6 tane mavi melek var.
Keyifleri yerinde gibi görünüyorlar. Yalnız bugün akvaryumda şöyle kalıntılar gördüm. Bunun gibi 2 kalıntı gördüm. Bu kalıntı mesela ölü mü yoksa kabuk değiştirme durumu mu?
İlk defa karides beslediğim için bazı olaylara yeni yeni şahit oluyorum. Bir de bu kalıntıları akvaryumdan almam gerekiyor mu suya bir şey yapar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/040620231523441.jpg[/IMG]
Karides Akvaryumu Bakımı
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Şahsen gerek olmadığını düşünüyorum istemeden yavruları çekmek istemezsiniz.[/QUOTE]
Evet ben de onu düşündüm ama kakalar böyle gezecek mi ortalıkta? [:D]
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Şahsen gerek olmadığını düşünüyorum istemeden yavruları çekmek istemezsiniz.[/QUOTE]
Evet ben de onu düşündüm ama kakalar böyle gezecek mi ortalıkta? [:D]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
