ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Aviator00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Eylül 2016 12:00
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2023 21:12
Toplam Mesaj:
181 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay ÜLKÜ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Karidesim Normal Mi?
Merhabalar
12 litrede 6 adet mavi melek karidesi beslemekteyim. Besin olarak ışıkla oluşan doğal yosun ve catappa yaprağı kullanıyorum. Küçük bir pipo filtre mevcut akvaryumda.
Karidesler mutlu görünüyor. Kabuk değiştiriyorlar gezip takılıyorlar. Sanırım 1 ay oldu akvaryumu kuralı fakat çiftleşmeye dair bir emare göremedim henüz. Bir şeyler eksik mi acaba? Bunun dışında geçen inceleme yaparken karidesimin bir tanesinin içinin çok fazla yeşil göründüğünü fark ettim. Bu normal midir? Bir de kabuk değişiminden sonra bir karidesim mavi yerine siyah oldu. Hiçbirinin hareketinde hastalık halsizlik vs yok. İlk defa karides beslediğim için bilemeyiz sizlere danışmak istedim. İçi yeşil görünüyor dediğimin fotosunu ekliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/030720231313511.jpg[/IMG]
Merhabalar
12 litrede 6 adet mavi melek karidesi beslemekteyim. Besin olarak ışıkla oluşan doğal yosun ve catappa yaprağı kullanıyorum. Küçük bir pipo filtre mevcut akvaryumda.
Karidesler mutlu görünüyor. Kabuk değiştiriyorlar gezip takılıyorlar. Sanırım 1 ay oldu akvaryumu kuralı fakat çiftleşmeye dair bir emare göremedim henüz. Bir şeyler eksik mi acaba? Bunun dışında geçen inceleme yaparken karidesimin bir tanesinin içinin çok fazla yeşil göründüğünü fark ettim. Bu normal midir? Bir de kabuk değişiminden sonra bir karidesim mavi yerine siyah oldu. Hiçbirinin hareketinde hastalık halsizlik vs yok. İlk defa karides beslediğim için bilemeyiz sizlere danışmak istedim. İçi yeşil görünüyor dediğimin fotosunu ekliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/030720231313511.jpg[/IMG]
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=m.genc66]Merhaba. Benim karides akvaryumumda da beyaz kurtçuklar oluştu 5 tane yavru Lepistes attım 4 gün durdu hepsini yediler [:)] şimdi kurt falan kalmadı [:D] hava hortumu ile dip çekimi konusuna gelince hava hortumunun bir ucunu akvaryum yüksekliği kadar olan bir çubuğa sabitliyorum çubuk sayesinde elim suya değmeden dip çekimi yapıyorum. Malûm karides akvaryumu biraz bitkili olduğu için içine el girince herşey darmaduman oluyor [:D] tavsiye ederim[:3][/QUOTE]
[QUOTE=JumboGuppy]Merhaba eskiden 30 litrede 200'den fazla karidese sahiptim. Özellikle walstad metodu ile kurulan akvaryumlarda toprak kalitesi kötüyse toprak ve suyun birbirine karıştığı durumlarda bu tarz parazit canlılar sık gözüküyor. Parazitlerin bir nedeni ise aşırı yemleme şuan karidesleri balıkların olduğu akvaryuma attım ve dip yemi kullanmıyorum karidesler sadece akvaryum içinde oluşan yosun ve bu tarz mikro düzeydeki besinlerle besleniyor. Bu parazitler çok fazla değilse akvaryumdan çıkarın ve yemlemeyi azaltın. Ben döngüsü tam olarak oturmuş bir akvaryumda 200 karidese sadece 0.5 cm boyutunda bir yem atıyordum ve karidesler bu yeme ilgisiz kalıyordu bitkiler ve yosunlarla uğraşmaktan. Ancak bu parazitlerin sayısı çok arttıysa karides kaybı yaşama olasılığınız çok yüksek ve karideslerin herhangi bir ilaca dayanıklılığıda çok düşük. Akvaryumu temizleyip yeniden kurmak gibi bir seçenekte var bu durumda karideslerin kaybına neden olabilir. Bu yüzden burada sizin kararınız önemli, tüm çözümlerde karides kaybı yaşamak mümkün. İyi günler
[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Yemleme yukarıda da belirttiğim gibi haftada su değişiminden yarım saat önce 1 tanecik tane yemdi ama artık onu da atmayacağım. Nematod olduğu düşünülüyor gördüğüm canlıların, planaria değilse sorun yok sanırım. Dip çekimi için tavsiye edilen hava hortumu düzeneğini yapacağım. Şimdilik gözlüyorum akvaryumu. Onun dışında akvaryum walstad değil. Sirke dökülmesi ile ilgili bir şeyler okudum ama güvenemedim açıkçası.
[QUOTE=m.genc66]Merhaba. Benim karides akvaryumumda da beyaz kurtçuklar oluştu 5 tane yavru Lepistes attım 4 gün durdu hepsini yediler [:)] şimdi kurt falan kalmadı [:D] hava hortumu ile dip çekimi konusuna gelince hava hortumunun bir ucunu akvaryum yüksekliği kadar olan bir çubuğa sabitliyorum çubuk sayesinde elim suya değmeden dip çekimi yapıyorum. Malûm karides akvaryumu biraz bitkili olduğu için içine el girince herşey darmaduman oluyor [:D] tavsiye ederim[:3][/QUOTE]
[QUOTE=JumboGuppy]Merhaba eskiden 30 litrede 200'den fazla karidese sahiptim. Özellikle walstad metodu ile kurulan akvaryumlarda toprak kalitesi kötüyse toprak ve suyun birbirine karıştığı durumlarda bu tarz parazit canlılar sık gözüküyor. Parazitlerin bir nedeni ise aşırı yemleme şuan karidesleri balıkların olduğu akvaryuma attım ve dip yemi kullanmıyorum karidesler sadece akvaryum içinde oluşan yosun ve bu tarz mikro düzeydeki besinlerle besleniyor. Bu parazitler çok fazla değilse akvaryumdan çıkarın ve yemlemeyi azaltın. Ben döngüsü tam olarak oturmuş bir akvaryumda 200 karidese sadece 0.5 cm boyutunda bir yem atıyordum ve karidesler bu yeme ilgisiz kalıyordu bitkiler ve yosunlarla uğraşmaktan. Ancak bu parazitlerin sayısı çok arttıysa karides kaybı yaşama olasılığınız çok yüksek ve karideslerin herhangi bir ilaca dayanıklılığıda çok düşük. Akvaryumu temizleyip yeniden kurmak gibi bir seçenekte var bu durumda karideslerin kaybına neden olabilir. Bu yüzden burada sizin kararınız önemli, tüm çözümlerde karides kaybı yaşamak mümkün. İyi günler
[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim. Yemleme yukarıda da belirttiğim gibi haftada su değişiminden yarım saat önce 1 tanecik tane yemdi ama artık onu da atmayacağım. Nematod olduğu düşünülüyor gördüğüm canlıların, planaria değilse sorun yok sanırım. Dip çekimi için tavsiye edilen hava hortumu düzeneğini yapacağım. Şimdilik gözlüyorum akvaryumu. Onun dışında akvaryum walstad değil. Sirke dökülmesi ile ilgili bir şeyler okudum ama güvenemedim açıkçası.
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=eylatlas]
Tabii ki. Hava hortumunu suya yavaşça elimle sokuyorum suyun içindeki tortuları havaya kaldırmadan. Daha sonra su seviyesinden düşük bir yükseklikte kabın ucuba hortumu sarkıtıyorum. Sarkıttığım hortumdan azıcık ağzımla hava çekiyorum gerisi kendi otomatik geliyor zaten. Tüm su değişimizi bu dip çekimi ile tamamlayabilirsiniz ben öyle yapmaktayım. 3 günde bir bu işlemi tekrarlıyorum yavru lepistek baktığım için bu akvaryumda. Ama siz karides beslediğiniz ve atık miktarı daha az olduğu için 6-7 günde bir de yapabilirsiniz bence. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bu yöntem daha emniyetli olacaktır kesinlikle. Siz karides beslediniz mi hiç? Deneyiminiz varsa üremeleri ile ilgili bir şey sormak isterim; Kabuk değiştiriyorlar mutlu mesut yaşıyorlar 3. haftaları akvaryumda fakat üremeye dair bir gelişme yok. İlk defa karides besliyorum da. Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum acaba
[QUOTE=eylatlas]
Tabii ki. Hava hortumunu suya yavaşça elimle sokuyorum suyun içindeki tortuları havaya kaldırmadan. Daha sonra su seviyesinden düşük bir yükseklikte kabın ucuba hortumu sarkıtıyorum. Sarkıttığım hortumdan azıcık ağzımla hava çekiyorum gerisi kendi otomatik geliyor zaten. Tüm su değişimizi bu dip çekimi ile tamamlayabilirsiniz ben öyle yapmaktayım. 3 günde bir bu işlemi tekrarlıyorum yavru lepistek baktığım için bu akvaryumda. Ama siz karides beslediğiniz ve atık miktarı daha az olduğu için 6-7 günde bir de yapabilirsiniz bence. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bu yöntem daha emniyetli olacaktır kesinlikle. Siz karides beslediniz mi hiç? Deneyiminiz varsa üremeleri ile ilgili bir şey sormak isterim; Kabuk değiştiriyorlar mutlu mesut yaşıyorlar 3. haftaları akvaryumda fakat üremeye dair bir gelişme yok. İlk defa karides besliyorum da. Bir şeyleri yanlış mı yapıyorum acaba
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=hobicizedad]
Dip çekimi yapmıyorsanız muhtemelen kuma yem karıştığındandır. Keza bende de aynı durum mevcut. Yemi birkaç saatten sonra çıkartmanız iyi olur. Rahat olabilirsiniz, zararsızlar.[/QUOTE]
Şimdi şöyle bir şey sorayım. Ben aslında ana besin olarak yüksek ışıkla camda yosun oluşturuyorum. Karidesler de bi güzel yiyor onları. Protein de vereyim diye 1 tanecik 1 granül yem attım taşın üstüne. Onu da toplaşıp 6 kişi yediler. Artık bıraktılar mı tabii ki bilemem ama 1 yem taneciğini 6 tanesi toplaşıp bi güzel yedi. Yani bu bile çok yemleme ise hiç protein bazlı yem atmayayım yosuna devam edeyim.
[QUOTE=eylatlas]
Evet büyük ihtimalle yem artıkları dipte biriktiği için böyle bir sorunla karşılaşmışsınızdır. Ben de 10-12 litrelik akvaryumum için hava hortumu ile dip çekimi yapıyorum nazikçe. İşinizi rahatça görür diye düşünüyorum. Pipo filtre çok kuvvetli olmadığı için dip çekimi yaparsanız daha az sorun yaşarsınız diye düşünüyorum. İyi hobiler dilerim :)
[/QUOTE]
Dipte yem artığı birikecek kadar yem atmıyorum ki, sadece dışkıları oluyor belki ondandır diye düşünüp hemen dip çekimi yaptım dikkatlice. Bende el pompası var büyük akvaryumlar için, siz hava hortumu ile nasıl çekim yapıyorsunuz acaba bilgi verebilir misiniz?
[QUOTE=hobicizedad]
Dip çekimi yapmıyorsanız muhtemelen kuma yem karıştığındandır. Keza bende de aynı durum mevcut. Yemi birkaç saatten sonra çıkartmanız iyi olur. Rahat olabilirsiniz, zararsızlar.[/QUOTE]
Şimdi şöyle bir şey sorayım. Ben aslında ana besin olarak yüksek ışıkla camda yosun oluşturuyorum. Karidesler de bi güzel yiyor onları. Protein de vereyim diye 1 tanecik 1 granül yem attım taşın üstüne. Onu da toplaşıp 6 kişi yediler. Artık bıraktılar mı tabii ki bilemem ama 1 yem taneciğini 6 tanesi toplaşıp bi güzel yedi. Yani bu bile çok yemleme ise hiç protein bazlı yem atmayayım yosuna devam edeyim.
[QUOTE=eylatlas]
Evet büyük ihtimalle yem artıkları dipte biriktiği için böyle bir sorunla karşılaşmışsınızdır. Ben de 10-12 litrelik akvaryumum için hava hortumu ile dip çekimi yapıyorum nazikçe. İşinizi rahatça görür diye düşünüyorum. Pipo filtre çok kuvvetli olmadığı için dip çekimi yaparsanız daha az sorun yaşarsınız diye düşünüyorum. İyi hobiler dilerim :)
[/QUOTE]
Dipte yem artığı birikecek kadar yem atmıyorum ki, sadece dışkıları oluyor belki ondandır diye düşünüp hemen dip çekimi yaptım dikkatlice. Bende el pompası var büyük akvaryumlar için, siz hava hortumu ile nasıl çekim yapıyorsunuz acaba bilgi verebilir misiniz?
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=hobicizedad]
Planarya olduğunu düşünmüyorum. İnternete nematod diye aratın. Kıl kurdunun bir türevidir. Eğer oysa karideslere zararı yoktur, yemlemeyi kesince yok olur.[/QUOTE]
Bu kadar az yemlemeye nasıl çıktılar anlamıyorum... Karidesler oluşan doğal yosunları yiyor sadece. Dip çekimi yapamıyorum su değişiminde acaba o mu sorun oluyor?
[QUOTE=hobicizedad]
Planarya olduğunu düşünmüyorum. İnternete nematod diye aratın. Kıl kurdunun bir türevidir. Eğer oysa karideslere zararı yoktur, yemlemeyi kesince yok olur.[/QUOTE]
Bu kadar az yemlemeye nasıl çıktılar anlamıyorum... Karidesler oluşan doğal yosunları yiyor sadece. Dip çekimi yapamıyorum su değişiminde acaba o mu sorun oluyor?
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
[QUOTE=TuRKeR]Resim atabilir misin[/QUOTE]
O kadar küçük ki çekemiyorum kurtçuğu. Kurtçuk tanımını da camda hareket etme şeklinden dolayı kullanıyorum.
Şimdi şu fotoğrafı çekebildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/210620231556571.jpg[/IMG][EDIT]Aviator00,2023-06-21 15:57:10[/EDIT]
[QUOTE=TuRKeR]Resim atabilir misin[/QUOTE]
O kadar küçük ki çekemiyorum kurtçuğu. Kurtçuk tanımını da camda hareket etme şeklinden dolayı kullanıyorum.
Şimdi şu fotoğrafı çekebildim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/210620231556571.jpg[/IMG][EDIT]Aviator00,2023-06-21 15:57:10[/EDIT]
Karides Akvaryumunda Kurtçuk
Herkese merhabalar
12 litrelik 6 Mavi Melek karidesi olan bir akvaryumum var. İçinde yosunlar dışında 1 tane de tatlı su limpeti var.
Haftada 1 3-4 litre su değişimi yapıyorum ve pipo filtre var akvaryumda.
Bugün camda gezinen çok küçük kurtçuklar gördüm 2-3 adet.
Akvaryuma bu zamana kadar sadece 2 kere protein bazlı yem attım. O yemler de granül olarak 1 taneydi. Toprağa temas etmesin diye akvaryumdaki taşın oyuğuna bıraktım taneyi ama Sanırım karidesler yerken toprağa temas etti yem. Bu küçük kurtçukların planarya olma ihtimali var mıdır? Hemen eczaneden parazit ilacı alıp uygulayayım mı? Burada bir konuda gördüm kesin çözüm olduğu söyleniyor.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Herkese merhabalar
12 litrelik 6 Mavi Melek karidesi olan bir akvaryumum var. İçinde yosunlar dışında 1 tane de tatlı su limpeti var.
Haftada 1 3-4 litre su değişimi yapıyorum ve pipo filtre var akvaryumda.
Bugün camda gezinen çok küçük kurtçuklar gördüm 2-3 adet.
Akvaryuma bu zamana kadar sadece 2 kere protein bazlı yem attım. O yemler de granül olarak 1 taneydi. Toprağa temas etmesin diye akvaryumdaki taşın oyuğuna bıraktım taneyi ama Sanırım karidesler yerken toprağa temas etti yem. Bu küçük kurtçukların planarya olma ihtimali var mıdır? Hemen eczaneden parazit ilacı alıp uygulayayım mı? Burada bir konuda gördüm kesin çözüm olduğu söyleniyor.
Şimdiden teşekkür ediyorum.
Akvaryumda Gh/kh Plus Kullanımı Hakkında
Merhabalar
Bir 30 litrelik low tech bitkili akvaryumum
Bir de 12 litrelik mavi melek karides akvaryumum var.
30 litrelikte 1 salyangoz 1 de beta balığımın yanında gnays kayalar mangrow ve low tech bitkiler bulunmakta
12 litrelik akvaryumda ise 6 mavi melek, moss lar ve snowflake kaya bulunmakta.
Akvaryumlarımda, evde içme suyu için kullandığım filtre suyu kullanıyorum. Araştırmalarım sonucunda Gh/KH Plus diye bir ürün olduğunu ve filtre su kullananların bunu kullanması gerektiğini öğrendim. Bu ürünü alıp direkt kullanmalı mıyım? Filtre suyu kullandığım için bu ürünü ezbere kullanabilir miyim yoksa akvaryum su değerlerine bakmalı mıyım? İki akvaryumumda da bir sorun yok herkes mutlu mesut yaşıyor.
Merhabalar
Bir 30 litrelik low tech bitkili akvaryumum
Bir de 12 litrelik mavi melek karides akvaryumum var.
30 litrelikte 1 salyangoz 1 de beta balığımın yanında gnays kayalar mangrow ve low tech bitkiler bulunmakta
12 litrelik akvaryumda ise 6 mavi melek, moss lar ve snowflake kaya bulunmakta.
Akvaryumlarımda, evde içme suyu için kullandığım filtre suyu kullanıyorum. Araştırmalarım sonucunda Gh/KH Plus diye bir ürün olduğunu ve filtre su kullananların bunu kullanması gerektiğini öğrendim. Bu ürünü alıp direkt kullanmalı mıyım? Filtre suyu kullandığım için bu ürünü ezbere kullanabilir miyim yoksa akvaryum su değerlerine bakmalı mıyım? İki akvaryumumda da bir sorun yok herkes mutlu mesut yaşıyor.
Karidesler Hakkında
Merhabalar
12 litrelik moss ve kayalı karides akvaryumum var. İçinde 6 tane mavi melek var.
Keyifleri yerinde gibi görünüyorlar. Yalnız bugün akvaryumda şöyle kalıntılar gördüm. Bunun gibi 2 kalıntı gördüm. Bu kalıntı mesela ölü mü yoksa kabuk değiştirme durumu mu?
İlk defa karides beslediğim için bazı olaylara yeni yeni şahit oluyorum. Bir de bu kalıntıları akvaryumdan almam gerekiyor mu suya bir şey yapar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/040620231523441.jpg[/IMG]
Merhabalar
12 litrelik moss ve kayalı karides akvaryumum var. İçinde 6 tane mavi melek var.
Keyifleri yerinde gibi görünüyorlar. Yalnız bugün akvaryumda şöyle kalıntılar gördüm. Bunun gibi 2 kalıntı gördüm. Bu kalıntı mesela ölü mü yoksa kabuk değiştirme durumu mu?
İlk defa karides beslediğim için bazı olaylara yeni yeni şahit oluyorum. Bir de bu kalıntıları akvaryumdan almam gerekiyor mu suya bir şey yapar mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189461/040620231523441.jpg[/IMG]
Karides Akvaryumu Bakımı
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Şahsen gerek olmadığını düşünüyorum istemeden yavruları çekmek istemezsiniz.[/QUOTE]
Evet ben de onu düşündüm ama kakalar böyle gezecek mi ortalıkta? [:D]
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Şahsen gerek olmadığını düşünüyorum istemeden yavruları çekmek istemezsiniz.[/QUOTE]
Evet ben de onu düşündüm ama kakalar böyle gezecek mi ortalıkta? [:D]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
