ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Classy
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
347
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2016 21:37
Son Ziyaret:
05 Ocak 2025 13:03
Toplam Mesaj:
339 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Lazer Markalama
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
High Tech Akvaryum İçin Canlı Önerileri
[QUOTE=barsbingul]Merhaba herkese, 60x40x40 boyutlarında high tech bir akvaryum kurdum. Şimdiye kadar low tech akvaryumlarda bilindik tetra ve lepistes türlerine baktım. Şuanda küçük tankımda olan 13 adet ember tetrayı ilerleyen zamanda bu akvaryuma dahil edeceğim. Onlarla birlikte yaşayacak farklı tür tavsiyelerinize açığım. Siz olsanız hangi türleri eklerdiniz? Canlıları ilerleyen haftalarda ekleyeceğim ancak yine de canlı tavsiyelerinize açığım.[/QUOTE]
Merhaba, high tech akvaryumlara gene tetra türleri daha çok yakışıyor, temizlik ekibi olarak Otocinclus güzel tercih olur, onun dışında taban bitkisi kullanıcaksanız eğer kesinlike çöpçü türleri önermiyorum, o kadar uyarıya rağmen aldım sıkıntı olmaz diye ama pişman oldum, tabandaki bitkileri çok söküyorlar.
[QUOTE=furkanss45]Merhaba bu ölçüde bir akvaryum yaptırıyorum. High-tech bir bitkili akvaryum kuracağım. Filtre konusunda kararsız kaldım. Aynı ölçülerde bir akvaryuma sahipsiniz. Sizin kullandığınız yada önerebileceğiniz bir filtre var mıdır. Sorunuza soruyla cevap verdiğim için üzgünüm. Çünkü bende hangi tür bakacağım konusunda karar kılmaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhaba bütçeniz yettiğince en yüksek dış filtreyi almaya çalışın, bu akvaryumu uçurur vb gibi konulara kulak asmayın, ben aynı ölçüdeki akvaryumda Oase Biomaster Thermo 350 (saatte 1100l çeviriyor)kullanıyorum. Bütçem yetseydi 600lüğünü alıcaktım ki örnekte bu ölçülerde yabancı forumlarda vs videolarda kullanan insanlar var.
[QUOTE=barsbingul]Merhaba herkese, 60x40x40 boyutlarında high tech bir akvaryum kurdum. Şimdiye kadar low tech akvaryumlarda bilindik tetra ve lepistes türlerine baktım. Şuanda küçük tankımda olan 13 adet ember tetrayı ilerleyen zamanda bu akvaryuma dahil edeceğim. Onlarla birlikte yaşayacak farklı tür tavsiyelerinize açığım. Siz olsanız hangi türleri eklerdiniz? Canlıları ilerleyen haftalarda ekleyeceğim ancak yine de canlı tavsiyelerinize açığım.[/QUOTE]
Merhaba, high tech akvaryumlara gene tetra türleri daha çok yakışıyor, temizlik ekibi olarak Otocinclus güzel tercih olur, onun dışında taban bitkisi kullanıcaksanız eğer kesinlike çöpçü türleri önermiyorum, o kadar uyarıya rağmen aldım sıkıntı olmaz diye ama pişman oldum, tabandaki bitkileri çok söküyorlar.
[QUOTE=furkanss45]Merhaba bu ölçüde bir akvaryum yaptırıyorum. High-tech bir bitkili akvaryum kuracağım. Filtre konusunda kararsız kaldım. Aynı ölçülerde bir akvaryuma sahipsiniz. Sizin kullandığınız yada önerebileceğiniz bir filtre var mıdır. Sorunuza soruyla cevap verdiğim için üzgünüm. Çünkü bende hangi tür bakacağım konusunda karar kılmaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhaba bütçeniz yettiğince en yüksek dış filtreyi almaya çalışın, bu akvaryumu uçurur vb gibi konulara kulak asmayın, ben aynı ölçüdeki akvaryumda Oase Biomaster Thermo 350 (saatte 1100l çeviriyor)kullanıyorum. Bütçem yetseydi 600lüğünü alıcaktım ki örnekte bu ölçülerde yabancı forumlarda vs videolarda kullanan insanlar var.
Canlı Kaya
[QUOTE=Acemi_Akvarist]
Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için sanırım bakteri tutmuş kaya almak akvaryum sağlığı açısından çok uygun olmayabilir deniz akvaryumunda kullanılabilecek kaya daha mantıklı olur sanırım.Ancak E-ticaret sitelerinde falan hiç göremedim derin gözenekli kayalar falan.[/QUOTE]
Başka akvaryumdan kaya alınabilir fakat bildiğiniz ve içerisinde zararlı canlılar olmayan bir kişiden almanız gerekiyor, ama gene de tercih etmiyorum çünkü gerek yok, zaten kurulumda bakteri oluşması için beklediğinizde canlı kayanız olmuş oluyor. Bahsettiğim yerler ile iletişime veya dükkanına uğrar iseniz yardımcı olurlar bu konuda.
[QUOTE=Acemi_Akvarist]
Öncelikle teşekkür ederim cevabınız için sanırım bakteri tutmuş kaya almak akvaryum sağlığı açısından çok uygun olmayabilir deniz akvaryumunda kullanılabilecek kaya daha mantıklı olur sanırım.Ancak E-ticaret sitelerinde falan hiç göremedim derin gözenekli kayalar falan.[/QUOTE]
Başka akvaryumdan kaya alınabilir fakat bildiğiniz ve içerisinde zararlı canlılar olmayan bir kişiden almanız gerekiyor, ama gene de tercih etmiyorum çünkü gerek yok, zaten kurulumda bakteri oluşması için beklediğinizde canlı kayanız olmuş oluyor. Bahsettiğim yerler ile iletişime veya dükkanına uğrar iseniz yardımcı olurlar bu konuda.
Canlı Kaya
[QUOTE=Acemi_Akvarist]Merhaba 5 senelik tatlı su maceramdan sonra tuzlu suya geçiş yapmaya karar verdim.Ancak canlı kaya bulamıyorum nerden bulabilirim ayrıca İstanbul’da (tercihen Avrupa yakasında) canlıları temin edebileceğim düzgün yer biliyor musunuz?[/QUOTE]
Merhaba öncelikle hayırlı olsun diyelim, canlı kaya derken tam olarak neyi kastediyorsunuz, başkasının akvaryumundan bakteri tutmuş kaya mı? yoksa deniz akvaryumunda kullanılan herhangi bir kaya'dan mı? Avrupa yakasında Sefaköyde Bluelife, bahçelievlerde apg akvaryum var.
[EDIT]Classy,2023-03-08 13:01:32[/EDIT]
[QUOTE=Acemi_Akvarist]Merhaba 5 senelik tatlı su maceramdan sonra tuzlu suya geçiş yapmaya karar verdim.Ancak canlı kaya bulamıyorum nerden bulabilirim ayrıca İstanbul’da (tercihen Avrupa yakasında) canlıları temin edebileceğim düzgün yer biliyor musunuz?[/QUOTE]
Merhaba öncelikle hayırlı olsun diyelim, canlı kaya derken tam olarak neyi kastediyorsunuz, başkasının akvaryumundan bakteri tutmuş kaya mı? yoksa deniz akvaryumunda kullanılan herhangi bir kaya'dan mı? Avrupa yakasında Sefaköyde Bluelife, bahçelievlerde apg akvaryum var.
[EDIT]Classy,2023-03-08 13:01:32[/EDIT]
Ters Osmoz Cihazından Su Çok Az Geliyor
[QUOTE=emrecell]Yanıtınız için teşekkürler, bir membran daha eklersem ilk membrandan çıkan atık suyu ikinci membranın girişine bağlamam gerekecektir değil mi?
Alışveriş sitelerinde günde 150 L. arıtma özelliği filan yazınca ben bir hata yaptım zannetmiştim. [/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi takıcaksınız, ben 30 litre su için öğlen 12 de koyup akşam 5 6 gibi anca doluyor 2 membranlı olarak.
[QUOTE=emrecell]Yanıtınız için teşekkürler, bir membran daha eklersem ilk membrandan çıkan atık suyu ikinci membranın girişine bağlamam gerekecektir değil mi?
Alışveriş sitelerinde günde 150 L. arıtma özelliği filan yazınca ben bir hata yaptım zannetmiştim. [/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi takıcaksınız, ben 30 litre su için öğlen 12 de koyup akşam 5 6 gibi anca doluyor 2 membranlı olarak.
Ters Osmoz Cihazından Su Çok Az Geliyor
[QUOTE=emrecell]Merhaba, Ters Osmoz (RO) Cihazı alarak balıklarıma daha iyi bir ortam hazırlamak için iki gün önce araştırıp öğrendiklerimle kendi kurduğum bir sistem oluşturdum;
1 x 75GPD 5 Micron Sediment Filtre
2 x 75GPD Carbon Filtre
1 x Markasız 80GPD Membran Filtre
Bu sistemden alabildiğim kapasite günde yaklaşık 50 L. civarı, normal midir yoksa olması gerkenden düşük müdür acaba? Tecrübeli hobicilerin yardımını rica ederim.[/QUOTE]
Gayet normal bir durum, sisteme 1 adet daha membran eklerseniz su çıkışı biraz daha artıp, atık suyuda azaltmış olursunuz.
[QUOTE=emrecell]Merhaba, Ters Osmoz (RO) Cihazı alarak balıklarıma daha iyi bir ortam hazırlamak için iki gün önce araştırıp öğrendiklerimle kendi kurduğum bir sistem oluşturdum;
1 x 75GPD 5 Micron Sediment Filtre
2 x 75GPD Carbon Filtre
1 x Markasız 80GPD Membran Filtre
Bu sistemden alabildiğim kapasite günde yaklaşık 50 L. civarı, normal midir yoksa olması gerkenden düşük müdür acaba? Tecrübeli hobicilerin yardımını rica ederim.[/QUOTE]
Gayet normal bir durum, sisteme 1 adet daha membran eklerseniz su çıkışı biraz daha artıp, atık suyuda azaltmış olursunuz.
İlk High Tech Akvaryum Tecrübem
[QUOTE=Poetika35]Merhabalar.Elinize sağlık güzel bir kurulum olmuş.Osmos arıtıcıdan memnun musunuz?Kullanımı nasıl oluyor yani direkt çeşmeye takip hortumla akvaryuma verebiyor muyuz?Hiç bilmiyorum,almayı düşünüyorum da tecrübelerinizi merak ediyorum[/QUOTE]
Merhaba teşekkür ediyorum. Ozmos'dan memnunum ve olması gereken birşey zaten high tech kurulumlar için. Herhangi bir su çıkışından küresel vana ile bağlantı alıp bağlayabilirsiniz, hortumu akvaryuma kadar uzattıktan sonra tabiki de kullanabilirsiniz. [EDIT]Classy,2023-03-06 08:09:11[/EDIT]
[QUOTE=Poetika35]Merhabalar.Elinize sağlık güzel bir kurulum olmuş.Osmos arıtıcıdan memnun musunuz?Kullanımı nasıl oluyor yani direkt çeşmeye takip hortumla akvaryuma verebiyor muyuz?Hiç bilmiyorum,almayı düşünüyorum da tecrübelerinizi merak ediyorum[/QUOTE]
Merhaba teşekkür ediyorum. Ozmos'dan memnunum ve olması gereken birşey zaten high tech kurulumlar için. Herhangi bir su çıkışından küresel vana ile bağlantı alıp bağlayabilirsiniz, hortumu akvaryuma kadar uzattıktan sonra tabiki de kullanabilirsiniz. [EDIT]Classy,2023-03-06 08:09:11[/EDIT]
Chihiros Aquatic Studio
[QUOTE=Sozriko]
şimdi baktım chihiros un web sitesinden.
wrgb 2 nin fiyatı 60 cm için 250.90 dolar yani 4743 tl kdv ve vergiler hariç.
petpazarım da 5950 tl.
bu arada daha önce hiç petpazarımdan alışveriş yapmadım.
demem o ki kdv vergi ve kargo ile birlikte hemen hemen aynı fiyata gelir.
bence tr den almak daha mantıklı.[/QUOTE]
Dozaj pompası ile karıştırdım fiyatı 145 dolar vergiler herşey dahil 2740 tl burada 5500 tl. Aydınlatmayı burdan almak daha mantıklı kargoda sıkıntı olabilir, büyük malzemeleri palet ile gönderdikleri için sorun yaşayabilirsiniz.
[QUOTE=Sozriko]
şimdi baktım chihiros un web sitesinden.
wrgb 2 nin fiyatı 60 cm için 250.90 dolar yani 4743 tl kdv ve vergiler hariç.
petpazarım da 5950 tl.
bu arada daha önce hiç petpazarımdan alışveriş yapmadım.
demem o ki kdv vergi ve kargo ile birlikte hemen hemen aynı fiyata gelir.
bence tr den almak daha mantıklı.[/QUOTE]
Dozaj pompası ile karıştırdım fiyatı 145 dolar vergiler herşey dahil 2740 tl burada 5500 tl. Aydınlatmayı burdan almak daha mantıklı kargoda sıkıntı olabilir, büyük malzemeleri palet ile gönderdikleri için sorun yaşayabilirsiniz.
Chihiros Aquatic Studio
[QUOTE=Woland]Merhaba,
WRGB II veya pro ve co2 regülatör düşünüyorum. Vergi durumu nasıl oldu?
Artık vergiden muaf bir durum yok bildiğim kadarıyla. Vergileri size yansıttılarmı?
Yanlış bilmiyorsam aliexpresste vs geldiği zaman başakşehirde bi yerde diye hatırlıyorum gidip vergisini ödeyip öyle alıyorduk.
Malesef kalkıp başakşehire gidip alacak vaktim olmuyor. Siz ücretsiz kargoylamı sipariş ettiniz?
Ücretli kargodaki firmalar genelde gümrük vergisi işlerini sizin adınıza halledip teslimatta size yansıtıyorlar acaba öylemi yapmak lazım. [/QUOTE]
Ben ilk başta wrgb2 akrilik ayağını sipariş ettim 32.90 dolar vergi gelmedi direk aras kargo tarafından tarafıma ulaştırıldı.
Onun dışında geldikten 1 hafta sonra chihiros lily pipe sipariş ettim 59 dolara ondada herhangi bir vergilendirme gelmedi aras kargo ile tarafıma ulaştırıldı.
Son olarak yeni dozaj pompası sipariş ettim 145 dolar olarak, fedex tarafından gönderildi fakat bu sanırım vergilendirmeye takıldı, tahminim 145 dolar üzerinden %25 vergilendirilme yapılacak, daha tarafıma teslim almadım. 1 ay içinde 100 dolar ve altı ürünlere vergilendirme yapılmıyor diye biliyorum. (Bu konuda tam emin değilim)
[QUOTE=Woland]Vergi net olmamakla beraber daha ucuza gelecek gibi görünüyor.
Ayrıca wrgb II pro henüz türkiyede satılmıyor.[/QUOTE]
Petpazarında satılıyor, Türkiye'de distribütör o firma yani getiren. Bi arayıp sormanızı tavsiye ederim, elinde yoksa bile getirtir.
[QUOTE=Sozriko]Neden kendi sitesinden alıyorsunuz?
Türkiye de satışı başladı diye biliyorum. Daha mı ucuza geliyor?[/QUOTE]
Vergi dahil bile olsa buradaki satışlardan tabiki de daha ucuza geliyor. wrgb2 aydınlatma sitesinde 2700 civarlarında burda 5950 tl, bizim pazarlamacılar malı üretenden daha fazla kar ediyor.
[QUOTE=Woland]Merhaba,
WRGB II veya pro ve co2 regülatör düşünüyorum. Vergi durumu nasıl oldu?
Artık vergiden muaf bir durum yok bildiğim kadarıyla. Vergileri size yansıttılarmı?
Yanlış bilmiyorsam aliexpresste vs geldiği zaman başakşehirde bi yerde diye hatırlıyorum gidip vergisini ödeyip öyle alıyorduk.
Malesef kalkıp başakşehire gidip alacak vaktim olmuyor. Siz ücretsiz kargoylamı sipariş ettiniz?
Ücretli kargodaki firmalar genelde gümrük vergisi işlerini sizin adınıza halledip teslimatta size yansıtıyorlar acaba öylemi yapmak lazım. [/QUOTE]
Ben ilk başta wrgb2 akrilik ayağını sipariş ettim 32.90 dolar vergi gelmedi direk aras kargo tarafından tarafıma ulaştırıldı.
Onun dışında geldikten 1 hafta sonra chihiros lily pipe sipariş ettim 59 dolara ondada herhangi bir vergilendirme gelmedi aras kargo ile tarafıma ulaştırıldı.
Son olarak yeni dozaj pompası sipariş ettim 145 dolar olarak, fedex tarafından gönderildi fakat bu sanırım vergilendirmeye takıldı, tahminim 145 dolar üzerinden %25 vergilendirilme yapılacak, daha tarafıma teslim almadım. 1 ay içinde 100 dolar ve altı ürünlere vergilendirme yapılmıyor diye biliyorum. (Bu konuda tam emin değilim)
[QUOTE=Woland]Vergi net olmamakla beraber daha ucuza gelecek gibi görünüyor.
Ayrıca wrgb II pro henüz türkiyede satılmıyor.[/QUOTE]
Petpazarında satılıyor, Türkiye'de distribütör o firma yani getiren. Bi arayıp sormanızı tavsiye ederim, elinde yoksa bile getirtir.
[QUOTE=Sozriko]Neden kendi sitesinden alıyorsunuz?
Türkiye de satışı başladı diye biliyorum. Daha mı ucuza geliyor?[/QUOTE]
Vergi dahil bile olsa buradaki satışlardan tabiki de daha ucuza geliyor. wrgb2 aydınlatma sitesinde 2700 civarlarında burda 5950 tl, bizim pazarlamacılar malı üretenden daha fazla kar ediyor.
Chihiros Aquatic Studio
[QUOTE=Woland]Merhaba,
Chihiros'un kendis satış sitesi chihiros aquatic studio'dan alışveriş yapan arkadaşlar varmı?
Sitedeki yorumlara bakınca türkçe yorumlar var. Acaba sipariş sonrası gümrük vergi işleri nasıl halledildi merak ediyorum.
Sitede vergi dahil diyor fiyatlar için. Daha önce alışveriş yapan aydınlatırsa sevinirim[/QUOTE]
Merhaba kendi sitesinden şuan 3üncü siparişim, büyük ihtimalle yorumlar da bana ait olabilir, ne almayı planladığınıza göre değişir vergilendirme olayı, siz ne almayı düşünüyorsunuz?
[QUOTE=Woland]Merhaba,
Chihiros'un kendis satış sitesi chihiros aquatic studio'dan alışveriş yapan arkadaşlar varmı?
Sitedeki yorumlara bakınca türkçe yorumlar var. Acaba sipariş sonrası gümrük vergi işleri nasıl halledildi merak ediyorum.
Sitede vergi dahil diyor fiyatlar için. Daha önce alışveriş yapan aydınlatırsa sevinirim[/QUOTE]
Merhaba kendi sitesinden şuan 3üncü siparişim, büyük ihtimalle yorumlar da bana ait olabilir, ne almayı planladığınıza göre değişir vergilendirme olayı, siz ne almayı düşünüyorsunuz?
Sunsun 603b Filtre Dizilimi
[QUOTE=Fatihkrn]Tesekkur ederim elyafi nereye koyacağımı bi türlü tam çözemedim çevremde ki lere soruyorum kimisi elyaf en sona konur diyor kimisi sizin gibi ilk çıkış yerine konur diyor kimisi kalından inceye kimisi inceden kalına diyor kafam karma karışık :)[/QUOTE]
Yani mantıken bakıldığı zaman, akvaryumdan gelen su eğer ilk girişi üst taraftan geliyor ise, kaba pisliği alması için elyaf konulmalı, tam tersi olur ise bakteri tutacak olan siporax veya matrix çamur olur.
[QUOTE=Fatihkrn]Tesekkur ederim elyafi nereye koyacağımı bi türlü tam çözemedim çevremde ki lere soruyorum kimisi elyaf en sona konur diyor kimisi sizin gibi ilk çıkış yerine konur diyor kimisi kalından inceye kimisi inceden kalına diyor kafam karma karışık :)[/QUOTE]
Yani mantıken bakıldığı zaman, akvaryumdan gelen su eğer ilk girişi üst taraftan geliyor ise, kaba pisliği alması için elyaf konulmalı, tam tersi olur ise bakteri tutacak olan siporax veya matrix çamur olur.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
