ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
winnernoob
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Eylül 2016 19:31
Son Ziyaret:
14 Kasım 2017 20:24
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Kerem K
Doğum Tarihi:
02 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ŞUANDA HOBİYE ARA VERİYORUM...
SON 10 MESAJI
Beyaz Benek Tüm Akvaryuma Yayıldı !
Selamlar heskese konumun başlığındaki gibi beyaz benek üzerine konuşacağım. Ben lepistes akvaryumuma bitki ve karides almaya gidiyordum. Akvaryumcu bana onların yanında birkaç balık daha verdi. Birde akvaryumcunun akvaryumu oldukça pisti. Balıkları eve getirdiğimde herhangi bir sıkıntı görmedim. Bu arada balıkları akvaryumun sıcaklığına alıştırarak koydum. Herneyse 1 hafta kadar sonra tamda o aldığım balıklarda beyaz benek olduğunu gördüm. Ama bunlar çok azdı ve ben geçeceğini düşündüm ancak dahada ilerledi hatta bütün balıklarıma yayıldı. Bu olaydan 1-2 gün sonra balığımın biri doğurdu yavrular da bitkili tankımın içerisindeydi (yaklaşık 20 kadar yavru) Maalesef hastalık bu balıklarıma kadar bulaşmış. Bende büyük olanlardan 3-4 tane lepistesi ayırdım. Karantina tankına koydum şuan orada metilen mavisi ve kaya tuzu ile iyileşme sürecindeler. Ama diğer ana tanktaki balıklar hala hastalar hepsini iyileştirmek isterdim ama sayıları çok fazla. Bu gidişle yarın akşam tanka metilen mavisi ile biraz kaya tuzu ekleyeceğim. Buda yararlı bakterileri öldürecek :( Eğer yanlış yapıyorsam beni lütfen uyarın. [:nazar:]
Selamlar heskese konumun başlığındaki gibi beyaz benek üzerine konuşacağım. Ben lepistes akvaryumuma bitki ve karides almaya gidiyordum. Akvaryumcu bana onların yanında birkaç balık daha verdi. Birde akvaryumcunun akvaryumu oldukça pisti. Balıkları eve getirdiğimde herhangi bir sıkıntı görmedim. Bu arada balıkları akvaryumun sıcaklığına alıştırarak koydum. Herneyse 1 hafta kadar sonra tamda o aldığım balıklarda beyaz benek olduğunu gördüm. Ama bunlar çok azdı ve ben geçeceğini düşündüm ancak dahada ilerledi hatta bütün balıklarıma yayıldı. Bu olaydan 1-2 gün sonra balığımın biri doğurdu yavrular da bitkili tankımın içerisindeydi (yaklaşık 20 kadar yavru) Maalesef hastalık bu balıklarıma kadar bulaşmış. Bende büyük olanlardan 3-4 tane lepistesi ayırdım. Karantina tankına koydum şuan orada metilen mavisi ve kaya tuzu ile iyileşme sürecindeler. Ama diğer ana tanktaki balıklar hala hastalar hepsini iyileştirmek isterdim ama sayıları çok fazla. Bu gidişle yarın akşam tanka metilen mavisi ile biraz kaya tuzu ekleyeceğim. Buda yararlı bakterileri öldürecek :( Eğer yanlış yapıyorsam beni lütfen uyarın. [:nazar:]
Cüce Vatoz İçin Ne Kadar Tuz Konulmalı ?
Selamlar herkese, ben 42 litrelik tankıma 2 hafta kadar önce akvaryumcumun üretmiş olduğu cüce vatoz yavrusunu alıp kendi tankıma ekledim (gayette sağlıklı duruyor). Ama ben önceden beri tankıma siyah moli eklemek istiyordum bildiğiniz gibi siyah moli de bol bol tuz ister. Ama bunun için toplam filtre kum vesaire toplam 35 lt alıyor buna da ne kadar siyah moli için tuz koymam gerekiyor ? Lütfen gram gram söylemeyiniz pek anlamam da :D yarım çay kaşığı kadar derseniz sevinirim. Ve son sorum tuz eklersem vatoza bir zararı dokunur mu ? HERKESE KEYİFLİ HOBİLER [:nazar:]
Selamlar herkese, ben 42 litrelik tankıma 2 hafta kadar önce akvaryumcumun üretmiş olduğu cüce vatoz yavrusunu alıp kendi tankıma ekledim (gayette sağlıklı duruyor). Ama ben önceden beri tankıma siyah moli eklemek istiyordum bildiğiniz gibi siyah moli de bol bol tuz ister. Ama bunun için toplam filtre kum vesaire toplam 35 lt alıyor buna da ne kadar siyah moli için tuz koymam gerekiyor ? Lütfen gram gram söylemeyiniz pek anlamam da :D yarım çay kaşığı kadar derseniz sevinirim. Ve son sorum tuz eklersem vatoza bir zararı dokunur mu ? HERKESE KEYİFLİ HOBİLER [:nazar:]
60 Litre Tür Tavsiyesi !
Herkese selamlar ben lepistes akvaryumundan sonra 2. akvaryumumu kurmak istiyorum 2. akvaryumum 60 litre civarında.
Bu ay içerisinde kurmak istiyorum. Ve alacağım balık türüne karar veremedim. Bu balık türüne göre akvaryumu hazırlayacağım.
Bu yüzden sizlere sormak istiyorum balık türünü. Öncelikle japon al demeyin çünkü hastalıklarıyla falan uğramak istemiyorum yani dayanıklı bir balık olsun. Biraz büyük olsun çok büyük değilde orta boy gibi birşey .
Biraz renkli ve hareketli olabilir. İşte aradığım balık bu. Ben zebra cichild istiyorum ama akvaryum hacmi yeterli değil sanırım. Akvaryumun hava motoru filtre gibi malzemelerini kaliteli almayı düşünüyorum. Sizce zebra cichild olabilir mi ? Olmaz ise benim akvaryumda yaşayacak bir tür önerirseniz çok mutlu olurum [:nazar:]
Herkese selamlar ben lepistes akvaryumundan sonra 2. akvaryumumu kurmak istiyorum 2. akvaryumum 60 litre civarında.
Bu ay içerisinde kurmak istiyorum. Ve alacağım balık türüne karar veremedim. Bu balık türüne göre akvaryumu hazırlayacağım.
Bu yüzden sizlere sormak istiyorum balık türünü. Öncelikle japon al demeyin çünkü hastalıklarıyla falan uğramak istemiyorum yani dayanıklı bir balık olsun. Biraz büyük olsun çok büyük değilde orta boy gibi birşey .
Biraz renkli ve hareketli olabilir. İşte aradığım balık bu. Ben zebra cichild istiyorum ama akvaryum hacmi yeterli değil sanırım. Akvaryumun hava motoru filtre gibi malzemelerini kaliteli almayı düşünüyorum. Sizce zebra cichild olabilir mi ? Olmaz ise benim akvaryumda yaşayacak bir tür önerirseniz çok mutlu olurum [:nazar:]
Yeni Akvaryum Kurulumum için Bilgi Verirmisiniz
Bu arada iç filtre nin aynısı bende de var onu iç filtre olarak kullanmanı pek önermem çünkü çok fazla dalga yapıyor şelale olarak kullanırsan daha iyi. Veya benim gibi şu fotoğraf taki gibi yapabilirsin -[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189107/291020161210131.jpg[/IMG] cama üflemesi için bu boruyu akvaryumcudan beleşe almıştım ben :D Bu şekilde dalga olmuyor.
Kusura bakma biraz karanlık olmuş flaş patlatıp hayvanları strese sokmak istemedim.
Bu arada iç filtre nin aynısı bende de var onu iç filtre olarak kullanmanı pek önermem çünkü çok fazla dalga yapıyor şelale olarak kullanırsan daha iyi. Veya benim gibi şu fotoğraf taki gibi yapabilirsin -[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189107/291020161210131.jpg[/IMG] cama üflemesi için bu boruyu akvaryumcudan beleşe almıştım ben :D Bu şekilde dalga olmuyor.
Kusura bakma biraz karanlık olmuş flaş patlatıp hayvanları strese sokmak istemedim.
Oranda,altın Baş,teleskop Japonlar
Hayallerimdeki akvaryumu kurmuşsunuz Maşallah [:iyi:]
Hayallerimdeki akvaryumu kurmuşsunuz Maşallah [:iyi:]
Yeni Akvaryum Kurulumum için Bilgi Verirmisiniz
ÖNCELİKLE MERHABA Ben şuanda lepistes besliyorum 40 litrelik akvaryumda iç filtre taşlar yapay bitki fln 35 litre alıyor. Öncelikle bence lepistes besle çünkü lepistes bence daha kolay eğer lepistes besliyeceksen 1 erkek 3 dişi al derim çünkü erkek durmadan çiftleşme arzusunda olduğu için dişileri hiç rahat bırakmayacaktır. Bu şekilde de dişiler strese girebilir. Zaten çok balık istiyorsan 1 ay içerisinde yavru alırsın diye düşünüyorum (eğer lepistesler yeterince büyükse). Mesela ben lepistesleri aldım 1 hafta sonra yavru verdiler. Şimdi de filtre ye gelelim ben filtre den pek anlamam ama yinede şelale filtre yeter diye düşünüyorum çünkü hem akvaryum küçük hemde ben filtresiz akvaryumda bile düzgünce yaşayanlarını gördüm. Akvaryum hacmi ise 30 litre yetebilir kum , filtre , bitki vesaire toplarsak 25 litre felan su alır. 25 Litre yede çok balık almaz isen yeter herhalde. Kum olarak kesinlikle hagen kum al derim çünkü çok iyi görüntüsü var. Işık a gelince ben pek anlamam o yüzden cevap vermicem. Bitkiye gelelim bence bitkiye gerek yok zaten akvaryum hacmi küçük ama genede istiyorsan java moss önerimdir. Eğer bitki istemiyorum dersen rayfa yı kıvırcık haline getirip suya koyarsan yavrular bunların içerisinde yaşayabilir. Yada akvaryumcularda topa benzer bir yapay bitki satılır onu alabilirsin güzel iş görür (ben şahsen kullanıyorum) ısıtıcıya gelirsek benim ısıtıcı bozuk :D ama yinede balıklar 24 derecede bile yaşayabiliyor dereceyi her zaman çalıştırmana gerek yok Yazacaklarım bu kadardı İnşallah istedeğin akvaryumu kurabilirsin [:nazar:][EDIT]winnernoob,2016-10-29 11:54:18[/EDIT]
ÖNCELİKLE MERHABA Ben şuanda lepistes besliyorum 40 litrelik akvaryumda iç filtre taşlar yapay bitki fln 35 litre alıyor. Öncelikle bence lepistes besle çünkü lepistes bence daha kolay eğer lepistes besliyeceksen 1 erkek 3 dişi al derim çünkü erkek durmadan çiftleşme arzusunda olduğu için dişileri hiç rahat bırakmayacaktır. Bu şekilde de dişiler strese girebilir. Zaten çok balık istiyorsan 1 ay içerisinde yavru alırsın diye düşünüyorum (eğer lepistesler yeterince büyükse). Mesela ben lepistesleri aldım 1 hafta sonra yavru verdiler. Şimdi de filtre ye gelelim ben filtre den pek anlamam ama yinede şelale filtre yeter diye düşünüyorum çünkü hem akvaryum küçük hemde ben filtresiz akvaryumda bile düzgünce yaşayanlarını gördüm. Akvaryum hacmi ise 30 litre yetebilir kum , filtre , bitki vesaire toplarsak 25 litre felan su alır. 25 Litre yede çok balık almaz isen yeter herhalde. Kum olarak kesinlikle hagen kum al derim çünkü çok iyi görüntüsü var. Işık a gelince ben pek anlamam o yüzden cevap vermicem. Bitkiye gelelim bence bitkiye gerek yok zaten akvaryum hacmi küçük ama genede istiyorsan java moss önerimdir. Eğer bitki istemiyorum dersen rayfa yı kıvırcık haline getirip suya koyarsan yavrular bunların içerisinde yaşayabilir. Yada akvaryumcularda topa benzer bir yapay bitki satılır onu alabilirsin güzel iş görür (ben şahsen kullanıyorum) ısıtıcıya gelirsek benim ısıtıcı bozuk :D ama yinede balıklar 24 derecede bile yaşayabiliyor dereceyi her zaman çalıştırmana gerek yok Yazacaklarım bu kadardı İnşallah istedeğin akvaryumu kurabilirsin [:nazar:][EDIT]winnernoob,2016-10-29 11:54:18[/EDIT]
80 Litre Japon Akvaryum Kurulumu.
Öncelikle yanıtınız için teşekkürler cam kalınlığı bayağı kalındı diye hatırlıyorum ışık sistemi de bayağı iyiydi yani bana kaliteli geldi yinede araştırırım en ucuzunu ve en kalitelisini almak istiyorum.
Öncelikle yanıtınız için teşekkürler cam kalınlığı bayağı kalındı diye hatırlıyorum ışık sistemi de bayağı iyiydi yani bana kaliteli geldi yinede araştırırım en ucuzunu ve en kalitelisini almak istiyorum.
80 Litre Japon Akvaryum Kurulumu.
Arkadaşlar selamlar ben akvaryumcumda 80 litreye 200 lira civarı bir fiyata sahip akvaryum buldum. Bunu almak istiyorum ardından bunu japon akvaryumu yapmak istiyorum. Sizce 200 lira uygunmudur ? Uygun değilse 80 litre kaç lirayı hak ediyor ? Diğer sorularıma geçelim akvaryumun içerisine 3 tane redcap japon 1 adet te teleskop istiyorum. Ben bunlara 2 adet küçük 10-15 tl lik pipo filtrelerden almak istiyorum sizce uygun mudur ? Kumu felan siz söyleyin işte ne biliyim bunların haricinde almam gereken birşey varsa yazarsanız çok mutlu olurum. [:nazar:]
Arkadaşlar selamlar ben akvaryumcumda 80 litreye 200 lira civarı bir fiyata sahip akvaryum buldum. Bunu almak istiyorum ardından bunu japon akvaryumu yapmak istiyorum. Sizce 200 lira uygunmudur ? Uygun değilse 80 litre kaç lirayı hak ediyor ? Diğer sorularıma geçelim akvaryumun içerisine 3 tane redcap japon 1 adet te teleskop istiyorum. Ben bunlara 2 adet küçük 10-15 tl lik pipo filtrelerden almak istiyorum sizce uygun mudur ? Kumu felan siz söyleyin işte ne biliyim bunların haricinde almam gereken birşey varsa yazarsanız çok mutlu olurum. [:nazar:]
Yeşil Su Ve Su Piresi
Acelem yok zaten 5 litrelik su bidonuna dinlenmiş su ekledim ve içerisine iç filtredeki süngerin pis suyundan ekledim yani süngerin içine giden dışkılar yemler falan daha hızlı olsun diye bu sefer de yemlemedim 1 ay içerisinde olursa akvaryumcu amcaya :D soracam pire var mı diye yoksa benim arkadaşların birinden isterim. Hemde 10 litrelik bidonlarda yeşil su üretip orada da pire üretirim. Zaten çok fazla pireye ihtiyacım yok kendime kadar olsun yeter yani satıcılığını falan yapmıcam [:nazar:]
Acelem yok zaten 5 litrelik su bidonuna dinlenmiş su ekledim ve içerisine iç filtredeki süngerin pis suyundan ekledim yani süngerin içine giden dışkılar yemler falan daha hızlı olsun diye bu sefer de yemlemedim 1 ay içerisinde olursa akvaryumcu amcaya :D soracam pire var mı diye yoksa benim arkadaşların birinden isterim. Hemde 10 litrelik bidonlarda yeşil su üretip orada da pire üretirim. Zaten çok fazla pireye ihtiyacım yok kendime kadar olsun yeter yani satıcılığını falan yapmıcam [:nazar:]
Yeşil Su Ve Su Piresi
Murat bey yanıtınız çok teşekkür ederim suyu boşalttım çünkü çok fazla dip yem atmışım ve su çok kötü görünüyordu bende çeşmeden su doldurup içine iç filtrenin süngerindeki pislikleri sıktım 20 gün kadar bekliyicem inşallah olur.[:nazar:]
Murat bey yanıtınız çok teşekkür ederim suyu boşalttım çünkü çok fazla dip yem atmışım ve su çok kötü görünüyordu bende çeşmeden su doldurup içine iç filtrenin süngerindeki pislikleri sıktım 20 gün kadar bekliyicem inşallah olur.[:nazar:]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
