ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akyavrum
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
65
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ağustos 2016 20:16
Son Ziyaret:
30 Eylül 2021 21:58
Toplam Mesaj:
72 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rasim
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
150x60x60 Duboisi Maswa
Rasim S.
SON 10 MESAJI
Akvaristler Balık Burcu Mudur?
Ben başak burcuyum. Kardeşim balık burcu ama balıklara karşı hiç ilgisi yok. [:D]
Ben başak burcuyum. Kardeşim balık burcu ama balıklara karşı hiç ilgisi yok. [:D]
60 Bin Nüfuslu İlçede Petshop Açmak
[QUOTE=globalord]Geçici bir heves ile dönen işlere para yatırılmaz.Kaldıki yaşın itibariyle tembellik oluşumu olma ihtimali de yok.Bu yazdıklarım içten ve samimi inan büyük şehirlerde isim yapmalısın bu zaman dan öte çok elit bir semtte ve showroom dan da öte reklamı da extrası sokağa atacak paranda yok anlaşılan hibe ye dönük yüzdesi düşük geri ödemeli devlet inan kuruşuna kadar zor zamanlarında yakana yapışır.Emekliliğe yakın bir zamanda yeniden düşün sende biliyorsun bir işe girip yer edinmek zor ve şans sabıra dayalı öle değil işte başka işe giderim parasal yönden Türkiye de yerinde sayarsın ne kıdem zamı nede seyyanen senin hayalin olur kardeş [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim ama söylediğiniz gibi geçici hevesle bir işe kalkışacak yaşı çoktan geçtiğimi düşünüyorum.
Devletten almak istediğim krediye güvenerekte petshop kurmayacağım. 50-60 bin tl ile gayet güzel bir Petshop kurabilirim. Ankarada tanıdığım bir kaç petshop ile görüştüm, onlar bile bu bütçe ile gayet güzel bir yer açabileceğimi ve güzel paralar kazanacağımı söylüyorlar.
Zaten bir süre sonra kedi ve köpek üretimine de el atacağım. Bu işe uygun Arazilerimiz var. Ailemde hem maddi hem manevi olarak yanımdalar. Yani bir süre para konusunda sıkıntım pek olmayacak diyebilirim.
Diğer mesele ise benim şu an memlekete dönmekten başka çaremde düşüncemde yok. Sadece bir kaç ay daha Ankara'da idare edebilirim. Buradan çok sıkıldım, şirkette yaşadığım problemlerde cabası. Kısaca, Petshop işini severek yapacağım için çok başarılı olacağımı düşünüyorum açıkcası. Zaten şu an için başka bir iş düşüncesi de aklımdan geçmiyor.
Siz öylesine karamsar bir yorum yapmışsınız ki aslında çok şaşırdım. Sanki beni tanıyor gibi hükümler vermişsiniz. Petshop işini yapanlar nasıl ev geçindiriyor? Mesela bizim memlekette 30 metrekare petshop'u olan kişi çevre ilçelerden birisine de petshop açıyorken, bu işten para kazanmanın, ev geçindirmenin hayal olduğunu iddia etmek bana çok ilginç geliyor.
Ben memleketimde en kötü 2000 tl kazanırım, bu da beni mutlu eder. Başkalarının ağız kokusunu çekmektense kendi işimin hamallığını yaparım. Hiçte zoruma gitmez. Hayırlısı olsun diyelim.
[QUOTE=globalord]Geçici bir heves ile dönen işlere para yatırılmaz.Kaldıki yaşın itibariyle tembellik oluşumu olma ihtimali de yok.Bu yazdıklarım içten ve samimi inan büyük şehirlerde isim yapmalısın bu zaman dan öte çok elit bir semtte ve showroom dan da öte reklamı da extrası sokağa atacak paranda yok anlaşılan hibe ye dönük yüzdesi düşük geri ödemeli devlet inan kuruşuna kadar zor zamanlarında yakana yapışır.Emekliliğe yakın bir zamanda yeniden düşün sende biliyorsun bir işe girip yer edinmek zor ve şans sabıra dayalı öle değil işte başka işe giderim parasal yönden Türkiye de yerinde sayarsın ne kıdem zamı nede seyyanen senin hayalin olur kardeş [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim ama söylediğiniz gibi geçici hevesle bir işe kalkışacak yaşı çoktan geçtiğimi düşünüyorum.
Devletten almak istediğim krediye güvenerekte petshop kurmayacağım. 50-60 bin tl ile gayet güzel bir Petshop kurabilirim. Ankarada tanıdığım bir kaç petshop ile görüştüm, onlar bile bu bütçe ile gayet güzel bir yer açabileceğimi ve güzel paralar kazanacağımı söylüyorlar.
Zaten bir süre sonra kedi ve köpek üretimine de el atacağım. Bu işe uygun Arazilerimiz var. Ailemde hem maddi hem manevi olarak yanımdalar. Yani bir süre para konusunda sıkıntım pek olmayacak diyebilirim.
Diğer mesele ise benim şu an memlekete dönmekten başka çaremde düşüncemde yok. Sadece bir kaç ay daha Ankara'da idare edebilirim. Buradan çok sıkıldım, şirkette yaşadığım problemlerde cabası. Kısaca, Petshop işini severek yapacağım için çok başarılı olacağımı düşünüyorum açıkcası. Zaten şu an için başka bir iş düşüncesi de aklımdan geçmiyor.
Siz öylesine karamsar bir yorum yapmışsınız ki aslında çok şaşırdım. Sanki beni tanıyor gibi hükümler vermişsiniz. Petshop işini yapanlar nasıl ev geçindiriyor? Mesela bizim memlekette 30 metrekare petshop'u olan kişi çevre ilçelerden birisine de petshop açıyorken, bu işten para kazanmanın, ev geçindirmenin hayal olduğunu iddia etmek bana çok ilginç geliyor.
Ben memleketimde en kötü 2000 tl kazanırım, bu da beni mutlu eder. Başkalarının ağız kokusunu çekmektense kendi işimin hamallığını yaparım. Hiçte zoruma gitmez. Hayırlısı olsun diyelim.
60 Bin Nüfuslu İlçede Petshop Açmak
Arkadaşlar merhaba.
Bir süredir aklımda olan petshop kurma hayalimi gerçekleştirmek üzere geri sayıma başladım. Bir kaç ay içinde Ankaradaki işimden ayrılarak memleketimde hoş bir petshop açmak istiyorum.
Öncelikle bu iş için ilk etapta 60 bin tl'lik bir bütçe ayırdığımı belirteyim. Aşağı yukarı da 100 metre karelik dükkan düşünüyorum. İş yeri kirası tahminen 1000 tl civarında olacak.
İlçemizde, hakkını vererek yaptıklarını düşünmediğim bir kaç petshop var. Benim aklımdan geçen konsept ise bu arkadaşlarınkinden tamamen farklı olacak ve işleri yoluna koyduktan sonra canlı doğuran ve ciklet çeşitlerinin yanı sıra kedi ve köpek üretimi de yapacağım.
Şimdi sizlere bir kaç sorum var;
1- 60 bin kişilik bir ilçede dükkan kirası elektrik,doğalgaz,su faturası vs hesaba katıldığında alt ve üst kazanç sınırlarımız sizce ne kadar olur?
2- Kurulum için ilk aşamada 60 bin tl'lik bütçem yeterli midir?
3- Dükkanı kurduktan bir süre sonra n11.com gittigidiyor.com gibi sitelerden online malzeme satışına da geçmeyi düşünüyorum. Bu satışlar için geniş bir ürün yelpazesine sahip olmam gerektiğinin farkındayım. Ankara'ya 5 saatlik bir mesafede olan ilçemize toptancıdan yüklü bir ürün siparişi geçtiğimde kargo veya nakliye ücreti online satış düşüncemden vazgeçmeme sebep olur mu?
4- Tutacağım dükkanın biraz büyük olmasını istediğim için işlek cadde üzerinde değil, biraz daha tenha bir cadde üzerinde olması gerektiğini düşünüyorum. Sizce doğru stratejiyle merkezi noktadaki 30 metre karelik petshoplara göre daha tercih edilebilir duruma gelebilir miyim?
5- Petshoplar için sanıyorum kosgeb 50 bin tl destek veriyormuş. Bu konuda hangi yolu izlemem gerektiğini bana anlatabilecek birisi var mı?
Yazımı okuyan ve yorumda bulunacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[EDIT]Akyavrum,2017-09-21 01:15:30[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba.
Bir süredir aklımda olan petshop kurma hayalimi gerçekleştirmek üzere geri sayıma başladım. Bir kaç ay içinde Ankaradaki işimden ayrılarak memleketimde hoş bir petshop açmak istiyorum.
Öncelikle bu iş için ilk etapta 60 bin tl'lik bir bütçe ayırdığımı belirteyim. Aşağı yukarı da 100 metre karelik dükkan düşünüyorum. İş yeri kirası tahminen 1000 tl civarında olacak.
İlçemizde, hakkını vererek yaptıklarını düşünmediğim bir kaç petshop var. Benim aklımdan geçen konsept ise bu arkadaşlarınkinden tamamen farklı olacak ve işleri yoluna koyduktan sonra canlı doğuran ve ciklet çeşitlerinin yanı sıra kedi ve köpek üretimi de yapacağım.
Şimdi sizlere bir kaç sorum var;
1- 60 bin kişilik bir ilçede dükkan kirası elektrik,doğalgaz,su faturası vs hesaba katıldığında alt ve üst kazanç sınırlarımız sizce ne kadar olur?
2- Kurulum için ilk aşamada 60 bin tl'lik bütçem yeterli midir?
3- Dükkanı kurduktan bir süre sonra n11.com gittigidiyor.com gibi sitelerden online malzeme satışına da geçmeyi düşünüyorum. Bu satışlar için geniş bir ürün yelpazesine sahip olmam gerektiğinin farkındayım. Ankara'ya 5 saatlik bir mesafede olan ilçemize toptancıdan yüklü bir ürün siparişi geçtiğimde kargo veya nakliye ücreti online satış düşüncemden vazgeçmeme sebep olur mu?
4- Tutacağım dükkanın biraz büyük olmasını istediğim için işlek cadde üzerinde değil, biraz daha tenha bir cadde üzerinde olması gerektiğini düşünüyorum. Sizce doğru stratejiyle merkezi noktadaki 30 metre karelik petshoplara göre daha tercih edilebilir duruma gelebilir miyim?
5- Petshoplar için sanıyorum kosgeb 50 bin tl destek veriyormuş. Bu konuda hangi yolu izlemem gerektiğini bana anlatabilecek birisi var mı?
Yazımı okuyan ve yorumda bulunacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
[EDIT]Akyavrum,2017-09-21 01:15:30[/EDIT]
Ankaranin En İyileri
Balgat ceyhun atıf kansu caddesinde discusshop var. discus tropikal canlı doğuran ve tuzlu su balık çeşitlerini bulabilirsiniz. tropheus duboisi de vardı bir ara.
Balgat ceyhun atıf kansu caddesinde discusshop var. discus tropikal canlı doğuran ve tuzlu su balık çeşitlerini bulabilirsiniz. tropheus duboisi de vardı bir ara.
Akvaryum Masa Yerleştirme.
Akvaryumunuz güzel. Buna yakışılı bir lake mobilya iyi gider:)
Akvaryumunuz güzel. Buna yakışılı bir lake mobilya iyi gider:)
Haftalık Su Değişiminde Bel Ağrısına Son
Ben de aynı sistemle hailea'nın saatte 1750 litre boşqltan kafa motorunu kullanıyorum. 7-8 metrelik hortumla şimdiye kadqr problem yaşamadım.
Ben de aynı sistemle hailea'nın saatte 1750 litre boşqltan kafa motorunu kullanıyorum. 7-8 metrelik hortumla şimdiye kadqr problem yaşamadım.
Filtreleme Tercihimde Kararsızım
[QUOTE=LegolaS]Arkadaşlar,
Sump ve dış filtreye dair ne kadar konu varsa istisnasız hepsini okudum. Ama yinede fikirlerinizi almadan geçemedim. Şuanda 150*60*60 ebatlarındaki akvaryumum için fluval fx6 kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. Şimdi ikinci bir akvaryum yaptırmayı planlıyorum. 180*60*60 veya 180*70*60 ebatlarında bu akvaryum için Emin'im herkes sumo önerecektir fakat evde olacağı için akvaryum buna da dış filtreleme mi kullansam diye tereddütlerim var. Sumo iyi hesaplanırsa ne ses nede riski olur Onur'da biliyorum ama akvaryumun altında bir dolapta 250-300 litrelik bir suyun varlığını bilmek bile tereddüt ettiriyor. Daha önce hiç sump kullanmadım belkide bundandır.
Sizlerin de bu ebatta bir akvaryum için fikirlerinizi hatta telkinlerinizi almak isterim.
Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Ben 150x60x60 akvaryumda sump kullanıuorum ve çok memnunum. Siparişini vermek üzere olduğum 100x60x50'lik akvaryumun filtrasyonu da sump'lı olacak. Sump her açıdan dış filtreden üstün. Bu boyutlardaki bir akvaryum için herkese kesinlikle sump'ı tavsiye ederim.
[QUOTE=LegolaS]Arkadaşlar,
Sump ve dış filtreye dair ne kadar konu varsa istisnasız hepsini okudum. Ama yinede fikirlerinizi almadan geçemedim. Şuanda 150*60*60 ebatlarındaki akvaryumum için fluval fx6 kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. Şimdi ikinci bir akvaryum yaptırmayı planlıyorum. 180*60*60 veya 180*70*60 ebatlarında bu akvaryum için Emin'im herkes sumo önerecektir fakat evde olacağı için akvaryum buna da dış filtreleme mi kullansam diye tereddütlerim var. Sumo iyi hesaplanırsa ne ses nede riski olur Onur'da biliyorum ama akvaryumun altında bir dolapta 250-300 litrelik bir suyun varlığını bilmek bile tereddüt ettiriyor. Daha önce hiç sump kullanmadım belkide bundandır.
Sizlerin de bu ebatta bir akvaryum için fikirlerinizi hatta telkinlerinizi almak isterim.
Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Ben 150x60x60 akvaryumda sump kullanıuorum ve çok memnunum. Siparişini vermek üzere olduğum 100x60x50'lik akvaryumun filtrasyonu da sump'lı olacak. Sump her açıdan dış filtreden üstün. Bu boyutlardaki bir akvaryum için herkese kesinlikle sump'ı tavsiye ederim.
150x60x60 Sump Sistemli Tropheus Biyotop Akvaryumu
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Uğur kardeşime ek olarak ben bir tanka biotop demem için arka camın tamamen yosun ile kaplanmasını beklerim. Kullanılmıyor ise yan camların birininde yosun ile kaplanmasını beklerim. En doğal fon budur benim için. Bunu bir resif akvaryumunda sağlamışlardı gördüğüm. Arka ve yan camlar tamamen yosundu ve dalga motorlarıda yosunla kaplıydı. Tankta yapay hiçbir görüntü yoktu. Bu sekilde sanki o bölgeden doğal bir kesit taklit edilmiş ve biotop olusturulmuş oluyor.[/QUOTE]
Hep aklımdan geçiyordu ama cesaret edemiyordum. Bundan sonra arka fona dokunmayacağım bakalım nasıl bir görüntü ortaya çıkacak. [:)]
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Uğur kardeşime ek olarak ben bir tanka biotop demem için arka camın tamamen yosun ile kaplanmasını beklerim. Kullanılmıyor ise yan camların birininde yosun ile kaplanmasını beklerim. En doğal fon budur benim için. Bunu bir resif akvaryumunda sağlamışlardı gördüğüm. Arka ve yan camlar tamamen yosundu ve dalga motorlarıda yosunla kaplıydı. Tankta yapay hiçbir görüntü yoktu. Bu sekilde sanki o bölgeden doğal bir kesit taklit edilmiş ve biotop olusturulmuş oluyor.[/QUOTE]
Hep aklımdan geçiyordu ama cesaret edemiyordum. Bundan sonra arka fona dokunmayacağım bakalım nasıl bir görüntü ortaya çıkacak. [:)]
150x60x60 Sump Sistemli Tropheus Biyotop Akvaryumu
[QUOTE=burakksk]Çok güzel reef olurdu, yazık olmuş [:)))][/QUOTE]
Haklısınız. Hobiye başlarken ilk düşüncem oydu fakat maliyet konusu hesaba katılınca tropheus'a yönelmeye karar verdim. Kurulumdan sonra ise hayalini kurduğum reef akvaryuma gidebileceğini düşündüğüm parayı bu akvaryuma gömdüğümü farkettim. [:D] [:D] Pişman değilim. :)
[QUOTE=burakksk]Çok güzel reef olurdu, yazık olmuş [:)))][/QUOTE]
Haklısınız. Hobiye başlarken ilk düşüncem oydu fakat maliyet konusu hesaba katılınca tropheus'a yönelmeye karar verdim. Kurulumdan sonra ise hayalini kurduğum reef akvaryuma gidebileceğini düşündüğüm parayı bu akvaryuma gömdüğümü farkettim. [:D] [:D] Pişman değilim. :)
150x60x60 Sump Sistemli Tropheus Biyotop Akvaryumu
[QUOTE=Biotoper]
Merhaba,
Biyotop bir canlının yaşam alanını oluşturmaktır. Tankınızda ayrı göller de yaşayan canlılar mevcut ve bunun için maalesef buna Biyotop diyemeyiz.
Dizayn ve Kaya yapısı gölün 4/7 M civarında olan kısıma yansıtmış olsada arkafona kuvvetli bir aydınlatma sağlayarak derinlik hissi yaratabilirsiniz.
Yosun oluşumu orta seviyede ilerlemekte ve balıklarınız için yeterli konumda.
Size tavsiyem Duboisi maswa nin yaşadığı Cape Cabogo bölgesine ait farklı 2 tür daha ekleyerek bir Biyotop tankı oluşturmanızdır.
Sağlıklı forumlar dilerim. [/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyekeriniz için
Evet çöpçüler konusunda haklısınız. Akvaryumda Renk olması için koymuştum. Belki ileride akvaryumdan ayırabilirim.
Arka fonu yosunla kaplamayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak.
Cape cobogo bölgesinde hangi balıklar yaşar? Bu balıklarka duboisiler arasında çaprazlama riski ne derecededir? İnternette bununla ilgili bilgiye ulaşamadım. Tekrar yardımınızı rica ediyorum. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Biotoper]
Merhaba,
Biyotop bir canlının yaşam alanını oluşturmaktır. Tankınızda ayrı göller de yaşayan canlılar mevcut ve bunun için maalesef buna Biyotop diyemeyiz.
Dizayn ve Kaya yapısı gölün 4/7 M civarında olan kısıma yansıtmış olsada arkafona kuvvetli bir aydınlatma sağlayarak derinlik hissi yaratabilirsiniz.
Yosun oluşumu orta seviyede ilerlemekte ve balıklarınız için yeterli konumda.
Size tavsiyem Duboisi maswa nin yaşadığı Cape Cabogo bölgesine ait farklı 2 tür daha ekleyerek bir Biyotop tankı oluşturmanızdır.
Sağlıklı forumlar dilerim. [/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyekeriniz için
Evet çöpçüler konusunda haklısınız. Akvaryumda Renk olması için koymuştum. Belki ileride akvaryumdan ayırabilirim.
Arka fonu yosunla kaplamayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak.
Cape cobogo bölgesinde hangi balıklar yaşar? Bu balıklarka duboisiler arasında çaprazlama riski ne derecededir? İnternette bununla ilgili bilgiye ulaşamadım. Tekrar yardımınızı rica ediyorum. Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
